Dat waren the Animals!quote:
En ik verdwaalde in haar reebruine ogen om nooit meer terug gevonden te wordenquote:
I'm a believerquote:Op maandag 29 juni 2009 22:14 schreef BasOne het volgende:
Noem 5 Hits van de Monkees, follow up vraag en 1 is wel heel simpel
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je deze even luisteren. Kende hem niet maar net erop gesparred.
Huh.. bruin?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
En ik verdwaalde in haar reebruine ogen om nooit meer terug gevonden te worden
There is, a House, in New Orleans, THEY CALL THE RISING SUN.quote:
Groen bruine ogen volgens je foboquote:
Dat zijn the banglesquote:
Oeh daar is het ook lekker op sparren denk ik. Volgende keer doe ik die.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef Platina het volgende:
[..]
dan vind ik die beter. Van 1080 Avalanche, kon hem destijds nergens online vinden. Maar nu 4-5 jaar later heb ik hem eindelijk
Nou het groene is idd weg inmiddels ^^quote:Op maandag 29 juni 2009 22:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Groen bruine ogen volgens je fobo
Dus ik ging voor bruin
Het is nu blauw?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:21 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou het groene is idd weg inmiddels ^^
Nee paarsquote:
Daydream Believer ook, ja!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:19 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
I'm a believer
Daydream Believer dacht ik ook..
ehmm
Ah je bent een bijzondere dame. Ik zal kassameisje zeggen dat Purple Eyed Tanjaa and Monkees morgen een cd uitbrengen.quote:
Pleasant valley Sundayquote:Op maandag 29 juni 2009 22:24 schreef Tanjaa het volgende:
Ehm ehm ehm... Pleasant Valley?
Ze zijn gewoon bruin hoor gekkiequote:Op maandag 29 juni 2009 22:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je bent een bijzondere dame. Ik zal kassameisje zeggen dat Purple Eyed Tanjaa and Monkees morgen een cd uitbrengen.
Of een meisje dat heel erg van die muziek houd ^^quote:Op maandag 29 juni 2009 22:27 schreef BasOne het volgende:
[..]
Pleasant valley Sunday
Sheesh girl, jij bent echt niet de leeftijd die je me vertelde
Jaartje of 10 ouder minimaal
Tanjaa +1
AAAHAAA dus toch reebruine ogenquote:
quote:
moet ik een andere stellen dan?quote:
Oh okay. Ik geloof je altijd op je woord dus ik dacht dat je echt paarse ogen had.quote:
Rolling Stonesquote:Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Of een meisje dat heel erg van die muziek houd ^^
Noem me eens 7 bands die in de sixties opgekomen zijn of toen hebben gebloeid ^^
Leuke bands aub
Dozey, davy. beaky, mick & tichquote:Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Of een meisje dat heel erg van die muziek houd ^^
Noem me eens 7 bands die in de sixties opgekomen zijn of toen hebben gebloeid ^^
Leuke bands aub
Typo's? Je verzint gewoon compleet nieuwe bands.quote:
The Turtles en steppenwolf, type snel, snel foutjesquote:Op maandag 29 juni 2009 22:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Typo's? Je verzint gewoon compleet nieuwe bands.
Genoeg!quote:Op maandag 29 juni 2009 22:31 schreef BasOne het volgende:
[..]
Rolling Stones
Monkees
Beatles
The Animals
The beach Bouys
The byrds
Cream
The doors
The drifters
The kingsmen
The kinks
Steppnenwolf
The tirtles
The moody Bleus
...
Genoeg?
nee, kingsmen bloeide in de sixties! met louie louiequote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef Burnett het volgende:
drifters en kingsmen is 50's
derek and dominos is 70's
Moody Bleus? Is dat een humeurig stukje vlees met kaas en ham er in?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef BasOne het volgende:
[..]
The Turtles en steppenwolf, type snel, snel foutjes
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Genoeg!Ik wist niet eens dat iemand the kingsmen kende!
Louie louie yeahyeah!
AKQ 1629
1 TomTomaat
1 Ofyles2
1 Yankee
1 mr_anonimous
2 BasOne
2 Nico_S
1 Tanjaa
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moody Bleus? Is dat een humeurig stukje vlees met kaas en ham er in?
Sorry.. niet aan gedachtquote:Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Bas nou even een vraag uit een andere categorie. Ik vind het niet erg maar er zijn er die dit niet leuk vinden.
Ok we laten muziek even varen, wat dacht je van film?quote:Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Bas nou even een vraag uit een andere categorie. Ik vind het niet erg maar er zijn er die dit niet leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |