Wel eens gebruikt als opkomstnummer bij een partij. Maar dat had niet het gewenste effect. Niemand begon mee te klappen etc. Dan voel je je zo alleen.....quote:Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef BasOne het volgende:
Huey UH1 vliegen met Cobra's begeleiding, en dan keihard louie louie
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel eens gebruikt als opkomstnummer bij een partij. Maar dat had niet het gewenste effect. Niemand begon mee te klappen etc. Dan voel je je zo alleen.....
Ach dat is zo moeilijk om iedereen te pleasen. Ik ben van de entertainmentcategorieën. Maar ik ben totaal niet van exacte wetenschappen. En andere weer andersom.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:39 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ok we laten muziek even varen, wat dacht je van film?
Noem me een catagorie op, en ik zoek er een leuk vraagje bij
Gezelschapsspelletjes!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:41 schreef BasOne het volgende:
Maar kom op, in welke catagorie willen jullie een vraag
God allemachtig, daar zeg je me wat.. ok... geef me 5 minutenquote:
Ja zeker. Ik was al de underdog en dan blijft dat klotepubliek nog eens als zoutpilaren op hun stoeltjes zitten terwijl er een meezinger gedraaid wordt....quote:
Mag ook. Demerol misschien?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef Tanjaa het volgende:
*KRATSKRATSKRATS*
Iets over geneesmiddelen?
Of iets over 20 staafjes azaron doneren aan het tanjafondsquote:
Last van muggen. Ik heb een spuitbusje autan. Wil je die lenen?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Of iets over 20 staafjes azaron doneren aan het tanjafonds
Colonisten van catanquote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef BasOne het volgende:
In dit bordspel is het de bedoeling de tegenstander uit te schakelen, een spel van 3 tot 6 spelers dus fun for the family, je moet hout, wol en ijzererts verzamelen om wegen dorpen en steden te bouwen.
Maar pas op voor de zwarte ridder.
Het je zo'n last van muggenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:46 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Of iets over 20 staafjes azaron doneren aan het tanjafonds
Welgeteld al 30 bulten op mn benenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Last van muggen. Ik heb een spuitbusje autan. Wil je die lenen?
Dat heb ik gister nog gezegdquote:
Ahaaaaahaaaaa haaaaaaaaquote:
Bandcamp?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Welgeteld al 30 bulten op mn benen![]()
Kamp gehad
Muggen blieven mij niet, mischien moet je maar bij mij komenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Welgeteld al 30 bulten op mn benen![]()
Kamp gehad
[..]
Dat heb ik gister nog gezegd![]()
schoolkamp ^^quote:
Ze heeft al met het kassameisje.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Muggen blieven mij niet, mischien moet je maar bij mij komen
Nietus, ik date geen fansquote:Op maandag 29 juni 2009 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze heeft al met het kassameisje.
Sja kan daar maar 1 ding op zeggen...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
schoolkamp ^^
Leuk hoor, foto van mij nog slaapdronken in een slaapzak naar het toiletgebouw wandelend op de schoolsite
Dan pakken al die muggen van jou haar toch ook nog? Heeft ze 60 bulten ipv 30...quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Muggen blieven mij niet, mischien moet je maar bij mij komen
Linkje?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
schoolkamp ^^
Leuk hoor, foto van mij nog slaapdronken in een slaapzak naar het toiletgebouw wandelend op de schoolsite
Ze staan er nog niet op, laat me er binnekort even aan denken ^^quote:Op maandag 29 juni 2009 22:51 schreef BasOne het volgende:
[..]
Sja kan daar maar 1 ding op zeggen...
LIIIINK
LINK LINK LINK
Ik zal het morgen tegen haar zeggen. Misschien moet ik dan met haar uit als troost.quote:
Maar dan spendeer ik de nacht iig niet allenigquote:Op maandag 29 juni 2009 22:52 schreef thomaster het volgende:
[..]
Dan pakken al die muggen van jou haar toch ook nog? Heeft ze 60 bulten ipv 30...
Bezorg ik je toch nog goede dingenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal het morgen tegen haar zeggen. Misschien moet ik dan met haar uit als troost.
Altijd al. Je bent een erg gezellig dame.quote:
Ach al die mannen die je proberen te versierenquote:Op maandag 29 juni 2009 22:56 schreef Tanjaa het volgende:
Erg he.. elke keer zorg ik weer voor een slowchat
Ik flirt niet met haar joh. Tanjaa is geen lolita! Ik vind Tanjaa heel lief maar op een buurmeisjesachtige manier.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef BasOne het volgende:
Hey Nonimus, stop is met flirten met m'n meisje en verzin eens een vraag
Eng hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 22:57 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ach al die mannen die je proberen te versieren
hmmmm.... buurmeisjesquote:Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik flirt niet met haar joh. Tanjaa is geen lolita! Ik ben veel te oud. Ik vind Tanjaa heel lief maar op een buurmeisjesachtige manier.
Wie schreef het boek Lolita?
Vladimir Nabokov iddquote:
En ze snappen gewoon niet dat jij de dochter van mij bent die ik nooit sexueel heb misbruiktquote:
Dit is wel een hele enge pick up line..... Die is in mijn woonplaats goed voor een busje traangas in je ogen en een paar keiharde groinkicks.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:02 schreef BasOne het volgende:
[..]
En ze snappen gewoon niet dat jij de dochter van mij bent die ik nooit sexueel heb misbruikt
Liebchen?quote:
hehehehehequote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dit is wel een hele enge pick up line..... Die is in mijn woonplaats goed voor een busje traangas in je ogen en een paar keiharde groinkicks.
Levert je verbale aanrandingstactiek ook wel eens een date op?quote:
Ik denk ook niet dat dat werkt op internet ^^quote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef BasOne het volgende:
[..]
hehehehehe
Tanjaa is mijn liebchen, probeer niet tussen ins in te komen, zelfs traangas of een kick in the groin kan me niey bij haar weg houden
Ze is mijn buurmeisje en ik denk dat ik je wel aan kan. (Tenzij je Bas Rutten bent)quote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef BasOne het volgende:
[..]
hehehehehe
Tanjaa is mijn liebchen, probeer niet tussen ins in te komen, zelfs traangas of een kick in the groin kan me niey bij haar weg houden
Als jij mijn buurman bent dan haat ik jequote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze is mijn buurmeisje en ik denk dat ik je wel aan kan. (Tenzij je Bas Rutten bent)
Zelfs een relatie van 2 en een half jaar met een 10 jaar jonger meidjequote:Op maandag 29 juni 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Levert je verbale aanrandingstactiek ook wel eens een date op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |