mwahquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe doe je datik haal binnen een uur hoogstens op vrijdag tijdens EW 100 posts
veel suc6quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:53 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat maar eens verder met studeren voor een tentamen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwahzelfde manier waarop er ooit een pagina of 6 in ONZ gemaakt is met alleen maar topics
koste ook 30 min
het sluiten daarintegen koste 2 uur
gaozahquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:53 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat maar eens verder met studeren voor een tentamen
mja maand abbo zou het dan zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat zijn de verborgen kosten dan, het lijkt alsof het niets meer kost dan bij de anwb
Die 200 euro per maand zijn de kosten voor een abo. Bij de Q-Park key (zoals je die op de ANWB-site ziet staan), betaal je het normale kortparkeertarief.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat zijn de verborgen kosten dan, het lijkt alsof het niets meer kost dan bij de anwb
4quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die 200 euro per maand zijn de kosten voor een abo. Bij de Q-Park key (zoals je die op de ANWB-site ziet staan), betaal je het normale kortparkeertarief.
latorzquote:
Nu neem je gewoon een kaartje neem ik aan? Dan is 't toch veel handiger om de Key te bestellen? Da's geen abonnement (iedereen kan die aanvragen en je kunt die door heel Nederland in de Q-Park garages gebruiken). Scheelt je dus klooien met kleingeld en wachten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja maand abbo zou het dan zijn
ik zit hier maar van 9-12 dus het is heel duur voor me
Ah, typisch dat straatparkeren goedkoper is. Da's in Nederland meestal niet het geval (om het blik van de straat te krijgen).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
4
betaal nu 50 cent voor 25 min, dus 1euro voor 50 min
1.60 p/u bij Q parknogal jammer sta liever bij Q
ja , erg jammer want ik sta veel leiver bij Q parkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, typisch dat straatparkeren goedkoper is. Da's in Nederland meestal niet het geval (om het blik van de straat te krijgen).
In de binnenstad zijn parkeergarages maximaal net zo duur als straatparkeren maar vaak goedkoper. Voor korte bezoekjes kan 't wel goedkoper zijn om ff 20 cent ofzo in de meter te gooien. In Amsterdam hebben ze daar ook een speciaal tarief voor, voor 10 minuten ofzo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
Straatparkeren is in Den Haag (afhankelijk van de plek) ook goedkoper dan een parkeergarage. In de binnenstad betaal je wel hetzelfde geloof ik, maar in Scheveningen is't beter om op de boulevard te gaan staan(2,40 per uur ipv 2,50)...Het scheelt niks, maar toch...
Sowieso is het voordeel dat je dan per x minuten betaalt en niet per uur. Dus als je ff snel iets moet halen is die 1 euro voor 20 minuten vaak goedkoper dan de 2,00 of 2,50 die je betaalt voor het hele uur terwijl je binnen 15 minuten weg bent
Hmja, altijd irritant als je op je geld moet wachtenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja , erg jammer want ik sta veel leiver bij Q park
maar nu heb ik elke x 50-100euro dat ik nog van mn baas moet krijgen , en dat is kut
Denk dat mensen ook eerder geneigd zijn om korter te parkeren als de parkeergarages per minuut gaan afrekenen, ik kijk nu zelf wel dat ik het uur vol maak voordat ik terug ga. Voor de doorstroming is het veel beter. Commercieel zal het dan wel weer tegenvallen waarom ze het niet doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
Straatparkeren is in Den Haag (afhankelijk van de plek) ook goedkoper dan een parkeergarage. In de binnenstad betaal je wel hetzelfde geloof ik, maar in Scheveningen is't beter om op de boulevard te gaan staan(2,40 per uur ipv 2,50)...Het scheelt niks, maar toch...
Sowieso is het voordeel dat je dan per x minuten betaalt en niet per uur. Dus als je ff snel iets moet halen is die 1 euro voor 20 minuten vaak goedkoper dan de 2,00 of 2,50 die je betaalt voor het hele uur terwijl je binnen 15 minuten weg bent
nogal jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, altijd irritant als je op je geld moet wachten.
Gewoon vriendinnetjes de deur uit doen. Zeker als ze nog gewoon studerenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nogal ja
ik snap ook niet waar mn geld is gebleven deze maandvolgens mij heb ik echt uber veel voor anderen betaald :S ben like 400euro kwijt
You sell it baby.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er staat ook niet dat 't per maand 29,95 euro is![]()
.
Maar denk dat dit geen verkeerd aanbod is. Zeker als je regelmatig in Q-Park-steden wil parkeren, scheelt dit je veel geneuzel met kleingeld en wachttijden bij de betaalautomaat.
noortje betaal ik vrij weinig aan, die kan goed voor zichzelf zorgenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon vriendinnetjes de deur uit doen. Zeker als ze nog gewoon studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |