Hip, speels, kittig, stoer... en toch vrouwelijk!quote:
PICS?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:58 schreef electronique het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat de vorm van mn gezicht mooi uit laat komen
Net als jij, unibrowquote:
quote:
Die kleurquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:59 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Hip, speels, kittig, stoer... en toch vrouwelijk!
Dat heb ik niet meerquote:
ik moest gniffelenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Haha, "knip" in een topic over lang haar. [ afbeelding ]
Je laat dat Hitlersnorretje toch wel staan he ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meer
zal wel ff nieuwe pics in me fobo zetten als ik me geschoren heb
ik vond hem wel gevatquote:
Dat waardeer ik, maar ik zou meteen een paar mensen tegen mij het harnas in hebben gejaagdquote:
Ook warm met dit weer, een harnas.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:08 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat waardeer ik, maar ik zou meteen een paar mensen tegen mij het harnas in hebben gejaagd
Ligt eraan waar je harnas van gemaakt isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ook warm met dit weer, een harnas.
Ice-packs!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:11 schreef Trannellius het volgende:
Ik ga trouwens voor ice-packs in mijn werkkleding
[ afbeelding ]
En toch vind ik het best een redelijk idee om te gebruiken. Ik ben zelf momenteel erg blij dat wij geen formele dresscode op m'n werk meer hanteren.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ice-packs!dat is nóg baziger dan mijn pet.
Tot over der boobiesquote:
Zoals jezus?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Knip je haar zoals het eene chte christen betaamt, jij heiden.
En nu heb je chewbal haar?quote:
Omdat ie wildersaanhanger was?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:36 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
waarom dacht je datie aan het kruis moest
Hier ben ikquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:00 schreef Askew_Cashew het volgende:
Doe mij maar zo'n spontane, pittige meid. Die lekker in haar velletje zit en 37 lentes jong is en op zoek is naar een "lekker spontane vent" die ze "lekker vast kan pakken".
Met een pittig, stoer en toch vrouwelijk kapsel met speelse piekjes.
veel beter dan die bos pubes op je hoofd.
Jazeker, en 55 lentes jongquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:03 schreef Askew_Cashew het volgende:
[..]
ben jij die kittige meid van mijn dromen?
Ik heb hem besteld.quote:
Lachen? Iedereen zal je prijzen voor je smaak en vernuft! Bereid je voor om de dames van je af te moeten slaan!quote:
Ik heb haar IN mn navelquote:
]quote:
Gelukkig niet neequote:
Het haar van die elektonikuee is 2x zoalng als de jouwequote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:50 schreef Smijn. het volgende:
Jankertslang haar is tof en ik als echte die-hard draag het zelfs met ditw eer los.
Het is zo'n bazen ding dat jij het niet kan zien.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:54 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Lachen? Iedereen zal je prijzen voor je smaak en vernuft! Bereid je voor om de dames van je af te moeten slaan!De link van het andere bazending dat je hebt gekocht doet het trouwens niet:
"Helaas kunnen wij geen winkelwagen voor u aanmaken.."
Eindelijk iemand met verstand van zaken!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:50 schreef Smijn. het volgende:
Jankertslang haar is tof en ik als echte die-hard draag het zelfs met ditw eer los.
óf mijn zaadtonauten, proberen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ook warm met dit weer, een harnas.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:35 schreef boskameel het volgende:
Lang haar past goed bij mijn drakenshirts, ook al is het nu niet comfortabel.
dan is het nog steeds heet want dan hangt al het haar nog steeds op mn rug enzoquote:
Mijn haar komt bijna tot m'n taille. Maar ik doe het eerst in een hele hoge staart en dan vouw ik hem dubbel (of 2dubbel) tot een knotquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:29 schreef electronique het volgende:
[..]
dan is het nog steeds heet want dan hangt al het haar nog steeds op mn rug enzo
en opsteken is ook echt geen oplossing, want dat is lelijk
een staart trouwens ook
ik heb vanmiddag een tonduese gekocht en zoek nog iemand om op te oefenen voordat ik mezelf doequote:Op woensdag 1 juli 2009 16:29 schreef electronique het volgende:
[..]
dan is het nog steeds heet want dan hangt al het haar nog steeds op mn rug enzo
en opsteken is ook echt geen oplossing, want dat is lelijk
een staart trouwens ook
hoe dik is je haar?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:59 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Mijn haar komt bijna tot m'n taille. Maar ik doe het eerst in een hele hoge staart en dan vouw ik hem dubbel (of 2dubbel) tot een knotbeter dan een staart
Ik heb haar tot mijn kont, is dat wel lang genoeg? Er zijn echt wel manieren om te 'overleven' met warm weer.quote:
wil je een medaille?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:24 schreef ouderejongere het volgende:
Ik heb lang haar en ik was het elke dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |