Fraai.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:26 schreef Tripless het volgende:
Het Thuis- en uit-tenue van Roda JC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze blijven prachtig. Eenvoud kan zó mooi zijn! Dat zien Roda JC en FC Twente gelukkig ook in.
quote:Feyenoord zal dit seizoen waarschijnlijk zijn bekerwedstrijden afwerken in een geel shirt. De nieuwe kledingsponsor Puma ontwierp een tricot gebaseerd op het gele uitshirt dat de Rotterdamse club gebruikte in de jaren tachtig, toen de Duitse kledingfabrikant ook de tenues verzorgde. Hieronder kunt u een foto zien van het gele shirt. Mooi detail op het shirt zijn de vele F'jes die erin zitten.
Dat noem ik toch een redelijke afgang voor Puma, want hier moest dus kennelijk geen V-motief in, zoals ze die wel doorgedrukt hebben bij de andere shirtsquote:
v-motief zit er wel degelijk in hoor, als je goed kijktquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:03 schreef duguid het volgende:
[..]
Dat noem ik toch een redelijke afgang voor Puma, want hier moest dus kennelijk geen V-motief in, zoals ze die wel doorgedrukt hebben bij de andere shirts
Ik zie het nu ook ja, maar toch ziet het er anders uit dan de andere shirts. Maar misschien ligt het ook aan de vage foto'squote:Op woensdag 15 juli 2009 18:17 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
v-motief zit er wel degelijk in hoor, als je goed kijkt
Hadden beter G'tjes kunnen zijnquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:21 schreef Psychonikeo het volgende:
en veel F-jes.. Wees er maar trots op dat je het voetbalniveau op je shirt zet
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:20 schreef mcyodogg het volgende:
Getafe, shirt van het decennium
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk echt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Briljant
Joma is toch wel de slechtste shirtfabrikant die ik me kan bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |