Wat zijn jullie ervaringen met de begrippen als zon, zee en sex. Laten of lieten jullie je ook ooit eens helemaal gaan?
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 25-07-2000 15:08]
vorig jaar een zooitje national parcs gedaan in de states, fantastisch gewoon, echte ongerepte natuur.
maare nee, zo'n vakantie heb ik nog nooit meegemaakt, en dat zou ik ook niet willen ook.
Voor mij hoeft dat niet zo.
Mocht ik ooit nog es vrijgezel worden wil ik wel es naar Kos ofzo. Rondneuzen
quote:Kijk maar eens naar Door het Lint, 2x per week herhaald bij sbs6 rond de klik van elf. Zie je genoeg.
Op 25 juli 2000 15:29 schreef Party-pooper het volgende:
Ja dan zul je er wel nooit achter komen hoe ranzig Lloret kan zijn.
quote:
Op 25 juli 2000 15:31 schreef Herald het volgende:
Als het zo ranzig is waarom blijft het dan zo populair?
Ranzig = Goed
als je jong bent
quote:
Op 25 juli 2000 15:43 schreef Party-pooper het volgende:
Ranzig = Goedals je jong bent of als je opa bokma heet!
ik zie in die programma's ook dertigers, mannen voornamelijk die 16+ meisjes willen versieren. Dat lukt ze ook nog. Da's pas ranzig!
quote:
Op 25 juli 2000 15:46 schreef SunChaser het volgende:
ik zie in die programma's ook dertigers, mannen voornamelijk die 16+ meisjes willen versieren. Dat lukt ze ook nog. Da's pas ranzig!
Ja, als jij 30 bent en met zo'n instelling erheen gaat versier je er vast ook genoeg. Maar of dat iets is om trots op te zijn
quote:ja, dat snap ik. Want dan is VixenfromHell 16. Die zal dan ook wel naar salou gaan.
Op 25 juli 2000 15:47 schreef Herald het volgende:
ah dan wacht ik nog een paar jaar
quote:
Op 25 juli 2000 15:30 schreef Herald het volgende:
Party-pooper
duh
nee tuurlijk niet, dan had ik me allang de syffilus geneukt
quote:
Mijn laatste vakantie (naar zee) was Oostkappelle in 1992.
Zonder zee kan het ook ranzig zijn. Maar ja bij een strand heb je altijd wel een leuk uitzicht
Nee sorry niet zolang ik een vriendin heb maar mocht dat ooit uitgaan ben ik er wel 1 malig voor te vinden.
30+ met meiskes van 16 ? Hmmm ik trouw niet voor ik 40 ben en op mijn 30e naar zo'n RanziG eiland.
En dan nog een stom iets, als je een meisje bent, en je bent met een paar jongens naar bed geweest, dan ben je een hoer en slet, maar hoe meer meiden je hebt geneukt als jongen, hoe stoerder je bent bij je vrienden... ook zoiets wat niet klopt
Eens kijken hoe de meiden zich gedragen op Gran Canaria Alleen ik heb al een vriendin, dus ik mag niet vreemdgaan
quote:geef je eens op voor Lovetest, ook zoiets. Daar gaan (samenwonende) stelletjes apart op vakantie en zelfs dan wordt het ranzig. Ze worden volgegoten met drank en dan gaan de remmen los. Zelfs als de camera's draaien. (woendsdag, 20.30 uur, Veronica) Wie verklaart dat?
Op 25 juli 2000 16:46 schreef JK het volgende:Eens kijken hoe de meiden zich gedragen op Gran Canaria
Alleen ik heb al een vriendin, dus ik mag niet vreemdgaan
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 25-07-2000 16:58]
quote:
Op 25 juli 2000 16:46 schreef JK het volgende:
En dan nog een stom iets, als je een meisje bent, en je bent met een paar jongens naar bed geweest, dan ben je een hoer en slet, maar hoe meer meiden je hebt geneukt als jongen, hoe stoerder je bent bij je vrienden... ook zoiets wat niet klopt
Een meisje zit aan de bar en laat zich versieren. Ergo ze hoeft geen moeite te doen zoals bovenstaande jongen zij hoeft enkel te beslissen/kiezen met wie ze verder wil gaan. Dus als een meisje met veel jongens naar bed gaat kan dat gezien worden als iemand die gemakkelijk d'r benen spreid. Echter hier zul je nooit bij denken "met zo'n type hoeft mijn zoon niet thuis te komen"
Om weer terug on topic te gaan. Als je als 30plusser meisjes van 16 gaat versieren en het lukt je ook nog zegt dat natuurlijk ook iets over het meisje.
wwhhheeeeeehhheeee
quote:Herstel, die ligt in Salou
Op 25 juli 2000 21:40 schreef _bianca-18_ het volgende:
de jongen van mijn dromen zit in salou
quote:
Op 26 juli 2000 10:25 schreef SunChaser het volgende:
Herstel, die ligt in Salou
quote:
Op 26 juli 2000 11:29 schreef Herald het volgende:
De vraag is, op wie ligt hij?
Wie heeft het over op? misschien ligtie wel onder... JIJ weet het niet (of ken je toevallig zijn persoonlijke voorkeur? )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |