Hebben ze toch nog een prijs te pakkenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:26 schreef finsdefis het volgende:
Er zullen dadelijk wel weer kakkies komen om hierover te gaan "pronken"
* Meld *quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:26 schreef finsdefis het volgende:
Er zullen dadelijk wel weer kakkies komen om hierover te gaan "pronken"
Ga jij er effe lekker serieus op inquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
KNVB beker geef ik geen fuck om, gooi daar maar een B-Elftal neer krijgen die ook nog wat speelminuten.
Hebben ze dit nou blindelings op feyenoord.nl geklad omdat alles gewoon een week eerder verkocht word, standaardprocedure of zit er een verassing aan te komen.quote:Ajax - Feyenoord
Wedstrijddatum: zondag 1 november 2009
Start verkoop DC-houders: woensdag 14 oktober 2009
Start verkoop GC-houders: zaterdag 17 oktober 2009
Start verkoop SC-houders: zaterdag 24 oktober 2009
Daarom kijk ik altijd eerst in de statusbalk naar wat voor bericht zo'n tagline linked (hoewel dat bij deze niet duidelijk was, zie ik). Je hebt vaker van dat soort geintjes: dan linken ze opeens naar een column oid.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:13 schreef TAV74 het volgende:
af en toe begint VI op SBS6 te lijken met de nieuwsberichten:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ekening-van-Elia.htm
En ik nog even denken dat er nieuws is ook, nee hoor: het is de uitslag van de poll
Voetbalzone (quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:13 schreef TAV74 het volgende:
af en toe begint VI op SBS6 te lijken met de nieuwsberichten:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ekening-van-Elia.htm
En ik nog even denken dat er nieuws is ook, nee hoor: het is de uitslag van de poll
Bij Ajax zijn de stewards niet meegeteld als supporters, bij Feyenoord wel. En verder krijgt Feyenoord bij Sparta de hele korte zijde, terwijl Ajax maar 650 kaarten krijgt. ADO en PSV niet meegerekend beide dus evenveel uitsupporters, aangezien verder alles was uitverkocht.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:17 schreef kevin6188 het volgende:
Beetje weinig bij Ajax. Zal wel door ADO en PSV-uit komen en misschien wel de berekening. Even gejat uit het Twente-topic trouwens. Mochten we ook niet met minder naar AZ?
De mafia baas.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Over een paar jaar koopt Seedorf Ajax.
quote:Yo Vurnon mn auto is hmaal kapot spang.Got sum new frnds checking my rechter wheelie. The prty isn't over yett. Still going hardddd !!!
quote:Morgen maar even cruisen, JWT! Freaking hot
Als dit een poging tot humor is mag je er snel mee ophouden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:49 schreef need2009 het volgende:
[..]
Dat zijn jochies die over een paar jaar weer
[ afbeelding ]
rijden.
Oh, ik moet serieus op die foto's ingaan, oke, over het paard getilde ...............quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Als dit een poging tot humor is mag je er snel mee ophouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |