Misschien wel interessant om een soort verzameling aan te leggen dan. Kan je nieuwe vlam ook direct vergelijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:08 schreef Zwaffel het volgende:
zijn er al foksters met een replica van de penis van hun vriend en zou je die na het verbreken van de relatie weer bij hem inleveren of houden als aandenken (of chantage materiaal)
die vallen ws allemaal weg bij de huidge omtrek van mn vriendquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Misschien wel interessant om een soort verzameling aan te leggen dan. Kan je nieuwe vlam ook direct vergelijken![]()
Zie het al voor me. Je hele schoorsteenmantel vol met piemels.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Misschien wel interessant om een soort verzameling aan te leggen dan. Kan je nieuwe vlam ook direct vergelijken![]()
Topplan, weet je meteen waar je aan toe bent...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
en dan als je bezoek langs komt :quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zie het al voor me. Je hele schoorsteenmantel vol met piemels.
Als je nieuwe vriendje meteen omkeert of wit wegtrekt bij het aanschouwen van de reeks, weet je genoegquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Topplan, weet je meteen waar je aan toe bent...![]()
mij sletterigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:16 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
en dan als je bezoek langs komt :
"ja en dies van *insert name*
"En die van *insert name*"
"ja en aan deze heb ik toch wel veel plezier gehad. Wacht ik zal het je ff laten zien".
Lijkt me wel stoer,heul veul piem0ls
ja diequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding]
Meer info: Create-a-Mate
Geweldigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef -En4Cer- het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Meer info: Create-a-Mate
![]()
Daar zit dan zeker een flesje bier in, is het nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:38 schreef remlof het volgende:
Ik wil wel replica's van de mijne verkopen, voor 100 euro per stuk
Doe eens een voorbeeldfoto posten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:38 schreef remlof het volgende:
Ik wil wel replica's van de mijne verkopen, voor 100 euro per stuk
zoiets moet je voelen meidquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:39 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Doe eens een voorbeeldfoto posten?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |