Heb ik gedaan, maar de onzekerheid verdwijnt niet. Ze begreep me wel, maar ze kan niet meer doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:44 schreef Mirjam het volgende:
het er met je vriendin over hebben, en uitleggen waarom.
het waarom ook uitgelegd?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:46 schreef AEnDM het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar de onzekerheid verdwijnt niet. Ze begreep me wel, maar ze kan niet meer doen eigenlijk.
Ik heb alles uitgelegd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het waarom ook uitgelegd?
niet dat het iets helpt, maar misschien dat ze je meer zekerheid kan geven.
je onzekerheid zal ze niet helemaal weg kunnnen halen, dat ligt toch echt bij jou...
moet je ook zeker doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:48 schreef AEnDM het volgende:
[..]
Ik heb alles uitgelegd.
Dat jaloezie niet je relatie moet verpesten weet ik, maar ik wil gewoon eerlijk zijn tegen haar.
Dat is wel een goed punt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
gewoon denken als ze vreemd gaat kan ik er ook bijzonder weinig aandoen en gebeurt het toch wel dus kan je je er net zo goed niet druk om maken.
Stoppen met de relatie?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:50 schreef cerror het volgende:
Wat je er tegen kan doen is gewoon er mee stoppen. Nadenken over hoeveel bruine spaanse adonissen ze naait terwijl jij hier zit.
Houd jezelf bezig bijvoorbeeld.
Ik verwacht niets van haar, behalve dat ze me trouw blijft, ik vroeg me af of ik iets kan doen aan de onzekerheid.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:54 schreef hilliebillie het volgende:
wat wil je hebben dat zij zegt/doet om jouw onzekerheid weg te nemen? En is dat realistisch om dat te verwachten van haar?
Nee sukkel. Houd je bezig met andere dingen zoals werk/studie/sociaal leven/World of Warcraft. Dat laatste zorgt wel dat zij het uitmaakt met jou. Maar even weer terug naar ze issue: Als je jezelf bezighoudt dan denk je minder na over haar.quote:
Thanks, ik zal zorgen voor wat afleiding.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee sukkel. Houd je bezig met andere dingen zoals werk/studie/sociaal leven/World of Warcraft. Dat laatste zorgt wel dat zij het uitmaakt met jou. Maar even weer terug naar ze issue: Als je jezelf bezighoudt dan denk je minder na over haar.
Bedankt, hier heb ik veel aan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef capricia het volgende:
Ts, ik ben ook terwijl ik een goede relatie had, naar ibiza geweest met vriendinnen. Was supergaaf!
Veel gefeest, veel gekletst met elkaar, veel naar jongens gekeken. Maar vreemdgaan? Nee, dat vond ik niet interessant. Ik wist toch dat ik een leuke vent thuis had, waar ik niets tekort kwam?
Ik denk dat het moeilijker voor mijn vent was, dan voor mij. Met een goede relatie is de verleiding voor mij niet groot. De twijfel lag bij hem.
Bij thuiskomst veel gesproken hierover. En het heeft onze relatie alleen maar sterker gemaakt.
Dus kop op. Je kunt er niet vanuit gaan dat ze vreemd gaat, tenzij je sws geen vertrouwen in haar hebt....
gewoon je vriendin een toffe vakantie wensen enzo...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:55 schreef AEnDM het volgende:
[..]
Ik verwacht niets van haar, behalve dat ze me trouw blijft, ik vroeg me af of ik iets kan doen aan de onzekerheid.
Dus je wilde alleen een klopje op de schouder van iemand die jou of je vriendin niet kent?quote:
Tja dan zou ik ook me vraagtekens hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef Relatieveling het volgende:
Ik ga over een aantal weken zelf ook op vakantie, en mijn vriendin blijft achter. Zij maakt zich ook erge zorgen over het feit dat er wat zou kunnen gebeuren in de zin van ongeluk, maar ook dat ik me eventueel zou kunnen misdragen na het nuttigen van enige alcohol en me zou vergrijpen aan de dames aldaar. Ik kan mn vriendin ook niet geheel ervan overtuigen dat ik me wel degelijk onder controle kan houden en helemaal niet de behoefte heb om achter andere dames aan te gaan. Iedere keer als we elkaar zien maakt ze zich daar heel erg zorgen over. Ik weet dat er niks gaat gebeuren, maar mevrouw is er gewoon niet van overtuigd.
Ga er maar gewoon van uit dat jouw vriendin niet vreemd zal gaan. Het is niet zo dat als je vorige vriendin vreemging dat je huidige dat ook gaat doen. Heeft je vriendin ook maar enige reden om vreemd te gaan? Waarschijnlijk niet, dus maak je niet al te druk
Een goed woordje kan toch helpen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus je wilde alleen een klopje op de schouder van iemand die jou of je vriendin niet kent?
Nou hier dan: Rustig maar jongetje, ze zal niks doen.
Nadat ik thuis kwam en bleek dat ik echt niets gedaan had met andere jongens is de relatie wel veel soepeler geworden. Hij gaat nu ook met vrienden op wintersport zonder mij. En ik ben vaker met vriendinnen een weekje weg gewest. Super als dat kan! Dat wil je toch! Dat je jezelf kunt zijn, met je vrienden/vriendinnen zonder dat je partner of jijzelf zich zorgen maakt!quote:
Kijk, als je wil horen dat wat je doet gezond is zit je hier verkeerd.quote:
waarom zo negatief? De kans is een op twee: of ze gaat wel vreemd, of niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:16 schreef Salvad0R het volgende:
Ze gaat vreemd. Sorry.
Hij hoeft niet bang te zijn dat ze vreemdgaat, ze GAAT vreemd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:45 schreef Feitosa het volgende:
Vertrouwen is de basis van een goede relatie. Als je haar niet vertrouwd, wat doe je dan bij haar?
Hoeft niet per definitie. Indertijd had ik ook een mooie meid en die ging ook naar Spanje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij hoeft niet bang te zijn dat ze vreemdgaat, ze GAAT vreemd.
Let maar op, gedurende de vakantie zal ze minder bellen en sms'en en de berichten worden steeds koeler en zakelijker.
Nee, dat wordt alleen maar erger. Je kunt hooguit een minuut of 10 met haar bellen, de rest van de 23.50 uur per dag weet je toch niet wat ze doet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:55 schreef AEnDM het volgende:
[..]
Ik verwacht niets van haar, behalve dat ze me trouw blijft, ik vroeg me af of ik iets kan doen aan de onzekerheid.
Ze is 17. Wat denk je zelfquote:Op woensdag 1 juli 2009 02:58 schreef Strani het volgende:
Is het een museum-reisje naar Madrid, dan zal het wel goedkomen.
Oh 17? Tja...quote:
Waarom is die groter?quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:13 schreef Strani het volgende:
er is altijd een kans dat ze vreemdgaat..en ook een kans dat ze dat niet doet. Die laatste kans is groter..
Ik woon in Spanje maar vermijd die oorden eerlijk gezegd als de pest. Wellicht heb je gelijk..maar het zal toch niet zo zijn dat meer dan 50% van de jongeren die daar heengaat en al een partner heeft, ook vreemdgaat tijdens zo'n vakantie? Lijkt mij een hoog gehalte.quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom is die groter?
Thuis: vriendje
Spanje: Vriendje ver weg, veel jongens, veel aandacht, veel drank, zon, lekkere lichamen, hormonen, weinig slaap
Hoeveel stellen gaan bewust zonder elkaar op vakantie naar Salou en omstreken? De meeste gevallen zullen boekingen zijn voor de relatie begon. Het is nogal een verschil als je als 17 jarige net een half jaar of korter hebt of je al vijf jaar samenbent.quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik woon in Spanje maar vermijd die oorden eerlijk gezegd als de pest. Wellicht heb je gelijk..maar het zal toch niet zo zijn dat meer dan 50% van de jongeren die daar heengaat en al een partner heeft, ook vreemdgaat tijdens zo'n vakantie? Lijkt mij een hoog gehalte.
LEZENquote:Op woensdag 1 juli 2009 03:22 schreef Manono het volgende:
@Sun![]()
wat je iig niet moet doen:is vreemdgaan omdat zij het doet
herstel: omdat Stefan zegt dat zij het doet
Laten ze eerst maar kijken of ze deze vakantie overlevenquote:en volgende keer samen op vakantie
Dat dat voor jou blijkbaar goed heeft uitgepakt wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt..Vrolijk rondneuken op je 18e is ook niet het antwoord op alle problemen in het leven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
LEZEN
Ik zeg niet dat ie moet vreemdgaan, ik zeg dat ie als 18 jarige gewoon lekker van zn jeugd moet genieten en onbekommerd moet gaan neuken, zonder al te vast gedoe. Zij idem.
[..]
Laten ze eerst maar kijken of ze deze vakantie overleven
Welke 18 jarige wil antwoord op alle problemen in het levenquote:Op woensdag 1 juli 2009 03:26 schreef Strani het volgende:
Vrolijk rondneuken op je 18e is ook niet het antwoord op alle problemen in het leven.
NEE JIJquote:Op woensdag 1 juli 2009 03:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
LEZEN
Ik zeg niet dat ie moet vreemdgaan,(..)
[..]
Laten ze eerst maar kijken of ze deze vakantie overleven
Oh dat. Ja, dat is gewoon een kwestie van gezond verstand gebruikenquote:Op woensdag 1 juli 2009 03:35 schreef Manono het volgende:
[..]
NEE JIJ
ik schreef omdat stefan zegt dat ZIJ het doet
Lees mijn update eens.quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Welke 18 jarige wil antwoord op alle problemen in het leven
@TS: Succes ermee verder. Als je na de zomer ineens zonder moeite twee vingers naar binnen krijgt weet jij wel hoe laat het is, toch?
Goede instelling.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef AEnDM het volgende:
Jullie hebben gelijk, als het gebeurt, gebeurt het toch wel. En als het niet gebeurt is er niks aan de hand.
Ze gaat trouwens naar Blanes.
De derde optie is dat ze het je nooit verteltquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef AEnDM het volgende:
Jullie hebben gelijk, als het gebeurt, gebeurt het toch wel. En als het niet gebeurt is er niks aan de hand.
Ze gaat trouwens naar Blanes.
Ik snap niet waarom je daar bang voor moet zijn, als het gebeurt dan gebeurt het en zat het kennelijk niet zo goed tussen jullie als je dacht. Bang zijn dat je vriendin vreemdgaat is niet echt 'natuurlijk'. En lijkt me een redenatie vanuit een positie van schaarste. Ik houd van m'n vriendin, maar ik was gelukkig voordat ik haar kende en zal dat in het geval dat het uitgaat nog steeds zijn. Dus bang, nee.quote:
En een hand in haar zwembroek.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:23 schreef TeenWolf het volgende:
2 vriendinnen van 17 samen naar Spanje? Niet misschien als ze nuchter zijn, maar eenmaal aangeschoten zal er op zijn minst een tongzoen komen als een playboy met gebruinde huid avances maakt.
Op zijn minst welteverstaan.
Valt me op dat je in elk relaties & liefde topic erg zuur/pessimistisch reageert, trauma's?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:23 schreef TeenWolf het volgende:
2 vriendinnen van 17 samen naar Spanje? Niet misschien als ze nuchter zijn, maar eenmaal aangeschoten zal er op zijn minst een tongzoen komen als een playboy met gebruinde huid avances maakt.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:27 schreef nahmean het volgende:
[..]
Valt me op dat je in elk relaties & liefde topic erg zuur/pessimistisch reageert, trauma's?
Wat jou elke relatie overkomt overkomt niet iedereen. Niet iedereen heeft een kleine piemel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij hoeft niet bang te zijn dat ze vreemdgaat, ze GAAT vreemd.
Let maar op, gedurende de vakantie zal ze minder bellen en sms'en en de berichten worden steeds koeler en zakelijker.
Oh nee, het viel me alleen op toen ik wat topics zat door te lezen dat je vaak erg negatief reageerde. Dacht misschien een uiting van je eigen frustraties m.b.t vrouwen. Je doet alsof het vreemdgaan van de vriendin van topicopener vast staat want het is een meisje van 17 in Blanes. Maar goed, iemand vertrouwen vereist wel zelfverzekerdheid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
welkom op fok(!) wat denk je dat we gaan zeggen? 'en jullie leefden nog lang en gelukkig?'
Iedereen kan vreemdgaan. (Bijna) Niemand kan die verleiding weerstaan. Waar je voor moet zorgen is dat je jezelf nooit in zo'n situatie zet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:02 schreef nahmean het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je daar bang voor moet zijn, als het gebeurt dan gebeurt het en zat het kennelijk niet zo goed tussen jullie als je dacht. Bang zijn dat je vriendin vreemdgaat is niet echt 'natuurlijk'. En lijkt me een redenatie vanuit een positie van schaarste. Ik houd van m'n vriendin, maar ik was gelukkig voordat ik haar kende en zal dat in het geval dat het uitgaat nog steeds zijn. Dus bang, nee.
Onzin, vreemdgaan overkomt je niet, wat iedereen ook zegt. Het is een keuze, soms niet een keuze die je op dat moment maakt, maar die heb je al wel eerder onbewust gemaakt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:57 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Iedereen kan vreemdgaan. (Bijna) Niemand kan die verleiding weerstaan. Waar je voor moet zorgen is dat je jezelf nooit in zo'n situatie zet.
een groep van 2 is in ieder geval minste drempel om aan te spreken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:23 schreef TeenWolf het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat het overkomt? Ik zeg enkel dat je je niet in een situatie moet komen waar je gedwongen wordt tot die keuze. Zelf ben ik nog nooit vreemdgegaan, maar ik ben niet zo hypocriet om te zeggen dat ik het nooit zou doen. Ik wijs het wel resoluut als een ander het zou doen, dan is het gewoon klaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:00 schreef nahmean het volgende:
[..]
Onzin, vreemdgaan overkomt je niet, wat iedereen ook zegt. Het is een keuze, soms niet een keuze die je op dat moment maakt, maar die heb je al wel eerder onbewust gemaakt.
Wat ik bedoel, is dat naar mijn inzien het je alleen 'overkomt' als er iets niet goed zit in je relatie, of je je dat nou bewust of onbewust beseft.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:08 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het overkomt? Ik zeg enkel dat je je niet in een situatie moet komen waar je gedwongen wordt tot die keuze. Zelf ben ik nog nooit vreemdgegaan, maar ik ben niet zo hypocriet om te zeggen dat ik het nooit zou doen. Ik wijs het wel resoluut als een ander het zou doen, dan is het gewoon klaar.
Het is echt niet zo zwart-wit zoals jij het wil stellen en er is wel degelijk een vorm van overkomen. Maar het kan geen excuus zijn.
Nee hoor. De relatie kan nog zo perfect zijn, dan nog kan men vreemdgaan. Er zal dan alleen een boel voor nodig moeten zijn om die situatie te creėren dat die persoon toch overstag gaat maar iedereen heeft een prijs.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:10 schreef nahmean het volgende:
[..]
Wat ik bedoel, is dat naar mijn inzien het je alleen 'overkomt' als er iets niet goed zit in je relatie, of je je dat nou bewust of onbewust beseft.
Eerlijk klinkt zo mooi.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:48 schreef AEnDM het volgende:
Ik heb alles uitgelegd.
Dat jaloezie niet je relatie moet verpesten weet ik, maar ik wil gewoon eerlijk zijn tegen haar.
Daarover verschillen wij dus van mening, jezelf ECHT in die situatie zetten vind ik een teken dat er iets niet goed zit (en dan bedoel ik niet op vakantie gaan met vriendinnen, dat is niet jezelf in de situatie zetten)quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:14 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Nee hoor. De relatie kan nog zo perfect zijn, dan nog kan men vreemdgaan. Er zal dan alleen een boel voor nodig moeten zijn om die situatie te creėren dat die persoon toch overstag gaat maar iedereen heeft een prijs.
Soms overkomt zo'n situatie je daar ben ik het gewoon met je oneens. Maar in de meeste gevallen heb je dat zelf onder controle.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef nahmean het volgende:
[..]
Daarover verschillen wij dus van mening, jezelf ECHT in die situatie zetten vind ik een teken dat er iets niet goed zit (en dan bedoel ik niet op vakantie gaan met vriendinnen, dat is niet jezelf in de situatie zetten)
Hij had er nooit over moeten praten.quote:En inderdaad mgerben heeft gelijk, als hij kon zou de TO z'n vriendin verbieden te gaan, dan zit er toch wel wat mis. Je hoort haar die vakantie te gunnen imo.
Inderdaad, zoals ik al in 1 van m'n eerste posts zei ik heb het met m'n vriendin niet eens besproken. Je hoort ook niet te hoeven zeggen "als je vreemdgaat dan..." , ze moet het niet willen en bij ons is het niet eens een issue.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:23 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Soms overkomt zo'n situatie je daar ben ik het gewoon met je oneens. Maar in de meeste gevallen heb je dat zelf onder controle.
[..]
Hij had er nooit over moeten praten.
Nope, vond het wel een interessant onderwerp omdat mijn vriendin ook op vakantie gaat, vandaar dat ik wat vaak reageerde.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:39 schreef TeenWolf het volgende:
ik heb het gevoel dat AEnDM en nahmean dezelfde klonen zijn aangezien nahmean zijn topic heeft overgenomen en zijn vragen beantwoordt.![]()
We maken hem niet banger, we schetsen gewoon de werkelijkheid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:53 schreef nahmean het volgende:
Maar ik zie dat iedereen het liefst de TO nog banger maakt en er weinig serieus uit komt, dus ik houd fok maar weer voor gezien
Aangezien TS zijn probleem aan ons voorlegt en daarbij sumiere info geeft gaan wij natuurlijk af op die info als we advies geven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:01 schreef nahmean het volgende:
De werkelijkheid is alleen duidelijk te schetsen als je hun relatie kent en hoe serieus die is etc
Gezien zijn onwijze onzekerheid acht ik het ook niet erg onwaarschijnlijk dat ze vriendin vreemd gaat eigenlijk, als ik z'n OP zo teruglees.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Aangezien TS zijn probleem aan ons voorlegt en daarbij sumiere info geeft gaan wij natuurlijk af op die info als we advies geven.
Dus jij denkt ook dat ze vreemdgaat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:10 schreef nahmean het volgende:
[..]
Gezien zijn onwijze onzekerheid acht ik het ook niet erg onwaarschijnlijk dat ze vriendin vreemd gaat eigenlijk, als ik z'n OP zo teruglees.
Als ik lees dat hij zichzelf heel onzeker noemt en hier en er dusdanig mee zit dat hij een topic op fok aanmaakt, acht ik de kans een stuk groter.quote:
Wrong. Mensen die NIET willen vreemdgaan doen dat ook. Drank, ander land, ver van huis, behoefte aan een warm lichaam, vlinders. Redenen genoeg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:26 schreef Watuntrik het volgende:
Vreemd gaan is iets waar je niet bang voor moet zijn, het heeft geen enkele zin.
Mensen die vreemd willen gaan doen dat toch, hoe en waar dan ook.
Nee er zijn geen redenen alleen situaties voor de zwakkere geest.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 03:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wrong. Mensen die NIET willen vreemdgaan doen dat ook. Drank, ander land, ver van huis, behoefte aan een warm lichaam, vlinders. Redenen genoeg.
Whehe, dan ben je wel de ultieme smeerlapquote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon zelf een vakantie boeken en haar in de gaten houden
Ik dacht dat jij zo voor vertrouwen en niet in de gaten houden blabla was?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 02:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon zelf een vakantie boeken en haar in de gaten houden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |