abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70535743
Waren het mocro's of gewoon NL tokkies?
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:52:51 #202
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70543731
En toch doen mocros, suris en "anti's" ( ) het beter dan aziaten bij de hollandsche vrouwen, hoe kan dat?
hebben aziaten te kleine pikken om hun meissie te slaan en zijn ze daardoor niet aantrekkelijk?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70545319
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:52 schreef Schenkstroop het volgende:
En toch doen mocros, suris en "anti's" ( ) het beter dan aziaten bij de hollandsche vrouwen, hoe kan dat?
hebben aziaten te kleine pikken om hun meissie te slaan en zijn ze daardoor niet aantrekkelijk?
aziaten blijven veel binnen hun gemeenschap.

ja bepaalde types vallen op mocro's en ander gespuis.
was laatst op het journaal of zembla of zoiets.

lieten ze foto's zien van loverboys.

vmbo meisjes vonden ze helemaal geweldig, vwo meisjes vonden het engerds

zegt genoeg
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:26:26 #204
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_70546785
quote:
"eerst namen ze onze vieze baantjes, nu onze vieze wijven".
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_70548099
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 02:24 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Maakt het wat uit dan of je je naaste verliest vanwege een mishandeling door een autochtoon of een allochtoon?
Lijkt mij dat je dat even erg zou vinden?
In principe natuurlijk niet. En in hoeverre het voorbeeld reeel is, is de vraag aangezien juist mensen die veel leed meemaken minder aggressief zijn dan de gemiddelde tokkie die schreeuwt "Als er maar 1 met z'n poten aan m'n dochter komt sloop ik ze allemaal".

Maar we gaan er even vanuit dat de daders vanwege hun afkomst een erg lage straf krijgen (schoffelen voor een verkrachting oid).
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:54:36 #206
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70550035
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Het is namelijk al decennia Nederlandse folklore om uit verveling een willekeurig persoon bewusteloos te schoppen en erger. Wat dat betreft zijn de Marokkanen die daaraan meedoen voorbeeldig geintegreerd. Er lopen in Nederland duizenden zo niet tienduizenden mensen rond die zich daaraan schuldig gemaakt hebben. Alleen niemand weet wie het zijn, want ze hoeven niet de gevangenis in en raken hun baan niet kwijt. Ze hadden 'een vechtpartijtje' en ze hadden een tijdje 's avonds weinig tijd.

Op die manier wordt het 'normaal', het kan normaal blijven omdat justitie aan normbevestiging doet, in die zin dat de norm kennelijk is dat het niet zo erg is. Niet erg genoeg om serieus te vergelden. Trap een bewusteloze met volle kracht tegen zijn hoofd en je moet een paar maanden in een kringloopwinkel werken, samen met gesubsidieerde langdurig werklozen. Er gaat geen enkele rem vanuit op de jongens in de omgeving van zo iemand, of op de volgende generatie. Die denken ook dat het helemaal niet zo erg is om iemand even in mekaar te schoppen, en die worden daarin bevestigd door justitie. Toevallig gaat er soms eentje dood, en dan beklijft het wel en wordt het de omgeving wel duidelijk wat voor klootzak het is. Maar als iemand het net overleeft gaat het leven gewoon door, voor de dader en zijn omgeving althans. Kennelijk is er niks ernstigs gebeurd.
Precies. Die geitenwollensokkentoga's denken dat wanneer ze daders van geweld een werk'straf' geven, ze die mensen daarmee bewust maken dat iets onacceptabels hebben gedaan en dat dit een soort van laatste waarschuwing is voor het geval het weer gebeurt. Maar het soort neanderthalers die zomaar medemensen vreselijk mishandelen (met het risico iemand voorgoed te verlammen, hersenbeschadiging of zelfs de dood tot gevolg hebben), snapt daar helemaal niks van. Hun advocaten zullen ze adviseren eerst te ontkennen en als het bewijs sterk genoeg is dan in ieder geval net te doen of ze er spijt van hebben, omdat dan de straf lager kan uitvallen. Ze krijgen natuurlijk ook te horen wat de maximale straf zou kunnen zijn, en dat kan zelfs een aantal jaar gevangenis zijn, maar als dan ook nog een voorwaardelijke of alternatieve straf wordt gegeven, lacht dit soort kerels natuurlijk lachend van de stoel. Zo'n gebefte D66'er die ze dan heel ernstig en gewichtig toespreekt over wat voor slechte dingen die ze hebben gedaan en dan een straf van niks krijgen...

En het getraumatiseerde slachtoffer zit thuis met straatvrees, gebroken oogkas en geruineerd gebit.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:45:04 #207
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_70578684
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
bron
[..]

bron

[..]

Deel 1

De politie zoekt dus de daders, inlichtingen zeer welkom. Signalement: twee manspersonen op een scooter
jezus wat een ''helden'' zeg! een beetje als ''man'' twee vrouwen inelkaar slaan. Ik wil niet stoer doen, maar ik had echt teruggevochten en m'n hele lichaam er in gezet. Gekrabt, gespugt, gegild. Alles om die rotjongens van je af te krijgen. O en het staat nergens dat het bontkraagjes waren, dus mischien wel gewoon rasechte hollanders.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:49:20 #208
206337 aychelle
pi_70578810
quote:
Hoe dat kan? vooral omdat ''donkere'' jongens sterker en stoerder overkomen. Ik hoop ergens gelezen dat veel vrouwen een dominante man willen die hun 'beheerst''
Aziatische mannen zijn vaak erg goed opgeleid, en vinden de aziatische cultuur erg belangrijk. Ik zie ze ook nooit met een hele groep staan fluiten naar voorbij komende meisjes. Niet alles donkere jongens zijn flirters maar veel wel
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:29:06 #209
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70579869
heh

wacht ff wacht ff.. dus fluiten is irritant, maar dan ook weer flirten??

I don't get it. ik ga wel naar de hoeren..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:45:52 #210
206337 aychelle
pi_70580336
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:29 schreef Schenkstroop het volgende:
heh

wacht ff wacht ff.. dus fluiten is irritant, maar dan ook weer flirten??

I don't get it. ik ga wel naar de hoeren..
het hoeft niet iri te zijn, behalve als ze ook nog gaan meppen
  zaterdag 4 juli 2009 @ 07:21:37 #211
16715 Mylene
*schatje*
pi_70634600
Opnieuw is er een meisje aangevallen:
quote:
Marokkaan schopt Noëlle gebroken voet

Opnieuw vrouw na stapavond afgetuigd

Opnieuw is een vrouw in het uitgaansleven van Amsterdam het ziekenhuis ingeslagen. De 22-jarige Noëlle liep onder andere een gebroken voet en diverse blauwe plekken en kneuzingen op toen zij op haar fiets wilde stappen en werd afgetuigd.
„Het gebeurde na het uitgaan in de Jimmy Woo. Ik had met twee vriendinnen daarna nog een snack gehaald bij de snackbar tegenover de Paradiso toen we naar huis wilden gaan. Een Marokkaanse jongen van een jaar of 25 viel ons buiten lastig. Ik probeerde hem op afstand te houden en zei tegen mijn vriendinnen dat we maar snel op de fiets weg moesten gaan om ruzie te vermijden”, vertelt de nog altijd aangeslagen Noëlle.
„De jongen hield ons vervolgens tegen. Toen wij er langs wilden fietsen, kreeg ik ineens een klap in mijn gezicht en viel bijna van mijn fiets af. Ik werd hier zo kwaad om dat ik van mijn fiets stapte en schreeuwde dat hij een mietje was omdat hij een meisje sloeg. Het was duidelijk dat hij ruzie aan het zoeken was. Dat bleek ook wel toen ik weer een klap in mijn gezicht kreeg.”

Glas
Om zich niet weerloos in elkaar te laten slaan, pakte Noëlle haar tas. „Ik haalde daar iets van glas uit en liet dat in een reflex op de grond kapot vallen in de hoop dat het hem zou afschrikken en hij zou afdruipen. Maar het tegendeel gebeurde. Hij pakte me vast en duwde me op de grond en schopte op me in. Het was vreselijk en het meest verbaasd was ik nog dat niemand ingreep. Niemand die een hand uitstak en me hielp. Ook niet de taxichauffeurs op de standplaats Leidseplein die het allemaal hebben gezien”, zegt Noelle geschokt.
De dader is dan ook ontkomen en was al gevlogen toen de politie arriveerde. „Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk…”

• Noëlle is nog steeds geschokt door het incident en beweegt zich nu op krukken voort.

„Daarna hebben zich een paar jongens zich over me ontfermd en me naar het ziekenhuis gebracht. Daar werd geconstateerd dat ik een gebroken voet had en diverse blauwe plekken en schaafwonden. Gelukkig ben ik er nog redelijk vanaf gekomen, want hij had me ook op heel andere plekken hard kunnen schoppen met fatale gevolgen”, meent de Amsterdamse.
Eerder deze week werd ook al een mishandeling bekend. Afgelopen zaterdagnacht werd een groepje vrouwen door twee Marokkaanse mannen aangepakt.
De politie bevestigt het verhaal van Noëlle en zegt alles in het werk te stellen „om de dader op te sporen en aan justitie over te dragen. Want dit gedrag tolereren wij absoluut niet in de stad”, aldus een woordvoerder.
bron
  zaterdag 4 juli 2009 @ 07:53:51 #212
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70634641
Ik snap niet dat er rond die uitgangspleinen geen permanente politiebewaking is.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 4 juli 2009 @ 08:35:34 #213
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_70634785
Waarom is dat nodig? Als dit soort meiden zich normaal gedragen en dus niet anderen uitlokken en provoceren in hun hele doen en laat krijgen ze ook geen klappen. Sim-pel.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_70635031
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 07:21 schreef Mylene het volgende:
[..]

bron
lekker wijf.
Never into somethin'
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:24:20 #215
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_70635109
quote:
[..]

bron
Probeer dat maar eens hier in Brabant

Soms knuffelen we koeien.... soms zijn we minder aardig.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:25:39 #216
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_70635120
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 08:35 schreef Mr.J het volgende:
Waarom is dat nodig? Als dit soort meiden zich normaal gedragen en dus niet anderen uitlokken en provoceren in hun hele doen en laat krijgen ze ook geen klappen. Sim-pel.
Het is de schuld van het meisje?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:30:07 #217
19479 Mr.J
pi_70635158
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:25 schreef Darklight het volgende:

[..]

Het is de schuld van het meisje?
Kijk eens naar die foto in dat bericht joh. Als ze er zo al casual bijloopt, hoe moet ze er dan wel niet uitzien tijdens 't uitgaan?

Dat bedoel ik dus met uitlokking. Sorry, maar dan heb ik zoiets van "dat heb je toch een beetje aan jezelf te danken meisje".
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:31:44 #218
8898 Darklight
pi_70635173
Daar ga ik niet eens op in
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:33:27 #219
89730 Drugshond
pi_70635188
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:30 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Kijk eens naar die foto in dat bericht joh. Als ze er zo al casual bijloopt, hoe moet ze er dan wel niet uitzien tijdens 't uitgaan?

Dat bedoel ik dus met uitlokking. Sorry, maar dan heb ik zoiets van "dat heb je toch een beetje aan jezelf te danken meisje".
Tuurlijk te uitdagend.
Voorbipsberbers kunnen hun lusten niet bedwingen.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:33:41 #220
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70635192
Dat soort zaken heb je nooit aan jezelf te danken, randdebielen zijn het.
Overigens opvallend dat er blijkbaar niet al teveel politie meer rondloopt daar, kom er niet wekelijks maar vroegáh stond het er vol met de politie overal.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:34:21 #221
19479 Mr.J
pi_70635201
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:31 schreef Darklight het volgende:
Daar ga ik niet eens op in
Want? Vind je dat niet zo dan? Als ik er zelfs al een beetje moeite mee heb zoals ze zich kleedt en profileerd, hoe moeten onze kans/prachtjongeren zich dan wel voelen?

Daar denkt ze dan niet aan als haar 'outfit' voor de avond bij elkaar zoekt.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:34:42 #222
89730 Drugshond
pi_70635204
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:30 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Wat kan het jou jeuken hoe de meiden op straat walken.
Of ben je soms TBS-trigger-happy
Ben je een neefje van Dutroux... het zou kunnen.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:35:21 #223
19479 Mr.J
pi_70635221
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:33 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Tuurlijk te uitdagend.
Voorbipsberbers kunnen hun lusten niet bedwingen.
Precies. En dat weet je van te voren. En dan ga je alsnog willens en wetens provoceren.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:36:56 #224
89730 Drugshond
pi_70635243
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:35 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Precies. En dat weet je van te voren. En dan ga je alsnog willens en wetens provoceren.
Flikker toch op....... zet MTV nog maar eens op en ga je afrukken.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:37:16 #225
19479 Mr.J
pi_70635248
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:34 schreef Drugshond het volgende:Wat kan het jou jeuken hoe de meiden op straat walken.
Of ben je soms TBS-trigger-happy
Mwah, mij maakt 't op zich iets minder uit, maar ik denk gelijk aan anderen om mij heen, waaronder onze prachtjongeren, die zich zeer ongemakkelijk daarbij voelen.

En dan vind ik 't gelijk ook een stuk minder leuk hoe zo iemand zich opsteld. Dan heb ik zoiets van "is dat nu wel allemaal nodig?!".
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:37:18 #226
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70635251
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:34 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Daar denkt ze dan niet aan als haar 'outfit' voor de avond bij elkaar zoekt.
Moet er nog eens bijkomen dat ik zo m'n outfit bij elkaar zoek.
"Oh fuck geen Feyenoordshirt, moet naar Den Haag"
"Wacht, geen trainingsjack, straks word ik voor nazi aangezien"
"Hmm Nederland shirt in Amsterdam Noord, doe maar iets anders aan"
"Stadhuisplein? Hmm toch maar een trui aan en een spijkerbroek voor als ik weer de metro in moet vanacht"

Nee, dat lijkt me echt de bedoeling.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:39:15 #227
19479 Mr.J
pi_70635285
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:36 schreef Drugshond het volgende:
Flikker toch op....... zet MTV nog maar eens op en ga je afrukken.
Heel goed! Weer zo'n voorbeeld van provocatie met al die sensuele videoclips.

Kijk ik denk dat wij gewoon met z'n allen even wat meer moeten nadenken over hoe storend dit tegenover onze kansenjongeren is. Als we met z'n alleen gewoon daar even wat langer bij stilstaan provoceren wij ze niet meer onbewust en vallen er ook geen slachtoffers.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:39:37 #228
8898 Darklight
pi_70635287
Alle meiden maar een burka aan, er zijn immers rioolratten die zich niet kunnen bedwingen
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:40:41 #229
19479 Mr.J
pi_70635301
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:37 schreef Lastpost het volgende:
Moet er nog eens bijkomen dat ik zo m'n outfit bij elkaar zoek.
"Oh fuck geen Feyenoordshirt, moet naar Den Haag"
"Wacht, geen trainingsjack, straks word ik voor nazi aangezien"
"Hmm Nederland shirt in Amsterdam Noord, doe maar iets anders aan"
"Stadhuisplein? Hmm toch maar een trui aan en een spijkerbroek voor als ik weer de metro in moet vanacht"

Nee, dat lijkt me echt de bedoeling.
Nou, ik vind het prima dat men op deze manier stilstaat bij wat voor gevolgd eventuele keuzes kunnen hebben, in dit geval dus met kleding. Prima zo, even dat stukje nadenken.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:41:05 #230
19479 Mr.J
pi_70635306
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:39 schreef Darklight het volgende:
Alle meiden maar een burka aan, er zijn immers rioolratten die zich niet kunnen bedwingen
Een burka is natuurlijk overdreven he, je moet wel serieus blijven posten.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:41:12 #231
89730 Drugshond
pi_70635307
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:37 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Mwah, mij maakt 't op zich iets minder uit, maar ik denk gelijk aan anderen om mij heen, waaronder onze prachtjongeren, die zich zeer ongemakkelijk daarbij voelen.

En dan vind ik 't gelijk ook een stuk minder leuk hoe zo iemand zich opsteld. Dan heb ik zoiets van "is dat nu wel allemaal nodig?!".
Het is maar de verpakking niet de inhoud.... leuk en gewaagd zeker.... maar ook niet meer dan dat.
Mijn zieltje kan zoiets best wel aan. Zonder schroom zelfs.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:43:08 #232
19479 Mr.J
pi_70635332
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:41 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Het is maar de verpakking niet de inhoud.... leuk en gewaagd zeker.... maar ook niet meer dan dat.
Mijn zieltje kan zoiets best wel aan. Zonder schroom zelfs.
Jouw zieltje misschien wel ja. Maar jij staat dus ook niet echt stil bij hoe 't op anderen overkomt. Beetje egoistisch is dat wel te noemen.

Gewoon meedenken over dit soort problemen en ernaar handelen. Benoemen en bouwen, dat geldt ook voor ons!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:44:13 #233
89730 Drugshond
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:45:55 #234
19479 Mr.J
pi_70635364
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Wat the meuk is dat......
Kansen-/prachtjongeren:

Bijzonder gevoelige types die we gewoon eens met z'n allen eens wat minder zouden moeten provoceren!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:48:25 #235
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70635394
quote:
obvious troll is obvious.
als je het niet kunt hebben dat vrouwen zich kleden zoals ze zélf willen, moeten ze maar een andere plek om te wonen gaan zoeken.
dit is nederland
oprotten met dat achterlijke haantjesgedrag.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:48:38 #236
19479 Mr.J
pi_70635399
Enniewee, genoeg gespeeld. Servermigratie klaar op werk, nu lekker de straat op genieten van dames in korte rokjes.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:49:23 #237
19479 Mr.J
pi_70635409
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:48 schreef Mr.J het volgende:
Enniewee, genoeg gespeeld. Servermigratie klaar op werk, nu lekker de straat op genieten van dames in korte rokjes.
Maar als ze niet op mijn "psssssssst!" ingaan krijgen ze wel een blauw oog, dat dan wel weer.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:49:40 #238
89730 Drugshond
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:50:30 #239
89730 Drugshond
pi_70635425
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:48 schreef Mr.J het volgende:
ROFL.....
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:51:14 #240
8898 Darklight
pi_70635436
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:41 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Een burka is natuurlijk overdreven he, je moet wel serieus blijven posten.
Iemand die de schuld aan meisjes geeft als zoiets gebeurd, neem ik helemaal niet serieus
Prettig weekend
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:52:10 #241
8898 Darklight
pi_70635449
Geniet van de rokjes
  zaterdag 4 juli 2009 @ 09:53:49 #242
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_70635464
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 09:40 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nou, ik vind het prima dat men op deze manier stilstaat bij wat voor gevolgd eventuele keuzes kunnen hebben, in dit geval dus met kleding. Prima zo, even dat stukje nadenken.
Als de ander eens zou nadenken, zou ie sowieso niemand in elkaar slaan om de kledingkeuze (!) van een ander, zelfs niet wanneer je er een bepaalde boodschap mee wilt uitdragen.
Al vind je het sletterig en zonder eigenwaarde hoe diegene zich kleed, dat blijft altijd nog de keuzevrijheid van de ander en dat dien je maar te respecteren en als je dat niet kunt zeg je er maar iets van en loop je maar door.

Kijk, ik loop met m'n Feyenoord shirt ook niet rond in Amsterdam omdat ik weet dat het gevoelig ligt, maar om dát dan gelijk te trekken met een vorm van acceptatie dat je in elkaar gemept kunt worden door een Marokkaan of een doorgesnoven local omdat je je te hoerig kleed, nee dat gaat me toch echt te ver.
pi_70636145
quote:
[..]

bron
quote:
Het was vreselijk en het meest verbaasd was ik nog dat niemand ingreep. Niemand die een hand uitstak en me hielp. Ook niet de taxichauffeurs op de standplaats Leidseplein die het allemaal hebben gezien”, zegt Noelle geschokt.
Goh hoe zou dat nou toch ko....
quote:
De dader is dan ook ontkomen en was al gevlogen toen de politie arriveerde. „Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk…”
Ja. Je leest het goed. Blond haar, uitdagend gekleed. Dat kunnen onze biculturele multiculturele allochtone kans/pracht-jongeren niet aan. De stoppen slaan door en ze moeten kapot. Sjapo. We hebben menselijke kakkerlakken toegelaten.

Kut voor het kleine groepje dat het wél wil proberen. En dat meen ik echt. Maar de rest mag van mij kapot worden geschoten.
pi_70636343
quote:
Overduidelijke troll
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_70636386
On-topic:
Wilders weer + tig zeteltjes erbij...
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:56:06 #246
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_70636510
vreemd.
Drugs are good mkay?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:23:38 #247
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_70638482
De meiden liepen waarschijnljk in te korte minirokjes rond. Ze waren wel aan het flirten met Nederlandse kereltjes, maar gaven een grote mond aan deze Marokkaanse heren. En discriminatie en racisme dient bestraft te worden.
What lies in the shadow of the statue?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:26:22 #248
239498 Saphire
Eigenzinnig Atheïst
pi_70638559
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 12:23 schreef Ghazi het volgende:
De meiden liepen waarschijnljk in te korte minirokjes rond. Ze waren wel aan het flirten met Nederlandse kereltjes, maar gaven een grote mond aan deze Marokkaanse heren. En discriminatie en racisme dient bestraft te worden.
Ben je nou serieus of gewoon hard aan het trollen? in het eerste geval: krijg de grafkanker. In het 2e geval: je doet 't briljant, petje af.
Verbieden is Verboden, Moralisme is Gezeik
  zaterdag 4 juli 2009 @ 12:27:34 #249
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70638592
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:50 schreef huhggh het volgende:
On-topic:
Want hij is de Superman die boven Leidseplein vliegt en die vlegels in de kraag vat?

En hij heeft zetels nodig om zich tegen teh kriptonyte te weren?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70638637
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 10:50 schreef huhggh het volgende:
On-topic:
De een zijn dood is de ander zijn brood. Blijft toch vreemd dat hij zijn inkomsten dankt aan slechte gebeurtenissen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')