quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:31 schreef Urquhart het volgende:
Ik zat gisteren weer eens Tv Oranje te kijken (![]()
) en toen viel mijn oog op een hele beste clip!
Deze 60 jarige Dirk hosselt gewoon even 6 16-jarige sletjes te gelijk...wtf
Verdomde lekkere wijven weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TV Oranje is overigens wel geniaal.
Ik zoek altijd nog Stille Willie van Henk Wijngaard. Kan hem helaas nooit vinden![]()
Kan niet wachten totdat ik thuis ben en weer geluid hebquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hier moet ik ff gepost hebben omdat ik dit Topic al een paar dagen voor in de lijst terug zie komen, maar ik steeds niet erop klikte.
Bij deze.
Wat een kasthomoquote:
Wijze keuze!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hier moet ik ff gepost hebben omdat ik dit Topic al een paar dagen voor in de lijst terug zie komen, maar ik steeds niet erop klikte.
Bij deze.
Ik moest eigenlijk stiekem een beetje lachen, bij het stukje over de tranen van je wang swaffelenquote:
Ik moest nog lachen ook. Ondanks dat dit ook kutmuziek is kan ik dit wel waarderen, deze gast neemt zichzelf ten minste niet zo serieus als al dat kampervolk.quote:
Kippenvel hier, tranen in mijn ogen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef Pieter-utd het volgende:
Als je hier geen traantje bij weg pinkt dan ben je gevoelloos
Wat een juweeltje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |