Dat dat voor jou blijkbaar goed heeft uitgepakt wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt..Vrolijk rondneuken op je 18e is ook niet het antwoord op alle problemen in het leven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
LEZEN
Ik zeg niet dat ie moet vreemdgaan, ik zeg dat ie als 18 jarige gewoon lekker van zn jeugd moet genieten en onbekommerd moet gaan neuken, zonder al te vast gedoe. Zij idem.
[..]
Laten ze eerst maar kijken of ze deze vakantie overleven
Welke 18 jarige wil antwoord op alle problemen in het levenquote:Op woensdag 1 juli 2009 03:26 schreef Strani het volgende:
Vrolijk rondneuken op je 18e is ook niet het antwoord op alle problemen in het leven.
NEE JIJquote:Op woensdag 1 juli 2009 03:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
LEZEN
Ik zeg niet dat ie moet vreemdgaan,(..)
[..]
Laten ze eerst maar kijken of ze deze vakantie overleven
Oh dat. Ja, dat is gewoon een kwestie van gezond verstand gebruikenquote:Op woensdag 1 juli 2009 03:35 schreef Manono het volgende:
[..]
NEE JIJ
ik schreef omdat stefan zegt dat ZIJ het doet
Lees mijn update eens.quote:Op woensdag 1 juli 2009 03:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Welke 18 jarige wil antwoord op alle problemen in het leven
@TS: Succes ermee verder. Als je na de zomer ineens zonder moeite twee vingers naar binnen krijgt weet jij wel hoe laat het is, toch?
Goede instelling.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef AEnDM het volgende:
Jullie hebben gelijk, als het gebeurt, gebeurt het toch wel. En als het niet gebeurt is er niks aan de hand.
Ze gaat trouwens naar Blanes.
De derde optie is dat ze het je nooit verteltquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:48 schreef AEnDM het volgende:
Jullie hebben gelijk, als het gebeurt, gebeurt het toch wel. En als het niet gebeurt is er niks aan de hand.
Ze gaat trouwens naar Blanes.
Ik snap niet waarom je daar bang voor moet zijn, als het gebeurt dan gebeurt het en zat het kennelijk niet zo goed tussen jullie als je dacht. Bang zijn dat je vriendin vreemdgaat is niet echt 'natuurlijk'. En lijkt me een redenatie vanuit een positie van schaarste. Ik houd van m'n vriendin, maar ik was gelukkig voordat ik haar kende en zal dat in het geval dat het uitgaat nog steeds zijn. Dus bang, nee.quote:
En een hand in haar zwembroek.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:23 schreef TeenWolf het volgende:
2 vriendinnen van 17 samen naar Spanje? Niet misschien als ze nuchter zijn, maar eenmaal aangeschoten zal er op zijn minst een tongzoen komen als een playboy met gebruinde huid avances maakt.
Op zijn minst welteverstaan.
Valt me op dat je in elk relaties & liefde topic erg zuur/pessimistisch reageert, trauma's?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:23 schreef TeenWolf het volgende:
2 vriendinnen van 17 samen naar Spanje? Niet misschien als ze nuchter zijn, maar eenmaal aangeschoten zal er op zijn minst een tongzoen komen als een playboy met gebruinde huid avances maakt.
Op zijn minst welteverstaan.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:27 schreef nahmean het volgende:
[..]
Valt me op dat je in elk relaties & liefde topic erg zuur/pessimistisch reageert, trauma's?
Wat jou elke relatie overkomt overkomt niet iedereen. Niet iedereen heeft een kleine piemel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 02:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij hoeft niet bang te zijn dat ze vreemdgaat, ze GAAT vreemd.
Let maar op, gedurende de vakantie zal ze minder bellen en sms'en en de berichten worden steeds koeler en zakelijker.
Oh nee, het viel me alleen op toen ik wat topics zat door te lezen dat je vaak erg negatief reageerde. Dacht misschien een uiting van je eigen frustraties m.b.t vrouwen. Je doet alsof het vreemdgaan van de vriendin van topicopener vast staat want het is een meisje van 17 in Blanes. Maar goed, iemand vertrouwen vereist wel zelfverzekerdheid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
welkom op fok(!) wat denk je dat we gaan zeggen? 'en jullie leefden nog lang en gelukkig?'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |