Ik wil naast de bovengenoemde klachten nog een aantal klachten bijvoegen om het topic toch wat algemener te maken.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:35 schreef Urquhart het volgende:
Vaste Fok-bezoekers weten natuurlijk over welk muzikaal talent we praten als ik de naam Zanger Bob laat vallen. Na zijn deelname aan De Afvallers is het met zijn imago en carriere bergafwaarts gegaan, maar dat terzijde. Bob blijft natuurlijk een cultheld.
Maar nu mijn klacht, tijdens mijn vaste zoektocht in de kelders van Youtube naar filmpjes van artiesten waar de honden doorgaans geen brood van lusten, kwam ik de zanger Justin tegen. Een tienjarig knulletje die zingt over ene Isabelle. Hier het bewuste filmpje:
Klacht 1: Justin probeert Zangert Bob na te doen, maar faalt hopeloos.
Klacht 2: Het nummer blijft in je kop hangen
Whehe ja + ik heb er nog meer bij me bookmarks om in dit topic te postequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:51 schreef Xandrar het volgende:
Je wil zeggen dat je al die filmpjes hebt gekeken?_!
Zou lullig zijn als er nu een slotje opkomt.quote:
whehe jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als er nu een slotje opkomt.
Maarja, ik ga daar niet over en het wil niet zeggen dat iedereen zo meelevend is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerscht
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:07 schreef beelz het volgende:
Rutger
Anita & EdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerscht_! Altijd origineel
Hier nog 1:Jouw topic verdiende het gewoon!quote:
Dat vind ik ook 1 van de ergstequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:17 schreef timmmmm het volgende:
Die verneukte versie van Gethsemanevind ik echt het ernstigst.
Dat is dan ook de enige die ik kenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat vind ik ook 1 van de ergsteVooral als je die naast de gewone filmversie uit 1973 legt kan je pas echt huilen
De 1970 versie is ook goed, de filmversie uit 2000 is niet echtquote:
Je weet dat die al in de OP staat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:25 schreef HEvaRe het volgende:
natuurlijk moet ik hier een kwaliteits TVP plaatsen
!@#$%&*quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:27 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Je weet dat die al in de OP staat?![]()
Nieuwe invoer:
Vooral zijn bewegingen en gezichtsuitdrukkingen tijdens het zingen zijn goed
Oei die was ik bijna vergetenquote:
TeringVettePokoe!quote:
Onze knuffelmarokkaan heeft nog een nummerquote:
Zo hameren op hoe je heet, en het dan bij het volgende liedje verkeerd spellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Onze knuffelmarokkaan heeft nog een nummerZal Geert Wilders blij mee zijn
Dat zijn geen nummers knul, ik wil muziek zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:52 schreef Askew_Cashew het volgende:
Jordy van Loon is echt een kutventje
Het schijnt zijn zus/nichtje te zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:46 schreef Fosfolipide het volgende:
dat wijf waar die Rutger mee danst , hyves iemand
quote:
Als de zon weer gaat schijnenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:52 schreef 3keernix het volgende:
[..]
![]()
Hoe heet die clip trouwens dat hij met 2 dikke vette trollen op een boot is?
Laatste link uit de OP!!!quote:Hoe heet die clip trouwens dat hij met 2 dikke vette trollen op een boot is?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:50 schreef Desunoto het volgende:
Jezus wat veel filmpjes.![]()
Puur leedvermaak.![]()
TVP om ze later eens te bekijken.
Naast het origineel wel jaquote:
Sterker nog, ik heb haar op msn gehad. brit heet ze.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:46 schreef Fosfolipide het volgende:
dat wijf waar die Rutger mee danst , hyves iemand
wtfquote:
Zijn "proffesionele" clip:quote:
Haha nee, moet je mijn scheikunde leraar zien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn "proffesionele" clip:
Die man kan ik toch niet serieus nemen als docent?!?
Laat je docent, als die niet zingt, lekker zien in een ander topicquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha nee, moet je mijn scheikunde leraar zien.
![]()
Jettie heeft een nieuwe plaat:quote:
Hij heeft z'n clip verwijderdquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:21 schreef Rapaille het volgende:
Let vooral op de mooie effecten die hij gebruikt
Ik vind hem ook een held, al is het alleen maar om dat lekkere nummertje "ik loop op het strand in de volle zon, toch is het donker om me heen"quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg TS, Rocky Vosse is een held, hij mij een ondertekend singeltje overhandigt.
quote:
Ik sta in de lichten van de discotheek, toch is het donker om me heen, yep ik ken ze allemaal.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:05 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik vind hem ook een held, al is het alleen maar om dat lekkere nummertje "ik loop op het strand in de volle zon, toch is het donker om me heen"
mn leraar fransquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha nee, moet je mijn scheikunde leraar zien.
![]()
Rocky Vosse heeft trouwens ook wel een lekker wijf in zijn clipquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:05 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik vind hem ook een held, al is het alleen maar om dat lekkere nummertje "ik loop op het strand in de volle zon, toch is het donker om me heen"
[..]Wel paar lekkere wijven op de achtergrond in de clip
![]()
Hij gaf een gratis concert, man we gingen uit ons dak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef Urquhart het volgende:
Ik zat gisteren weer eens Tv Oranje te kijken (![]()
) en toen viel mijn oog op een hele beste clip!
Deze 60 jarige Dirk hosselt gewoon even 6 16-jarige sletjes te gelijk...wtf
Die gozer houd van zalmroze denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef Urquhart het volgende:
Ik zat gisteren weer eens Tv Oranje te kijken (![]()
) en toen viel mijn oog op een hele beste clip!
Deze 60 jarige Dirk hosselt gewoon even 6 16-jarige sletjes te gelijk...wtf
Verdomde lekkere wijven weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TV Oranje is overigens wel geniaal.
Ik zoek altijd nog Stille Willie van Henk Wijngaard. Kan hem helaas nooit vinden![]()
Kan niet wachten totdat ik thuis ben en weer geluid hebquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hier moet ik ff gepost hebben omdat ik dit Topic al een paar dagen voor in de lijst terug zie komen, maar ik steeds niet erop klikte.
Bij deze.
Wat een kasthomoquote:
Wijze keuze!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hier moet ik ff gepost hebben omdat ik dit Topic al een paar dagen voor in de lijst terug zie komen, maar ik steeds niet erop klikte.
Bij deze.
Ik moest eigenlijk stiekem een beetje lachen, bij het stukje over de tranen van je wang swaffelenquote:
Ik moest nog lachen ook. Ondanks dat dit ook kutmuziek is kan ik dit wel waarderen, deze gast neemt zichzelf ten minste niet zo serieus als al dat kampervolk.quote:
Kippenvel hier, tranen in mijn ogen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef Pieter-utd het volgende:
Als je hier geen traantje bij weg pinkt dan ben je gevoelloos
Wat een juweeltje!
Uhm dit was 2 jaar geleden echt een hit hoor. Nog steeds super vet btwquote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een juweeltje!
Stille Williequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:33 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik zoek altijd nog Stille Willie van Henk Wijngaard. Kan hem helaas nooit vinden![]()
Dat is waar, maar Henk Wijngaard heeft hem ook nog gezongen + clip gemaakt. Kwam hem toen tegen opp TV Oranjequote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die is ook niet van Henk Wijngaard, maar van de B.B. Band
Puik nummer overigens
o oke, ik vind het baggerquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:58 schreef gniffie het volgende:
[..]
Uhm dit was 2 jaar geleden echt een hit hoor. Nog steeds super vet btw
Die reactie ook bij die videoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:22 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo bij deze nog even de rest van het oeuvre van deze 2 helden Ed & Anita!
In één woord: geniaal!
Waarom hebben zij nog niets gewonnen
Ik mis Jannes nog in dit topic![]()
quote:Echt vervelend dat Ed net voor de clipopnames een kaakoperatie ondergaan heeft.
Zo erg om te zien hoeveel last hij had van zijn kaak met zingen![]()
En dan te bedenken dat uiteindelijk blijkt dat de operatie ook nog misgegaan is en hij nu nog steeds last heeft. Laten we hopen dat ed binnenkort weer zonder problemen een Chinees Indisch restaurant binnen kan stappen, vanuit gelderland veel sterkte.
En de schoolleiding spreekt hem daar niet op aan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe van Ed & Anita, dit keer met een politiek randje
[ Bericht 32% gewijzigd door Pieter-utd op 19-07-2009 22:46:35 ]
Nee die is nieuw hierquote:
Van een gehalte droeftoeter waar je u tegen zegtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Klacht 1: Alle Nederlandse nummers hebben dezelfde beat heeft![]()
Klacht 2: De teksten gaan altijd over liefde zon en strand![]()
Klacht 3: De zangers zijn altijd een bepaalt type mens![]()
Ook zo'n trek in vliegend hert?quote:
Whehe... ik vind die naam alleen al geniaal. "Feest Squad".quote:
Slijpers van Parijsquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:38 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik blijf me toch verbazen dat dit bestaat![]()
Ik word er een beetje verdrietig vanquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:48 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik heb deze zelf in de OP gezet, maar deze verdiend nogmaals gepost te worden..
Ongelofelijk die accenten, melodie, tekst, dansbewegingen....
Ik denk dat ik vanavond het 'Vliegend Hert' maar even ga testen in de kroeg..quote:Op maandag 20 juli 2009 22:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Whehe... ik vind die naam alleen al geniaal. "Feest Squad".
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:18 schreef Penisbaard het volgende:
Waar haal je ze toch steeds weer vandaan
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 augustus 2009 00:55 schreef DemonRage het volgende:
Deze heb ik een keer in een ander topic voorbij zien komen:
Regel is een handrekening voor mequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:01 schreef Rompestomper het volgende:
geen boelshit, maar Wilbert zit bij mij op school![]()
kzie um regelmatig lope als ik buite sta te paffe
Jezus, ik versta het amper, maar wat ik versta is wel erg slechtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:54 schreef Greenhorn het volgende:
Mogen rappende Zanger Bob's ook?![]()
Op 0.30 begint de pret.
Dan doe je het volgende keer toch lekker zelfquote:
So true hij verdient een eigen topicquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:08 schreef Pieter-utd het volgende:
Gewoon Rutger, het blijft een held!
Lekker origineel
Zekerquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:01 schreef Urquhart het volgende:
Best leuke damesAlleen een beetje jammer dat die dikke Jeffrey er ook in zit
Ik moest ook direct aan Fok denkenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:30 schreef Rapaille het volgende:
[..]
ZekerIn dat liedje zingt hij ook iets van 'dus geef het me maar'
Ik dacht gelijk aan de betekenis van het forum. Dit hele liedje is gewoon een verkapte coming-out van Jeffrey Kuipers.
Wtfquote:
Beyond triest ditquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:08 schreef Pieter-utd het volgende:
Wilde eigenlijk zo min mogelijk 'Rap' erin doen, maar deze is toch wel geniaal(uit een ander topic
)
Dikke Amsterdammer die niet kan zingenquote:
quote:
Idd gek dit verdient een eigen topicquote:
MC Darkquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd gek dit verdient een eigen topic
oh my fucking godquote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef Pieter-utd het volgende:
Wat een juweeltje!
Youssef & Kamal rip-offsquote:
quote:
Ik ook, wat een kasthomo, met zijn glimmende lippenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:51 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind Jeffrey eigenlijk wel het dieptepunt (of hoogtepunt) van het topic
Al die andere video's ookquote:
quote:Artiesten uit het noorden: Rodney, Desiree, Silvia, Peter en Truida, Peter Brezil, Harm Scheper, Kristien, Harry, Theo, Rika Bos, Tonnie en Billy
Wat een player is het, wel met een raar voorkomen.quote:
Roy van Lent is de koning:quote:Op donderdag 10 september 2009 18:46 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat een player is het, wel met een raar voorkomen.
je zou er spontaan aambeien van krijgen iddquote:Op donderdag 10 september 2009 19:04 schreef Falco het volgende:
Die Griekse stijl van al die liederen is zuigend onorigineel aan het worden.
Ik vind hier toch wel veel topartiesten hoor.quote:
Nee joh, met die gozer heb ik nog op de basisschool gezetenquote:
Houd die camera stilquote:
Weer een liedje, waarbij het erop lijkt dat Burger Bush gebruikt wordt als decorquote:
Dan Spaans voor jou:quote:Op donderdag 10 september 2009 19:04 schreef Falco het volgende:
Die Griekse stijl van al die liederen is zuigend onorigineel aan het worden.
PURE HEILIGSCHENNIS DITquote:
Dat dit zomaar mag.quote:
Waarom doet mij dit heel erg denken aan Bassie en Adriaan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef Falco het volgende:
Het lijflied van de PVV. En echt ongeneerd! Het eerste couplet wordt gewoon gerecycled.
En oma probeert maar maat te houden met klappen,quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:58 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Nee joh, met die gozer heb ik nog op de basisschool gezeten![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe diep kan je zakken
Overigens is het gemiddeld publiek in dat café wel wat jonger dan wat er in die clip zit. Plek om 14-jarige breezers op te pikken, heeft zo te zien heel zijn familie uitgenodigd.
Vervolg topic moet dan ook de TT bevatten: "Anita & Ed wanna-be's"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |