Die laatstequote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:34 schreef Luco het volgende:
Nog wat foto's van het thuisshirt van Ajax.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer van die achterlijke bedrukking voor namen:
[ afbeelding ]
Dat rood bij de lettersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:34 schreef Luco het volgende:
Nog wat foto's van het thuisshirt van Ajax.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer van die achterlijke bedrukking voor namen:
[ afbeelding ]
Mooi shirtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:01 schreef De_Hypotheker het volgende:
Een paar betere foto's van het NEC shirt (© forzanec.nl):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of zoals vroeger rood-groen-zwart gestreeptquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:15 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Haha, waarom niet. Op het shirt hebben ze ook groen en rood aan de mouwen.
lol rtl4 als sponsorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:25 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Of zoals vroeger rood-groen-zwart gestreept
[ afbeelding ]
de thuisshirtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:02 schreef o.us het volgende:
Kan iemand misschien, heel misschien voor mij een Sparta shirt met Nike als kledingsponsor fotosoepen?Want de thuisshirt is weer shit, zoals altijd.
zoek maar ff bij google op: Atletico Madrid 08/09 home shirtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:02 schreef o.us het volgende:
Kan iemand misschien, heel misschien voor mij een Sparta shirt met Nike als kledingsponsor fotosoepen?Want het thuisshirt is weer shit, zoals altijd.
HuWhat? Wie wat waar wanneer?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:37 schreef Grunner het volgende:
FC Groningen en shirts presenteren. Wat een amateurisme
Ladies and gentlemen, we have a winner!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Het thuisshirt gaat nog net.
Weinig verschil met dit jaar dus, vind t overigens wel een mooi shirtquote:
Het eerste mooiste en simpelste shirt dat ik ben tegengekomen die niet van Nike is.quote:
Ga jij eens heel snel je mond spoelen, halve zool!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:02 schreef o.us het volgende:
Kan iemand misschien, heel misschien voor mij een Sparta shirt met Nike als kledingsponsor fotosoepen?Want het thuisshirt is weer shit, zoals altijd.
En is erg handig in dit geval want:quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:27 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Gewoon het 3e shirt, hebben wel meerdere clubs
Jij bent meteen de eerste kut mede-Spartaan die ik ben tegengekomen en ik had geen zin om een heel verhaal neer te zetten. Ik had pics gezien maar het blijkt maar weer eens fake te zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:53 schreef Forburgah het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel je mond spoelen, halve zool!
[ afbeelding ]
De vijf tradionele rode banen, het wapen van Rotterdam op de rechterborst, 1888 op de schouder
en dan nog het eigen kledingmerk met als logo het Kasteel! Dit is verreweg het mooiste thuisshirt sinds jaren!
Ik zou er toch niet aan moeten denken dat ons heilige thuisshirt verkracht zou worden door een commercieël merk als Adidas (zie Ajax die 3 strepen op de mouw er doorheen gejaagd krijgt) of Nike (zie het PSV thuisshirt dit seizoen, ook rood-wit maar totaal geen uitstraling
).
En het is trouwens:
Heel Rotterdam is Rood en Wit
Waarvan de echte club dus in het westen zit
Heel het Kasteel in vuur en vlam
Ja Sparta is en blijft de club van Rotterdam
Sinds al die jaren dat ik elke thuiswedstrijd het Kasteel bezoek, ben jij de eerste diequote:Op donderdag 2 juli 2009 00:50 schreef Forburgah het volgende:
Ik denk dat jij het nog heel zwaar gaat krijgen als je bij het eerste kleine beetje kritiek je medesupporter als 'kut'-Spartaan omschrijft. Kom 18 juli eens het home binnenstappen en vraag aan de bar naar de voorzitter van het sfeerteam. Krijg je van mij een biertje!
tegen mij zei terwijl ik er vanuit ging van the fake shirts van Sparta op het net en ik zei geen 'kut-Spartaan' maar "kut-mede Spartaan" want mijn medesupporters zie ik als mijn broeders.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:53 schreef Forburgah het volgende:
Ga jij eens heel snel je mond spoelen, halve zool!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:50 schreef Forburgah het volgende:
Kom 18 juli eens het home binnenstappen en vraag aan de bar naar de voorzitter van het sfeerteam. Krijg je van mij een biertje!
Zand erover, klaar. Ik zie je wel op 18 juli.quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:08 schreef Forburgah het volgende:
En hoe moest ik weten dat jij het over 'fake shirts' had toen je het had over ons mooiste thuisshirt sinds jaren?![]()
[..]
Net als Vitesse twee keer de hoofdsponsor op de voorkantquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:31 schreef Samcali het volgende:
Ik zie die van VVV nog niet in dit topic staan:
[ afbeelding ]
Alleen is t shirt van VVV mooier dan Vitesse (wat ook nie lelijk isquote:Op donderdag 2 juli 2009 20:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Net als Vitesse twee keer de hoofdsponsor op de voorkant
Tot zover het nieuws van mijn favoriete shirtsponserquote:Fotoshoot ADO misluktGepubliceerd op: 3 juli 2009 14:24
Pers, spelers en technische staf waren er vrijdag helemaal klaar voor. Vandaag zouden de selectie- en portretfoto's van de spelers van ADO Den Haag geschoten worden. Vanwege een foutieve tekst op de shirts, moest het hele gebeuren uiteindelijk worden afgeblazen.
- advertentie -Hummel-importeur Deventrade zou de tenues bedrukt en al aanleveren. Hoewel de shirts weliswaar netjes werden bezorgd, bleek de sponsornaam niet juist te zijn afgebeeld. In plaats van 'Fit for Free' prijkte nu de tekst 'Fit for Frel' op het shirt. De fout werd pas enkele uren voor de shoot ontdekt, waarop de persdag direct moest worden afgelast.
Er wordt nu gezocht naar een nieuwe datum. Gesproken wordt over de week van 13 juli.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:40 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
Bordeaux is ook verkracht door Puma.
Shirtsponsor staat er ook gewoon mooi op.quote:
Dat rood-witte shirt lijkt wel een beetje op Atletico Madridquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:40 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik hopen van niet, wel erg mooi dat zwarte. Maar dat (Manchester City-) blauwe moet eraf.. Als de V in een andere kleur zou zijnquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:19 schreef Federici het volgende:
Manchester United uitshirt leak:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, bekijk voor de gein eens wat shirtjes van Bordeaux van de laatste decennia.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:40 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
lelijk shirt zegquote:Op zaterdag 4 juli 2009 14:19 schreef Federici het volgende:
Manchester United uitshirt leak:
[ afbeelding ]
Ze vonden het shirt niet gay genoeg zeker.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:00 schreef Cruoninga het volgende:
Wij waren hier erg enthousiast over het nieuwe shirt van PSG, maar de supporters zijn er minder blij mee. Ik ben momenteel in Parijs en kreeg voor de deur van de PSG-fanshop een pamflet in mijn handen gedrukt met de oproep het nieuwe thuisshirt te boycotten.
[ afbeelding ]
Zie ook: http://www.un-club-un-maillot.com/
Dat thuisshirt van Werder is trouwens prachtig![]()
Kan het wel begrijpen. Zou hier ook gebeuren als bijvoorbeeld Ajax ineens in rood-wit gestreepte shirts ging voetballen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:00 schreef Cruoninga het volgende:
Wij waren hier erg enthousiast over het nieuwe shirt van PSG, maar de supporters zijn er minder blij mee. Ik ben momenteel in Parijs en kreeg voor de deur van de PSG-fanshop een pamflet in mijn handen gedrukt met de oproep het nieuwe thuisshirt te boycotten.
[ afbeelding ]
Zie ook: http://www.un-club-un-maillot.com/
Dat thuisshirt van Werder is trouwens prachtig![]()
Ik blijf het een oude mannen pyama vindenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:55 schreef Dhill0n het volgende:
Deze al langs geweest trouwens? Vind het wel een mooi exemplaar hoor
[ afbeelding ]
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:40 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doelde vooral op het uitshirt en het 3e shirt. Thuis shirt is nog wel goed.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hoezo?
Zie bordeaux 2005:
[ afbeelding ]
Hoort bij Bordeaux
Dit ziet nog uit, maar kijk die tenues van komend seizoen... Niet te vergelijken!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:37 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hoezo?
Zie bordeaux 2005:
[ afbeelding ]
Hoort bij Bordeaux
vfl bochum :quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, we have a winner!
quote:Op zondag 5 juli 2009 12:57 schreef BigKahuna het volgende:
Bochum zal bij mij altijd geassocieerd zijn met het regenboog-shirt.
Mooi shirtquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:48 schreef Federici het volgende:
Gelekte Juventus uitshirt:
[ afbeelding ]
Jaja, Nike is de grote winnaar van dit seizoen!
er zitten blauwe remsporen op...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:41 schreef Samcali het volgende:
Close-up van het shirt van Bochum:
[ afbeelding ]
Hij is hier wel erg flets, in het echt een stuk beter qua "kleur".quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:48 schreef Federici het volgende:
Gelekte Juventus uitshirt:
[ afbeelding ]
Jaja, Nike is de grote winnaar van dit seizoen!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij is hier wel erg flets, in het echt een stuk beter qua "kleur".
Op http://www.corrieredellos(...)ecco+le+nuove+maglie een hele serie foto's.
Niet grappig...quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:58 schreef Jules4Barca het volgende:
deze ook al langsgeweest?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:58 schreef Jules4Barca het volgende:
deze ook al langsgeweest?
[ afbeelding ]
Die V van Kappa is vooral erg lelijk, Feyenoord komt nog aardig goed weg ten opzichte van veel anders clubs.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:12 schreef R_B het volgende:
Waarom heeft ieder merk die V shit erin zitten. Ik vind het helemaal niks, niet bij man utd. niet bij feyenoord (alhoewel het daar al iets minder is) Puma nike en adidas lijken het te doen....
Utrecht uitshirt vind ik bijzonder mooi moet ik zeggen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mja die Olifant op die shirts van Hummel.
Dat ziet er toch niet uit man..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:40 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
Vreselijkquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit man..
Puma!!
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:35 schreef NelsonWandelaar het volgende:
De TT is mij helder, maar ik ben op zoek naar een short van Brazilië, dus blauw, met Nike-logo en logo van de Braziliaanse voetbalbond.
Het shirt heb ik al.
Waar zou ik zo'n broekje kunnen vinden en welke kousen zal ik er bij nemen??
Ah tof. Waar woon je zelf dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:18 schreef R_B het volgende:
Dat broekje van brazilie hebben ze nog in belgie, in wijnechem, daar zit zo'n shopping centre met een of andere grote sportwinkel daar hingen nog 10tallen broekjes.
Ik heb er een zonder het logo van brazilie gekocht, dat scheelt al gauw 30 euro.
Wit uiteraard.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ah tof. Waar woon je zelf dan?
Hoeveel kost een Brazil-broekje dan?
Voor de kenners: welke kleur sokken hoort onder het Brazil-tenue volgens jullie?
witte sokken ofcoursequote:Op zondag 12 juli 2009 23:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ah tof. Waar woon je zelf dan?
Hoeveel kost een Brazil-broekje dan?
Voor de kenners: welke kleur sokken hoort onder het Brazil-tenue volgens jullie?
Zo horen ze.quote:Op zondag 12 juli 2009 23:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ok. Op confederations hadden ze wazig kleurtje dat nog meest op blauw leek volgens mij.
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:05 schreef mrsjaak2 het volgende:
heeft er iemand misschien tips om zelf voetbalshirts in te lijsten?
Agovvquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mja die Olifant op die shirts van Hummel.
Je ziet het nog in het template, maar deze olifant heeft tenminste geen potenquote:
bedankt voor je uitlegquote:Op maandag 13 juli 2009 12:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Je ziet het nog in het template, maar deze olifant heeft tenminste geen poten, en deze valt imo iets minder op. Bij ADO enGo Ahead zijn de strepen gewoon de poten..
Mooi tenuequote:Op maandag 13 juli 2009 16:42 schreef Grunner het volgende:
Was het nieuwe shirt van Middlesbrough al langs gekomen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:12 schreef Luco het volgende:
Ajax Home Jersey 2009/2010: 39,99 GBP
Komt nog 6,95 verzendkosten bij (of 13,21 voor express delivery). dus voor 46 GPB heb je het shirt in huis. Omgerekend is dit nog geen 50 euro.
Wie noemde KitBag ook alweer enkele topics terug? Credits moeten naar hem uiteraard
Inderdaadquote:
Is gewoon een kwestie van doen en proberenquote:
ja klopt maar strax verneuk je een shirt ofzo:pquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is gewoon een kwestie van doen en proberen
Die thuis is inderdaad echt schitterendquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:26 schreef Tripless het volgende:
Het Thuis- en uit-tenue van Roda JC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze blijven prachtig. Eenvoud kan zó mooi zijn! Dat zien Roda JC en FC Twente gelukkig ook in.
idd mouwen horen blauw, maar whu heeft al jaren de neiging hun schitterende tenue te verneuken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:45 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Horen de mouwen van het WHU-shirt niet lichtblauw te zijn? Op die manier was het tenue juist heel erg herkenbaar. Die van Boro en Udinese vind ik ook maar weinig. Het is niet bijster veel soeps dit jaar, die verschrikkelijke template-tirannie nog daargelaten.
Fraai.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:26 schreef Tripless het volgende:
Het Thuis- en uit-tenue van Roda JC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze blijven prachtig. Eenvoud kan zó mooi zijn! Dat zien Roda JC en FC Twente gelukkig ook in.
quote:Feyenoord zal dit seizoen waarschijnlijk zijn bekerwedstrijden afwerken in een geel shirt. De nieuwe kledingsponsor Puma ontwierp een tricot gebaseerd op het gele uitshirt dat de Rotterdamse club gebruikte in de jaren tachtig, toen de Duitse kledingfabrikant ook de tenues verzorgde. Hieronder kunt u een foto zien van het gele shirt. Mooi detail op het shirt zijn de vele F'jes die erin zitten.
Dat noem ik toch een redelijke afgang voor Puma, want hier moest dus kennelijk geen V-motief in, zoals ze die wel doorgedrukt hebben bij de andere shirtsquote:
v-motief zit er wel degelijk in hoor, als je goed kijktquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:03 schreef duguid het volgende:
[..]
Dat noem ik toch een redelijke afgang voor Puma, want hier moest dus kennelijk geen V-motief in, zoals ze die wel doorgedrukt hebben bij de andere shirts
Ik zie het nu ook ja, maar toch ziet het er anders uit dan de andere shirts. Maar misschien ligt het ook aan de vage foto'squote:Op woensdag 15 juli 2009 18:17 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
v-motief zit er wel degelijk in hoor, als je goed kijkt
Hadden beter G'tjes kunnen zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:21 schreef Psychonikeo het volgende:
en veel F-jes.. Wees er maar trots op dat je het voetbalniveau op je shirt zet
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:20 schreef mcyodogg het volgende:
Getafe, shirt van het decennium
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk echt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Briljant
Joma is toch wel de slechtste shirtfabrikant die ik me kan bedenken
Inderdaad, qua cult vergelijkbaar met dat regenboogshirt van Bochumquote:
Wat een tokkieshirt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij had een Japanse club ook een wanstaltig shirt, ff zoeken
edit: Shimizu S-Pulse
[ afbeelding ]
Dan voel je je toch een vakantieganger?
En dat!quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:20 schreef mcyodogg het volgende:
Getafe, shirt van het decennium
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga er ook eentje aanschaffen maar ben er nog steeds niet aan uit of ik er wél of géén naam op laat zetten!quote:Op zondag 19 juli 2009 14:33 schreef BoerBert het volgende:
Van de week een Barca-longsleeve gekocht (thuisshirt)
Zlatan!!!!quote:Op zondag 19 juli 2009 23:41 schreef SperZii het volgende:
[..]
Ik ga er ook eentje aanschaffen maar ben er nog steeds niet aan uit of ik er wél of géén naam op laat zetten!
Door je eigen naam erop te zetten, kunnen mensen zien dat het geen kloonshirt is die je hebt gehaald in Spanje/Marokko/Turkije.quote:Op zondag 19 juli 2009 23:41 schreef SperZii het volgende:
[..]
Ik ga er ook eentje aanschaffen maar ben er nog steeds niet aan uit of ik er wél of géén naam op laat zetten!
Jij bent een 16 jarig faalhaasje die belangrijk vindt wat anderen van hem vinden?quote:Op maandag 20 juli 2009 00:17 schreef o.us het volgende:
Door je eigen naam erop te zetten, kunnen mensen zien dat het geen kloonshirt is die je hebt gehaald in Spanje/Marokko/Turkije.
Wat een bullshitquote:Op maandag 20 juli 2009 00:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Door je eigen naam erop te zetten, kunnen mensen zien dat het geen kloonshirt is die je hebt gehaald in Spanje/Marokko/Turkije.
Longsleeves worden sowieso amper/niet gekloond.quote:Op maandag 20 juli 2009 00:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet iemand ook of deze in NL in een normale winkel verkrijgbaar zijn? Zo ja, waar?quote:Op maandag 20 juli 2009 02:59 schreef reem het volgende:
Twijfel-Twijfel-Twijfel
Vorig jaar heb ik het fonkelnieuwe thuisshirt van River Plate (Argentina) gekocht, model 2008 - 2010. Zonder enige twijfel één van de mooiste shirts ter wereld.
[ afbeelding ]
Lang ben ik in Argentinië op zoek geweest naar het bovenstaande shirt, maar dan zonder reclame. Men drukt immers ltd editions van de shirts zonder reclame.
Nu kom ik notabene in Venezuela het onderstaande shirt tegen. Zonder reclame is het shirt nog prachtiger, een echt collectors item. Het is zonder twijfel echt maar kost een kleine 90-100 USD. Kopen of niet?
[ afbeelding ]
Fucking lelijk sponsorlogo middenop de borstquote:
Maradona die een RIvershirt draagtquote:Op maandag 20 juli 2009 03:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hey, die bovenste van River heb ik ook
Is echt mooi als iedereen dat shirt aan heeft, het mooi weer is en het stadion vol zit
Ik dacht dat er stond: "OMG NICE !!!!"quote:Op woensdag 22 juli 2009 10:38 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
OGC Nice
[ afbeelding ]
Pompey uit
Voetbalshirts #39 Waar het er ooit mee gestopt was...quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft iemand een linkje naar het vorige deel?
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Voetbalshirts #39 Waar het er ooit mee gestopt was...
Ik ben het niet met je eens.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik het mooiste.
Dat dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:47 schreef Damzkieee het volgende:
Ik vind het sowieso een veel te druk shirt.
Lelijkefluor geel Adidas strepen zegquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
2 Strepen maar?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Weet iemand hoe het shirt van Flamengo er dit seizoen uit ziet?
Dit is echt lelijk inderdaadquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:53 schreef Samcali het volgende:
Het shirt van Bochum was al lelijk, maar de gisteren gepresenteerde nieuwe shirtsponsor maakt het helemaal af![]()
[ afbeelding ]
Prachtig shirt. Jammer dat RKC tegenwoordig overigens niet meer de strepen heeft.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef Frans.Duijts het volgende:
RKC Waalwijk.
http://www.rkcwaalwijk.org/article.php?sid=3433
[ afbeelding ]
Geen idee.. Het stond hem wel goed.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Gaat Luciano ook weer in het uitshirt keepen??
Ja het is wat.quote:Op maandag 20 juli 2009 14:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Maradona die een RIvershirt draagt![]()
!?!?!
Niet te geloven.quote:
Ziet er een beetje uit als een trainingsshirtje.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:07 schreef Frans.Duijts het volgende:
RKC Waalwijk.
http://www.rkcwaalwijk.org/article.php?sid=3433
[ afbeelding ]
Afzichtelijk ja.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:28 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ontzettend lelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Die rugnummers van Ajax??!!
quote:AZ maakt overstap naar Quick definitief bekend
AZ gaat volgend seizoen voetballen in shirts van het Nederlandse sportmerk Quick, zo maakte de club dit weekeinde definitief bekend. De nieuwe tenue's werden gepresenteerd aan het publiek.
Tussen 2006 en 2008 speelde AZ ook al in Quick. Dit jaar koos de landskampioen voor tenue's van Canterbury. Sportcult melde enkele weken geleden al dat AZ Canterbury voor Quick zou inruilen. Canterbury had een driejarig contract met AZ, maar na een jaar komt daar al een einde aan. Door de nieuwe status als kampioen en Champions League deelnemer werden de eisen van AZ hoger. Canterbury koos er, na goed overleg, voor om zich te richten op het leveren van de onderkleding van AZ.
Voor de tenues gaat de Alkmaarse club opnieuw in zee met Quick, dat voor Canterbury de kledingsponsor was. Het nieuwe contract heeft een duur van drie jaar. Volgens technisch directeur Marcel Brands is voor Quick gekozen omdat het merk met de nuchtere en Nederlandse uitstraling prima bij de club past en omdat de ervaringen uit het verleden goed waren.
"Waar AZ zich afficheert als uitdager van de traditionele top drie, gaat ook Quick de strijd aan met de 'global brands'. Dit door zich te vereenzelvigen met teams en personen met dezelfde mentaliteit en dezelfde ambitie", laat Quick in een persbericht weten.
Ok, apart verhaal. Je zou van Canterbury toch wel een hoge kwaliteit mogen verwachten... Viel blijkbaar wat tegen als ik het stukje zo lees.quote:
Behoorlijk lelijk ja, overigens is er nog een Valencia shit vanwege het 90 jarig bestaan waar ze dit jaar de belangrijke wedstrijden in spelen.quote:
Hé, ontkomen Malmö en Tunesië aan puma's matrozenkraag-template?quote:Op maandag 27 juli 2009 11:57 schreef Ratjepoepe het volgende:
[ afbeelding ]
en deze (of Tunesië)
[ afbeelding ]
Best fraai.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:31 schreef mcyodogg het volgende:
Derde shirt van Chelsea bevestigd.
[ afbeelding ]
Oude templates, cheap spul.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:59 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Hé, ontkomen Malmö en Tunesië aan puma's matrozenkraag-template?
Die van Corinthians was echt prachtig geweest zonder die afzichtelijke sponsor.
het uitshirtquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:11 schreef Yeahinho het volgende:
De nieuwe tenues van FC Den Bosch:
[ afbeelding ]
Huiskleur van de hoofdsponsor... Achja, nu heb ik tenminste een shirt dat ik kan aandoen tijdens het WKquote:
Voor zover shirtponsors tof kunnen zijn is Bombardier best ok eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Shirtsponsor staat er ook gewoon mooi op.
Inderdaad. Die van Roda daarentegenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:06 schreef Rikketik het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan dat nieuwe Heerenveen-shirt.
inderdaad....lelijk die reklame er ook op, zo hoog...blerg...quote:
3de shirtquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:24 schreef pfaf het volgende:
Nieuwe shirts van Parma zijn gepresenteerd.
Thuis: (Ik hoop dat ze Morrone een maat te groot hebben gegeven, want de pasvorm is verschrikkelijk. Verder niets bijzonders.
[ afbeelding ]
Uit, errug mooi al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
En derde, als eerbetoon aan de gloriejaren 90
[ afbeelding ]
spammmmmmquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:09 schreef oostkant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dan wel geen officieel shirt, maar zou vet zijn als hele tribune deze aanhad...
Check die tekst die bij het shirt ....... (stond trouwens hier)
.Voetbalsupporters zijn schuldig. Sowieso. Tot ze het tegendeel bewijzen. En dan nog. "Zo, je hebt er gister weer een lekker zooitje van gemaakt". Je collega's hebben tv gekeken. En dan moet jij je weer verontschuldigen. Verdedigen. Uitleggen. Dat je fanatieke supporter bent, maar geen hoolie. FC zegt: Stop de criminalisering van fanatieke voetbalsupporters! We zijn bijna op een punt beland dat je die steen net zo goed wél kan gooien. Voetbalsupporters zijn de nieuwe Marokkanen. Als je op zondagochtend meemag met de verplichte combi. Omdat je braaf je pasfoto met nummer hebt opgestuurd. Als je niet opgepakt bent voor wildplassen en vervolgens de preventieve fouillering en paspoortcontrole voorbij komt. Dan ben je een enorme mazzelpik en neem je voor lief dat je alsnog de hele wedstrijd recht in je porem gefilmd wordt. Stadions zijn plekken geworden waar niets mag. Maar wel alles moet. Fok dat! Watching Football is not a Crime!
Al gevonden:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:54 schreef Luco het volgende:
Wat was ook alweer die site waar je goede nepperts kon kopen voor een tientje?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:09 schreef oostkant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dan wel geen officieel shirt, maar zou vet zijn als hele tribune deze aanhad...
Check die tekst die bij het shirt ....... (stond trouwens hier)
.Voetbalsupporters zijn schuldig. Sowieso. Tot ze het tegendeel bewijzen. En dan nog. "Zo, je hebt er gister weer een lekker zooitje van gemaakt". Je collega's hebben tv gekeken. En dan moet jij je weer verontschuldigen. Verdedigen. Uitleggen. Dat je fanatieke supporter bent, maar geen hoolie. FC zegt: Stop de criminalisering van fanatieke voetbalsupporters! We zijn bijna op een punt beland dat je die steen net zo goed wél kan gooien. Voetbalsupporters zijn de nieuwe Marokkanen. Als je op zondagochtend meemag met de verplichte combi. Omdat je braaf je pasfoto met nummer hebt opgestuurd. Als je niet opgepakt bent voor wildplassen en vervolgens de preventieve fouillering en paspoortcontrole voorbij komt. Dan ben je een enorme mazzelpik en neem je voor lief dat je alsnog de hele wedstrijd recht in je porem gefilmd wordt. Stadions zijn plekken geworden waar niets mag. Maar wel alles moet. Fok dat! Watching Football is not a Crime!
Ah dat verklaart al die marktplaatsadvertentie's met al die gasten die altijd de nieuwste shirt's voor spotprijzen hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Al gevonden:
http://www.thefootballshirt.com/
Die shirts lijken wel héél echtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Al gevonden:
Schijnen ook vrijwel niet te onderscheiden te zijn van de officiele shirts. Bij het Ajax shirt zie je toevallig 1 klein verschil:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die shirts lijken wel héél echt
ik vind de kleurencombi zo afgrijselijk..quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:41 schreef Dynastic het volgende:
[..]
Ik vind m juist mooi..
iig mooier dan het thuisshirt
Alles out of stock?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Al gevonden:
Zojuist een LFC-shirtje op besteld, ben benieuwd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Al gevonden:
hoeveel ben je in totaal kwijt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zojuist een LFC-shirtje op besteld, ben benieuwd.
24,08 euro. Maar dan heb ik inclusief CL-patch á 2 pond.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:39 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
hoeveel ben je in totaal kwijt?
Nederland krijgt altijd VOOR elk groot toernooi een nieuw shirt. Het huidige shirt is voor het EK'08 geintroduceerd, het shirt daarvoor vlak voor het WK'06 en zo maar door. Als je nu dus je shirt koopt heb je tijdens het WK een "oud" shirt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:59 schreef jeweetz17 het volgende:
toevallig dat die site hier net staat, vroeg me namelijk of er al mensen zijn de ervaring hebben met: http://www.thefootballshirt.com. overweeg om een shirt te halen, als ik daar 3 shirts koop ben ik net zoveel kwijt voor 1 shirt in een winkel in nederland terwijl de shirts er toch echt goed uit zien.
Zat te denken aan nieuwe uitshirt van arsenal met vermaelen, en ac milaan shirt met hhuntelaar en ajax shirt met de zeeuw.
al vind het shirt van manchester united ook wel relaxed en het shirt van spanje ook wel, en misschien ook wel een nederland shirt met het oog op het wk volgend jaar. weet iemand of dat shirt van nedeland 08/09 wat ook op die site staat het shirt is waar nederland volgend jaar ook het wk in gaat spelen?
Welk verschil?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Schijnen ook vrijwel niet te onderscheiden te zijn van de officiele shirts. Bij het Ajax shirt zie je toevallig 1 klein verschil:
[ afbeelding ]
Ook hebben bijvoorbeeld het Inter en Milan shirt op die site dunnere (En dus meer) strepen, al kan dat ook liggen aan hoe het shirt neergelegd is.
Overigens hebben we hier nog zo'n site:
http://www.soccer-jersey-supplier.com/aboutus.html
Allemaal heerlijk chinees spul dus. Toch overweeg ik om het eens te proberen voor een AC Milan shirtje
Kijk maar naar de X op het officiele shirt en hoe de X op dat nepshirt afloopt. Ben vandaag een ACM shirt tegengekomen, deze had in XL 4 zwarte banen, op Thefootballshirt.com waren dat er 6. Het zijn dus gewoon fakes, alleem wel goede volgens mij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:33 schreef Roobin91 het volgende:
[..]
Welk verschil?
Soccer jersey supplier is nep trouwens. Altijd met paypal betalen, western union gebruikers zijn een en al scammers.
Ah nu je het zegtquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Kijk maar naar de X op het officiele shirt en hoe de X op dat nepshirt afloopt. Ben vandaag een ACM shirt tegengekomen, deze had in XL 4 zwarte banen, op Thefootballshirt.com waren dat er 6. Het zijn dus gewoon fakes, alleem wel goede volgens mij.
IK had ze gemaild en binnekort komt er een update met het nieuwe ajax shirtquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Nederland krijgt altijd VOOR elk groot toernooi een nieuw shirt. Het huidige shirt is voor het EK'08 geintroduceerd, het shirt daarvoor vlak voor het WK'06 en zo maar door. Als je nu dus je shirt koopt heb je tijdens het WK een "oud" shirt.
Overigens staat op die site nog het oude Ajax shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |