Scheeld dat ik weet wie er op mij reageert. Kan van de een meer hebben dan van de ander. Normaal gesproken danquote:Op maandag 29 juni 2009 15:00 schreef aeque het volgende:
* aeque Gaat stilletjes weer zitten
Ik wordt bang van jullie dames! Hou even rekening met de mannen hier ja!
Oh ja dat is ook niet sneu natuurlijk!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:21 schreef Pandora73 het volgende:
Nu ik zo veel weg ben, zit ik er sterk over te denken mijn kat (poes, gesteriliseerd, al sinds september niet buiten geweest, erg aanhankelijke) weg te doen. Vind het een beetje sneu namelijk. En om haar nou de dagen dat ik er niet ben maar gewoon naar buiten te kiepen lijkt me ook geen optie...
Ieder weekend drie uur heen en drie uur terug in de auto? Ik vind het zelf al nauwelijks te doen, laat staan zo'n poezebeest... Kweet niet of dat nou een diervriendelijke oplossing is!quote:Op maandag 29 juni 2009 15:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja dat is ook niet sneu natuurlijk!kan ze niet mee?
Eén van onze katten vind het niet erg in de auto, dus daar zou het geen probleem voor zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:26 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ieder weekend drie uur heen en drie uur terug in de auto? Ik vind het zelf al nauwelijks te doen, laat staan zo'n poezebeest... Kweet niet of dat nou een diervriendelijke oplossing is!
psst tis Jeliefquote:
gek kindquote:Op maandag 29 juni 2009 15:37 schreef MamsX het volgende:
Scheveningenik woon er zo dichtbij
maar mevrouw is bang voor zand.
Rommelmarkt is idd ook het planquote:Op maandag 29 juni 2009 15:38 schreef moussy het volgende:
Piglet, rommelmarkt er bij, en de opbrengst is voor jullie? Is Bags 2 school ook niet iets voor jullie?
kan je er mooi uithalen wat je nog nodig hebtquote:Op maandag 29 juni 2009 15:42 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Rommelmarkt is idd ook het plan![]()
Dat bag2school klinkt super, maar voor ons niet realistisch, wij zijn een klein kindertehuis waarvan meer dan de helft van de kinderen al afhankelijk is van 2e hands kleding. Dus 2e hands kleding voor oost-europa inzamelen gaat het niet echt worden.
Maar zeker iets wat ik ga onthouden voor wellicht toekomstige doeleinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |