Wat is je budget? Dat is opzich ook wel handig om te weten.. Ik ben naar Hurghada geweest in eind februari/begin maart en dat was in hotel Mamlouk Palace. Een aanrader als je het geld hebt. Al weet ik niet of het handig is om rond dit tijdstip (of in de zomer) naar Egypte te gaan.. In juli/augustus is het 40/42 graden overdag.. Weet niet of dat is wat je wilt hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:56 schreef matarazi het volgende:
Ik wil graag naar Egypte deze zomer, maar ik weet niet welke van deze drie plaatsen (Sharm El Sheikh, Hurghada of Luxor) ik moet kiezen voor mijn accomodatie.. Ik ben nog nooit buiten Europa geweest laat staan Midden Oosten/Egypte.. Ik wil geen piramides bezoeken of al dat andere cultuur maar gewoon een lekkere zon, zee, strandvakantie met lekkere toeristische wijven van andere landen (dus geen NLse of Egyptische chicks) en natuurlijk uitgaan. Ik wil gewoon alleen in die stad verblijven, dus geen andere steden enzo bezoeken. Wat raden jullie me aan?
Wie is er geweest en wie kan me wat meer vertellen over deze steden, en eventueel 1 van de 3 aanraden/aanbevelen?
vlucht+accomodatie 1000 to 1200 euro voor 2 weken (1 persoon), desnoods goedkope lastminute..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wat is je budget? Dat is opzich ook wel handig om te weten.. Ik ben naar Hurghada geweest in eind februari/begin maart en dat was in hotel Mamlouk Palace. Een aanrader als je het geld hebt. Al weet ik niet of het handig is om rond dit tijdstip (of in de zomer) naar Egypte te gaan.. In juli/augustus is het 40/42 graden overdag.. Weet niet of dat is wat je wilt hoor
Egypte is nou niet echt te vergelijken met iets als Salou/Griekenland/Turkije qua "lekkere geile wijven"...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:28 schreef matarazi het volgende:
[..]
vlucht+accomodatie 1000 to 1200 euro voor 2 weken (1 persoon), desnoods goedkope lastminute..
OK, want het gaat mij niet zo zeer om de accomodatie zelf maar meer om de stad en de hoeveelheid lekkere toeristische chicks (geen NLse chicks).
Ik heb gedoken in Hurghada.. Was ook geweldig.. Maar TS wil alleen geile wijven scoren geloof ik..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:47 schreef detulp050 het volgende:
Sharm el Sheikh en Hurghada zijn vergelijkbaar. Sharm is iets luxer qua hotels en je kunt er beter snorkelen. Veel hotels worden bezocht door Russen en die 'meisjes' worden vaak vergezeld door behoorlijk brede Russen
Als ik nog een keer naar Egypte zou gaan, dan zou ik voor Sharm kiezen, voor het snorkelen.
Neem deze tip ter harte. Want die temperaturen zijn niet grappig. Ik heb met 50 graden Celsius in de Vallei van de Koningen gestaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:21 schreef Bootje84 het volgende:
Al weet ik niet of het handig is om rond dit tijdstip (of in de zomer) naar Egypte te gaan.. In juli/augustus is het 40/42 graden overdag.. Weet niet of dat is wat je wilt hoor
You got the message..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb gedoken in Hurghada.. Was ook geweldig.. Maar TS wil alleen geile wijven scoren geloof ik..
Ga dan naar Salou en neem een krat breezers mee.. Altijd succes... Kan je niet beter naar oostbloklanden dan..? Schijn je ook makkelijk van bil te kunnen..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:42 schreef matarazi het volgende:
Waar zitten de meeste geile Russische chicks Sharm El Sheikh of Hurghada?
Ik wil zeggen dat ik geweest ben in Egypte..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:43 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dan kun je toch veel beter naar andere landen toe gaan?
Dan moet je je verwachtingen bijstellen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:55 schreef matarazi het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat ik geweest ben in Egypte..
Als het je enkel daarom gaat kun je toch net zo goed naar Salou gaan en zeggen dat je naar Egypte geweest bent ? Als je toch helemaal niks wilt zien / doen wat speciaal is voor Egypte maakt het geen fuck uit.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:55 schreef matarazi het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat ik geweest ben in Egypte..
er zei net een gast paar berichten terug dat Luxor niet aan het strand ligt..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:58 schreef _Led_ het volgende:
Als je een vette strandvakantie wil met veel lekkere wijven moet je naar Luxor gaan !
Daar barst het van de toeristische stranden met lekkere wijven in mini-bikini's en veel happy-hours !
Onzin, Luxor heeft 4 van de vetste stranden van Egypte !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:03 schreef matarazi het volgende:
[..]
er zei net een gast paar berichten terug dat Luxor niet aan het strand ligt..
In Luxor komen vooral Amerikaanse, Italiaanse, Spaanse, Franse en Zuid-oost-Namibische chicks om op het strand te bakken en 'savonds flink te feesten !quote:wat voor afkomst allemaal, die chicks?![]()
geen Russische?..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Onzin, Luxor heeft 4 van de vetste stranden van Egypte !
Drai'fwheg, Passopha'ai, LamelosLhu'l, en Phan-eh-khuk , veel vetter wordt het niet
[..]
In Luxor komen vooral Amerikaanse, Italiaanse, Spaanse, Franse en Zuid-oost-Namibische chicks om op het strand te bakken en 'savonds flink te feesten !
[ afbeelding ]
Gast, als je Russische wijven wil bonken, ga dan naar fucking Ruslandquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |