gewoon, relaxed, langzaam opbouwen, en als het pijn doet als je naar binnen gaat, zal ze gewoon zelf moeten ontspannen.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:19 schreef AEnDM het volgende:
Hoe ontspan ik haar? Door een massage?
Na hoeveel keer (ongeveer) zal de pijn minder worden of verschilt dat?
Door haar bijvoorbeeld op haar gemak te stellen?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
gewoon, relaxed, langzaam opbouwen, en als het pijn doet als je naar binnen gaat, zal ze gewoon zelf moeten ontspannen.
Mijn 'object' is redelijk groot, dus boven gemiddeld, maar ook niet té groot. Ongeveer gemiddeld dus.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ja, hoe kunnen we deze vraag beantwoorden zonder te beschikken over informatie omtrent de grootte van het in te brengen object?
Ja wat is t nou, gemiddeld of bovengemiddeld? Gaat ns metenquote:Op donderdag 16 april 2009 19:22 schreef AEnDM het volgende:
[..]
Mijn 'object' is redelijk groot, dus boven gemiddeld, maar ook niet té groot. Ongeveer gemiddeld dus.
Houd het maar op gemiddeld.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:23 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Ja wat is t nou, gemiddeld of bovengemiddeld? Gaat ns meten
Bedenk wel dat in FOK! termen dit ongeveer 25cm is.quote:
Ik ken de standaard FOK!ker ja.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Bedenk wel dat in FOK! termen dit ongeveer 25cm is.
Jij zit denk ik dus beneden het FOK! gemiddelde
bijv. , jaquote:Op donderdag 16 april 2009 19:21 schreef AEnDM het volgende:
[..]
Door haar bijvoorbeeld op haar gemak te stellen?
Duidelijk. Zelf zit ik op 28 (inch he), en dat past ook prima.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
ach, op internet is altijd alles groter, zo werkt datquote:Op donderdag 16 april 2009 19:31 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Duidelijk. Zelf zit ik op 28 (inch he), en dat past ook prima.
Je hebt bericht.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, op internet is altijd alles groter, zo werkt dat
foto's in m'n PM aub
quote:Op donderdag 16 april 2009 19:27 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |