Moet er nog eens bijkomen dat ik zo m'n outfit bij elkaar zoek.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:34 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Daar denkt ze dan niet aan als haar 'outfit' voor de avond bij elkaar zoekt.
Heel goed! Weer zo'n voorbeeld van provocatie met al die sensuele videoclips.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:36 schreef Drugshond het volgende:
Flikker toch op....... zet MTV nog maar eens op en ga je afrukken.
Nou, ik vind het prima dat men op deze manier stilstaat bij wat voor gevolgd eventuele keuzes kunnen hebben, in dit geval dus met kleding. Prima zo, even dat stukje nadenken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:37 schreef Lastpost het volgende:
Moet er nog eens bijkomen dat ik zo m'n outfit bij elkaar zoek.
"Oh fuck geen Feyenoordshirt, moet naar Den Haag"
"Wacht, geen trainingsjack, straks word ik voor nazi aangezien"
"Hmm Nederland shirt in Amsterdam Noord, doe maar iets anders aan"
"Stadhuisplein? Hmm toch maar een trui aan en een spijkerbroek voor als ik weer de metro in moet vanacht"
Nee, dat lijkt me echt de bedoeling.
Een burka is natuurlijk overdreven he, je moet wel serieus blijven posten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:39 schreef Darklight het volgende:
Alle meiden maar een burka aan, er zijn immers rioolratten die zich niet kunnen bedwingen
Het is maar de verpakking niet de inhoud.... leuk en gewaagd zeker.... maar ook niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Mwah, mij maakt 't op zich iets minder uit, maar ik denk gelijk aan anderen om mij heen, waaronder onze prachtjongeren, die zich zeer ongemakkelijk daarbij voelen.
En dan vind ik 't gelijk ook een stuk minder leuk hoe zo iemand zich opsteld. Dan heb ik zoiets van "is dat nu wel allemaal nodig?!".
Jouw zieltje misschien wel ja. Maar jij staat dus ook niet echt stil bij hoe 't op anderen overkomt. Beetje egoistisch is dat wel te noemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is maar de verpakking niet de inhoud.... leuk en gewaagd zeker.... maar ook niet meer dan dat.
Mijn zieltje kan zoiets best wel aan. Zonder schroom zelfs.
Wat the meuk is dat......quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:39 schreef Mr.J het volgende:
kansenjongeren.
Kansen-/prachtjongeren:quote:
obvious troll is obvious.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:35 schreef Mr.J het volgende:
Waarom is dat nodig? Als dit soort meiden zich normaal gedragen en dus niet anderen uitlokken en provoceren in hun hele doen en laat krijgen ze ook geen klappen. Sim-pel.
Maar als ze niet op mijn "psssssssst!" ingaan krijgen ze wel een blauw oog, dat dan wel weer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:48 schreef Mr.J het volgende:
Enniewee, genoeg gespeeld. Servermigratie klaar op werk, nu lekker de straat op genieten van dames in korte rokjes.
Second that one.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:48 schreef Mirjam het volgende:
obvious troll is obvious.
ROFL.....quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:48 schreef Mr.J het volgende:
Enniewee, genoeg gespeeld. Servermigratie klaar op werk, nu lekker de straat op genieten van dames in korte rokjes.
Iemand die de schuld aan meisjes geeft als zoiets gebeurd, neem ik helemaal niet serieusquote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Een burka is natuurlijk overdreven he, je moet wel serieus blijven posten.
Als de ander eens zou nadenken, zou ie sowieso niemand in elkaar slaan om de kledingkeuze (!) van een ander, zelfs niet wanneer je er een bepaalde boodschap mee wilt uitdragen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:40 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nou, ik vind het prima dat men op deze manier stilstaat bij wat voor gevolgd eventuele keuzes kunnen hebben, in dit geval dus met kleding. Prima zo, even dat stukje nadenken.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 07:21 schreef Mylene het volgende:
Opnieuw is er een meisje aangevallen:
[..]
bron
Goh hoe zou dat nou toch ko....quote:Het was vreselijk en het meest verbaasd was ik nog dat niemand ingreep. Niemand die een hand uitstak en me hielp. Ook niet de taxichauffeurs op de standplaats Leidseplein die het allemaal hebben gezien”, zegt Noelle geschokt.
Ja. Je leest het goed. Blond haar, uitdagend gekleed. Dat kunnen onze biculturele multiculturele allochtone kans/pracht-jongeren niet aan. De stoppen slaan door en ze moeten kapot. Sjapo. We hebben menselijke kakkerlakken toegelaten.quote:De dader is dan ook ontkomen en was al gevlogen toen de politie arriveerde. „Ik raakte helemaal in shock toen een Marokkaanse taxichauffeur tegen een agent zei dat ik het had uitgelokt. Dat is toch niet te geloven? Dus het feit dat ik daar ben met een jurkje aan en blond haar geeft die jongen vrijspel om ruzie te zoeken? Vreselijk…”
Overduidelijke trollquote:Op zaterdag 4 juli 2009 08:35 schreef Mr.J het volgende:
Waarom is dat nodig? Als dit soort meiden zich normaal gedragen en dus niet anderen uitlokken en provoceren in hun hele doen en laat krijgen ze ook geen klappen. Sim-pel.
Ben je nou serieus of gewoon hard aan het trollen? in het eerste geval: krijg de grafkanker. In het 2e geval: je doet 't briljant, petje af.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:23 schreef Ghazi het volgende:
De meiden liepen waarschijnljk in te korte minirokjes rond. Ze waren wel aan het flirten met Nederlandse kereltjes, maar gaven een grote mond aan deze Marokkaanse heren. En discriminatie en racisme dient bestraft te worden.
Want hij is de Superman die boven Leidseplein vliegt en die vlegels in de kraag vat?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:50 schreef huhggh het volgende:
On-topic:
Wilders weer + tig zeteltjes erbij...
De een zijn dood is de ander zijn brood. Blijft toch vreemd dat hij zijn inkomsten dankt aan slechte gebeurtenissen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 10:50 schreef huhggh het volgende:
On-topic:
Wilders weer + tig zeteltjes erbij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |