quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:55 schreef Ron.Burgundy het volgende:Nu op Net5. Vragen over het buikje van Safina
Waarom ze zo'n pens had, je moet toch topfit zijn? Is Safina wel topfit dan?, dat was de vraagquote:
Hehe. Konden ze nog subtiel antwoord geven, of moesten ze gewoon wederom toegeven dat vrouwentennis geen bal voorstelt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom ze zo'n pens had, je moet toch topfit zijn? Is Safina wel topfit dan?, dat was de vraag
Ze zeiden dat Safina een harde fitness-coach had en dat ze wel degelijk topfit is, dat moet wel op dat niveau. "Maar sommige vrouwen hebben daar nou eenmaal last van"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hehe. Konden ze nog subtiel antwoord geven, of moesten ze gewoon wederom toegeven dat vrouwentennis geen bal voorstelt?
Verplaatsen naar Centre Court, dak dicht en Dick laten doorspelen tot middernachtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals daar nu wordt gespeeld cruisen ze naar minimaal 20-20
Was er 2 jaar terug niet 26-24 of iets in die richting?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:37 schreef StinsonB het volgende:
Wat is eigenlijk de langste set op Wimbledon geweest?
Mijn god, dat zijn evenveel meer games in de laatste set als in de vier sets daarvoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Was er 2 jaar terug niet 26-24 of iets in die richting?
in het herendubbel
Edit: Schultz en Schapers in het mixed, 29-27 in 1991
ze hebben dus nog wel even te gaan daar![]()
Mooi programma.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
Programma morgen:
CC vanaf 14.00:
Karlovic-Federer
Daarna: Murray-Ferrero
Court 1 vanaf 14.00:
Haas-Djokovic
Daarna: Hewitt-Roddick
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:52 schreef tennisboy het volgende:
Onze helden Jacco en Paul winnen de supertiebreak met 10-6
Hmmm, dat wordt helaas het begin van de eerste wedstrijden missen voor mij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
Programma morgen:
CC vanaf 14.00:
Karlovic-Federer
Daarna: Murray-Ferrero
Court 1 vanaf 14.00:
Haas-Djokovic
Daarna: Hewitt-Roddick
Dan wel op tijd voor Hewitt - Roddick, denk de leukste van de kwartfinales en een affiche die op Centre Court hoort. Oud-winnaar tegen een finalist hier.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmm, dat wordt helaas het begin van de eerste wedstrijden missen voor mij.
Mee eens, maar een Brit en Federer en de plaatsen op het Centre Court zijn al automatisch vergeven.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:31 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dan wel op tijd voor Hewitt - Roddick, denk de leukste van de kwartfinales en een affiche die op Centre Court hoort. Oud-winnaar tegen een finalist hier.
Afschuwelijk verhaal zeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:53 schreef kevin_ het volgende:
WIMBLEDON TEAR JERKER: ANDY MURRAY’S HOMETOWN HOPEFUL
This ESPN feature on Andy Murray’s hometown of Dunblane, Scotland, and its tragic history brought tears to my eyes. Darren Cahill’s, too – he was all choked up in the studio after this aired.
It puts Murray Mania into perspective:
http://sports.espn.go.com/videohub/video/video?id=4291995
“He’s got to win, and he will.” Sums up the general feeling on Center Court, doesn’t it?
Murray - Ferrero en Federeer - Karlo ziijn nou niet echt wedstrijden die heel leuk gaan worden denk ik....quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mee eens, maar een Brit en Federer en de plaatsen op het Centre Court zijn al automatisch vergeven.
Dat ben ik met je eens ja. Het liefst zou ik ze allevier achter elkaar zien. Ik overweeg om er twee op te nemen en twee te kijken, maar het probleem is dat het me toch niet zal lukken om te zorgen dat ik de uitslagen van de partijen die ik opneem hoor voordat ik ze kan kijken (die krijg je toch tussendoor wel een keer te horen of te zien) en zonder die spanning vind ik er weinig meer aan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Murray - Ferrero en Federeer - Karlo ziijn nou niet echt wedstrijden die heel leuk gaan worden denk ik....
Die andere 2 daarentegen, geniale wedstrijden! Ben benieuwd!.
Yep.quote:
ja, dat had ik ook graag gewilt, alle 4 achter elkaar, den noods 3 achter elkaar en 1 partij op court 1.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens ja. Het liefst zou ik ze allevier achter elkaar zien. Ik overweeg om er twee op te nemen en twee te kijken, maar het probleem is dat het me toch niet zal lukken om te zorgen dat ik de uitslagen van de partijen die ik opneem hoor voordat ik ze kan kijken (die krijg je toch tussendoor wel een keer te horen of te zien) en zonder die spanning vind ik er weinig meer aan.
Ik denk alleen op Sport1.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:53 schreef zlakto het volgende:
Komen de wedstrijden op court 1 ook ergens op tv?
sport1 lijkt mequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:53 schreef zlakto het volgende:
Komen de wedstrijden op court 1 ook ergens op tv?
Ja, wat daar nou leuk aan is. Ja, dan beleef je de sfeer.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:31 schreef jmac het volgende:
Jezus, Engelsen draaien echt door mbt. Murray. 2 dagen lang in een oven liggen voor een potje van Andy
Heb je op hem gewed? Het zou mij niet eens zo heel erg verbazen als hij wint. Er is volgens mij niemand die makkelijker zijn servicesgames wint. In de tiebreaks moet hij gewoon een beetje geluk hebben met een return. En in een vijfde set is hij wel in het voordeel; als hij zijn service blijft houden wint hij wel een keer en hij heeft zijn service dit jaar nog niet verloren op gras.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:50 schreef DurQ het volgende:
ik hoop op Karlovic....met een quotering van 55 bij Unibet(voor toernooiwinst he:P)
Ja heb een euro op m gezet:P haha. Baat t niet, dan schaadt t nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je op hem gewed? Het zou mij niet eens zo heel erg verbazen als hij wint. Er is volgens mij niemand die makkelijker zijn servicesgames wint. In de tiebreaks moet hij gewoon een beetje geluk hebben met een return. En in een vijfde set is hij wel in het voordeel; als hij zijn service blijft houden wint hij wel een keer en hij heeft zijn service dit jaar nog niet verloren op gras.
heb jij een record van zijn 5-setters ? Kan me namelijk evengoed indenken dat zijn arm ook een keer moe wordt, en de service het dan laat afweten.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je op hem gewed? Het zou mij niet eens zo heel erg verbazen als hij wint. Er is volgens mij niemand die makkelijker zijn servicesgames wint. In de tiebreaks moet hij gewoon een beetje geluk hebben met een return. En in een vijfde set is hij wel in het voordeel; als hij zijn service blijft houden wint hij wel een keer en hij heeft zijn service dit jaar nog niet verloren op gras.
die kwaliteiten zijn alleen voorbehouden voor Hem.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan serveert hij gewoon door met zijn andere arm.
Supporteren voor Ivo straks, kill him!
Volgens mij heeft Karlo nog nooit een 5-setter gewonnen....of heeft hij in ieder geval een soort van 1 winst 20 verlies statistiekquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:03 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
heb jij een record van zijn 5-setters ? Kan me namelijk evengoed indenken dat zijn arm ook een keer moe wordt, en de service het dan laat afweten.
couldn't agree more.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:42 schreef TheVulture het volgende:
Toch jammer dat velen hier de zusjes Williams niet op waarde weten te schatten, ze zijn gewoon de enigen die al jarenlang constant presteren in het vrouwentennis... beetje sneu als dan de vergelijkingen met apen gemaakt moeten worden
Hij heeft inderdaad nog nooit een 5-setter gewonnen: 0-11 is z'n record. Als er geen tie-break in de 5de set is (dus alleen AO, RG en Wimbledon).quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Karlo nog nooit een 5-setter gewonnen....of heeft hij in ieder geval een soort van 1 winst 20 verlies statistiek
En hij gaat sowieso onder de druk bezwijken tegen Fedje denk ik hoor, ook nog eens op CC
Winst voor Haas, hij is dit toernooi dynamischer.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:13 schreef Forza_Zwolle het volgende:
Federer gaat wel winnen, denk ik.
Wat denken jullie van Haas-Djokovic
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:18 schreef tennisboy het volgende:
In onderlinge duels staat Fedje met 8-1 voor,
- Alleen hier verloor Fedje:
2008 ATP Masters Series Cincinnati met 7-6, 4-6 6-7
- In de deuls 12 tiebreaks gespeelt, Fedje wist hier er 9 van te winnen.
gewoon Nole. Denk niet dat Haas het tempo bij kan blijven.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:13 schreef Forza_Zwolle het volgende:
Federer gaat wel winnen, denk ik.
Wat denken jullie van Haas-Djokovic
Ik denk dat het een coin-toss is tussen Hewitt en Roddick hoor...Alhoewel Roddick onderling wel gewonnen heeft op gras....En ik denk dat de partij vandaag ook zal zeggen wie er nou de beste is. Eerste keer op Wimbledon! En ze spelen allebei op hun beste gras-niveau geloof ik.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:03 schreef zjroentje het volgende:
Eigenlijk gun ik Roddick wel een Wimbledon titel.
Na Federer de beste grasspeler de afgelopen 10 jaar hoorde ik vanmiddag op de BBC.
Ik vier euro.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:58 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ja heb een euro op m gezet:P haha. Baat t niet, dan schaadt t niet
Waarom zou hij dat niet kunnen? Twee weken geleden kon hij dat nog wel.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:21 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
gewoon Nole. Denk niet dat Haas het tempo bij kan blijven.
alleen zal Rodick op gras nooit van Federer winnen. Alleen al omdat het hem in zijn hoofd niet meer lukt. Hij haalt zijn eigen niveau niet.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:03 schreef zjroentje het volgende:
Eigenlijk gun ik Roddick wel een Wimbledon titel.
Na Federer de beste grasspeler de afgelopen 10 jaar hoorde ik vanmiddag op de BBC.
Hij haalt zijn niveau wel, alleen dat is een spel wat Federer gewoon ligt. Pure pech voor hem dus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:08 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
alleen zal Rodick op gras nooit van Federer winnen. Alleen al omdat het hem in zijn hoofd niet meer lukt. Hij haalt zijn eigen niveau niet.
Niemand kan van Federer winnen op gras. Die winst van Nadal was een fluke....quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:08 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
alleen zal Rodick op gras nooit van Federer winnen. Alleen al omdat het hem in zijn hoofd niet meer lukt. Hij haalt zijn eigen niveau niet.
Man sets foot on moon!quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:21 schreef Kafka. het volgende:
Karlovic heeft buiten zijn service niks in te brengen.
Heel goed. Niet al je eieren in 1 mand doen ftw.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik heb er zonet nog een Euro bij gezet:) ow ff 1 euro op Roddick....risico spreiding he
Was echt een bazengame ja. Karlovic had iets van 70 servicegames niet verloren en meten verliest hij zijn 2e servicegame van Federer.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef DurQ het volgende:
[..]
Ik heb er zonet nog een Euro bij gezet:) ow ff 1 euro op Roddick....risico spreiding he
Onderschat? Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:43 schreef Federer-fan het volgende:
De service van Karlovic wordt onderschat vind ik.
Het was een grap.quote:
Domo Arigato Ivo Robottoquote:
Sorry, het is warm.quote:
Dat denk ik ook, deze wedstrijd is een stuk snellerquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
We kunnen weliswaar niet alle vier de kwartfinales zien, maar als Karlovic-Federer is afgelopen kunnn we vast nog het eind zien van Haas-Djokovic.
Ja, en er is weinig aan, dus het is mooi als hij niet lang duurt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, deze wedstrijd is een stuk sneller
quote:
Ze stond sterk te spelen, maar Robson wordt nu al een minuut of 10 behandeld voor een - naar het laat blijken - rugblessure.quote:
Heerlijk !quote:
Is toch anders !quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heerlijk !
Laat hem die Djoko maar lekker snel afmaken
Dan ben ik voor Tommyquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
Al vind ik Djokovic-Federer een interessantere halve finale dan Haas-Federer.
2 BP Fedquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
5-4* Karlovic. Nu moet Federer dus waarschijnlijk twee keer op rij gaan serveren om in de set te blijven.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
Dit wordt een tiebreak bij Karlovic-Federer. Ik voel 't aan m'n water.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
5-4* Karlovic. Nu moet Federer dus waarschijnlijk twee keer op rij gaan serveren om in de set te blijven.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:00 schreef Federer-fan het volgende:
Dit wordt een tiebreak bij Karlovic-Federer. Ik voel 't aan m'n water.
Omgekeerde jinx.quote:
quote:
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:11 schreef kevin_ het volgende:
Zo verschrikkelijk jammer dat Karlovic hier staat te prutsen en geen Tsonga of Verdasco.
quote:You must have funds in your Betfair account to watch videos.
Kwam van Szura, 14 jaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Szura het volgende:
Zei de umpire nou Game Federer![]()
haha wat een vraag, of Nadal beter genoemd mag worden dan Sampras![]()
Niet qua prestaties natuurlijk, maar ik vraag me af wie er had gewonnen als ze tegen elkaar zouden hebben gespeeld.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:17 schreef Szura het volgende:
Zei de umpire nou Game Federer![]()
haha wat een vraag, of Nadal beter genoemd mag worden dan Sampras![]()
Vastquote:
Nu *3-2 voor Karlovic in de derde set, eerste twee sets gewonnen door Fed.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:28 schreef L3IPO het volgende:
Hou ons werkenden-zonder-stream eens wat meer op de hoogte van Fed - Kar aub
Ja, inderdaad, van het meest vooraanstaande toernooi van de wereld.quote:
Bedankt.quote:
Goddelijkquote:
Je vergat de break terug naar 6-6quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goddelijk
ps. 2 mogelijkheden ( binnen 30 minuten) :
1. Fysio
2. Hitte
![]()
Of hij breekt terug.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goddelijk
ps. 2 mogenlijkheden ( binnen 30 minuten) :
1. Fysio
2. Hitte
![]()
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Goddelijk
ps. 2 mogenlijkheden ( binnen 30 minuten) :
1. Fysio
2. Hitte
![]()
Zo'n percentage had hij op RG 2007 tegen Nadal moeten hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:36 schreef Szura het volgende:
4-3 Ivo.
Wel geniaal dat Fed 2 uit 2 heeft op BP's.
32 winners vs 7 UE ook
quote:
Kutzooi: TBquote:
Nope, kijk trouwens weer via Betfair, veel beter beeld...quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:39 schreef kleinzusje het volgende:
@ APK: heb je nog last met net 5 streams ? ( baan 1) ?
quote:
Boris Beckerquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:47 schreef jmac het volgende:
Die gast op de bbc bij federer klinkt als BRUNO
Ohquote:
Ik kijk bij Unibet maar die gebruiken volgens mij dezelfde als Betfair.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:47 schreef TubewayDigital het volgende:
waar vinden jullie het beeld beter? Bij betfair of op de site van Net5?
de laatste 2 putnen zijn me helemaal ontgaan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:47 schreef tennisboy het volgende:
Djokovic verliest helaas ook de 2de set, in de tiebreak op 6-6 sloeg hij een domme misser waardoor het setpoint werd
Niet zo schokkend natuurlijk.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:47 schreef tennisboy het volgende:
Djokovic verliest helaas ook de 2de set, in de tiebreak op 6-6 sloeg hij een domme misser waardoor het setpoint werd
Laatste punt was wel briljant van Haas.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
de laatste 2 putnen zijn me helemaal ontgaan.
Was het laatste ount die mooie volley van Haas?
was het op een na laatste punt die bal bij het net die djoko op de voeten van haas ramde? Die was dus uit?
21e volgens mij.quote:
En 6-2*. Knap hoor.quote:
Wie, ik?quote:
Empire.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef jmac het volgende:
Die empire bij federer is volgens mij ook fan van roger
Er was niet zoveel aan. Fed won zijn games zeer makkelijk. Karlovic over het algemeen ook maar Fed had 2uit2 op BP's. Dan is het verhaal snel uitquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, appeltje-eitje.
Was het nog een beetje een wedstrijd, of ging het Federer makkelijk af?
1 briljante return game in de 1e twee sets. En een zeer sterke tiebreak in de 3e.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, appeltje-eitje.
Het ging gelijk op tot de beslissende momenten en dan sloeg Federer steeds geweldige returns.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, appeltje-eitje.
21.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
1 briljante return game in de 1e twee sets. En een zeer sterke tiebreak in de 3e.
![]()
![]()
22 HALVE FINALES OP RIJ, 7 OP RIJ OP WIMBLEDON
![]()
![]()
Nu wel meteen gebroken in de tweede set, maar er is nog tijd om te herstellen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Zo raken ze wel lekker ingespeeld op elkaar.
Yes, en dat is voor het eerst hier op Fok!.quote:
Karlovic kan de bal maar een bepaalde afstand slaan, als hij naar het net liep gingen de ballen mijlenver uit.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, appeltje-eitje.
Gaat ook niet om dr uiterlijk (anders stond ze wel op centrecourtquote:
JA. paar cent is al genoeg tho.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef TubewayDigital het volgende:
heb je funds op je account nodig bij unibet?
volgens mij nietquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:01 schreef TubewayDigital het volgende:
heb je funds op je account nodig bij unibet?
Kan niet, moet minimaal 15 ofzo overmaken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:02 schreef DurQ het volgende:
[..]
volgens mij niet
of je maakt ff een kwartje over toch
Dat is met CC.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan niet, moet minimaal 15 ofzo overmaken.
Ah oke, Vroegah was het wel zo toch?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef jmac het volgende:
[..]
Dat is met CC.
"Beperkingen
Minimum: Voor bankstortingen geldt geen minimumlimiet
Beperkingen
Minimum: ¤ 0,00
Maximum: ¤ 10.000,00
ach weer een break terug naar 1-1 en zo zal het nog wel vaker gaan deze setquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:04 schreef jmac het volgende:
Lauraatje ziet er niet echt happy uit. Die limoen staat ook een break voor. Kan dus wel eens een verrassing worden.
Wat is je team?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Zei Albert nou "Martin Verkerk" ipv "Hem" ?
Ik gok op een 5 setter, maar wel Murray die em paktquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:26 schreef tennisboy het volgende:
Is er iemand denk dat Ferrero een kans tegen Murray maakt?
Ik vrees dat Murray hem gewoon wint in 3.
Dus ik ga maar via livestream naar Djokovic - Haas kijken
Tuurlijk. Traditie hèquote:
Ja al hele tijd last van. Ging ook bijna door d'r knieen in de set.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:32 schreef StinsonB het volgende:
Robson ziet er niet heel fit meer uit. Weet iemand of er wat met haar rug gebeurd is?
gelijk weer 0-30quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:36 schreef tennisboy het volgende:
Djokovic gebroken. 1-3
Zal dit dan helaas de genadeklap zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |