Dat eerste. Er is geen overkoepelende organisatie (ja, er zijn wel samenwerkingsverbanden, maar dat zijn geen aparte bedrijven)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef Jimbo het volgende:
Roel, werk jij nou eig voor Q park of de overkoepelende organisatie ?
het is lastig in te schatten wat er gebeurt als je betalen per minuut zou invoeren, al heeft dat in Spanje tot een forse omzetreductie geleid. Maar ik kan me niet voorstellen dat mensen ineens korter zouden gaan winkelen als ze het parkeren per minuut zouden afrekenen. Voor de doorstroming is 't beter als er zo weinig mogelijk parkeerbewegingen zijn (dus minder autó's en/of auto's die langer staan). Probleem voor stadscentra is nu het vele zoekverkeer en de mensen die even snel het centrum inrijden en dan weer snel weggaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat mensen ook eerder geneigd zijn om korter te parkeren als de parkeergarages per minuut gaan afrekenen, ik kijk nu zelf wel dat ik het uur vol maak voordat ik terug ga. Voor de doorstroming is het veel beter. Commercieel zal het dan wel weer tegenvallen waarom ze het niet doen.
Die moet je dan ook es gaan declarerenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
noortje betaal ik vrij weinig aan, die kan goed voor zichzelf zorgen
het is meer een zakenlunch oid die uit eigen zak komt
puick planquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die moet je dan ook es gaan declareren.
kunnen wij geen dealtje sluiten **flirtmode**quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat eerste. Er is geen overkoepelende organisatie (ja, er zijn wel samenwerkingsverbanden, maar dat zijn geen aparte bedrijven).
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kunnen wij geen dealtje sluiten **flirtmode**
de evolutie theorie is ook lastig, maar die is dr ookquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:56 schreef Sersjee het volgende:
Ik weet nog hoe trots ik was op m'n Sony Walkman met auto reverse... AUTO MODDERFOKKIN' REVERSE, mensen!
Gozertje van 13 krijgt een Walkman in z'n mik geschoven
Van dat laatste de minidiscspeler is het jammer dat het geen echte toekomst heeft gehadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Als ik thuis goed zoek, kom ik misschien ook nog een heuse WALKMAN tegen! M'n duur betaalde minidiscspeler weet ik nog wel zo te liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |