Ohhh that's gotta hurtquote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Als jij mijn buurman bent dan haat ik je
To me.quote:
Ik heb gewoon een kolerebuurman, maar ik denk niet dat noni dat is ^^quote:
1 van 3 raad welkequote:Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kolerebuurman, maar ik denk niet dat noni dat is ^^
Tenzij je piet heet, een bierbuik en een rotzoon hebt.
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Als jij mijn buurman bent dan haat ik je
Bierbuik?quote:
Neenee, lees even terug ^^quote:Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat is de reden? De zaterdagochtenden dat ik keihard Guns and Roses draai en op mijn bokszak sla?
quote:
SSsshhhhhquote:
Ik heet geen Piet.(ik heb geen naam) ik drink wel eens bier maar niet genoeg om een buik te krijgen. En ik heb gelukkig geen zoon die rot is.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een kolerebuurman, maar ik denk niet dat noni dat is ^^
Tenzij je piet heet, een bierbuik en een rotzoon hebt.
Thm.. ik nietquote:
Hier mag het wel:quote:
Wil je dat we er mee stoppen? Dat kun je ook gewoon vragen.quote:
Slaap lekker, droom mn muggenbulten even weg dan heb ik er misschien ook minder last van ^^quote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef BasOne het volgende:
Dames, en dames
Veel plezier nog verder, deze oude man duikt zijn Bed in
Slaap lekkel lieverds
Tanja, zie je over een half uurtje, in mijn dromen(wink wink, nudge nudge
)
Laters luitjes
Correct!quote:
Ik heb nooit last van je. Ik vind het altijd gezellig. Maar ik geloof wel dat de combinatie Tanjaa/Mr_Anonimous niet erg populair is in AKQ.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:26 schreef Tanjaa het volgende:
Verdorie, tis alweer half twaalf. Ik ga ook slapen!
Hebben jullie geen last meer van me
Trusten
Natuurlijk, mr_anonimous +1quote:
Hij speelt een rol in de Bourne Boeken en er zijn zeker twee films over hem (van 1 van die films is ook een matige remake) die mensen wel kennen.quote:
Platina kwam dichterbij met zijn beestenaam.quote:
Aanslag.... Charles De Gaulle.....Huurmoordenaar....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:09 schreef Platina het volgende:
Ik lees helaas bijna geen boeken en de films ken ik ook niet
quote:
Wie isquote:, of het Zandmannetje, is de naam van een kabouter die zou komen om kinderen enkele korrels slaapzand in de ogen te strooien, zodat ze gaan slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ben trots op jequote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
Mark Chapman
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
jay lenno
Vertel.quote:
Jeejquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:00 schreef Cobra4 het volgende:
Yurithemaster +1
Op de lever?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Waar liggen de Eilandjes van Langerhans
Alvleesklierquote:
quote:
Bas +1quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:23 schreef BasOne het volgende:
Koffie.
En ik wil dulleme slapen... ik zweet me kapot het is me veel te warm, geef mij maar winter
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een rijstmaaltijd die geserveerd wordt in het leger
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:46 schreef BasOne het volgende:
Kan natuurlijk ook een smurfbessentaart zijn
De plant heet suikerriet, maar close enoughquote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:48 schreef Terpentin07 het volgende:
rietsuiker
Een gouden puntje voor jou.quote:
Je zit er nog helemaal niet zo gek ver naastquote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:41 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Boemzeggende Locomotief Ergens rond VEnetie
Oh, dan gok ik: drie wagons?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:49 schreef Dagobert het volgende:
[..]
Je zit er nog helemaal niet zo gek ver naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |