Voor mij hoeft 't nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, je kan overdrijven natuurlijk, maar vind een maatje groter echt niet erg hoor
internet op werk is niet zo snel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef Isdatzo het volgende:
Wat dat duurde. Ik ging bijna een tijdelijke Stage-SC openen
.
Nou, vooruit.. één maatje. Maar je weet hoe 't gaat hèquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
één maatje is nog niet zo erg.
Maar dat lukt nog niet echt?quote:
inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, vooruit.. één maatje. Maar je weet hoe 't gaat hèAls je ze een vinger geeft nemen ze je hand, dus voordat je 't weet zijn het er 2, 5, 8, walrus, zeekoe, nijlpaard
.
quote:'Vrouw moet vreemdgaan bekennen in kraamkamer' Uitgegeven: 30 juni 2009 11:27
Laatst gewijzigd: 30 juni 2009 11:37
AMSTERDAM - In een ziekenhuis in Den Haag heeft een doorgaans zeer gelukkige gebeurtenis onlangs een bizarre wending gekregen. Een inwoonster van Wassenaar bracht daar een donker kindje ter wereld. Zowel zij als haar echtgenoot zijn echter blank.
De overspelige vrouw zou direct na de bevalling tegenover haar man hebben bekend dat zij niet trouw was geweest aan hem, meldt De Telegraaf.
Een negroïde man, met wie de Wassenaarse negen maanden daarvoor seks heeft gehad, bleek de biologische vader.
Verbijsterd
De krant sprak met een goede bekende van de familie over de echtgenoot: "Hij was echt verbijsterd. Zijn vrouw kon niet anders dan de hele affaire opbiechten."
De man zou inmiddels vertrokken zijn bij de kersverse moeder.
Woordvoerster
Tegenover De Telegraaf bevestigde een medewerker van het Bronovo-ziekenhuis dit verhaal.
Een woordvoerster van het hospitaal zegt dinsdagochtend tegen NU.nl: "Wij doen geen uitspraken in verband met de privacy van de patiënten. In alle gevallen."
Die las ik ook. Wat een cultuur weerquote:
Chocolade-melk boerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
Zou zomaar op die site gestaan kunnen hebben.
[..]
Here we go againquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die las ik ook. Wat een cultuur weer
En dan toch stug volhouden dat je niet vreemd bent gegaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:45 schreef Isdatzo het volgende:
Zou zomaar op die site gestaan kunnen hebben.
[..]
Ben bezigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dat lukt nog niet echt?
Want dat ken ik ook.
Ik zou vast een hele slechte vroedvrouw zijn maar ik denk dat ik op de grond zou liggen van 't lachenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:57 schreef PieterBas het volgende:
Je zou maar als vroedvrouw daar staan en een donker kopje zien..
Dan heb je toch zoiets van.. volgens mij hebben wij een probleem zometeen..
Dit verhaal bevestigd mijn mening.. Simpel toch.?quote:
'Dat verhaal' was tenminste (vrijwel) foutloos. In iedergeval niet één per 7 woorden. En dat voor een Marokkaansequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dit verhaal bevestigd mijn mening.. Simpel toch.?
met een d?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:03 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dit verhaal bevestigd mijn mening.. Simpel toch.?
[ afbeelding ]
ja, je reed wel iemand dood toen je door rood reed, maar je knipperde wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
'Dat verhaal' was tenminste (vrijwel) foutloos. In iedergeval niet één per 7 woorden. En dat voor een Marokkaanse.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:02 schreef Isdatzo het volgende:
Beter van niet, anders is 't natuurlijk geen porem op zo'n chopper.
Zichzelf verkopen voor spullen die bij de buren voor 1 euro worden gemaakt. Nice.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
Tienermeisjes seksen voor designer-spullen
Dat heb ik nu ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
oh, terug van pauze
en nu wil ik naar huis
Mijn documentatiequote:
Moet dat niet Isdatzo's werkzaamheden zijn?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn documentatie.
Hup, aan 't werk jij!
Ik verwacht een uitgebreid verslag van je werkzaamheden. Vanavond. In mijn pm-box.
Nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet dat niet Isdatzo's werkzaamheden zijn?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee.
Ik wil gewoon weten wat ze aan mijn documentatie gedaan heeft.
'quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
ja
zag gisteren een stukje in de krant over die dudes
maar vind Thriller niet eens de beste, van wat ik zo gezien heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |