zie bij mij onderaan: is expres !! taalgrapjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef Pandora73 het volgende:
"stouter" is met 1 t in het midden hoor...
Maar hij is wel mooi! (en toepasselijk)
Oeps...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef Stout het volgende:
[..]
zie bij mij onderaan: is expres !! taalgrapje
tuurlijk, anders maak ik hem toch nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef Stout het volgende:
[..]
ohhh die is ook leuk..... ahhhhhhhh
mag die ook ???
Piepkontquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:23 schreef moussy het volgende:
Kijk nouhou wat de postbode voor me had
[ afbeelding ]
Een piep van kleurdoos![]()
is er geen online catalogus waar je kan zoeken vanaf thuis?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:34 schreef Stout het volgende:
Dankje, heb een flesje water mee, een miniventilator en verkoelende snoepjes....
t wordt of snel in en uit (en dan heb ik bovenstaand niet nodig) maar ik wil eigenlijk een paar leuke boeken zoeken en dan heb ik het echt nodig
Juhuuh \o/quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef Stout het volgende:
Ooh mous wat leuk !!!
Kleurdoos, maak je ook hamsters ???
Zonder mijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef MamsX het volgende:
Ik ga zo naar scheveningenook al is xeleste bang voor zand
jawel maar ik heb nog boeken die ik moet halen en ik moet sinds de bieb nieuw is me altijd een slag in de rondte zoeken. het staat zogenaamd logisch, maar niet voor deze dyslectquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef Wampi het volgende:
[..]
is er geen online catalogus waar je kan zoeken vanaf thuis?
deze moet t wel doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:46 schreef aeque het volgende:
De ene is te groot 90*90 en de andere heeft is een te groot bestand...
mannen....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
potverdulleme, dan stel je hem tochin als webicoon?![]()
zelfredzaamheid -10
altijd leuk van die veranderingenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:48 schreef Stout het volgende:
[..]
jawel maar ik heb nog boeken die ik moet halen en ik moet sinds de bieb nieuw is me altijd een slag in de rondte zoeken. het staat zogenaamd logisch, maar niet voor deze dyslect
Groetjes,quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zelfredzaamheid -10
Probeer ik al hele tijd, doet t niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zelfredzaamheid -10
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |