Denk ik ook. En niet alleen op het veld, maar ook in de kleedkamer. Zou een aankoop zijn waarbij ik heel hard ga juichen/schreeuwen als ik het nieuws zou vernemen, en daar zijn er niet veel van.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Hoezo? Denk dat hij juist onwijs veel toe te voegen heeft aan dit jonge elftal.
Seedorf is de belichaming van de Godenzoon. Die kan niet tegenvallen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:49 schreef Radegast het volgende:
Ik zal wel de enige zijn maar ik ben blij dat Seedorf niet terugkomt, had alleen maar tegen kunnen vallen.
En dan bij een blessure van Stekelenburg gewoon Danny Blind in het doel zetten? Graag ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef Luco het volgende:
Zou het een optie zijn om Padt aan een degradatiekandidaat te verhuren en/of Vermeer aan een club als NEC of NAC?
We hebben Grim tochquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En dan bij een blessure van Stekelenburg gewoon Danny Blind in het doel zetten? Graag ja.
Die is het beste op de bankquote:
Ben gewoon bang dat 'ie eerder een Wintertje zal doen dan een Rijkaardje.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Hmm, denk het niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:24 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben gewoon bang dat 'ie eerder een Wintertje zal doen dan een Rijkaardje.
quote:Zeegelaar leert van sessies met Ajax 1
01 juli 2009
Marvin Zeegelaar is een van de jonge talenten die momenteel meetraint met het eerste elftal. De aanvaller, vorig seizoen nog actief in Ajax A1, hoopt dat hij een vaste plek krijgt in de selectie van Martin Jol.
Een novemberavond in het stadion van Volendam. Ineens was hij er: Marvin Zeegelaar. De linkeraanvaller had als invaller bij een wedstrijd van Jong Ajax indruk gemaakt op Marco van Basten en kreeg in de bekerwedstrijd van Ajax tegen Volendam zijn kans. Hij begon in de basis, had één fantastische actie, maar kon nog niet zijn stempel op de wedstrijd drukken. Hij bleef de tweede helft achter in de kleedkamer, en slaagde er daarna niet meer in zich opnieuw in de kijker te spelen. ,,Na die wedstrijd tegen Volendam ben ik gewoon weer teruggegaan naar A1 en af en toe deed ik ook mee bij Jong Ajax”, zegt hij na afloop van de woensdagochtendtraining. ,,Wat ik vooral heb geleerd van mijn debuut is dat je ontzettend je best moet blijven doen. Want je krijgt niet zo maar weer een kans.”
Dit seizoen mag de jonge Ajacied opnieuw proeven aan het eerste elftal. Martin Jol laat hem meetrainen met de A-selectie. Afgelopen zaterdag kreeg Zeegelaar speeltijd tegen DWV en maakte hij ook zijn eerste oefentreffer voor Ajax 1. ,,Hartstikke mooi dat ik er nu bijzit”, zegt Zeegelaar. Normaal gesproken had hij op 6 juli met Jong Ajax de voorbereiding op het nieuwe seizoen gestart. ,,Ik bouw op deze manier in ieder geval een flinke conditionele voorsprong op.” Zeegelaar steekt veel op van de oefensessies met het eerste. ,,Het niveau bij het eerste is hoger dan bij de A1, maar dat lijkt me logisch. Je leert hier snel veel nieuwe dingen. Over hoe je het beste mee kan terugverdedigen bijvoorbeeld."
De linkspoot wil zich komend seizoen op een aantal punten verbeteren. ,,Ik moet meer scoren”, zegt hij. ,,Daar ga ik echt aan werken. En mijn voorzet kan ook nog wel iets beter.” Daarnaast heeft hij nog een paar mooie doelstellingen voor voetbaljaargang 2009-2010. ,,Ik hoop met Jong Ajax kampioen te worden. En natuurlijk zou het mooi zijn als ik met de A-selectie kan blijven trainen.”
Misschien wat eerder mee beginnen voortaanquote:Je leert hier snel veel nieuwe dingen. Over hoe je het beste mee kan terugverdedigen bijvoorbeeld."
Dat had je vorig jaar ookal, tering maak je ff daar druk omquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:33 schreef RayMania het volgende:
Niemand nog zijn seizoenskaart binnen?
Ik ben altijd bang dat de postbode het jat.
Tuurlijk. Radegast doet de laatste tijd sowieso vaag.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat had je vorig jaar ookal, tering maak je ff daar druk om![]()
Als ze hem jatten dan hebben ze er alsnog niets aan
Die zit inmiddels bij Volendam.quote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:56 schreef TheFrankey het volgende:
Vanaf eind juli gaat de nieuwe merchandising weer in de verkoop. Nou ben ik net vorige week vader geworden van een zoon..... en hij moet natuurlijk wel opgevoed worden met Ajax..... Stel je voor
Congratzquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:56 schreef TheFrankey het volgende:
Vanaf eind juli gaat de nieuwe merchandising weer in de verkoop. Nou ben ik net vorige week vader geworden van een zoon..... en hij moet natuurlijk wel opgevoed worden met Ajax..... Stel je voor
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Verhuurd of verkocht?
Kan het nergens terugvinden.
Bronquote:Kostas Peristeridis (FC Volendam* )
Staat er een * achter de nieuwe club van de speler, dan weten we niet zeker of de speler naar deze club vertrekt.
Maar er zit een nieuwe naam voor je in de C2.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Verhuurd of verkocht?
Kan het nergens terugvinden.
Thx.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
[..]
Bron
Volgens mij gewoon weg. Niet verhuurd of wat. Zoveel vang je er ook weer niet voor.
Ben ook voorstander van een veldspeler als aanvoerder.quote:Emanuelson: 'Ben tijdelijk aanvoerder'
woensdag 01 juli, door SV, Amsterdam, 16:40u, VI
Urby Emanuelson zegt in de nieuwe Voetbal International dat hij denkt dat hij niet lang aanvoerder zal blijven. Hij kreeg de aanvoerdersband afgelopen zaterdag in de oefenwedstrijd tegen DWV.
'Ik denk niet dat ik eerste aanvoerder zal blijven', zegt Emanuelson. 'Maar ik ben een van de meest ervaren spelers in deze groep en dan moet je je laten gelden'.
Volgens de VI is Jol duidelijk op zoek naar een leiderstype die wel die band kan dragen. Hij zou daarbij de voorkeur hebben voor een speler (geen keeper, Maarten Stekelenburg red.). Clarence Seedorf had een optie kunnen zijn, maar de middenvelder van AC Milan bedankte voor een terugkeer naar Ajax.
Oe, hit me..quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar er zit een nieuwe naam voor je in de C2.
Haha dus we kunnen ons meten aan het grote Barcaquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:51 schreef hayder het volgende:
damm nog steeds geen aankopen.
nou ja barca ook nog niet:p
Barca heeft net de Treble gewonnen....quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:51 schreef hayder het volgende:
damm nog steeds geen aankopen.
nou ja barca ook nog niet:p
KNVB beker geef ik geen fuck om, gooi daar maar een B-Elftal neer krijgen die ook nog wat speelminuten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:51 schreef navigator het volgende:
Wij hebben ook 3 keer de KNVB beker gewonnen de laatste 10 jaar! Ozo!
Denk dat het door de warmte komt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Radegast doet de laatste tijd sowieso vaag.
Wel een mooie afspiegeling. Barca mag trots zijn dat ze met Ajax mogen worden vergeleken gezien het verledenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef DurQ het volgende:
[..]
Haha dus we kunnen ons meten aan het grote Barca
Alles was uitverkocht behalve PSV dus omdat we maar 800 mochten. Lijstje klopt denk ik ook nooit helemaalquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:19 schreef kevin6188 het volgende:
Trouwens, zo'n beetje iedere wedstrijd was toch voor Ajacieden uitverkocht, zelfs Vitesse? Dat zegt ook wel genoeg.
Als het kut met AZ zou gaan, dan hadden ze wel bij Ajax gestaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
PSV gaat nooit met veel, en AZ doet het goed dus dan zit alles wel vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |