Dank je wellllquote:Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza deelt ijsjes uit... eentje voor me zelluf...Eentje voor Brennel
ik hou je niet tegen!quote:
graag gedaanquote:Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef Againzender het volgende:
En bedankt voor die Ghostbusters opmerking, nu zit weer dat 'nadadadadadada-tadadadadatata' riedeltje in mij hoofd
Overigens gejat van Huey Lewis and the News
Gelukkig maarquote:
ik heb als kind dubbel gelegen in de bios toen die destijds uitkwam, heerlijke filmquote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
graag gedaande film ziet er nu al best wel goed opgelapt uit voor Blu-ray kwaliteit
fan van de Four Seasons toevallig?quote:
je mag een gegeven paard nooit in de bek kijkenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Doe maar een ijsje alleen als het de echte perenijsjes zijn
Eh, neuh, geloof het niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
fan van de Four Seasons toevallig?
eet smakelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 21:44 schreef Brennel het volgende:
[..]
Eh, neuh, geloof het niet.
Ik heb hier nog lekkere koekjes staan...
Ik ben er nog steeds niet aan begonnenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
eet smakelijk![]()
de ijsjes zijn op...de laatste twee heb ik ook zelf maar opgegeten
Volgens mij is de vrachtwagen met de nieuwe single op weg naar Nederland gecrasht ofzo. Niet dat die single wel de moeite van het aanhoren waard is, maar goedquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:54 schreef cosmick het volgende:
SC!
Ja, gewoon blijven draaien. Ook al zijn er inmiddels 10 singles achteraan gekomen, OP de playlist met die meuk!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die mini cornetto's zijn anders ook niet verkeerd.
[ afbeelding ].
Iddquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:00 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een drama vandaag op de wereld zeg
Astrid de Jong .. die giechelmuts die ooit voor spek en bonen bij De Wild zat op 3FM?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zap maar weer naar KX. Ondanks dat daar die Astrid de Jong zit. Dat zegt wat.
al die mensen zijn nog met hun kop bij MJquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:00 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een drama vandaag op de wereld zeg
ooit de producer van gielquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Astrid de Jong .. die giechelmuts die ooit voor spek en bonen bij De Wild zat op 3FM?
Die doos ja. Waarvan ik hóóp dat ze maar spéélt dat ze zo dom is. Anders is ze nóg erger dan ik dachtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Astrid de Jong .. die giechelmuts die ooit voor spek en bonen bij De Wild zat op 3FM?
quote:
diewertje ofzo is nu producer van gielquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die doos ja. Waarvan ik hóóp dat ze maar spéélt dat ze zo dom is. Anders is ze nóg erger dan ik dacht. Meen dat ze ook als producer bij Giel zit/zat, maar geen idee of dat nog steeds het geval is (KX hoeft natuurlijk niet live te zijn). Helaas presenteert ze ook AVRO Nachtdienst (zaterdagnacht)
.
Dit geschreeuw?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Kijk dit is wel leuk(sorry Cos)
Je bent gewoon verliefd op haarquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Vind ik wel meevallen...Niet storend...
ziet er niet uitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
:lol: HAHANou Pink is niet bepaald mijn type
Als we't dan over stoere/tattoo chicks hebben doe dan Kat von D maar
[ afbeelding ]
The killers is beter dan pinkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:28 schreef SilentChaos het volgende:
Kijk, dit vind ik bijvoorbeeld een stuk dramatischer dan Pink...
Astrid zit er ook nog steeds hoor. Giel heeft een flinke redactie.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
diewertje ofzo is nu producer van giel
Heeft ze een safariverkleedpartijtjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
:lol: HAHANou Pink is niet bepaald mijn type
Als we't dan over stoere/tattoo chicks hebben doe dan Kat von D maar
[ afbeelding ]
ah okquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Astrid zit er ook nog steeds hoor. Giel heeft een flinke redactie.
Handig, mensen dicht bij de bron.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Astrid zit er ook nog steeds hoor. Giel heeft een flinke redactie.
T'is ook niet mijn ding, maar ze ziet er wel beter uit dan Pinkquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mooie vrouwen bestaan wel, je moet het mooie er alleen altijd zelf instoppen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
T'is ook niet mijn ding, maar ze ziet er wel beter uit dan Pink
Grapje hoor![]()
O Godquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, want het ver-comicsansen van 3FM.nl was stiekem m'n eigen idee...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ah okzeg kan jij niet op de een of andere manier de comic sans dag verneuken
you freakin idiotquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, want het ver-comicsansen van 3FM.nl was stiekem m'n eigen idee...
Ik ga maar een klacht sturen naar je stagebegeleiderquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
ofyles was van plan boze brieven te sturenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga maar een klacht sturen naar je stagebegeleider![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk op 3fmfan.nlquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:42 schreef Glacier het volgende:
Hoe heette de plaat die voor Stereo draaide? Die oude..
I know, maar er stond geen titel op 3FM.nl , dus ook niet op 3FMfan.nl helaasquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:43 schreef naatje_1 het volgende:
kijk op 3fmfan.nl
edit: of staat ie daar niet op![]()
Idd..heel slecht gezongen en ook nog eens verkeerd vertaaldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
Die duitse trek ik al net, maar die nederlandse versie is ECHT dramatisch
Die duitse is een hitquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
Die duitse trek ik al net, maar die nederlandse versie is ECHT dramatisch
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos, dit moet toch weer een waar genot voor je zijn: http://www.3fm.nl/page/3fm_flickrfotolog Foto's van Krezip bij That's Live!
Gewoon weer ff op de inhoud overgaan. Beetje veel kantoor'humor' daar bij 3FM.....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zeg: TIJD voor een mooie vrouw
[ afbeelding ]
huhquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
Beteje platte billenMaar goed, als't broekje uitgaat trekt't misschien wel bij
Ik heb een goed humeur, de zon schijnt en het werk gaat lekker, dus ik hoef die kop van Jacqueline niet te zien vandaag.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos, dit moet toch weer een waar genot voor je zijn: http://www.3fm.nl/page/3fm_flickrfotolog Foto's van Krezip bij That's Live!
Zoek nou eens gewoon een vriendinquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
Het lost alleen niets op , we zullen gerickrolled blijvenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef naatje_1 het volgende:
Rick Astley overleden? wat mensen al niet bedenken heh
quote:
kijkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
.
Owkee, andere vrouwen voor jou dan
[ afbeelding ]
op de wallen op de lopende bandquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar zat ik laatst inderdaad ook aan te denken
Waar kan je die bestellen
Nou eh... .quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb een goed humeur, de zon schijnt en het werk gaat lekker, dus ik hoef die kop van Jacqueline niet te zien vandaag.
Godsklerequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
![]()
.
[ afbeelding ]
Niks mis met een beetje hoerigquote:
Daarom wil ik ook de rechterquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Neu. Maar die linker is net een vent.
Roehoeeel.
die heeft mn vader op lp thoughtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:58 schreef borisz het volgende:
War of the Worlds is de komende drie dagen te vinden in de Bijlmer Bier Hal.
Katiequote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Ik val ook op "normale" vrouwen hoor
Vroeger was ik helemaal gek op Katie Holmes
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Neu. Maar die linker is net een vent.
Roehoeeel.
Die is zo klein dat ze kinderzitje nodig heeft in de auto , om boven het raam uit te komenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
whehequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is zo klein dat ze kinderzitje nodig heeft in de auto , om boven het raam uit te komen
Vroeger......quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ze kon makkelijk het plintenladdertje van Roel van V. vasthouden.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die is zo klein dat ze kinderzitje nodig heeft in de auto , om boven het raam uit te komen
Precies...eigenlijk had ik vroeger dik moeten drukkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vroeger......
Nu is ze helemaal verpest door die Scientology loser.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies...eigenlijk had ik vroeger dik moeten drukken
Je zelf verpesten doe je vooralsnog zelf. Je bent zelf degene die de keuzes maakt in het leven.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vroeger......
Nu is ze helemaal verpest door die Scientology loser.
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zelf verpesten doe je vooralsnog zelf. Je bent zelf degene die de keuzes maakt in het leven.
Yup. Maar dat ze in meer of mindere mate beïnvloed is door manlief (en daardoor keuzes heeft gemaakt) kun je niet ontkennen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zelf verpesten doe je vooralsnog zelf. Je bent zelf degene die de keuzes maakt in het leven.
hai mawquote:
quote:
neequote:
hihiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neezelfs toen noortje weer hier kwam posten kwam ie niet
misschien omdat ie weet dat ze al bezet is
Beinvloeden kan altijd, zelfstandig nadenken kan ook altijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Maar dat ze in meer of mindere mate beïnvloed is door manlief (en daardoor keuzes heeft gemaakt) kun je niet ontkennen.
Je zal het wel komende maanden rustig krijgen met de cameraverhuur of valt dat wel mee met het zomer dipjequote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beinvloeden kan altijd, zelfstandig nadenken kan ook altijd.
Iedereen is beinvloedbaar, dat kun je ook wel vaak zien hier in het topic
Vervelend kindje ben je tochquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ze gaat wel vreemd met een of ander meisjeJiewioehieowimweoihajlkjzpbo
ja gaat wel goed eig werk me best doodquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zal het wel komende maanden rustig krijgen met de cameraverhuur of valt dat wel mee met het zomer dipje
want?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vervelend kindje ben je toch
heuj ! ;9quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ze gaat wel vreemd met een of ander meisjeJiewioehieowimweoihajlkjzpbo
Why don't you Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar dat bekende duo niet hebben.
je verpest mn ' relatie'quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Why don't you Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
die naamquote:
Maar er zo snel mogelijk weer uit wilt!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Het is net of je in de achtbaan zit
400 posts terwijl ze moet lerenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die naam
maar jezus wat post noortje toch veelen ik dacht dat ik erg was
Gewoon een Q-Parkkey op kosten van de baas laten aanschaffen. Of zit je niet meer veel bij de Schiecentralequote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:24 schreef Jimbo het volgende:
Whi ik heb net voor 100euro aan parkeer bonnetjes gedeclareerdGeld ! :¬
ja gewoon ziekjesquote:
Ik snap dat ook niet, dat mensen zoveel postenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die naam
maar jezus wat post noortje toch veelen ik dacht dat ik erg was
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, dat mensen zoveel posten.
fuck..nooit aan gedacht eigenlijk. dat is zoveel beter ! i kga dr gelijk achteraanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon een Q-Parkkey op kosten van de baas laten aanschaffen. Of zit je niet meer veel bij de Schiecentrale
ik snap het welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
rustig liefquote:
zelfde bij mijquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap het welmaar 400post als je je ' kapot ' moet leren vind ik toch knap
ik haal de 200 zonder leren
Nauwelijks iets: http://www.anwb.nl/verkee(...)/mei/Q-Park-Key.html Als je 'm via de ANWB aanvraagt, krijg je nog wat extra voordelenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
fuck..nooit aan gedacht eigenlijk. dat is zoveel beter ! i kga dr gelijk achteraan
zit nu al 7 maanden mn parkeer vergunning aan te vragenen de Qpark komt gelijk op mn verdieping uit , nooit meer trappen lopen !!!!
wat kost dat eig ?
De echte slowchats op fok zijn ergquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
gast, je bent een heldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nauwelijks iets: http://www.anwb.nl/verkee(...)/mei/Q-Park-Key.html Als je 'm via de ANWB aanvraagt, krijg je nog wat extra voordelen. En het handigste: je hoeft niet meer langs de betaalautomaat
.
Jimbo komt de PR versterkenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Staat daar wel is wat interessants dan
PR maar ga me meer op FOK TV richtenquote:
eerste dag in COS van the bunker. 1560 postquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zelfde bij mijhoogste bij mij is 280 ong
is je sig trouwens nav MJ toen die die toespraak hieldquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
PR maar ga me meer op FOK TV richten
afl1 is geschoten, maar een enorme kut edit van gemaakt
de slimme fokker weet mn jewtube wel te vinden
Graag gedaanquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast, je bent een helddit had ik echt zo hard nodig
roel_J ftw !
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is je sig trouwens nav MJ toen die die toespraak hield
1500 postsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eerste dag in COS van the bunker. 1560 post
Die 29,95 betaal je eenmaligquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alleen jammer dat je maar 1 malig die 25 euro krijgt,
Q-Park Key voor ¤ 29,95 (niet leden prijs: ¤ 34,95)
¤ 25,- parkeer tegoed geldig 30 dagen na activering. (niet leden ¤ 10,- )
voor 29,95 * 12 = 360 euro per jaar aan extra kosten voor alleen het knopje en het afschrijven
de parkeermaffia heeft het weer goed bekeken.
Gast je ben ziekquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eerste dag in COS van the bunker. 1560 post
ze hebben wel een goede single gemaaktquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar de jengeljosti's van Green Day niet hebben. Ongeïnspireerde BAGGER.
Ah dat staat er dan weer niet bij , dan is het best wel weer goed te doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die 29,95 betaal je eenmalig. Door 'm bij de ANWB te nemen krijg je bijna het volledige bedrag weer als parkeertegoed terug en heb je geen maandelijkse kosten ad. 1,50 euro
.
Toch vond ik ze vroeger beter...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze hebben wel een goede single gemaaktPeacemaker klonk goed
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toch vond ik ze vroeger beter...
Volgens mij word ik gewoon oud
Er staat ook niet dat 't per maand 29,95 euro isquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah dat staat er dan weer niet bij , dan is het best wel weer goed te doen.
dat this is shit ? dude dat heb ik al zooo langquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is je sig trouwens nav MJ toen die die toespraak hield
ow okquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat this is shit ? dude dat heb ik al zooo langlike 4-5 jaar !
net even hem gebeltquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Graag gedaan
Moet je ff kijken hoe je het met betalen afspreekt met je baas: dat hij direct betaalt of jij voorschiet. Je kunt online je parkeerkosten inzien en zo dus makkelijk declareren.
Green day !!!!!!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar de jengeljosti's van Green Day niet hebben. Ongeïnspireerde BAGGER.
quote:
Vroeger was 't zeker nog aan te horen, maar vooral sinds dat copy-paste gedrag (Working Class Hero) is 't niets meerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Green day !!!!!!
vooral t oude werkecht kan niet wachten tot ik ze de 16e zie
ik ben waarsch ook de enige die mj niet mist hierquote:
Of hij moet gewoon een abo in de Schiecentrale regelen natuurlijk (als je daar vaak bent); da's goedkoper dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
net even hem gebelt
schijnt wel duurder te zijn dan wat ik nu heb dus denk niet dat ie t doet
erg jammerheel erg jammer
Kiespijn mis ik meerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben waarsch ook de enige die mj niet mist hier?
hoe doe je datquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]nog erger, t was geeneens een paar uur tijd
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vroeger was 't zeker nog aan te horen, maar vooral sinds dat copy-paste gedrag (Working Class Hero) is 't niets meer.
dagelijks maar kost 200 p/mquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of hij moet gewoon een abo in de Schiecentrale regelen natuurlijk (als je daar vaak bent); da's goedkoper dan.
mwahquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe doe je datik haal binnen een uur hoogstens op vrijdag tijdens EW 100 posts
veel suc6quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:53 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat maar eens verder met studeren voor een tentamen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwahzelfde manier waarop er ooit een pagina of 6 in ONZ gemaakt is met alleen maar topics
koste ook 30 min
het sluiten daarintegen koste 2 uur
gaozahquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:53 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat maar eens verder met studeren voor een tentamen
mja maand abbo zou het dan zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat zijn de verborgen kosten dan, het lijkt alsof het niets meer kost dan bij de anwb
Die 200 euro per maand zijn de kosten voor een abo. Bij de Q-Park key (zoals je die op de ANWB-site ziet staan), betaal je het normale kortparkeertarief.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat zijn de verborgen kosten dan, het lijkt alsof het niets meer kost dan bij de anwb
4quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die 200 euro per maand zijn de kosten voor een abo. Bij de Q-Park key (zoals je die op de ANWB-site ziet staan), betaal je het normale kortparkeertarief.
latorzquote:
Nu neem je gewoon een kaartje neem ik aan? Dan is 't toch veel handiger om de Key te bestellen? Da's geen abonnement (iedereen kan die aanvragen en je kunt die door heel Nederland in de Q-Park garages gebruiken). Scheelt je dus klooien met kleingeld en wachten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja maand abbo zou het dan zijn
ik zit hier maar van 9-12 dus het is heel duur voor me
Ah, typisch dat straatparkeren goedkoper is. Da's in Nederland meestal niet het geval (om het blik van de straat te krijgen).quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
4
betaal nu 50 cent voor 25 min, dus 1euro voor 50 min
1.60 p/u bij Q parknogal jammer sta liever bij Q
ja , erg jammer want ik sta veel leiver bij Q parkquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, typisch dat straatparkeren goedkoper is. Da's in Nederland meestal niet het geval (om het blik van de straat te krijgen).
In de binnenstad zijn parkeergarages maximaal net zo duur als straatparkeren maar vaak goedkoper. Voor korte bezoekjes kan 't wel goedkoper zijn om ff 20 cent ofzo in de meter te gooien. In Amsterdam hebben ze daar ook een speciaal tarief voor, voor 10 minuten ofzo.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
Straatparkeren is in Den Haag (afhankelijk van de plek) ook goedkoper dan een parkeergarage. In de binnenstad betaal je wel hetzelfde geloof ik, maar in Scheveningen is't beter om op de boulevard te gaan staan(2,40 per uur ipv 2,50)...Het scheelt niks, maar toch...
Sowieso is het voordeel dat je dan per x minuten betaalt en niet per uur. Dus als je ff snel iets moet halen is die 1 euro voor 20 minuten vaak goedkoper dan de 2,00 of 2,50 die je betaalt voor het hele uur terwijl je binnen 15 minuten weg bent
Hmja, altijd irritant als je op je geld moet wachtenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja , erg jammer want ik sta veel leiver bij Q park
maar nu heb ik elke x 50-100euro dat ik nog van mn baas moet krijgen , en dat is kut
Denk dat mensen ook eerder geneigd zijn om korter te parkeren als de parkeergarages per minuut gaan afrekenen, ik kijk nu zelf wel dat ik het uur vol maak voordat ik terug ga. Voor de doorstroming is het veel beter. Commercieel zal het dan wel weer tegenvallen waarom ze het niet doen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
Straatparkeren is in Den Haag (afhankelijk van de plek) ook goedkoper dan een parkeergarage. In de binnenstad betaal je wel hetzelfde geloof ik, maar in Scheveningen is't beter om op de boulevard te gaan staan(2,40 per uur ipv 2,50)...Het scheelt niks, maar toch...
Sowieso is het voordeel dat je dan per x minuten betaalt en niet per uur. Dus als je ff snel iets moet halen is die 1 euro voor 20 minuten vaak goedkoper dan de 2,00 of 2,50 die je betaalt voor het hele uur terwijl je binnen 15 minuten weg bent
nogal jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, altijd irritant als je op je geld moet wachten.
Gewoon vriendinnetjes de deur uit doen. Zeker als ze nog gewoon studerenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nogal ja
ik snap ook niet waar mn geld is gebleven deze maandvolgens mij heb ik echt uber veel voor anderen betaald :S ben like 400euro kwijt
You sell it baby.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er staat ook niet dat 't per maand 29,95 euro is![]()
.
Maar denk dat dit geen verkeerd aanbod is. Zeker als je regelmatig in Q-Park-steden wil parkeren, scheelt dit je veel geneuzel met kleingeld en wachttijden bij de betaalautomaat.
noortje betaal ik vrij weinig aan, die kan goed voor zichzelf zorgenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon vriendinnetjes de deur uit doen. Zeker als ze nog gewoon studeren
Dat eerste. Er is geen overkoepelende organisatie (ja, er zijn wel samenwerkingsverbanden, maar dat zijn geen aparte bedrijven)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef Jimbo het volgende:
Roel, werk jij nou eig voor Q park of de overkoepelende organisatie ?
het is lastig in te schatten wat er gebeurt als je betalen per minuut zou invoeren, al heeft dat in Spanje tot een forse omzetreductie geleid. Maar ik kan me niet voorstellen dat mensen ineens korter zouden gaan winkelen als ze het parkeren per minuut zouden afrekenen. Voor de doorstroming is 't beter als er zo weinig mogelijk parkeerbewegingen zijn (dus minder autó's en/of auto's die langer staan). Probleem voor stadscentra is nu het vele zoekverkeer en de mensen die even snel het centrum inrijden en dan weer snel weggaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat mensen ook eerder geneigd zijn om korter te parkeren als de parkeergarages per minuut gaan afrekenen, ik kijk nu zelf wel dat ik het uur vol maak voordat ik terug ga. Voor de doorstroming is het veel beter. Commercieel zal het dan wel weer tegenvallen waarom ze het niet doen.
Die moet je dan ook es gaan declarerenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
noortje betaal ik vrij weinig aan, die kan goed voor zichzelf zorgen
het is meer een zakenlunch oid die uit eigen zak komt
puick planquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die moet je dan ook es gaan declareren.
kunnen wij geen dealtje sluiten **flirtmode**quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat eerste. Er is geen overkoepelende organisatie (ja, er zijn wel samenwerkingsverbanden, maar dat zijn geen aparte bedrijven).
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kunnen wij geen dealtje sluiten **flirtmode**
de evolutie theorie is ook lastig, maar die is dr ookquote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:56 schreef Sersjee het volgende:
Ik weet nog hoe trots ik was op m'n Sony Walkman met auto reverse... AUTO MODDERFOKKIN' REVERSE, mensen!
Gozertje van 13 krijgt een Walkman in z'n mik geschoven
Van dat laatste de minidiscspeler is het jammer dat het geen echte toekomst heeft gehadquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Als ik thuis goed zoek, kom ik misschien ook nog een heuse WALKMAN tegen! M'n duur betaalde minidiscspeler weet ik nog wel zo te liggen.
Nope. Werd snel door de mp3-speler ingehaald.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van dat laatste de minidiscspeler is het jammer dat het geen echte toekomst heeft gehad
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:20 schreef borisz het volgende:
Tom Boonen zijn rechtzaak wordt krap..
De rechter heeft zich niet ontvankelijk verklaard..
en toch was het geluid beter dan de gemiddelde mp3-spelerquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Werd snel door de mp3-speler ingehaald.
Wilde 't net posten.'quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
The Pirate Bay gekocht door softwarebedrijf
dan maar weer naar mininovaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wilde 't net posten.'
Eens kijken hoe snel de site in elkaar stort na de overname...
en vooral ook usenet , al wil brein daar ook een stokje voor steken, maar dat roepen ze al sinds 1997quote:
Kan die gast niet afzien van een verdere rechtszaak, voor een aantal maanden naar Verweggistan trekken en zijn leven op orde brengen?*quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:20 schreef borisz het volgende:
Tom Boonen zijn rechtzaak wordt krap..
De rechter heeft zich niet ontvankelijk verklaard..
Die jongen moet echt uitzonderlijk zijn, anders houd je gewoon je iPod.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:56 schreef Sersjee het volgende:
Ik weet nog hoe trots ik was op m'n Sony Walkman met auto reverse... AUTO MODDERFOKKIN' REVERSE, mensen!
Gozertje van 13 krijgt een Walkman in z'n mik geschoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |