TomTomaat +1quote:
Wie ben jij van de drie Siobhan, Karen of Sara?quote:
Klopt het verhaal dat hij David Jones niet als artiestennaam wilde omdat er al een David Jones in de door hem verfoeide Monkees speelde?quote:
Laren?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
In welk plaats zagen de volgende vier personen voor het eerst het levenslicht?Alexander Pechtold Ricky Koole Wessel van Diepen Michaëla Krajicek
Ja.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:17 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Klopt het verhaal dat hij David Jones niet als artiestennaam wilde omdat er al een David Jones in de door hem verfoeide Monkees speelde?
Ajaj, was dat niet één of andere drugsbaron? Kan niet op de naam komen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe heette de criminele vriend van Marion van Buuren die ook de vader van haar dochter Romy was?
Dat was en mongoolquote:Op maandag 29 juni 2009 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Djengiz?
Khan?quote:
Ik weet niet of hij bemoeienissen had in de drugs (zal best wel) maar hij zat wel in de prostitutie, overvallen en heel veel geweldsmisdrijven.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ajaj, was dat niet één of andere drugsbaron? Kan niet op de naam komen.
Dat is een Indiase naam. Dus niet goed.quote:
Hmm, nee, dan is het toch iemand anders dan waar ik aan denk.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij bemoeienissen had in de drugs (zal best wel) maar hij zat wel in de prostitutie, overvallen en heel veel geweldsmisdrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously, ik ben een spons van feitjes, kan het ook niet helpen
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:35 schreef BasOne het volgende:
meeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhh
Ik weet em... maar 4 vragen op rij goed antwoord.......
Geen zin in weer beschuldigingen dat ik opzoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously, ik ben een spons van feitjes, kan het ook niet helpen
Vreselijke daad die die gozer heeft gepleegd. En dan nog op zijn sterfbed zeggen: Ik wil Marion nog 1 keer zien voor ik dood ga.![]()
BasOne +1
AKQ 1629
1 TomTomaat
1 Ofyles2
1 Yankee
1 mr_anonimous
1 BasOneStansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Dat was zijn broertje die uiteindelijk de plek wees waar Marion en Romy begraven lagen.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:39 schreef BasOne het volgende:
osgur of usgur, maar zo was hij niet bejent
owquote:Op maandag 29 juni 2009 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was zijn broertje die uiteindelijk de plek wees waar Marion en Romy begraven lagen.
...Koeien staan op springen, de varkens moeten vreten en het hooi moet van het landquote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef BasOne het volgende:
OK Dames, en Dames.
We gaan op de muzikale toer.
En wel met een Bekent Nederlandstalig nummer.
Jullie opdracht, als jullie hem accepteren.
Zing zo ver mogelijk mee
Dus begin met zingen en maak af, zich zoveel coupletten als je je kan herrinneren
Daarr Gaan WE
"Guus kom naar huus want de......"
En het mag niet, ik moet het niet doen, ik krijg op mijn flikker als ik het wel doe.... Maaaaaaaaaaarr Een Bonus punt voor de winnaar als hij/zij ook de Zanger kan noemen
Let The Fok! Factor Begin
Dat zegt meer over jou....quote:Op maandag 29 juni 2009 21:53 schreef BasOne het volgende:
Hell ik ken er 3 uit het hoofd, zingen, ZINGEN, ZINGEN
Guus Utenwaard had zich nooit in een stad begeven, hij kende alleen het land, de oude boerderih.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:53 schreef BasOne het volgende:
Ofy heeft de zangerKudo's
De rest....
Is dat frigging alles?
Ik wil minimaal 2 coupletten, Zingen met jullie vege lijven
Hell ik ken er 3 uit het hoofd, zingen, ZINGEN, ZINGEN
Goeie muziek keus en een zweep in de hand?quote:
Meer meerquote:Op maandag 29 juni 2009 21:56 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Guus Utenwaard had zich nooit in een stad begeven, hij kende alleen het land, de oude boerderih.
Ik denk dat jij goed met mijn skihutbuurman overweg kan....quote:Op maandag 29 juni 2009 21:57 schreef BasOne het volgende:
[..]
Goeie muziek keus en een zweep in de hand?
Zingen Slet
Ik betwijfel het maar Guus is een klassieker, en daar hou ik wel weer vanquote:Op maandag 29 juni 2009 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk dat jij goed met mijn skihutbuurman overweg kan....
Hoi Tanjaaquote:
*Barry manilow stem*quote:
Verhip!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:02 schreef BasOne het volgende:
Nou vruit dan.
Guus heeft beslist
Nico heeft de meeste zinnen goed van het nummer +1, en met een kleine omweg, ook Alexander Curly+1 bonus punt (mag eigenlijk niet
, doe het lekker toch
)
Guus kom naar huus want de koeien staan op spring'n
De varkes mutt'n vret'n en 't hooi moet van 't land
Guus kom naar huus want daar 'beuren rare ding'n
Dit kan toch zo niet doorgaan Guus wat is er aan de hand
Guus Utenwaard is een week of wat geled'n
Toen 'ie terugkwam met de trekker na het hooi'n van 't land
Met 'n behoorlijk flinke vaart tegen de koeiestal gered'n
Zien trekker total loss en zien kop in 't verband
Nou kan een boer niet zonder trekker dus 'n nieuwe mos 'r kommen
De schoenendoos werd omgekeerd 't kapitaal geteld
En op zaterdag het Guus de buus naar Rotterdam genommen
En in zien binnenzak had Guus een flinken boerentiet met geld
Guus Utenwaard had zich nooit in 'n stad begeven
Hij kent alleen 't dorp, 't land, de oude boerderij
Zien hejt het vroeger zejt da's waar de wilde wijven leven
Die voor 'n stuuver mit naar boven gaan voor de vrijerij
Daar krieg je grote puusten van want al die wijven uut de steden
Leven daar in zonde en die gaan nooit naar de kerk
Alleen naar grote feesten, orgies en excessen deden
Ja de duvel in de steden het daar flink wat overwerk
Guus Utenwaard liep daar constant aan te denk'n
Toen ergens in de binnenstad een struise tot 'm zei
"He ga je mee 'k weet waar ze 'n lekker neutje schenk'n
Daar komen enkelt mensen met manieren zoals jij
Huize Constance geeft je een kans schat kom je lekker mee naar bov'n"
En Guus dacht als pastoor dit wist dan kom ik in de hel
Die blote billen, naakte wieven, Guus die kon 't niet gelov'n
Dat had 'n Utenwaard nog nooit ervaard maar Guus had 't nu wel
Guus Utenwaard kreeg de smaak nu goed te pakk'n
Hij kocht geen grote trekker maar 'n snelle Amerikaan
Daar scheurt 'ie mee naar Rotterdam om flink daar door te zakk'n
Met alleen de wilde wijven maar zien koeien laat 'ie staan
't Hele dorp spreekt schande over Utenwaard en zien manier'n
En pastoor zegt "nou die Utenwaard, die komp vast in de hel"
Maar Guus vergat zien boerderij, het land en al zien dier'n
En spendeerde heel zien schoenendoos aan 't wilde wijvenspel
AKQ 1629
1 TomTomaat
1 Ofyles2
1 Yankee
1 mr_anonimous
1 BasOne
2 Nico_S
Mickey Dolenz is de enige die ik ken.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:07 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Verhip!
Nieuwe vraag, vervolg op de David Bowie/David Jones vraag:
Wie waren, naast David (Davy) Jones, de andere drie leden van The Monkees?
Die is alvast goed.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mickey Dolenz is de enige die ik ken.
Moet je deze even luisteren. Kende hem niet maar net erop gesparred.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef Tanjaa het volgende:![]()
Then I saw her face, now I’m a believer
Not a trace of doubt in my mind.
I’m in love, I’m a believer!
I couldn’t leave her if I tried.
Nou heb ik dat liedje in mijn hoofd
I'M IN LOOOOVE YEEAAAAAAHHHHHquote:Op maandag 29 juni 2009 22:11 schreef Tanjaa het volgende:![]()
Then I saw her face, now I’m a believer
Not a trace of doubt in my mind.
I’m in love, I’m a believer!
I couldn’t leave her if I tried.
Nou heb ik dat liedje in mijn hoofd
Nah, zit nu weer in de 60'iesquote:Op maandag 29 juni 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je deze even luisteren. Kende hem niet maar net erop gesparred.
Wooooeeeequote:Op maandag 29 juni 2009 22:13 schreef BasOne het volgende:
[..]
I'M IN LOOOOVE YEEAAAAAAHHHHH
I'm a believer i couldn't leave her if i tried
sorry maar dat moest ffquote:Op maandag 29 juni 2009 21:47 schreef BasOne het volgende:
En wel met een Bekent Nederlandstalig nummer.
Dat waren the Animals!quote:
En ik verdwaalde in haar reebruine ogen om nooit meer terug gevonden te wordenquote:
I'm a believerquote:Op maandag 29 juni 2009 22:14 schreef BasOne het volgende:
Noem 5 Hits van de Monkees, follow up vraag en 1 is wel heel simpel
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je deze even luisteren. Kende hem niet maar net erop gesparred.
Huh.. bruin?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
En ik verdwaalde in haar reebruine ogen om nooit meer terug gevonden te worden
There is, a House, in New Orleans, THEY CALL THE RISING SUN.quote:
Groen bruine ogen volgens je foboquote:
Dat zijn the banglesquote:
Oeh daar is het ook lekker op sparren denk ik. Volgende keer doe ik die.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef Platina het volgende:
[..]
dan vind ik die beter. Van 1080 Avalanche, kon hem destijds nergens online vinden. Maar nu 4-5 jaar later heb ik hem eindelijk
Nou het groene is idd weg inmiddels ^^quote:Op maandag 29 juni 2009 22:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Groen bruine ogen volgens je fobo
Dus ik ging voor bruin
Het is nu blauw?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:21 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou het groene is idd weg inmiddels ^^
Nee paarsquote:
Daydream Believer ook, ja!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
I'm a believer
Daydream Believer dacht ik ook..
ehmm
Ah je bent een bijzondere dame. Ik zal kassameisje zeggen dat Purple Eyed Tanjaa and Monkees morgen een cd uitbrengen.quote:
Pleasant valley Sundayquote:Op maandag 29 juni 2009 22:24 schreef Tanjaa het volgende:
Ehm ehm ehm... Pleasant Valley?
Ze zijn gewoon bruin hoor gekkiequote:Op maandag 29 juni 2009 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je bent een bijzondere dame. Ik zal kassameisje zeggen dat Purple Eyed Tanjaa and Monkees morgen een cd uitbrengen.
Of een meisje dat heel erg van die muziek houd ^^quote:Op maandag 29 juni 2009 22:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
Pleasant valley Sunday
Sheesh girl, jij bent echt niet de leeftijd die je me vertelde
Jaartje of 10 ouder minimaal
Tanjaa +1
AAAHAAA dus toch reebruine ogenquote:
quote:
moet ik een andere stellen dan?quote:
Oh okay. Ik geloof je altijd op je woord dus ik dacht dat je echt paarse ogen had.quote:
Rolling Stonesquote:Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Of een meisje dat heel erg van die muziek houd ^^
Noem me eens 7 bands die in de sixties opgekomen zijn of toen hebben gebloeid ^^
Leuke bands aub
Dozey, davy. beaky, mick & tichquote:Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Of een meisje dat heel erg van die muziek houd ^^
Noem me eens 7 bands die in de sixties opgekomen zijn of toen hebben gebloeid ^^
Leuke bands aub
Typo's? Je verzint gewoon compleet nieuwe bands.quote:
The Turtles en steppenwolf, type snel, snel foutjesquote:Op maandag 29 juni 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Typo's? Je verzint gewoon compleet nieuwe bands.
Genoeg!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:31 schreef BasOne het volgende:
[..]
Rolling Stones
Monkees
Beatles
The Animals
The beach Bouys
The byrds
Cream
The doors
The drifters
The kingsmen
The kinks
Steppnenwolf
The tirtles
The moody Bleus
...
Genoeg?
nee, kingsmen bloeide in de sixties! met louie louiequote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef Burnett het volgende:
drifters en kingsmen is 50's
derek and dominos is 70's
Moody Bleus? Is dat een humeurig stukje vlees met kaas en ham er in?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef BasOne het volgende:
[..]
The Turtles en steppenwolf, type snel, snel foutjes
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Genoeg!Ik wist niet eens dat iemand the kingsmen kende!
Louie louie yeahyeah!
AKQ 1629
1 TomTomaat
1 Ofyles2
1 Yankee
1 mr_anonimous
2 BasOne
2 Nico_S
1 Tanjaa
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moody Bleus? Is dat een humeurig stukje vlees met kaas en ham er in?
Sorry.. niet aan gedachtquote:Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Bas nou even een vraag uit een andere categorie. Ik vind het niet erg maar er zijn er die dit niet leuk vinden.
Ok we laten muziek even varen, wat dacht je van film?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Bas nou even een vraag uit een andere categorie. Ik vind het niet erg maar er zijn er die dit niet leuk vinden.
Wel eens gebruikt als opkomstnummer bij een partij. Maar dat had niet het gewenste effect. Niemand begon mee te klappen etc. Dan voel je je zo alleen.....quote:Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef BasOne het volgende:
Huey UH1 vliegen met Cobra's begeleiding, en dan keihard louie louie
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel eens gebruikt als opkomstnummer bij een partij. Maar dat had niet het gewenste effect. Niemand begon mee te klappen etc. Dan voel je je zo alleen.....
Ach dat is zo moeilijk om iedereen te pleasen. Ik ben van de entertainmentcategorieën. Maar ik ben totaal niet van exacte wetenschappen. En andere weer andersom.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:39 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ok we laten muziek even varen, wat dacht je van film?
Noem me een catagorie op, en ik zoek er een leuk vraagje bij
Gezelschapsspelletjes!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef BasOne het volgende:
Maar kom op, in welke catagorie willen jullie een vraag
God allemachtig, daar zeg je me wat.. ok... geef me 5 minutenquote:
Ja zeker. Ik was al de underdog en dan blijft dat klotepubliek nog eens als zoutpilaren op hun stoeltjes zitten terwijl er een meezinger gedraaid wordt....quote:
Mag ook. Demerol misschien?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef Tanjaa het volgende:
*KRATSKRATSKRATS*
Iets over geneesmiddelen?
Of iets over 20 staafjes azaron doneren aan het tanjafondsquote:
Last van muggen. Ik heb een spuitbusje autan. Wil je die lenen?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Of iets over 20 staafjes azaron doneren aan het tanjafonds
Colonisten van catanquote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef BasOne het volgende:
In dit bordspel is het de bedoeling de tegenstander uit te schakelen, een spel van 3 tot 6 spelers dus fun for the family, je moet hout, wol en ijzererts verzamelen om wegen dorpen en steden te bouwen.
Maar pas op voor de zwarte ridder.
Het je zo'n last van muggenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Of iets over 20 staafjes azaron doneren aan het tanjafonds
Welgeteld al 30 bulten op mn benenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Last van muggen. Ik heb een spuitbusje autan. Wil je die lenen?
Dat heb ik gister nog gezegdquote:
Ahaaaaahaaaaa haaaaaaaaquote:
Bandcamp?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Welgeteld al 30 bulten op mn benen![]()
Kamp gehad
Muggen blieven mij niet, mischien moet je maar bij mij komenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Welgeteld al 30 bulten op mn benen![]()
Kamp gehad
[..]
Dat heb ik gister nog gezegd![]()
schoolkamp ^^quote:
Ze heeft al met het kassameisje.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Muggen blieven mij niet, mischien moet je maar bij mij komen
Nietus, ik date geen fansquote:Op maandag 29 juni 2009 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze heeft al met het kassameisje.
Sja kan daar maar 1 ding op zeggen...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
schoolkamp ^^
Leuk hoor, foto van mij nog slaapdronken in een slaapzak naar het toiletgebouw wandelend op de schoolsite
Dan pakken al die muggen van jou haar toch ook nog? Heeft ze 60 bulten ipv 30...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Muggen blieven mij niet, mischien moet je maar bij mij komen
Linkje?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
schoolkamp ^^
Leuk hoor, foto van mij nog slaapdronken in een slaapzak naar het toiletgebouw wandelend op de schoolsite
Ze staan er nog niet op, laat me er binnekort even aan denken ^^quote:Op maandag 29 juni 2009 22:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Sja kan daar maar 1 ding op zeggen...
LIIIINK
LINK LINK LINK
Ik zal het morgen tegen haar zeggen. Misschien moet ik dan met haar uit als troost.quote:
Maar dan spendeer ik de nacht iig niet allenigquote:Op maandag 29 juni 2009 22:52 schreef thomaster het volgende:
[..]
Dan pakken al die muggen van jou haar toch ook nog? Heeft ze 60 bulten ipv 30...
Bezorg ik je toch nog goede dingenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal het morgen tegen haar zeggen. Misschien moet ik dan met haar uit als troost.
Altijd al. Je bent een erg gezellig dame.quote:
Ach al die mannen die je proberen te versierenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:56 schreef Tanjaa het volgende:
Erg he.. elke keer zorg ik weer voor een slowchat
Ik flirt niet met haar joh. Tanjaa is geen lolita! Ik vind Tanjaa heel lief maar op een buurmeisjesachtige manier.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef BasOne het volgende:
Hey Nonimus, stop is met flirten met m'n meisje en verzin eens een vraag
Eng hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 22:57 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ach al die mannen die je proberen te versieren
hmmmm.... buurmeisjesquote:Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik flirt niet met haar joh. Tanjaa is geen lolita! Ik ben veel te oud. Ik vind Tanjaa heel lief maar op een buurmeisjesachtige manier.
Wie schreef het boek Lolita?
Vladimir Nabokov iddquote:
En ze snappen gewoon niet dat jij de dochter van mij bent die ik nooit sexueel heb misbruiktquote:
Dit is wel een hele enge pick up line..... Die is in mijn woonplaats goed voor een busje traangas in je ogen en een paar keiharde groinkicks.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:02 schreef BasOne het volgende:
[..]
En ze snappen gewoon niet dat jij de dochter van mij bent die ik nooit sexueel heb misbruikt
Liebchen?quote:
hehehehehequote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit is wel een hele enge pick up line..... Die is in mijn woonplaats goed voor een busje traangas in je ogen en een paar keiharde groinkicks.
Levert je verbale aanrandingstactiek ook wel eens een date op?quote:
Ik denk ook niet dat dat werkt op internet ^^quote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef BasOne het volgende:
[..]
hehehehehe
Tanjaa is mijn liebchen, probeer niet tussen ins in te komen, zelfs traangas of een kick in the groin kan me niey bij haar weg houden
Ze is mijn buurmeisje en ik denk dat ik je wel aan kan. (Tenzij je Bas Rutten bent)quote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef BasOne het volgende:
[..]
hehehehehe
Tanjaa is mijn liebchen, probeer niet tussen ins in te komen, zelfs traangas of een kick in the groin kan me niey bij haar weg houden
Als jij mijn buurman bent dan haat ik jequote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze is mijn buurmeisje en ik denk dat ik je wel aan kan. (Tenzij je Bas Rutten bent)
Zelfs een relatie van 2 en een half jaar met een 10 jaar jonger meidjequote:Op maandag 29 juni 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Levert je verbale aanrandingstactiek ook wel eens een date op?
The Police Dont stand so closequote:Op maandag 29 juni 2009 23:10 schreef Burnett het volgende:
[quote][Strong words in the staffroom
The accusations fly
It's no use, he sees her
He starts to shake and cough
Just like the old man in
That book by Nabokov
/quote]
Met dank aan dit liedje
Wat van wie?
Ohhh that's gotta hurtquote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Als jij mijn buurman bent dan haat ik je
To me.quote:
Ik heb gewoon een kolerebuurman, maar ik denk niet dat noni dat is ^^quote:
1 van 3 raad welkequote:Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kolerebuurman, maar ik denk niet dat noni dat is ^^
Tenzij je piet heet, een bierbuik en een rotzoon hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Als jij mijn buurman bent dan haat ik je
Bierbuik?quote:
Neenee, lees even terug ^^quote:Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat is de reden? De zaterdagochtenden dat ik keihard Guns and Roses draai en op mijn bokszak sla?
quote:
SSsshhhhhquote:
Ik heet geen Piet.(ik heb geen naam) ik drink wel eens bier maar niet genoeg om een buik te krijgen. En ik heb gelukkig geen zoon die rot is.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kolerebuurman, maar ik denk niet dat noni dat is ^^
Tenzij je piet heet, een bierbuik en een rotzoon hebt.
Thm.. ik nietquote:
Hier mag het wel:quote:
Wil je dat we er mee stoppen? Dat kun je ook gewoon vragen.quote:
Slaap lekker, droom mn muggenbulten even weg dan heb ik er misschien ook minder last van ^^quote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef BasOne het volgende:
Dames, en dames
Veel plezier nog verder, deze oude man duikt zijn Bed in
Slaap lekkel lieverds
Tanja, zie je over een half uurtje, in mijn dromen(wink wink, nudge nudge
)
Laters luitjes
Correct!quote:
Ik heb nooit last van je. Ik vind het altijd gezellig. Maar ik geloof wel dat de combinatie Tanjaa/Mr_Anonimous niet erg populair is in AKQ.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:26 schreef Tanjaa het volgende:
Verdorie, tis alweer half twaalf. Ik ga ook slapen!
Hebben jullie geen last meer van me
Trusten
Natuurlijk, mr_anonimous +1quote:
Hij speelt een rol in de Bourne Boeken en er zijn zeker twee films over hem (van 1 van die films is ook een matige remake) die mensen wel kennen.quote:
Platina kwam dichterbij met zijn beestenaam.quote:
Aanslag.... Charles De Gaulle.....Huurmoordenaar....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:09 schreef Platina het volgende:
Ik lees helaas bijna geen boeken en de films ken ik ook niet
quote:
Wie isquote:, of het Zandmannetje, is de naam van een kabouter die zou komen om kinderen enkele korrels slaapzand in de ogen te strooien, zodat ze gaan slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
Mark Chapman
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
jay lenno
Vertel.quote:
Jeejquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
Yurithemaster +1
Op de lever?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Waar liggen de Eilandjes van Langerhans
Alvleesklierquote:
quote:
Bas +1quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef BasOne het volgende:
Koffie.
En ik wil dulleme slapen... ik zweet me kapot het is me veel te warm, geef mij maar winter
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een rijstmaaltijd die geserveerd wordt in het leger
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:46 schreef BasOne het volgende:
Kan natuurlijk ook een smurfbessentaart zijn
De plant heet suikerriet, maar close enoughquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:48 schreef Terpentin07 het volgende:
rietsuiker
Een gouden puntje voor jou.quote:
Je zit er nog helemaal niet zo gek ver naastquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:41 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Boemzeggende Locomotief Ergens rond VEnetie
Oh, dan gok ik: drie wagons?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:49 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Je zit er nog helemaal niet zo gek ver naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |