Ik wil naast de bovengenoemde klachten nog een aantal klachten bijvoegen om het topic toch wat algemener te maken.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:35 schreef Urquhart het volgende:
Vaste Fok-bezoekers weten natuurlijk over welk muzikaal talent we praten als ik de naam Zanger Bob laat vallen. Na zijn deelname aan De Afvallers is het met zijn imago en carriere bergafwaarts gegaan, maar dat terzijde. Bob blijft natuurlijk een cultheld.
Maar nu mijn klacht, tijdens mijn vaste zoektocht in de kelders van Youtube naar filmpjes van artiesten waar de honden doorgaans geen brood van lusten, kwam ik de zanger Justin tegen. Een tienjarig knulletje die zingt over ene Isabelle. Hier het bewuste filmpje:
Klacht 1: Justin probeert Zangert Bob na te doen, maar faalt hopeloos.
Klacht 2: Het nummer blijft in je kop hangen
Whehe ja + ik heb er nog meer bij me bookmarks om in dit topic te postequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:51 schreef Xandrar het volgende:
Je wil zeggen dat je al die filmpjes hebt gekeken?_!
Zou lullig zijn als er nu een slotje opkomt.quote:
whehe jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zou lullig zijn als er nu een slotje opkomt.
Maarja, ik ga daar niet over en het wil niet zeggen dat iedereen zo meelevend is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerscht
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:07 schreef beelz het volgende:
Rutger
Anita & EdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerscht_! Altijd origineel
Hier nog 1:Jouw topic verdiende het gewoon!quote:
Dat vind ik ook 1 van de ergstequote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:17 schreef timmmmm het volgende:
Die verneukte versie van Gethsemanevind ik echt het ernstigst.
Dat is dan ook de enige die ik kenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat vind ik ook 1 van de ergsteVooral als je die naast de gewone filmversie uit 1973 legt kan je pas echt huilen
De 1970 versie is ook goed, de filmversie uit 2000 is niet echtquote:
Je weet dat die al in de OP staat?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:25 schreef HEvaRe het volgende:
natuurlijk moet ik hier een kwaliteits TVP plaatsen
!@#$%&*quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:27 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Je weet dat die al in de OP staat?![]()
Nieuwe invoer:
Vooral zijn bewegingen en gezichtsuitdrukkingen tijdens het zingen zijn goed
Oei die was ik bijna vergetenquote:
TeringVettePokoe!quote:
Onze knuffelmarokkaan heeft nog een nummerquote:
Zo hameren op hoe je heet, en het dan bij het volgende liedje verkeerd spellen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Onze knuffelmarokkaan heeft nog een nummerZal Geert Wilders blij mee zijn
Dat zijn geen nummers knul, ik wil muziek zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:52 schreef Askew_Cashew het volgende:
Jordy van Loon is echt een kutventje
Het schijnt zijn zus/nichtje te zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:46 schreef Fosfolipide het volgende:
dat wijf waar die Rutger mee danst , hyves iemand
quote:
Als de zon weer gaat schijnenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:52 schreef 3keernix het volgende:
[..]
![]()
Hoe heet die clip trouwens dat hij met 2 dikke vette trollen op een boot is?
Laatste link uit de OP!!!quote:Hoe heet die clip trouwens dat hij met 2 dikke vette trollen op een boot is?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:50 schreef Desunoto het volgende:
Jezus wat veel filmpjes.![]()
Puur leedvermaak.![]()
TVP om ze later eens te bekijken.
Naast het origineel wel jaquote:
Sterker nog, ik heb haar op msn gehad. brit heet ze.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:46 schreef Fosfolipide het volgende:
dat wijf waar die Rutger mee danst , hyves iemand
wtfquote:
Zijn "proffesionele" clip:quote:
Haha nee, moet je mijn scheikunde leraar zien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zijn "proffesionele" clip:
Die man kan ik toch niet serieus nemen als docent?!?
Laat je docent, als die niet zingt, lekker zien in een ander topicquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha nee, moet je mijn scheikunde leraar zien.
![]()
Jettie heeft een nieuwe plaat:quote:
Hij heeft z'n clip verwijderdquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:21 schreef Rapaille het volgende:
Let vooral op de mooie effecten die hij gebruikt
Ik vind hem ook een held, al is het alleen maar om dat lekkere nummertje "ik loop op het strand in de volle zon, toch is het donker om me heen"quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg TS, Rocky Vosse is een held, hij mij een ondertekend singeltje overhandigt.
quote:
Ik sta in de lichten van de discotheek, toch is het donker om me heen, yep ik ken ze allemaal.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:05 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik vind hem ook een held, al is het alleen maar om dat lekkere nummertje "ik loop op het strand in de volle zon, toch is het donker om me heen"
mn leraar fransquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha nee, moet je mijn scheikunde leraar zien.
![]()
Rocky Vosse heeft trouwens ook wel een lekker wijf in zijn clipquote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:05 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik vind hem ook een held, al is het alleen maar om dat lekkere nummertje "ik loop op het strand in de volle zon, toch is het donker om me heen"
[..]Wel paar lekkere wijven op de achtergrond in de clip
![]()
Hij gaf een gratis concert, man we gingen uit ons dak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef Urquhart het volgende:
Ik zat gisteren weer eens Tv Oranje te kijken (![]()
) en toen viel mijn oog op een hele beste clip!
Deze 60 jarige Dirk hosselt gewoon even 6 16-jarige sletjes te gelijk...wtf
Die gozer houd van zalmroze denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |