Congratzquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:56 schreef TheFrankey het volgende:
Vanaf eind juli gaat de nieuwe merchandising weer in de verkoop. Nou ben ik net vorige week vader geworden van een zoon..... en hij moet natuurlijk wel opgevoed worden met Ajax..... Stel je voor
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Verhuurd of verkocht?
Kan het nergens terugvinden.
Bronquote:Kostas Peristeridis (FC Volendam* )
Staat er een * achter de nieuwe club van de speler, dan weten we niet zeker of de speler naar deze club vertrekt.
Maar er zit een nieuwe naam voor je in de C2.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Verhuurd of verkocht?
Kan het nergens terugvinden.
Thx.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
[..]
Bron
Volgens mij gewoon weg. Niet verhuurd of wat. Zoveel vang je er ook weer niet voor.
Ben ook voorstander van een veldspeler als aanvoerder.quote:Emanuelson: 'Ben tijdelijk aanvoerder'
woensdag 01 juli, door SV, Amsterdam, 16:40u, VI
Urby Emanuelson zegt in de nieuwe Voetbal International dat hij denkt dat hij niet lang aanvoerder zal blijven. Hij kreeg de aanvoerdersband afgelopen zaterdag in de oefenwedstrijd tegen DWV.
'Ik denk niet dat ik eerste aanvoerder zal blijven', zegt Emanuelson. 'Maar ik ben een van de meest ervaren spelers in deze groep en dan moet je je laten gelden'.
Volgens de VI is Jol duidelijk op zoek naar een leiderstype die wel die band kan dragen. Hij zou daarbij de voorkeur hebben voor een speler (geen keeper, Maarten Stekelenburg red.). Clarence Seedorf had een optie kunnen zijn, maar de middenvelder van AC Milan bedankte voor een terugkeer naar Ajax.
Oe, hit me..quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maar er zit een nieuwe naam voor je in de C2.
Haha dus we kunnen ons meten aan het grote Barcaquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:51 schreef hayder het volgende:
damm nog steeds geen aankopen.
nou ja barca ook nog niet:p
Barca heeft net de Treble gewonnen....quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:51 schreef hayder het volgende:
damm nog steeds geen aankopen.
nou ja barca ook nog niet:p
KNVB beker geef ik geen fuck om, gooi daar maar een B-Elftal neer krijgen die ook nog wat speelminuten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:51 schreef navigator het volgende:
Wij hebben ook 3 keer de KNVB beker gewonnen de laatste 10 jaar! Ozo!
Denk dat het door de warmte komt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Radegast doet de laatste tijd sowieso vaag.
Wel een mooie afspiegeling. Barca mag trots zijn dat ze met Ajax mogen worden vergeleken gezien het verledenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef DurQ het volgende:
[..]
Haha dus we kunnen ons meten aan het grote Barca
Alles was uitverkocht behalve PSV dus omdat we maar 800 mochten. Lijstje klopt denk ik ook nooit helemaalquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:19 schreef kevin6188 het volgende:
Trouwens, zo'n beetje iedere wedstrijd was toch voor Ajacieden uitverkocht, zelfs Vitesse? Dat zegt ook wel genoeg.
Als het kut met AZ zou gaan, dan hadden ze wel bij Ajax gestaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:53 schreef Jasza het volgende:
[..]
PSV gaat nooit met veel, en AZ doet het goed dus dan zit alles wel vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |