Proletariėr, ik stel toch een normale vraag. Wat snap je niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 17:12 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Ik denk aan ervaring buiten Nederland...
Dat dusquote:Op maandag 29 juni 2009 17:28 schreef thomaster het volgende:
Wonen, werken of studeren in het buitenland en dan wel voor langer dan een week of 2
Ehh...quote:
Gast ben je wel helemaal goed bij je harses? Ik stel toch godverdomme een normale vraag of niet dan, allemaal verpauperde reacties meteen.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:25 schreef Matthijs- het volgende:
Och gut, als je als Vindicat-lid in je tweede post op een forum direct met het woord "proletarier" smijt ben je toch wel een karikatuur van jezelf. En ondertussen het antwoord op een belachelijk simpele vraag niet weten.
[..]
Ehh...
Hallo, dit is Fok!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:53 schreef S.C.Vindicat het volgende:
Ik stel toch godverdomme een normale vraag of niet dan, allemaal verpauperde reacties meteen.
quote:Tijdens je studie heb je verschillende mogelijkheden om hieraan te voldoen. Je kunt bijvoorbeeld een semester aan een buitenlandse universiteit studeren, een buitenlands congres of seminar bezoeken, een buitenlandse excursie maken of in het buitenland veldwerk verrichten of stage lopen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:53 schreef S.C.Vindicat het volgende:
Als dank voor dit topic zullen we donderdag wel weer een paar knorren van de fiets trappen; wie niet horen wil moet maar voelen.
Wat een kansloze rukker ben jij zeg, een karikatuur van jezelf en alle andere ballen bij die hopeloze club van je!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:12 schreef S.C.Vindicat het volgende:
Allemaal wijze mensen hier. Jullie lijiken m'n ouders wel, ook nooit begrijpen waar ik mee bezig ben. Mijn medelijden gaat uit naar jullie, het type Balkenende dat heerlijk meeflowt met 99% van Nederland. Wij trekken ons daar niks, en als je het niet aanstaat moet je dat niet op een forum doen maar voor onze toko.
Maar nogmaals, gooi deze maar dicht + dit account verwijderen. Met dit halsema bolwerk wil ik nooit meer iets te maken hebben.
Ben je wel echt een vindicator?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:12 schreef S.C.Vindicat het volgende:
Allemaal wijze mensen hier. Jullie lijiken m'n ouders wel, ook nooit begrijpen waar ik mee bezig ben. Mijn medelijden gaat uit naar jullie, het type Balkenende dat heerlijk meeflowt met 99% van Nederland. Wij trekken ons daar niks, en als je het niet aanstaat moet je dat niet op een forum doen maar voor onze toko.
Maar nogmaals, gooi deze maar dicht + dit account verwijderen. Met dit halsema bolwerk wil ik nooit meer iets te maken hebben.
Ik doe voor de gezelligheid ook wel even mee. Dit is een topic met potentie.quote:
Vertel eens? Waar staat die? In een kartonnen doos achter het CS?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:12 schreef S.C.Vindicat het volgende:
, en als je het niet aanstaat moet je dat niet op een forum doen maar voor onze toko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |