zie bij mij onderaan: is expres !! taalgrapjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef Pandora73 het volgende:
"stouter" is met 1 t in het midden hoor...
Maar hij is wel mooi! (en toepasselijk)
Oeps...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef Stout het volgende:
[..]
zie bij mij onderaan: is expres !! taalgrapje
tuurlijk, anders maak ik hem toch nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef Stout het volgende:
[..]
ohhh die is ook leuk..... ahhhhhhhh
mag die ook ???
Piepkontquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:23 schreef moussy het volgende:
Kijk nouhou wat de postbode voor me had
[ afbeelding ]
Een piep van kleurdoos![]()
is er geen online catalogus waar je kan zoeken vanaf thuis?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:34 schreef Stout het volgende:
Dankje, heb een flesje water mee, een miniventilator en verkoelende snoepjes....
t wordt of snel in en uit (en dan heb ik bovenstaand niet nodig) maar ik wil eigenlijk een paar leuke boeken zoeken en dan heb ik het echt nodig
Juhuuh \o/quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef Stout het volgende:
Ooh mous wat leuk !!!
Kleurdoos, maak je ook hamsters ???
Zonder mijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef MamsX het volgende:
Ik ga zo naar scheveningenook al is xeleste bang voor zand
jawel maar ik heb nog boeken die ik moet halen en ik moet sinds de bieb nieuw is me altijd een slag in de rondte zoeken. het staat zogenaamd logisch, maar niet voor deze dyslectquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef Wampi het volgende:
[..]
is er geen online catalogus waar je kan zoeken vanaf thuis?
deze moet t wel doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:46 schreef aeque het volgende:
De ene is te groot 90*90 en de andere heeft is een te groot bestand...
mannen....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
potverdulleme, dan stel je hem tochin als webicoon?![]()
zelfredzaamheid -10
altijd leuk van die veranderingenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:48 schreef Stout het volgende:
[..]
jawel maar ik heb nog boeken die ik moet halen en ik moet sinds de bieb nieuw is me altijd een slag in de rondte zoeken. het staat zogenaamd logisch, maar niet voor deze dyslect
Groetjes,quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zelfredzaamheid -10
Probeer ik al hele tijd, doet t niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zelfredzaamheid -10
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:59 schreef _evenstar_ het volgende:
zeg als jullie toch ava's zoeken, doe mij ook een nieuwe
You know you want onequote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:59 schreef _evenstar_ het volgende:
zeg als jullie toch ava's zoeken, doe mij ook een nieuwe
Ja dat ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:04 schreef MamsX het volgende:
Ik las you know you want me![]()
Maar doe mij inderdaad maar een ijsje![]()
Kan je op fok ook mensen blokkeren?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:26 schreef Ynske het volgende:ze hebben bij de Jumbo weer de kleurstofvrije staafijsjes
Zijn die per ongelijk ook suikervrij Ynske?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:26 schreef Ynske het volgende:
ze hebben bij de Jumbo weer de kleurstofvrije staafijsjes
Misschien kan iemand 'm maken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:30 schreef Saffier het volgende:
[..]
Zijn die per ongelijk ook suikervrij Ynske?
Macka gefeliciteerd
Over ava's... de mijne is al heeeeel lang stoek en ik weet niet waarom...
Jij doet ineens zo...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:22 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar nu ben ik ineens niet meer lief![]()
De waarheid te confronterend?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:30 schreef Saffier het volgende:
[..]
Zijn die per ongelijk ook suikervrij Ynske?
omdat je plaatje niet meer op photobucket staatquote:Macka gefeliciteerd
Over ava's... de mijne is al heeeeel lang stoek en ik weet niet waarom...
stuur maar een plaatje fotoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:32 schreef Fruppel het volgende:
Avame tooo! Wie o wie wil me daar mee helpen!?
Deze ben ik echt zat! Als ik plaatjes/foto's oid met aanleveren hoor ik het welben er echt een nerd in!
KP ik geloof niet dat ik daar een gratis-parkeer-straatje ken, sorry!
Je bedoelt van die diepvrieslollies die je zelf moet invriezen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:26 schreef Ynske het volgende:ze hebben bij de Jumbo weer de kleurstofvrije staafijsjes
ja van die zakjes met vloeistof en dan thuisinvriezen. de enige ijsjes waar ik geen buikpijn van krijgquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:36 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Je bedoelt van die diepvrieslollies die je zelf moet invriezen?Mmm, hier gaat er elke week een zak met van die ijsjes door heen. Ze hadden ze hier bij AH al een tijdje trouwens.
Ik ben ook zat van mijn ava. Heeft iemand een nieuwe voor mij?
Die is wel heel andersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:41 schreef moussy het volgende:
Turkenbroek nummero 2, vraag me af of ze hem wel leuk vindt
[ afbeelding ]
Nagemaakt van de drollenvanger die ze al heeft, allemaal dezelfde is ook niet leukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Die is wel heel andersBenieuwd hoe die staat
Wát voor meloen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
buufje hebt het er druk mee
skaa ik ben wel geweest, maar een half uurtje ofzoEven een pleister halen bij de EHBO en meteen door naar huis, had een blaar tussen m`n tenen zitten zo groot als een oogmeloen
nee monumentjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hiervan een avatar is lastig zeker?
zie mn vorige postquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor. Misvormd heel erg en dan weer te groot en dan te klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |