abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70532162
Even mijn verhaal in het kort.

Mijn vriendin gaat volgende week naar Spanje op vakantie met een vriendin. Ikzelf ben heel erg onzeker en ben erg bang dat ze vreemdgaat. Ze verzekert dat ze het niet doet, maar toch blijf ik onzeker.

Waarschijnlijk komt de onzekerheid doordat ik vorig jaar een vriendin heb gehad een paar maanden die is vreemdgegaan.

Wat kan ik hier tegen doen?

Ik ben 18 jaar, mijn vriendin 17 jaar. We hebben nu bijna 7 maanden.
pi_70532186
het er met je vriendin over hebben, en uitleggen waarom.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_70532267
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:44 schreef Mirjam het volgende:
het er met je vriendin over hebben, en uitleggen waarom.
Heb ik gedaan, maar de onzekerheid verdwijnt niet. Ze begreep me wel, maar ze kan niet meer doen eigenlijk.
pi_70532303
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:46 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, maar de onzekerheid verdwijnt niet. Ze begreep me wel, maar ze kan niet meer doen eigenlijk.
het waarom ook uitgelegd?
niet dat het iets helpt, maar misschien dat ze je meer zekerheid kan geven.
je onzekerheid zal ze niet helemaal weg kunnnen halen, dat ligt toch echt bij jou...
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:47:25 #5
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70532304
Je kan er niets tegen doen.

(Behalve je niet zo vreselijk aanstellen natuurlijk)
She might forget you, her pussy wont.
pi_70532368
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:47 schreef Mirjam het volgende:

[..]

het waarom ook uitgelegd?
niet dat het iets helpt, maar misschien dat ze je meer zekerheid kan geven.
je onzekerheid zal ze niet helemaal weg kunnnen halen, dat ligt toch echt bij jou...
Ik heb alles uitgelegd.

Dat jaloezie niet je relatie moet verpesten weet ik, maar ik wil gewoon eerlijk zijn tegen haar.
pi_70532378
gewoon denken als ze vreemd gaat kan ik er ook bijzonder weinig aandoen en gebeurt het toch wel dus kan je je er net zo goed niet druk om maken.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_70532403
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:48 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Ik heb alles uitgelegd.

Dat jaloezie niet je relatie moet verpesten weet ik, maar ik wil gewoon eerlijk zijn tegen haar.
moet je ook zeker doen.
maargoed, dit ligt bij jou, het is jouw gevoel.
pi_70532405
Stel je niet zo aan. Als ze vreemd gaat kom je daar toch wel achter, en als dat al zo is kan je haar meteen wegtrappen. Blijft ze je trouw, is er niets aan het handje en merk je dat je je aanstelt.

Jawel, het leven is niet moeilijk, gewoon niet te moeilijk doen.
pi_70532417
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
gewoon denken als ze vreemd gaat kan ik er ook bijzonder weinig aandoen en gebeurt het toch wel dus kan je je er net zo goed niet druk om maken.
Dat is wel een goed punt.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:50:35 #11
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_70532452
Wat je er tegen kan doen is gewoon er mee stoppen. Nadenken over hoeveel bruine spaanse adonissen ze naait terwijl jij hier zit.
Houd jezelf bezig bijvoorbeeld.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_70532555
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:50 schreef cerror het volgende:
Wat je er tegen kan doen is gewoon er mee stoppen. Nadenken over hoeveel bruine spaanse adonissen ze naait terwijl jij hier zit.
Houd jezelf bezig bijvoorbeeld.
Stoppen met de relatie?
pi_70532574
zolang ze geen pak condooms meeneemt met als reden voor als ze verkracht word (ooit zo'n topic gelezen hier op fok!) dan is er nog niks aan het handje
pi_70532596
wat wil je hebben dat zij zegt/doet om jouw onzekerheid weg te nemen? En is dat realistisch om dat te verwachten van haar?
pi_70532633
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:54 schreef hilliebillie het volgende:
wat wil je hebben dat zij zegt/doet om jouw onzekerheid weg te nemen? En is dat realistisch om dat te verwachten van haar?
Ik verwacht niets van haar, behalve dat ze me trouw blijft, ik vroeg me af of ik iets kan doen aan de onzekerheid.
  Moderator dinsdag 30 juni 2009 @ 23:56:28 #16
236264 crew  capricia
pi_70532666
Ts, ik ben ook terwijl ik een goede relatie had, naar ibiza geweest met vriendinnen. Was supergaaf!
Veel gefeest, veel gekletst met elkaar, veel naar jongens gekeken. Maar vreemdgaan? Nee, dat vond ik niet interessant. Ik wist toch dat ik een leuke vent thuis had, waar ik niets tekort kwam?
Ik denk dat het moeilijker voor mijn vent was, dan voor mij. Met een goede relatie is de verleiding voor mij niet groot. De twijfel lag bij hem.
Bij thuiskomst veel gesproken hierover. En het heeft onze relatie alleen maar sterker gemaakt.
Dus kop op. Je kunt er niet vanuit gaan dat ze vreemd gaat, tenzij je sws geen vertrouwen in haar hebt....
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:56:34 #17
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_70532671
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:53 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Stoppen met de relatie?
Nee sukkel. Houd je bezig met andere dingen zoals werk/studie/sociaal leven/World of Warcraft. Dat laatste zorgt wel dat zij het uitmaakt met jou. Maar even weer terug naar ze issue: Als je jezelf bezighoudt dan denk je minder na over haar.
pi_70532703
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef cerror het volgende:

[..]

Nee sukkel. Houd je bezig met andere dingen zoals werk/studie/sociaal leven/World of Warcraft. Dat laatste zorgt wel dat zij het uitmaakt met jou. Maar even weer terug naar ze issue: Als je jezelf bezighoudt dan denk je minder na over haar.
Thanks, ik zal zorgen voor wat afleiding.
pi_70532720
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:56 schreef capricia het volgende:
Ts, ik ben ook terwijl ik een goede relatie had, naar ibiza geweest met vriendinnen. Was supergaaf!
Veel gefeest, veel gekletst met elkaar, veel naar jongens gekeken. Maar vreemdgaan? Nee, dat vond ik niet interessant. Ik wist toch dat ik een leuke vent thuis had, waar ik niets tekort kwam?
Ik denk dat het moeilijker voor mijn vent was, dan voor mij. Met een goede relatie is de verleiding voor mij niet groot. De twijfel lag bij hem.
Bij thuiskomst veel gesproken hierover. En het heeft onze relatie alleen maar sterker gemaakt.
Dus kop op. Je kunt er niet vanuit gaan dat ze vreemd gaat, tenzij je sws geen vertrouwen in haar hebt....
Bedankt, hier heb ik veel aan.
pi_70532737
Ik ga over een aantal weken zelf ook op vakantie, en mijn vriendin blijft achter. Zij maakt zich ook erge zorgen over het feit dat er wat zou kunnen gebeuren in de zin van ongeluk, maar ook dat ik me eventueel zou kunnen misdragen na het nuttigen van enige alcohol en me zou vergrijpen aan de dames aldaar. Ik kan mn vriendin ook niet geheel ervan overtuigen dat ik me wel degelijk onder controle kan houden en helemaal niet de behoefte heb om achter andere dames aan te gaan. Iedere keer als we elkaar zien maakt ze zich daar heel erg zorgen over. Ik weet dat er niks gaat gebeuren, maar mevrouw is er gewoon niet van overtuigd.
Ga er maar gewoon van uit dat jouw vriendin niet vreemd zal gaan. Het is niet zo dat als je vorige vriendin vreemging dat je huidige dat ook gaat doen. Heeft je vriendin ook maar enige reden om vreemd te gaan? Waarschijnlijk niet, dus maak je niet al te druk
Omnia vincit amor, nos et cedamus amori
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:59:02 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70532756
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:55 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Ik verwacht niets van haar, behalve dat ze me trouw blijft, ik vroeg me af of ik iets kan doen aan de onzekerheid.
gewoon je vriendin een toffe vakantie wensen enzo...

ga jij trouwens wel de bloemetjes buitenzetten hier als ze weg is?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:59:25 #22
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_70532769
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Dus je wilde alleen een klopje op de schouder van iemand die jou of je vriendin niet kent?
Nou hier dan: Rustig maar jongetje, ze zal niks doen.
pi_70532805
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef Relatieveling het volgende:
Ik ga over een aantal weken zelf ook op vakantie, en mijn vriendin blijft achter. Zij maakt zich ook erge zorgen over het feit dat er wat zou kunnen gebeuren in de zin van ongeluk, maar ook dat ik me eventueel zou kunnen misdragen na het nuttigen van enige alcohol en me zou vergrijpen aan de dames aldaar. Ik kan mn vriendin ook niet geheel ervan overtuigen dat ik me wel degelijk onder controle kan houden en helemaal niet de behoefte heb om achter andere dames aan te gaan. Iedere keer als we elkaar zien maakt ze zich daar heel erg zorgen over. Ik weet dat er niks gaat gebeuren, maar mevrouw is er gewoon niet van overtuigd.
Ga er maar gewoon van uit dat jouw vriendin niet vreemd zal gaan. Het is niet zo dat als je vorige vriendin vreemging dat je huidige dat ook gaat doen. Heeft je vriendin ook maar enige reden om vreemd te gaan? Waarschijnlijk niet, dus maak je niet al te druk
Tja dan zou ik ook me vraagtekens hebben
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_70532823
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:59 schreef cerror het volgende:

[..]

Dus je wilde alleen een klopje op de schouder van iemand die jou of je vriendin niet kent?
Nou hier dan: Rustig maar jongetje, ze zal niks doen.
Een goed woordje kan toch helpen?
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:02:48 #25
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_70532864
-edit- gaat heen

[ Bericht 95% gewijzigd door Re op 01-07-2009 00:05:42 ]
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 00:05:00 #26
236264 crew  capricia
pi_70532928
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:58 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Nadat ik thuis kwam en bleek dat ik echt niets gedaan had met andere jongens is de relatie wel veel soepeler geworden. Hij gaat nu ook met vrienden op wintersport zonder mij. En ik ben vaker met vriendinnen een weekje weg gewest. Super als dat kan! Dat wil je toch! Dat je jezelf kunt zijn, met je vrienden/vriendinnen zonder dat je partner of jijzelf zich zorgen maakt!
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:06:20 #27
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_70532974
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 00:01 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Een goed woordje kan toch helpen?
Kijk, als je wil horen dat wat je doet gezond is zit je hier verkeerd.
Je bent gewoon praktisch paranoļde en denkt dat je vriendin niet van je houdt. Als je wil dat dat stopt dan ga je langs een Psychiater of gewoon gelijk aan de medicatie (als je een makkelijke psych hebt) en daar heb je de snelle oplossing.

Gezien die tactiek totaal niet gaat werken heb ik dit voor je: VERTROUW HAAR.
En als je dat niet "kan", geef het dan maar op.
Het zal mij niet verbazen als je het volhoud en ze komt terug maar je gaat haar ondervragen. Zij zegt dat ze niks gedaan heeft maar jij gelooft haar niet en ziet haar al helemaal in je hoofd dat ze heeft lopen neuken met José of wat zijn naam ook is..... Vervolgens is ze je zat en is het over.

Maar hey, je bent nog maar 17, dus het kan alleen nog maar beter worden met zo'n manier van denken toch? (dat is sarcasme, als je het niet ziet)
pi_70533066
het is natuurlijk vooral een heel goed idee om er heel veel met je vriendin over te praten

echt zo'n enorme wijvenreactie is dat

Je moet haar plezier wensen en het er niet (eigenlijk NOOIT) met haar over hebben, als jij op die manier blijk geeft van vertrouwen denkt zij alleen maar 'goh, het zit wel snor in deze relatie'. Zodra jij er over gaat praten (vooral als je dat meerdere keren op een serieuze manier doet), begint zij alleen maar te twijfelen aan jou. Indirect zeg je 'als ik op vakantie ga en ik had de kans...'.

Alleen vrouwen zeggen dat je er over moet praten met haar, omdat vrouwen denken dat dat de beste oplossing is. Dat is het dus ABSOLUUT NIET!
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 00:14:09 #29
236264 crew  capricia
pi_70533170
Mwah, wij hebben het er wel van te voren over gehad, maar niet in den treure.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:15:36 #30
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70533209
Nooit eerlijk zijn tegenover de ander in ieder geval. Ooit is mij wel eens op de man af gevraagd of de kans zou bestaan als ik vreemd zou gaan en of ik dat ook zou vertellen. Toen heb ik natuurlijk eerlijk verteld dat die kans altijd bestaat hoe klein ook en dat het van de situatie af zou hangen of ik het wel of niet zou vertellen. Dat is me niet in dank afgenomen .

Sindsdien lieg ik gewoon dat ik nooit zal vreemdgaan omdat het de ander juist gerust stelt en zich waarschijnlijk ook onnodig zorgen maakt.
  woensdag 1 juli 2009 @ 00:37:50 #31
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70533808
wees een vent, geen twijfelaar!
pi_70534245
Ik had ook ooit een vriendinnetje die naar Spanje ging, Blanes...
Met zo`n georganiseerde reis enzo.

Ik was bij een vriend van mij en daar was een ouwe vent... die Ton heette..
Vervolgens vroeg Ton, "Hey Vriend, waar is je liefje?"
Ik zo, die zit in Spanje.
Hij: Oh, alleen? hahah die krijg je uitgewoond terug!

Enfin, ze kwam terug..
Er hing al een beetje een raar sfeertje in de auto ivm die vriendin van haar enzo...
Ze was dus vreemdgegaan daar, had zich ff lekker vol laten pompen. Kon de striemen van de camping grond nog in haar reet zien zitten.

En dan vragen mensen me nog waarom ik zo bitter ben.
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 01:11:49 #33
236264 crew  capricia
pi_70534448
dus het was geen goede relatie?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70534511
Ze gaat vreemd. Sorry.
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 01:18:16 #35
236264 crew  capricia
pi_70534531
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 01:16 schreef Salvad0R het volgende:
Ze gaat vreemd. Sorry.
waarom zo negatief? De kans is een op twee: of ze gaat wel vreemd, of niet.
50/50 dus.
En als ze van ts houdt, is de kans op vreemdgaan minder: dus niet zo negatief!
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 1 juli 2009 @ 02:43:57 #36
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535371
Ze zegt nu uiteraard van niet en ze zal NU de intentie niet hebben maar daar is ze

ver weg
omringd door leuke jongens
krijgt ze allemaal aandacht die ze hier niet gewend is
verzekerd van veel (gratis) drank
Weg van de sleur waaronder jij ook valt

Kijk al die vakantieprogramma's. Ze gaat voor gaas.

Trouwens, ze is 17! Jij bent 18. Waarom al zo vast? Het gaat toch uit op den duur waarschijnlijk. Laat haar haar gang gaan en jij als 18 jarige doet gewoon je ding hier. Neuk gewoon lekker een paar jaar rond nog.

Ze is 17 en gaat naar Spanje: all bets are off
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_70535378
Vertrouwen is de basis van een goede relatie. Als je haar niet vertrouwd, wat doe je dan bij haar?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  woensdag 1 juli 2009 @ 02:48:47 #38
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535391
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:45 schreef Feitosa het volgende:
Vertrouwen is de basis van een goede relatie. Als je haar niet vertrouwd, wat doe je dan bij haar?
Hij hoeft niet bang te zijn dat ze vreemdgaat, ze GAAT vreemd.

Let maar op, gedurende de vakantie zal ze minder bellen en sms'en en de berichten worden steeds koeler en zakelijker.
pi_70535411
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:48 schreef Stefan het volgende:

[..]

Let maar op, gedurende de vakantie zal ze minder bellen en sms'en en de berichten worden steeds koeler en zakelijker.
Hoeft niet per definitie. Indertijd had ik ook een mooie meid en die ging ook naar Spanje.

Belde elke dag een kwartier omdat ze me miste.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  woensdag 1 juli 2009 @ 02:52:06 #40
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535417
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:55 schreef AEnDM het volgende:

[..]

Nee, dat wordt alleen maar erger. Je kunt hooguit een minuut of 10 met haar bellen, de rest van de 23.50 uur per dag weet je toch niet wat ze doet.

En weet je wat t is: hoe meer jij zegt dat je zo onzeker bent en haar mist en bang is dat ze vreemdgaat hoe meer ze je vervelend vindt. Ze wil vakantie vieren, geen gezeik van thuis aanhoren.
  woensdag 1 juli 2009 @ 02:58:47 #41
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_70535481
Waar in Spanje gaat je vriendin naartoe? Als het Lloret of Salou is..tja dan zou ik me ook wat zorgen maken.

Is het een museum-reisje naar Madrid, dan zal het wel goedkomen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:08:28 #42
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535530
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:58 schreef Strani het volgende:

Is het een museum-reisje naar Madrid, dan zal het wel goedkomen.
Ze is 17. Wat denk je zelf
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:12:40 #43
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70535544
Ik vrees het ergste voor je... De verleidingen aldaar zijn gewoon te groot.

Reminder: plan zelf samen wat voor de zomervakanties.
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:13:54 #44
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_70535551
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ze is 17. Wat denk je zelf
Oh 17? Tja...

Maar serieus he, er is altijd een kans dat ze vreemdgaat..en ook een kans dat ze dat niet doet. Die laatste kans is groter..en als ze niet al te knap is dan zit je helemaal goed natuurlijk.

Zoals iemand hierboven al zei, niet zo de nadruk leggen op eventueel vreemdgaan..je brengt 'r nog op ideeėn.
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:14:10 #45
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535552
Ik opende 9 jaar terug dit topic Hete kussen uit Salou: zon zee en sex

Verhoudingen man-vrouw in de Spaanse badplaatsen is iets van 20-80
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:15:33 #46
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535558
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:13 schreef Strani het volgende:

er is altijd een kans dat ze vreemdgaat..en ook een kans dat ze dat niet doet. Die laatste kans is groter..
Waarom is die groter?

Thuis: vriendje

Spanje: Vriendje ver weg, veel jongens, veel aandacht, veel drank, zon, lekkere lichamen, hormonen, weinig slaap
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:20:02 #47
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_70535580
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:15 schreef Stefan het volgende:

[..]

Waarom is die groter?

Thuis: vriendje

Spanje: Vriendje ver weg, veel jongens, veel aandacht, veel drank, zon, lekkere lichamen, hormonen, weinig slaap
Ik woon in Spanje maar vermijd die oorden eerlijk gezegd als de pest. Wellicht heb je gelijk..maar het zal toch niet zo zijn dat meer dan 50% van de jongeren die daar heengaat en al een partner heeft, ook vreemdgaat tijdens zo'n vakantie? Lijkt mij een hoog gehalte.
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:21:44 #48
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535583
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik woon in Spanje maar vermijd die oorden eerlijk gezegd als de pest. Wellicht heb je gelijk..maar het zal toch niet zo zijn dat meer dan 50% van de jongeren die daar heengaat en al een partner heeft, ook vreemdgaat tijdens zo'n vakantie? Lijkt mij een hoog gehalte.
Hoeveel stellen gaan bewust zonder elkaar op vakantie naar Salou en omstreken? De meeste gevallen zullen boekingen zijn voor de relatie begon. Het is nogal een verschil als je als 17 jarige net een half jaar of korter hebt of je al vijf jaar samenbent.
pi_70535588
@Sun

wat je iig niet moet doen:is vreemdgaan omdat zij het doet

herstel: omdat Stefan zegt dat zij het doet

maak je er niet zo druk over en zorg dat je zelf een leuke tijd hebt en er goed uitziet als ze terug komt

tip: niet meteen bij haar aankomst vragen of ze vreemd is gegaan, dat staat stom
en volgende keer samen op vakantie
Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:24:47 #50
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535597
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:22 schreef Manono het volgende:
@Sun

wat je iig niet moet doen:is vreemdgaan omdat zij het doet

herstel: omdat Stefan zegt dat zij het doet
LEZEN
Ik zeg niet dat ie moet vreemdgaan, ik zeg dat ie als 18 jarige gewoon lekker van zn jeugd moet genieten en onbekommerd moet gaan neuken, zonder al te vast gedoe. Zij idem.
quote:
en volgende keer samen op vakantie
Laten ze eerst maar kijken of ze deze vakantie overleven
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:26:55 #51
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_70535606
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

LEZEN
Ik zeg niet dat ie moet vreemdgaan, ik zeg dat ie als 18 jarige gewoon lekker van zn jeugd moet genieten en onbekommerd moet gaan neuken, zonder al te vast gedoe. Zij idem.
[..]

Dat dat voor jou blijkbaar goed heeft uitgepakt wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt..Vrolijk rondneuken op je 18e is ook niet het antwoord op alle problemen in het leven.
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:31:04 #52
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535620
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:26 schreef Strani het volgende:

Vrolijk rondneuken op je 18e is ook niet het antwoord op alle problemen in het leven.
Welke 18 jarige wil antwoord op alle problemen in het leven

@TS: Succes ermee verder. Als je na de zomer ineens zonder moeite twee vingers naar binnen krijgt weet jij wel hoe laat het is, toch?
pi_70535636
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

LEZEN
Ik zeg niet dat ie moet vreemdgaan,(..)
[..]

NEE JIJ

ik schreef omdat stefan zegt dat ZIJ het doet
pi_70535640
dat zei je nl wel
  woensdag 1 juli 2009 @ 03:40:08 #55
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70535658
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:35 schreef Manono het volgende:

[..]

NEE JIJ

ik schreef omdat stefan zegt dat ZIJ het doet
Oh dat. Ja, dat is gewoon een kwestie van gezond verstand gebruiken

Heb t zelf ook vaak genoeg meegemaakt, na een zomervakantie is ineens alles anders. De een is volwassener, heeft andere mensen ontmoet waarmee gepraat is op een ander nivo, heeft na kunnen denken in alle rust. Er komt een nieuw leven op een nieuwe school aan.

Natuurlijk is er een kans dat ze niet vreemdgaat maar zelfs al zegt dat meisje dat 100x tegen TS, dan nog zal ie in zn hoofd alle scenario's voorbij zien komen.
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:29:17 #56
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70537667
ik had een vriendin die ging ook naar spanje op examenreis
vooraf was het: tuurlijk ga ik niet vreemd
achteraf was het: sorry, het spijt me

Dit zegt wel genoeg lijkt me
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:31:44 #57
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_70537721
Niks, onzekerheid blijf je altijd houden, je moet er maar mee leren leven...

Niets in dit leven is 100% zeker en gelukkig maar, anders kon je er niet van genieten!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 1 juli 2009 @ 09:33:39 #58
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_70537754
Ik snap wel dat je onzeker bent door wat je ex je geflikt heeft, maar je moet die onzekerheid niet op je nieuwe vriendin projecteren. Geloof in jullie liefde en vertrouw erop. Meer kun je niet doen. Je maakt jezelf alleen maar gek en zws om niets. Je ex heeft je iig goed verpest als je geen vertrouwen meer kunt kweken.
(Un)masking for the greater good.
pi_70538224
Het niet meer met haar er over hebben( ze kan je vooraf toch niet overtuigen.) Haar een hele fijne vakantie wensen. In stilte afzien( dus geen zeur sms jes en mailtjes als ze weg is. En hopen dat ze bij terugkomst idd trouw is geweest. Meer kun je niet doen. Dit gevoel ligt bij jou dus jij hebt er maar mee te dealen. Ga niet je leuke relatie "vergiftigen" met onzeker of jaloers gedoe.
pi_70540223
Mijn vriendin gaat volgende week 10 dagen naar Blanes en we hebben het niet eens over vreemdgaan gehad, alleen wat we gaan doen als ze terug is . Als het goed zit tussen jullie hoef je je nergens zorgen over te maken, vreemdgaan is gewoon een keuze, alleen door drank en het vrije vakantiegevoel etc wordt de drempel verlaagd. Je moet accepteren dat je je vriendin niet kan 'beheersen', zij doet wat ze wil ongeacht of jij je zorgen maakt of 'op haar inpraat(maakt het alleen maar erger)'. Als je haar niet kan vertrouwen is er of iets in jullie relatie mis, of bij jezelf.
pi_70540330
Er bang voor zijn moet je nooit doen.
Of ze doet het wel of ze doet het niet.
Dat jij je enorm druk gaat maken en een x aantal rotte dagen hebt, zal echt niet zorgen dat zij zich wel of neit laat vol pompen met spaans zaad door josé.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_70541656
Laat je overigens niet gek maken dat de Spaanse/Griekse badplaatsen zo'n sodom en gamorra is, ben zelf ook naar dit soort plaatsen op vakantie geweest en als je op zoek bent vind je genoeg, ben je niet op zoek is het gewoon een vakantie met zon zee strand en gezellig uitgaan en meer niet.
pi_70541695
Jullie hebben gelijk, als het gebeurt, gebeurt het toch wel. En als het niet gebeurt is er niks aan de hand.

Ze gaat trouwens naar Blanes.
pi_70541707
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 03:31 schreef Stefan het volgende:

[..]

Welke 18 jarige wil antwoord op alle problemen in het leven

@TS: Succes ermee verder. Als je na de zomer ineens zonder moeite twee vingers naar binnen krijgt weet jij wel hoe laat het is, toch?
Lees mijn update eens.
pi_70541712
Iedereen is daar natuurlijk bang voor
pi_70541943
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef AEnDM het volgende:
Jullie hebben gelijk, als het gebeurt, gebeurt het toch wel. En als het niet gebeurt is er niks aan de hand.

Goede instelling.
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:55:47 #67
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70541960
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef AEnDM het volgende:
De derde optie is dat ze het je nooit vertelt

Idd, niet druk om maken. Ik weet dat ik er makkelijk over praten heb omdat ik sinds mijn achttiende de nodige ervaring heb, maar jij mag alles gewoon zelf ondervinden, dat is het leuke van opgroeien. Er zijn ook vast mannen van 58 die lachen om mijn problemen die ik nu heb

Laat je eigen zomer er in ieder geval niet door verpesten (en verpest de hare ook niet)
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:00:10 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70542101
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef F04 het volgende:
nee hoor
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70542194
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef F04 het volgende:
Ik snap niet waarom je daar bang voor moet zijn, als het gebeurt dan gebeurt het en zat het kennelijk niet zo goed tussen jullie als je dacht. Bang zijn dat je vriendin vreemdgaat is niet echt 'natuurlijk'. En lijkt me een redenatie vanuit een positie van schaarste. Ik houd van m'n vriendin, maar ik was gelukkig voordat ik haar kende en zal dat in het geval dat het uitgaat nog steeds zijn. Dus bang, nee.
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:23:34 #70
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70542788
2 vriendinnen van 17 samen naar Spanje? Niet misschien als ze nuchter zijn, maar eenmaal aangeschoten zal er op zijn minst een tongzoen komen als een playboy met gebruinde huid avances maakt.

Op zijn minst welteverstaan.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:26:02 #71
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70542885
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:23 schreef TeenWolf het volgende:
2 vriendinnen van 17 samen naar Spanje? Niet misschien als ze nuchter zijn, maar eenmaal aangeschoten zal er op zijn minst een tongzoen komen als een playboy met gebruinde huid avances maakt.

En een hand in haar zwembroek.
pi_70542962
quote:

Valt me op dat je in elk relaties & liefde topic erg zuur/pessimistisch reageert, trauma's?
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:42:25 #73
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70543407
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:27 schreef nahmean het volgende:

[..]

Valt me op dat je in elk relaties & liefde topic erg zuur/pessimistisch reageert, trauma's?

welkom op fok(!) wat denk je dat we gaan zeggen? 'en jullie leefden nog lang en gelukkig?'
En waarom staat Groot Brittanniė er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:55:06 #74
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70543796
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:48 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wat jou elke relatie overkomt overkomt niet iedereen. Niet iedereen heeft een kleine piemel.
pi_70543842
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:42 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

welkom op fok(!) wat denk je dat we gaan zeggen? 'en jullie leefden nog lang en gelukkig?'
Oh nee, het viel me alleen op toen ik wat topics zat door te lezen dat je vaak erg negatief reageerde. Dacht misschien een uiting van je eigen frustraties m.b.t vrouwen. Je doet alsof het vreemdgaan van de vriendin van topicopener vast staat want het is een meisje van 17 in Blanes. Maar goed, iemand vertrouwen vereist wel zelfverzekerdheid.
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:57:36 #76
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70543862
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:02 schreef nahmean het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je daar bang voor moet zijn, als het gebeurt dan gebeurt het en zat het kennelijk niet zo goed tussen jullie als je dacht. Bang zijn dat je vriendin vreemdgaat is niet echt 'natuurlijk'. En lijkt me een redenatie vanuit een positie van schaarste. Ik houd van m'n vriendin, maar ik was gelukkig voordat ik haar kende en zal dat in het geval dat het uitgaat nog steeds zijn. Dus bang, nee.
Iedereen kan vreemdgaan. (Bijna) Niemand kan die verleiding weerstaan. Waar je voor moet zorgen is dat je jezelf nooit in zo'n situatie zet.
pi_70543958
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:57 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Iedereen kan vreemdgaan. (Bijna) Niemand kan die verleiding weerstaan. Waar je voor moet zorgen is dat je jezelf nooit in zo'n situatie zet.
Onzin, vreemdgaan overkomt je niet, wat iedereen ook zegt. Het is een keuze, soms niet een keuze die je op dat moment maakt, maar die heb je al wel eerder onbewust gemaakt.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:02:06 #78
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70543994
quote:

een groep van 2 is in ieder geval minste drempel om aan te spreken.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:08:51 #79
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70544220
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:00 schreef nahmean het volgende:

[..]

Onzin, vreemdgaan overkomt je niet, wat iedereen ook zegt. Het is een keuze, soms niet een keuze die je op dat moment maakt, maar die heb je al wel eerder onbewust gemaakt.
Ik zeg toch ook niet dat het overkomt? Ik zeg enkel dat je je niet in een situatie moet komen waar je gedwongen wordt tot die keuze. Zelf ben ik nog nooit vreemdgegaan, maar ik ben niet zo hypocriet om te zeggen dat ik het nooit zou doen. Ik wijs het wel resoluut als een ander het zou doen, dan is het gewoon klaar.
Het is echt niet zo zwart-wit zoals jij het wil stellen en er is wel degelijk een vorm van overkomen. Maar het kan geen excuus zijn.
pi_70544285
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:08 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet dat het overkomt? Ik zeg enkel dat je je niet in een situatie moet komen waar je gedwongen wordt tot die keuze. Zelf ben ik nog nooit vreemdgegaan, maar ik ben niet zo hypocriet om te zeggen dat ik het nooit zou doen. Ik wijs het wel resoluut als een ander het zou doen, dan is het gewoon klaar.
Het is echt niet zo zwart-wit zoals jij het wil stellen en er is wel degelijk een vorm van overkomen. Maar het kan geen excuus zijn.
Wat ik bedoel, is dat naar mijn inzien het je alleen 'overkomt' als er iets niet goed zit in je relatie, of je je dat nou bewust of onbewust beseft.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:14:59 #81
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70544476
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:10 schreef nahmean het volgende:

[..]

Wat ik bedoel, is dat naar mijn inzien het je alleen 'overkomt' als er iets niet goed zit in je relatie, of je je dat nou bewust of onbewust beseft.
Nee hoor. De relatie kan nog zo perfect zijn, dan nog kan men vreemdgaan. Er zal dan alleen een boel voor nodig moeten zijn om die situatie te creėren dat die persoon toch overstag gaat maar iedereen heeft een prijs.
pi_70544549
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:48 schreef AEnDM het volgende:
Ik heb alles uitgelegd.

Eerlijk klinkt zo mooi.

Maar eigenlijk kun jij er niet mee omgaan dat jouw vrouwtje alleen naar een zonnig strand vol gebruinde binken gaat.
Het blijft malen in jouw hoofd, en dan leg je jouw probleem bij haar neer.
Je maakt er een zogenaamd open vraagstuk van, terwijl jij maar één antwoord toestaat: Niet Gaan.
Want zélf kun je niet met je onzekerheid omgaan, dus moet zij zich aanpassen.

Hoe eerlijkwas je ook al weer?
pi_70544561
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:14 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Nee hoor. De relatie kan nog zo perfect zijn, dan nog kan men vreemdgaan. Er zal dan alleen een boel voor nodig moeten zijn om die situatie te creėren dat die persoon toch overstag gaat maar iedereen heeft een prijs.
Daarover verschillen wij dus van mening, jezelf ECHT in die situatie zetten vind ik een teken dat er iets niet goed zit (en dan bedoel ik niet op vakantie gaan met vriendinnen, dat is niet jezelf in de situatie zetten)

En inderdaad mgerben heeft gelijk, als hij kon zou de TO z'n vriendin verbieden te gaan, dan zit er toch wel wat mis. Je hoort haar die vakantie te gunnen imo.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:23:35 #84
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70544794
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:17 schreef nahmean het volgende:

[..]

Daarover verschillen wij dus van mening, jezelf ECHT in die situatie zetten vind ik een teken dat er iets niet goed zit (en dan bedoel ik niet op vakantie gaan met vriendinnen, dat is niet jezelf in de situatie zetten)
Soms overkomt zo'n situatie je daar ben ik het gewoon met je oneens. Maar in de meeste gevallen heb je dat zelf onder controle.
quote:
En inderdaad mgerben heeft gelijk, als hij kon zou de TO z'n vriendin verbieden te gaan, dan zit er toch wel wat mis. Je hoort haar die vakantie te gunnen imo.
Hij had er nooit over moeten praten.
pi_70544967
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:23 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Soms overkomt zo'n situatie je daar ben ik het gewoon met je oneens. Maar in de meeste gevallen heb je dat zelf onder controle.
[..]

Hij had er nooit over moeten praten.
Inderdaad, zoals ik al in 1 van m'n eerste posts zei ik heb het met m'n vriendin niet eens besproken. Je hoort ook niet te hoeven zeggen "als je vreemdgaat dan..." , ze moet het niet willen en bij ons is het niet eens een issue.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:39:16 #86
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70545327
ik heb het gevoel dat AEnDM en nahmean dezelfde klonen zijn aangezien nahmean zijn topic heeft overgenomen en zijn vragen beantwoordt.
pi_70545468
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:39 schreef TeenWolf het volgende:
ik heb het gevoel dat AEnDM en nahmean dezelfde klonen zijn aangezien nahmean zijn topic heeft overgenomen en zijn vragen beantwoordt.
Nope, vond het wel een interessant onderwerp omdat mijn vriendin ook op vakantie gaat, vandaar dat ik wat vaak reageerde.
pi_70545733
Maar ik zie dat iedereen het liefst de TO nog banger maakt en er weinig serieus uit komt, dus ik houd fok maar weer voor gezien
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:49:55 #89
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70553899
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:53 schreef nahmean het volgende:
Maar ik zie dat iedereen het liefst de TO nog banger maakt en er weinig serieus uit komt, dus ik houd fok maar weer voor gezien
We maken hem niet banger, we schetsen gewoon de werkelijkheid.
pi_70554228
De werkelijkheid is alleen duidelijk te schetsen als je hun relatie kent en hoe serieus die is etc
Oh wacht ik ging weg van fok.
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:08:59 #91
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70554400
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:01 schreef nahmean het volgende:
De werkelijkheid is alleen duidelijk te schetsen als je hun relatie kent en hoe serieus die is etc

Aangezien TS zijn probleem aan ons voorlegt en daarbij sumiere info geeft gaan wij natuurlijk af op die info als we advies geven.
pi_70554448
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

Aangezien TS zijn probleem aan ons voorlegt en daarbij sumiere info geeft gaan wij natuurlijk af op die info als we advies geven.
Gezien zijn onwijze onzekerheid acht ik het ook niet erg onwaarschijnlijk dat ze vriendin vreemd gaat eigenlijk, als ik z'n OP zo teruglees.
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:24:54 #93
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70554826
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:10 schreef nahmean het volgende:

[..]

Gezien zijn onwijze onzekerheid acht ik het ook niet erg onwaarschijnlijk dat ze vriendin vreemd gaat eigenlijk, als ik z'n OP zo teruglees.
Dus jij denkt ook dat ze vreemdgaat?
pi_70554972
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dus jij denkt ook dat ze vreemdgaat?
Als ik lees dat hij zichzelf heel onzeker noemt en hier en er dusdanig mee zit dat hij een topic op fok aanmaakt, acht ik de kans een stuk groter.
pi_70568888
heb het topic niet doorgelezen maar als je van haar houdt en je denkt zij van jou maak je dan niet druk oke

chill gewoon en maak er een relaxte zomer van
  donderdag 2 juli 2009 @ 16:03:25 #96
261554 rodka
Hooi noch stro
pi_70582708
Ik ga deze zomer op vakantie met vrienden, zij gaat deze zomer op vakantie met vriendinnen. Ik vertrouw er gewoon op dat er niks gebeurt, net zoals de afgelopen 3 zomervakanties dat ze op vakantie ging.

Ik durf met enige zekerheid te zeggen dat je para bent, zoals wel meer jongens. Er is maar een hele kleine groep meiden die echt vreemdgaat, wat dat betreft doen jongens dat veel makkelijker. Je moet kijken naar wat voor type meisje je vriendin is, en objectief kijken of ze uberhaupt in staat zou zijn vreemd te gaan (zowel interne als externe eigenschappen evalueren haha)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 03:04:39 #97
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70727685
so what, dat ze is vreemdgegaan op haar 17de het is neit het einde van de wereld, misschien is de relatie met de TS er gewoon nog, zowel in voor en tegenspoed.
pi_70821735
Vreemd gaan is iets waar je niet bang voor moet zijn, het heeft geen enkele zin.
Mensen die vreemd willen gaan doen dat toch, hoe en waar dan ook. Als je bang bent, er over gaat praten en angstvallig gaat controleren worden potentiėle vreemdgangers alleen maar stiekemer en moeilijker te (be)vatten. Je maakt het jezelf hiermee moeilijker en wordt het achteraf pijnlijker..

Dus haal op de eerste plaats deze discussie niet aan en laat je partner van begin af aan zo vrij mogelijk.
Wil hij of zij alleen op vakantie, op stap (althans zonder jou) of contacten onderhouden met het andere geslacht, niet moeilijk over doen. Toestaan en de kat uit de boom kijken, des te eerder ze de fout in gaan en jij door krijgt wat voor visje je in de kuip hebt.

Laat het allemaal over je heen komen en leef vooral niet in het verleden, hoe makkelijker je er mee omgaat hoe eerder je achter de waarheid komt en je een punt achter die affaire kan zetten.

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.. Maar dan moet je wel een beetje meewerken, vooral niet tegenstribbelen.

Ik denk dat het grootste probleem zit in het feit dat veel mensen eerste een relatie met elkaar krijgen en daarna pas proberen vrienden te worden.. Wat vreemd gaan alleen maar in de hand speelt..
  zaterdag 11 juli 2009 @ 03:05:32 #99
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_70869517
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:26 schreef Watuntrik het volgende:
Vreemd gaan is iets waar je niet bang voor moet zijn, het heeft geen enkele zin.
Mensen die vreemd willen gaan doen dat toch, hoe en waar dan ook.
Wrong. Mensen die NIET willen vreemdgaan doen dat ook. Drank, ander land, ver van huis, behoefte aan een warm lichaam, vlinders. Redenen genoeg.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 08:04:08 #100
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70870247
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 03:05 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wrong. Mensen die NIET willen vreemdgaan doen dat ook. Drank, ander land, ver van huis, behoefte aan een warm lichaam, vlinders. Redenen genoeg.
Nee er zijn geen redenen alleen situaties voor de zwakkere geest.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 11 juli 2009 @ 13:43:37 #101
163650 Greys
pi_70874907
Wanneer gaat ze precies op vakantie, TS? Na dit weekend?
Het slechtste wat je kunt doen deze laatste dagen voor haar vakantie is er over blijven 'zeuren' in elk geval. Ga haar in godsnaam niet 31 keer laten beloven dat ze niet vreemd zal gaan en je onzekerheid daarover blijven spuien. Dan gaat ze met een naar gevoel op vakantie, misschien zelfs met het idee 'Ben blij dat ik even van dat gezeur af ben'. Niet te claimerig gaan lopen doen, daar stoot je haar alleen maar mee af en dan is de kans op vreemdgaan des te groter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:56:31 #102
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_70875202
Ik wens je vriendin alvast veel plezier daar

pi_70875443
Heb je die onzekere kerel teenwolf weer
  Moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 17:31:55 #104
236264 crew  capricia
pi_70880403
Tw: zijn dat vakantie foto's van jouw ex?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70892766
ze komt zwanger terug en wijst jou aan als de vader slotje
  dinsdag 28 juli 2009 @ 02:48:31 #106
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71384710
en TS, is ze al op vakantie geweest?
pi_71384725
Vriendin niet op vakantie laten gaan al genoemt?
pi_71384750
Gewoon zelf een vakantie boeken en haar in de gaten houden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:42:53 #109
155616 Proximo
For god, king & country
pi_71609012
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Whehe, dan ben je wel de ultieme smeerlap

OT, het maakt je relatie wel sterker als je vriendin "schoon" terugkomt, dat is de positieve kant van de medaille
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_71613078
hou die bitch thuis, ben je een man of wat
pi_71613305
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 02:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik dacht dat jij zo voor vertrouwen en niet in de gaten houden blabla was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')