Iets directer.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:18 schreef Herkauwer het volgende:
Rijke vent trouwen en anders werken. Je bent notabene 17, ga eens werken met je luie donder.
Ben jij zo iemand die leeft van het geld van je ouders op je 17equote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:17 schreef Deniseeee het volgende:
Mijn ouders verbieden mij steeds meer omdat ik geen werk heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
aan haar fobo te zien doet ze dat waarschijnlijk alquote:
Kansloosquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:22 schreef sinadO het volgende:
Als jij dat echt bent in je FOBO heb ik wel een oplossing...
Neuken?quote:
Dan kun je even goed gaan werken hoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:27 schreef Deniseeee het volgende:
Zelfstandige kok - bedrijfsmanagement dat is de opleiding die ik aan het volgen ben. Daar werk ik nog niet in. Dat kan pas vanaf september...
Ik bedoelde nu vakantiewerk!
Kom je bij mij schoonmaken. Beetje afwassen, beetje vegen, beetje zuigen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:27 schreef Deniseeee het volgende:
Zelfstandige kok - bedrijfsmanagement dat is de opleiding die ik aan het volgen ben. Daar werk ik nog niet in. Dat kan pas vanaf september...
Ga dan lekker friet bakken in een of andere friettent..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:27 schreef Deniseeee het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kom je bij mij schoonmaken. Beetje afwassen, beetje vegen, beetje zuigen...
Spionage actie mislukt.. (met filmpje)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:28 schreef Biels het volgende:
Even zonder grappen, ik weet nog wel een plek waar je kan werken. Ze zoeken nog mensen want er vertrekt er binnenkort eentje. Het is wel een klein stukje reizen met de trein, maar reisvergoeding, dus niks aan het handje.
En je wilt kok worden? Succes hèquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:30 schreef Deniseeee het volgende:
Die frietgeur gaat nooit meer uit mijn haar en kleren!
ooh je bent d'r zo een.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:30 schreef Deniseeee het volgende:
Jawel gekkie!..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:30 schreef Deniseeee het volgende:
[serieus]quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:27 schreef Deniseeee het volgende:
Ah, hard to get!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:30 schreef Appletree het volgende:
[..]
Hell no!Nu ben je gewoon nog kanslozer
(A) ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:32 schreef Deniseeee het volgende:
Ná de vakantie wil ik kok worden (A) In de vakantie wil ik nog even niet naar eten ruiken (A)
Maar stage krijg je toch geen geld voor, en om daar zomaar in te rollen zo op het laatste moment en uiteindelijk weer weg te gaan... Kan toch niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:32 schreef Cascade het volgende:
Als je toch al in de horeca hoek zit zou ik daar eens kijken voor werk of een extra stage? Dat zou rationeel zijn.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:38 schreef marcel-o het volgende:
verkapt-check-mn FoBo topic![]()
het werktik klikte ook
Waarom niet? Het geeft je ervaring en een kans om in datzelfde bedrijf verder te gaan. En als je nog niet de keuken in wil, wat dacht je van serveerster of bardienst? Kan ook leuk zijn. Cafe, club, strandtent? Of werken in een hotel?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:35 schreef Deniseeee het volgende:
Maar stage krijg je toch geen geld voor, en om daar zomaar in te rollen zo op het laatste moment en uiteindelijk weer weg te gaan... Kan toch niet?
En jij bent 1 van die 200 ..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:40 schreef Biels het volgende:
Het zou een ultiem bewijs van foks sneuheid zijn als dit topic 200 posts haalt.
Voor stage krijg je meestal nog wel een kleine vergoeding, maar het zal niet veel zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:34 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Maar stage krijg je toch geen geld voor, en om daar zomaar in te rollen zo op het laatste moment en uiteindelijk weer weg te gaan... Kan toch niet?
quote:
5. Maar ik ben dan ook een autistische lelijke nerd. Juicyhil, dat is de man die je wilt hebben.quote:
Wel iéts in de horeca had leuk geweest. Maar iedereen in mijn omgeving zegt het, ik ben er eigenlijk al te laat mee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat had je zelf in gedachten als vakantiebaantje te gaan doen?
Hoe dichter bij de 0...quote:
Waarom doet iedereen daar zo sneu over..?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:45 schreef Biels het volgende:
[..]
5. Maar ik ben dan ook een autistische lelijke nerd. Juicyhil, dat is de man die je wilt hebben.
4 uur per dag callcenter is meer als genoeg en het verdient primaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:45 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Wel iéts in de horeca had leuk geweest. Maar iedereen in mijn omgeving zegt het, ik ben er eigenlijk al te laat mee.
Ik heb vandaag een test gemaakt voor een callcenter, maar dat mag je ook niet langer dan 4 uur per dag doen...
18.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:45 schreef Skylark. het volgende:
Denise, als je Juicyhil niet wilt, wil je mij dan?
[ afbeelding ]
Het is een soort van doel om jonge meisjes te voorzien van de man van hun dromen, omdat ik op die manier toch nog een soort van gelukkig in de liefde kan zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:46 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen daar zo sneu over..?
Wat is het probleem? Je hoeft maar 4 uur te werken, en je ouders kunnen niet meer zeuren dat je werk hoeft te zoeken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:45 schreef Deniseeee het volgende:
[..]
Wel iéts in de horeca had leuk geweest. Maar iedereen in mijn omgeving zegt het, ik ben er eigenlijk al te laat mee.
Ik heb vandaag een test gemaakt voor een callcenter, maar dat mag je ook niet langer dan 4 uur per dag doen...
Hahahaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:48 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is een soort van doel om jonge meisjes te voorzien van de man van hun dromen, omdat ik op die manier toch nog een soort van gelukkig in de liefde kan zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |