quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:55 schreef Ron.Burgundy het volgende:Nu op Net5. Vragen over het buikje van Safina
Waarom ze zo'n pens had, je moet toch topfit zijn? Is Safina wel topfit dan?, dat was de vraagquote:
Hehe. Konden ze nog subtiel antwoord geven, of moesten ze gewoon wederom toegeven dat vrouwentennis geen bal voorstelt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom ze zo'n pens had, je moet toch topfit zijn? Is Safina wel topfit dan?, dat was de vraag
Ze zeiden dat Safina een harde fitness-coach had en dat ze wel degelijk topfit is, dat moet wel op dat niveau. "Maar sommige vrouwen hebben daar nou eenmaal last van"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hehe. Konden ze nog subtiel antwoord geven, of moesten ze gewoon wederom toegeven dat vrouwentennis geen bal voorstelt?
Verplaatsen naar Centre Court, dak dicht en Dick laten doorspelen tot middernachtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zoals daar nu wordt gespeeld cruisen ze naar minimaal 20-20
Was er 2 jaar terug niet 26-24 of iets in die richting?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:37 schreef StinsonB het volgende:
Wat is eigenlijk de langste set op Wimbledon geweest?
Mijn god, dat zijn evenveel meer games in de laatste set als in de vier sets daarvoor.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Was er 2 jaar terug niet 26-24 of iets in die richting?
in het herendubbel
Edit: Schultz en Schapers in het mixed, 29-27 in 1991
ze hebben dus nog wel even te gaan daar![]()
Mooi programma.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
Programma morgen:
CC vanaf 14.00:
Karlovic-Federer
Daarna: Murray-Ferrero
Court 1 vanaf 14.00:
Haas-Djokovic
Daarna: Hewitt-Roddick
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:52 schreef tennisboy het volgende:
Onze helden Jacco en Paul winnen de supertiebreak met 10-6
Hmmm, dat wordt helaas het begin van de eerste wedstrijden missen voor mij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
Programma morgen:
CC vanaf 14.00:
Karlovic-Federer
Daarna: Murray-Ferrero
Court 1 vanaf 14.00:
Haas-Djokovic
Daarna: Hewitt-Roddick
Dan wel op tijd voor Hewitt - Roddick, denk de leukste van de kwartfinales en een affiche die op Centre Court hoort. Oud-winnaar tegen een finalist hier.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hmmm, dat wordt helaas het begin van de eerste wedstrijden missen voor mij.
Mee eens, maar een Brit en Federer en de plaatsen op het Centre Court zijn al automatisch vergeven.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:31 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dan wel op tijd voor Hewitt - Roddick, denk de leukste van de kwartfinales en een affiche die op Centre Court hoort. Oud-winnaar tegen een finalist hier.
Afschuwelijk verhaal zeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:53 schreef kevin_ het volgende:
WIMBLEDON TEAR JERKER: ANDY MURRAY’S HOMETOWN HOPEFUL
This ESPN feature on Andy Murray’s hometown of Dunblane, Scotland, and its tragic history brought tears to my eyes. Darren Cahill’s, too – he was all choked up in the studio after this aired.
It puts Murray Mania into perspective:
http://sports.espn.go.com/videohub/video/video?id=4291995
“He’s got to win, and he will.” Sums up the general feeling on Center Court, doesn’t it?
Murray - Ferrero en Federeer - Karlo ziijn nou niet echt wedstrijden die heel leuk gaan worden denk ik....quote:Op woensdag 1 juli 2009 07:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mee eens, maar een Brit en Federer en de plaatsen op het Centre Court zijn al automatisch vergeven.
Dat ben ik met je eens ja. Het liefst zou ik ze allevier achter elkaar zien. Ik overweeg om er twee op te nemen en twee te kijken, maar het probleem is dat het me toch niet zal lukken om te zorgen dat ik de uitslagen van de partijen die ik opneem hoor voordat ik ze kan kijken (die krijg je toch tussendoor wel een keer te horen of te zien) en zonder die spanning vind ik er weinig meer aan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Murray - Ferrero en Federeer - Karlo ziijn nou niet echt wedstrijden die heel leuk gaan worden denk ik....
Die andere 2 daarentegen, geniale wedstrijden! Ben benieuwd!.
Yep.quote:
ja, dat had ik ook graag gewilt, alle 4 achter elkaar, den noods 3 achter elkaar en 1 partij op court 1.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens ja. Het liefst zou ik ze allevier achter elkaar zien. Ik overweeg om er twee op te nemen en twee te kijken, maar het probleem is dat het me toch niet zal lukken om te zorgen dat ik de uitslagen van de partijen die ik opneem hoor voordat ik ze kan kijken (die krijg je toch tussendoor wel een keer te horen of te zien) en zonder die spanning vind ik er weinig meer aan.
Ik denk alleen op Sport1.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:53 schreef zlakto het volgende:
Komen de wedstrijden op court 1 ook ergens op tv?
sport1 lijkt mequote:Op woensdag 1 juli 2009 11:53 schreef zlakto het volgende:
Komen de wedstrijden op court 1 ook ergens op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |