zie bij mij onderaan: is expres !! taalgrapjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef Pandora73 het volgende:
"stouter" is met 1 t in het midden hoor...
Maar hij is wel mooi! (en toepasselijk)
Oeps...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef Stout het volgende:
[..]
zie bij mij onderaan: is expres !! taalgrapje
tuurlijk, anders maak ik hem toch nietquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef Stout het volgende:
[..]
ohhh die is ook leuk..... ahhhhhhhh
mag die ook ???
Piepkontquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:23 schreef moussy het volgende:
Kijk nouhou wat de postbode voor me had
[ afbeelding ]
Een piep van kleurdoos![]()
is er geen online catalogus waar je kan zoeken vanaf thuis?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:34 schreef Stout het volgende:
Dankje, heb een flesje water mee, een miniventilator en verkoelende snoepjes....
t wordt of snel in en uit (en dan heb ik bovenstaand niet nodig) maar ik wil eigenlijk een paar leuke boeken zoeken en dan heb ik het echt nodig
Juhuuh \o/quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:24 schreef Stout het volgende:
Ooh mous wat leuk !!!
Kleurdoos, maak je ook hamsters ???
Zonder mijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef MamsX het volgende:
Ik ga zo naar scheveningenook al is xeleste bang voor zand
jawel maar ik heb nog boeken die ik moet halen en ik moet sinds de bieb nieuw is me altijd een slag in de rondte zoeken. het staat zogenaamd logisch, maar niet voor deze dyslectquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:36 schreef Wampi het volgende:
[..]
is er geen online catalogus waar je kan zoeken vanaf thuis?
deze moet t wel doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:46 schreef aeque het volgende:
De ene is te groot 90*90 en de andere heeft is een te groot bestand...
mannen....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
potverdulleme, dan stel je hem tochin als webicoon?![]()
zelfredzaamheid -10
altijd leuk van die veranderingenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:48 schreef Stout het volgende:
[..]
jawel maar ik heb nog boeken die ik moet halen en ik moet sinds de bieb nieuw is me altijd een slag in de rondte zoeken. het staat zogenaamd logisch, maar niet voor deze dyslect
Groetjes,quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zelfredzaamheid -10
Probeer ik al hele tijd, doet t niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zelfredzaamheid -10
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:59 schreef _evenstar_ het volgende:
zeg als jullie toch ava's zoeken, doe mij ook een nieuwe
You know you want onequote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:59 schreef _evenstar_ het volgende:
zeg als jullie toch ava's zoeken, doe mij ook een nieuwe
Ja dat ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:04 schreef MamsX het volgende:
Ik las you know you want me![]()
Maar doe mij inderdaad maar een ijsje![]()
Kan je op fok ook mensen blokkeren?quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:26 schreef Ynske het volgende:ze hebben bij de Jumbo weer de kleurstofvrije staafijsjes
Zijn die per ongelijk ook suikervrij Ynske?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:26 schreef Ynske het volgende:
ze hebben bij de Jumbo weer de kleurstofvrije staafijsjes
Misschien kan iemand 'm maken?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:30 schreef Saffier het volgende:
[..]
Zijn die per ongelijk ook suikervrij Ynske?
Macka gefeliciteerd
Over ava's... de mijne is al heeeeel lang stoek en ik weet niet waarom...
Jij doet ineens zo...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:22 schreef MamsX het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar nu ben ik ineens niet meer lief![]()
De waarheid te confronterend?
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:30 schreef Saffier het volgende:
[..]
omdat je plaatje niet meer op photobucket staatquote:Macka gefeliciteerd
Over ava's... de mijne is al heeeeel lang stoek en ik weet niet waarom...
stuur maar een plaatje fotoquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:32 schreef Fruppel het volgende:
Avame tooo! Wie o wie wil me daar mee helpen!?
Deze ben ik echt zat! Als ik plaatjes/foto's oid met aanleveren hoor ik het welben er echt een nerd in!
KP ik geloof niet dat ik daar een gratis-parkeer-straatje ken, sorry!
Je bedoelt van die diepvrieslollies die je zelf moet invriezen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:26 schreef Ynske het volgende:ze hebben bij de Jumbo weer de kleurstofvrije staafijsjes
ja van die zakjes met vloeistof en dan thuisinvriezen. de enige ijsjes waar ik geen buikpijn van krijgquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:36 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Je bedoelt van die diepvrieslollies die je zelf moet invriezen?Mmm, hier gaat er elke week een zak met van die ijsjes door heen. Ze hadden ze hier bij AH al een tijdje trouwens.
Ik ben ook zat van mijn ava. Heeft iemand een nieuwe voor mij?
Die is wel heel andersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:41 schreef moussy het volgende:
Turkenbroek nummero 2, vraag me af of ze hem wel leuk vindt
[ afbeelding ]
Nagemaakt van de drollenvanger die ze al heeft, allemaal dezelfde is ook niet leukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Die is wel heel andersBenieuwd hoe die staat
Wát voor meloen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
buufje hebt het er druk mee
skaa ik ben wel geweest, maar een half uurtje ofzoEven een pleister halen bij de EHBO en meteen door naar huis, had een blaar tussen m`n tenen zitten zo groot als een oogmeloen
nee monumentjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hiervan een avatar is lastig zeker?
zie mn vorige postquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor. Misvormd heel erg en dan weer te groot en dan te klein.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
altijd leuk van die veranderingen
nog tips voor lekker lezende boeken? wil ff afwisselen, voordat ik verder ga met mn stapel John Grishams
zometeen wel, frups dan doe ik die van jou ook welquote:
k ga er eens naar op zoekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:01 schreef Stout het volgende:
[..]
tess gerritsen die lees ik heel graag... spannend, goed geschreven en toch ook makkelijk weg te leggen
en ook als je iets heel ander wilt effe naar de jeugdafdeling : Het benedictgenootschap (deel 1 en 2)
verder lees ik vooral flutzooi (streekromans) omdat dat zo makkelijk leest
Hij doet ut niet. Moet ik hem op een bep.manier opslaan?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja van die zakjes met vloeistof en dan thuisinvriezen. de enige ijsjes waar ik geen buikpijn van krijg
[ afbeelding ]
Yepquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:07 schreef Vicky het volgende:
Alvast bedankt Ynske!!
zal ik je een pmmetje sturen met de link naar de foto's?
Ben ook enorm gelukkig! We hebben het zo leuk met zijn 3enquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:08 schreef flowerbox het volgende:
Wat een leuke ava , Fruppel! Je ziet er heel gelukkig uit.
Deen heeft suikervrije, maar die hebben jullie niet denk ik?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:30 schreef Saffier het volgende:
[..]
is hij te groot? of wat doet t niet?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:06 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Hij doet ut niet. Moet ik hem op een bep.manier opslaan?
Ik hou ze nog wel een poosjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:03 schreef Stout het volgende:
ja !!! laatst had je ze ff niet en ik was gewoon blij dat ze er weer waren
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:09 schreef Belana het volgende:
[..]
Deen heeft suikervrije, maar die hebben jullie niet denk ik?
zoiets?quote:
Afterparty op het plein. Met hapjes en een drankje ook voor de vaders, moeders en andere genodigden en het team natuurlijk. Zodat de ouders na 8 jaar ook een gezamelijke afsluiting hebben. Erg gezellig altijd hoor. Er bij gezegd dat groep 8 nooit groter is dan 20 kinderen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat voor afscheidje krijgt groep 8 ??
Eerst de musical en dan .......... ?
Niet eens in de buurt, ze gaan maar tot Heemskerkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:16 schreef Saffier het volgende:
[..]maar ik ga ff googlen waar ik de Deen kan vinden. Ik maak nu zelf ijsjes in van die houdertjes
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
je zult m alleen als webicoon moeten gebruiken ben ik bang
hier valt het wel mee!quote:
Ja echt waar..quote:
liever neit hoor...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef Saffier het volgende:
En het is niet warrum, het is lekker weer. Zo graag tot eind oktober
aha, dat klinkt bekend! Have fun !quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Afterparty op het plein. Met hapjes en een drankje ook voor de vaders, moeders en andere genodigden en het team natuurlijk. Zodat de ouders na 8 jaar ook een gezamelijke afsluiting hebben. Erg gezellig altijd hoor. Er bij gezegd dat groep 8 nooit groter is dan 20 kinderen.dit jaar 14.
huhquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:35 schreef Saffier het volgende:
Probeer ik de url van dat plaatje in mijn profiel aan te passen, krijg ik dit;
Je profiel bevat verkeerde waarden. Controleer of de ingevulde URL's wel correct zijn.
Dit is benauwd niet lekker.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:36 schreef Saffier het volgende:
En het is niet warrum, het is lekker weer. Zo graag tot eind oktober
als webicoon doet ie t welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:40 schreef Saffier het volgende:
Ik geef het opFee, ik heb je plaatje op foto-emmer ge-upload maar krijg 'm in mijn profiel maar niet aangepast... Vanavond maar vragen aan mijn wederhelft
en dan te bedenken dat ik niets hoef en toch binnen zitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is benauwd niet lekker.
Lekker is als je er van kan genieten. En dat kan ik nu niet omdat het zo drukkend is.
je kunt m als webicoon instellenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:06 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Hij doet ut niet. Moet ik hem op een bep.manier opslaan?
Ik ga kapot hierquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:47 schreef Saffier het volgende:
Aeque (hoe spreek je dat uit man??) ik leef echt op met dit weer. Huishouden doe ik nu fluitend, ik geniet hier echt van. Normaal heb ik het 24/7 koud, nu begin ik op te warmen
en je ziet er prachtig uitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:47 schreef Saffier het volgende:
het is gelukt
geen idee wat ik nu anders heb gedaan dan de vorige 14 keer
maar het is gelukt
ik ben weer kompleet
![]()
Aeque (hoe spreek je dat uit man??) ik leef echt op met dit weer. Huishouden doe ik nu fluitend, ik geniet hier echt van. Normaal heb ik het 24/7 koud, nu begin ik op te warmen
Je spreekt het uit als a-e-k-u-equote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:22 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik spreek het uit als Ake en denk dat hij zo heet in het echie
volgens mij wel hoor..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim wil graag appelijs. Bestaat niet toch?
omkopen met perenijsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kim wil graag appelijs. Bestaat niet toch?
Hij is leuk!quote:
Ook spijkerstof heb je in verschillende stoffen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:50 schreef Stout het volgende:
spijkerstof is ook wel heel stug voor zo'n broek natuurlijk, maar als zij m mooi vind is het prima toch ?
Kleurdoos veel plezier !!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:55 schreef moussy het volgende:
[..]
Ook spijkerstof heb je in verschillende stoffen...
Ik heb het verkeerde vlees uit de vriezer gehaald, vandaag hebben we hamlappen in een braadzak ipv kip
Ik ga een nieuwe voor dr maken, gewoon ff zoeken naar hele dunne stof, en dan in delen, het zit al in mn hoofd zeg maarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]ben benieuwd of dat ook lekker is! Ik hou wel van dat soort experimentjes
![]()
Spijkerstof die ik zelf los per meter koop is eigenlijk altijd de helft minder stug dan de stof van mijn eigen jeans ofzo. Als je echt jeanskwaliteit wil betaal je de hoofdprijs...maar het blijft stugger dan stof-stof ja, maar och. Spijker is wel hip natuurlijk he
dat is haar vast wel een beetje stugheid waard!
dat zijn het ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:42 schreef skadhd het volgende:
Oorwarmerbandjes? Ik zie echt hele vreemde creaties voor me
probeer eens bij de xenosquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:05 schreef skadhd het volgende:
Feli met de spaghetti!
Ik zoek een halbankje op marktplaats, iets van gewoon simpel hout en miss rieten manden erin zoals je weleens bij de Xenos ziet. Een gewoon onbehandeld bankje mag ook....Ik heb echt alle zoektermen uitgeprobeerd maar ik krijg alleen gewonen banken. Iemand nog een idee?
Of toevallig zoiets staan...
Kan niet wachten!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:11 schreef moussy het volgende:
Ja echt Rocka! Babietjes/peuters op het strand hebben die dingen om! Als ik er in de buurt ben ga ik er papperazi spelen voor jullie!
Ik vind niet snel een hele bevolkinsgroep raar, maar hiermee stijgen ze wel hoog hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:11 schreef moussy het volgende:
Ja echt Rocka! Babietjes/peuters op het strand hebben die dingen om! Als ik er in de buurt ben ga ik er papperazi spelen voor jullie!
Hoihoi. Alles goed ja. Belastingcenten binnen en nieuwe bank gekocht, dus alles goed jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Wb Guus, alles goei? Wil je mee eten? Ik heb nl 500 gram gekookt en bij nader inzien is dat voldoende voor het ganse blok
Ziet er sjiek uit zeg!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:57 schreef Guuzewuus het volgende:
Oh Huup, ik krijg hem pas over 6 tot 8 weken (9 of meer dus, want eerder zijn we op vakantie). Maar het is die bruine leren van de Ikea, met chaise longue eraan
. Van Kramfors
.
quote:
ja ik heb niets te doen dus ochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:08 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
ben je op de site van Ikea gaan neuzen?
Hij is vooral ook zoveel groter dan die waar Stella en ik nu net samen opassen, fijn!!! Paar leuke fleurige kussens erop straks. Ik verheug me er nu al op.![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:10 schreef huuphuup het volgende:
Lekker met zn drietjes straks op de bank
mn vocht en ik tellen ook voor drie op de bank nuquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:14 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
![]()
.
En hoest met jou en je vochthuishouding?
Wat hou je je toch goed eronder. Zal heus niet zo'n pretje zijn, maar je klinkt nogsteeds vrolijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mn vocht en ik tellen ook voor drie op de bank nu![]()
other than that prima hoor
Wat kinderen aankleden betreft heb je helemaal gelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:54 schreef skadhd het volgende:
Wat die 2 boven me al zeggen.
T blijven rare mensen...
Sorry rewimo
Je toetsenbord weer op engels gezet op je taakbalkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:24 schreef lady-wrb het volgende:
hee kijk nou, mijn leestekens doen het weer !
hoe heb ik dat nou weer gedaan
Dat is sowieso heel cultuurgebonden. Ik zie hier ook héél vaak buitenlandse mensen lopen met bundeltjes synthetische kleding met een kind er middenin in een buggy, terwijl L alleen een truitje aan heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat kinderen aankleden betreft heb je helemaal gelijkAls ik een Christan-in-korte-broek naar school breng verbaas ik me ook geregeld over kinderen met lange broeken en jassen aan. Of als je in de stad loopt zonder jas en kinderen ziet met jassen aan en mutsen op
Leukquote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:38 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb ook een nieuwe avatar!![]()
dankje mamsX![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:57 schreef aeque het volgende:
Je spreekt het uit als a-e-k-u-e
Maar nee das niet m'n naam..:P
haha nee joh gekske. T is vervelend dat ik mn schoenen niet aankan, en t ziet er niet uitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:25 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Wat hou je je toch goed eronder. Zal heus niet zo'n pretje zijn, maar je klinkt nogsteeds vrolijk.
Op dat shirt van je he, zitten er van die glittertjes op genaaid?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:30 schreef Rewimo het volgende:
O eh Rocka, wij kleden ons nog op zijn Nederlands hoorDus kind in korte broek met T-shirt en mama in iets langere broek met T-shirt
nee echt, dit zijn echt duitse hippe oorkleppers!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:14 schreef kissaa het volgende:
[..]
Is dat niet een haarband om het haar uit je gezicht te houden ?
Mah-jongh checkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:41 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik heb een nieuw anti-ik-verveel-me-spelletje.... mahjong. Kennen jullie dat? Verslavend!!! Eerst deed ik tetris
.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:19 schreef moussy het volgende:
[..]
nee echt, dit zijn echt duitse hippe oorkleppers!
Ik zit vaak hier spelletjes te spelen, monopolyquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
sommige dingen kunnen niet in 1 zin samen he...
hihi leuk die vooroordelen
Voor de verveeldames... dit heeft mij menig uurtje gekost wat ik eigk veel nuttiger had kunnen doorbrengen
ohquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:19 schreef moussy het volgende:
[..]
nee echt, dit zijn echt duitse hippe oorkleppers!
Nee, dat niet maar er zit wel wat zilverdrukwerk op, telt dat ook?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Op dat shirt van je he, zitten er van die glittertjes op genaaid?![]()
Effe testen!
ik weet het, ik ben lastig, maar ik heb nu toch de eerste uitvoering gebruiktquote:
Nee, het is hier heerlijk weer, we zijn net pas naar binnen gegaan, zaten nog heerlijk buiten te lezenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:52 schreef Linda2205 het volgende:
Rewimo, onweert het bij jou ook zo achterlijk hard?
Ik bedacht me al dat het vragen naar de bekende weg was, want jij haalt internet eruit bij onweerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, het is hier heerlijk weer, we zijn net pas naar binnen gegaan, zaten nog heerlijk buiten te lezen
ik heb al van alles geprobeerd maar hij wil mn toetsenborden niet meer instellen op chineesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:51 schreef Linda2205 het volgende:
kan je die niet downloaden ofzo huupie?
En ze zeggen toch wel eens dat als je zomers en 's winters dezelfde kleren draagt, je het nooit te warm of te koud hebt? ik moet er niet aan denken, maar misschien went je lijf er aan ofzo?
Kijk maar eens op de radar bij wetteronline, dan zie je dat er bij jullie zware buien hangen en hier is helemaal niks aan neerslag in de buurt. Het is 21 graden buiten, 's avonds is het echt lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:59 schreef Linda2205 het volgende:
Ik bedacht me al dat het vragen naar de bekende weg was, want jij haalt internet eruit bij onweerHier was het de hele dag vies klam en echt niet uit te houden en nu onweer en heeeeel veel regen! Lekker hoor, beetje afkoelen!
Hoe was het etentje?
nee, je bent afgekeurd als duitsertquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar er zit wel wat zilverdrukwerk op, telt dat ook?
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een nieuwe laptop moet ofzo![]()
Ojee, wat nuquote:
ja ik heb het kreng aan een computernerd-vriend gegeven toen ik er klaar mee wasquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Dat denk ik ookheb je al je drivers ook gedownload met her-installatie van je comp?
![]()
En Rewimo, dat klinkt goed inderdaad! Fijn dat jullie tevreden zijn met hoe het nu is! Ik heb vandaag ook gekeken naar huisjes in de grensstreek. Wat een prijsverschil zeg!(eerst studie afmaken, maar daarna gaan we echt naar de grens!)
In ieder geval richting NL. En dan het liefst in de buurt van zowel grote Duitse stad als grote NL stad. Ook ivm werk vanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Linda, kom je dan hier in de buurt wonen? Gezellig!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ojee, wat nu
Linda, kom je dan hier in de buurt wonen? Gezellig!
Hoe oud issie? EN misschien moet je B. eens lief aankijken voor een mooi kraamcadeauquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ik heb het kreng aan een computernerd-vriend gegeven toen ik er klaar mee washij kreeg het ook niet voor elkaar en begreep er niets van. Nou moet ik zeggen dat mn laptop meer kuren heeft hoor. Loopt continu vast en van alles wat blijft hangen en eruit klapt enzo.
Nouja het beestje is ook echt wel een beetje op maar ik heb zo snel geen geld voor een nieuwe. Niet voor wat ik wil in elk gevaleen mooie platte glimmende dus
Dat valt nog mee gelukkig, al blijft het vervelend natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef cattie het volgende:
Even binnenvallen:
De schade in de badkamer en keuken valt mee! Alleen de afvoer van het bad is kapot, er zijn wat tegels uit gegaan maar verder kan de badkamer er in blijven en het plafond van de keuken droogt goed op. Uiteindelijk gaat het "maar" een paar honderd euro kosten. Pfieuw.
jaar of 5 inmiddels denk ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hoe oud issie? EN misschien moet je B. eens lief aankijken voor een mooi kraamcadeau
lolquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:15 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ga er tot nu toe vanuit dat hij het straks van de baby leert... (kansloos eigenlijk) Schelden lukt al wel
En Cattie, paar honderd euro teveel, maar toch positief nieuws!
Die vond ik ook het leukst! Net of dat beest naar de tekst keek namelijk!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet het, ik ben lastig, maar ik heb nu toch de eerste uitvoering gebruikt
gewoon even googlen naar een andere site waar ze m ook hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:18 schreef Ynske het volgende:
k zit me te ergeren dat een spelletje dat ik aan t doen was, wat zo leuk is
Mortimer Beckett and the Time Paradox
t niet meer doet, is met een 60min trail
moet ik daar maar eens naar zoeken morgenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
gewoon even googlen naar een andere site waar ze m ook hebben
en je kan gewoon doorspelen als het goed is.
mortimer beckettspellen zijn leuk
*klik*quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:18 schreef Ynske het volgende:
k zit me te ergeren dat een spelletje dat ik aan t doen was, wat zo leuk is
Mortimer Beckett and the Time Paradox
t niet meer doet, is met een 60min trail
Als je even in VKTP kijkt kun je daar al een voorproefje zienquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:31 schreef Linda2205 het volgende:
En ja, Rewimo, natuurlijk. Ze moet natuurlijk later wel met oma kunnen kletsen enzo! Ik sprak laatst een andere NL vrouw uit Berlijn en die vertelde dat de ambassade ook lessen NL aanbied voor kindjes die hier wonen enzo! En tegen de tijd dat we gaan verhuizen moeten we maar eens PMmen over alle mogelijkheden en de hoe-of-watjes![]()
En Yns, schelden is toch altijd het makkelijkste in een andere taal?Hij gebruikt het ook vaak op zn werk, dus zn collega's kunnen nu ook in het Nederlands schelden
Oh maar dat kan je toch ook gewoon op de verzekering gooien?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef cattie het volgende:
Even binnenvallen:
De schade in de badkamer en keuken valt mee! Alleen de afvoer van het bad is kapot, er zijn wat tegels uit gegaan maar verder kan de badkamer er in blijven en het plafond van de keuken droogt goed op. Uiteindelijk gaat het "maar" een paar honderd euro kosten. Pfieuw.
Ja, zit er dik in dat je inboedelverzekering dit gewoon dekt inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:46 schreef moussy het volgende:
Oh maar dat kan je toch ook gewoon op de verzekering gooien?
Ja, of je opstal als het je eigen huis is. Bij ons is alle schade van het brandje vergoed door de opstalverzekering.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, zit er dik in dat je inboedelverzekering dit gewoon dekt inderdaad
gelukkig cattie!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:12 schreef cattie het volgende:
Even binnenvallen:
ik was al bang dat Deen niet in jouw buurt zitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:16 schreef Saffier het volgende:
[..]maar ik ga ff googlen waar ik de Deen kan vinden. Ik maak nu zelf ijsjes in van die houdertjes
ja idd, dat vond ik ookquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die vond ik ook het leukst! Net of dat beest naar de tekst keek namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |