Hebben ze toch nog een prijs te pakkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:26 schreef finsdefis het volgende:
Er zullen dadelijk wel weer kakkies komen om hierover te gaan "pronken"
* Meld *quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:26 schreef finsdefis het volgende:
Er zullen dadelijk wel weer kakkies komen om hierover te gaan "pronken"
Ga jij er effe lekker serieus op inquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
KNVB beker geef ik geen fuck om, gooi daar maar een B-Elftal neer krijgen die ook nog wat speelminuten.
Hebben ze dit nou blindelings op feyenoord.nl geklad omdat alles gewoon een week eerder verkocht word, standaardprocedure of zit er een verassing aan te komen.quote:Ajax - Feyenoord
Wedstrijddatum: zondag 1 november 2009
Start verkoop DC-houders: woensdag 14 oktober 2009
Start verkoop GC-houders: zaterdag 17 oktober 2009
Start verkoop SC-houders: zaterdag 24 oktober 2009
Daarom kijk ik altijd eerst in de statusbalk naar wat voor bericht zo'n tagline linked (hoewel dat bij deze niet duidelijk was, zie ik). Je hebt vaker van dat soort geintjes: dan linken ze opeens naar een column oid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:13 schreef TAV74 het volgende:
af en toe begint VI op SBS6 te lijken met de nieuwsberichten:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ekening-van-Elia.htm
En ik nog even denken dat er nieuws is ook, nee hoor: het is de uitslag van de poll
Voetbalzone (quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:13 schreef TAV74 het volgende:
af en toe begint VI op SBS6 te lijken met de nieuwsberichten:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ekening-van-Elia.htm
En ik nog even denken dat er nieuws is ook, nee hoor: het is de uitslag van de poll
Bij Ajax zijn de stewards niet meegeteld als supporters, bij Feyenoord wel. En verder krijgt Feyenoord bij Sparta de hele korte zijde, terwijl Ajax maar 650 kaarten krijgt. ADO en PSV niet meegerekend beide dus evenveel uitsupporters, aangezien verder alles was uitverkocht.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:17 schreef kevin6188 het volgende:
Beetje weinig bij Ajax. Zal wel door ADO en PSV-uit komen en misschien wel de berekening. Even gejat uit het Twente-topic trouwens. Mochten we ook niet met minder naar AZ?
De mafia baas.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Over een paar jaar koopt Seedorf Ajax.
quote:Yo Vurnon mn auto is hmaal kapot spang.Got sum new frnds checking my rechter wheelie. The prty isn't over yett. Still going hardddd !!!
quote:Morgen maar even cruisen, JWT! Freaking hot
Als dit een poging tot humor is mag je er snel mee ophouden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:49 schreef need2009 het volgende:
[..]
Dat zijn jochies die over een paar jaar weer
[ afbeelding ]
rijden.
Oh, ik moet serieus op die foto's ingaan, oke, over het paard getilde ...............quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als dit een poging tot humor is mag je er snel mee ophouden.
Staat Kenneth alweer moeilijk te kijken, laatst ook al op een foto.quote:
Hij heeft geen zonnebril op en staat in de zon te kijken, dan kijk ik ook moeilijk en ik ben niet met een transfer bezig. Zoek alsjeblieft toch niet overal wat achter.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:00 schreef Pritt het volgende:
[..]
Staat Kenneth alweer moeilijk te kijken, laatst ook al op een foto.
Zal toch niet bezig zijn met transfers?
Verrast?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:17 schreef Mr_DG het volgende:
Een jaar of 5 geleden speelde Seedorf in de ArenA tegen Ajax met Milan (of Inter) en toen werd ie constant uitgefloten, en nu is ie weer de koning, de verlosser.
Dat is niet alleen bij Ajax het geval, hij werd ook jarenlang verketterd in het Nederlands elftal om vervolgens zo ongeveer tot DE missende sleutel tot succes gebombardeerd te worden. Seedorf en Nederland zal altijd wel een bizarre relatie blijven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:17 schreef Mr_DG het volgende:
Een jaar of 5 geleden speelde Seedorf in de ArenA tegen Ajax met Milan (of Inter) en toen werd ie constant uitgefloten, en nu is ie weer de koning, de verlosser.
Ook nu zullen er legio mensen in een stadion te vinden zijn die het niet in hem zien zitten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:17 schreef Mr_DG het volgende:
Je vergeet dat het slechts door een zeer klein aantal mensen gedaan is en dat de fanatiekere groepen zich hier van hebben gedistantieerdquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:17 schreef Mr_DG het volgende:
Waarom was het dan zo goed te horen? Die paar mensen hadden dan makkelijk overstemd kunnen worden lijkt me.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je vergeet dat het slechts door een zeer klein aantal mensen gedaan is en dat de fanatiekere groepen zich hier van hebben gedistantieerd
Zo duidelijk was het niet hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:04 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Waarom was het dan zo goed te horen? Die paar mensen hadden dan makkelijk overstemd kunnen worden lijkt me.
Dat was toch Kalou?quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet? En dat spandoek dan? "Seedorf dans l'arbre de banane" ofzoiets
Failquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet? En dat spandoek dan? "Seedorf dans l'arbre de banane" ofzoiets
Moeilijk te zeggen. Bij Ajax lekt tegenwoordig bijna niets meer uit. Dat zag je bij de aanstelling van Jol, en gisteren pas dat bericht van Seedorf dat naar buiten kwam. Dus het zou zo maar eens kunnen dat er uit het niets een speler wordt gehaald, daar vertrouw ik dan maar op.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:41 schreef FP128 het volgende:
Wat vinden jullie dat Ajax zich tot dusver stil heeft gehouden op de transfermarkt?
PI vind ik dan sowieso verkeerd gekozen, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Niet naar de de PI kijken en er serieus op ingaan is een grote fail
quote:
Er op deze manier je domme fout proberen recht te zettenquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Niet naar de de PI kijken en er serieus op ingaan is een grotere fail
Zucht je weet het een keer niet goed en komt daar maar meequote:Op donderdag 2 juli 2009 11:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
[..]
Niet naar de de PI kijken en er serieus op ingaan is een grotere fail
Owjah tuurlijk, nou sorry jongens de volgende keer dat ik iets posts zal ik het zo doen dat jullie het ook begrijpen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:45 schreef denthemen het volgende:
Er op deze manier je domme fout proberen recht te zetten
Niet zo op je pik getrapt zijn,....je deed gewoon domquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Owjah tuurlijk, nou sorry jongens de volgende keer dat ik iets posts zal ik het zo doen dat jullie het ook begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |