ik zeg nergens dat het 'alleen maar is om stoer te doen'.
ik zeg
wel: als jij het stoer (leuk, tof, spannend, mooi, geil) vindt om op een supersport te rijden, dan is daar niets mis mee, smaken en prioriteiten verschillen. De pk's enzo heb je in het verkéér niet nodig, maar als je het een geweldige fiets vindt, dan is dat genoeg reden voor jou om zo'n motor aan te schaffen.
ik zeg
niet: iedereen die op een supersport rijdt doet dat alleen maar om stoer te doen
lezen

Mijn motor moet functioneel zijn. Rijd 30.000km per jaar, hij wordt met vakanties helemaal volgepakt en moet vooral veel trekkracht en comfort hebben. Daarnaast is het naast fun ook gebruiksvoorwerp (voor die fun) en doe ik dus niet moeilijk over scheurtjes, krasjes en zelfs hele kapotte topkuipen

Als je zelf alleen voor de fun rijdt, dan kun je natuurlijk een hele andere fiets kiezen: een shiver, een srad, een zx9r, etc. Als je het gaaf vindt om op een blinkende machine te rijden, helemaal gepimped en zonder spatje modder, prima!
als je van offroaden houdt, dan koop je een XT, een KLR of weetikveel wat. het is afhankelijk van je smaak en je prioriteiten..