abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:54:36 #121
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70530199
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:33 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ik moet Lambiekje wel deels gelijk geven. Het is nog niet wetenschappelijk bewezen dat straling vanuit masten of telefoons zelf onschadelijk is of geen aantoonbaar effect heeft op mensen. De test die erbij in de buurt komt kan absoluut niet gebruikt worden voor conclusies op de lange termijn. Daarmee is het onwetenschappelijk om straling van masten als GSM of UMTS als onschadelijk te beschouwen.

Roepen dat iets een laag vermogen heeft en daarmee onschadelijk is (wat nogal eens gebeurd), is op zijn zachtst gezegd onzinnig.
Uhh ik weet niet maar sinds de komst van de magnetron is men al bewust van de gevaren van electrosmog.
Maar dat wordt als met alles onderdrukt.

Er zijn genoeg onderzoeken die zeggen dat het WEL kwalijk is. Maar nee de ohzo betrouwbare Volkskrant, Ab Klink en RIVM zeggen dat het niet zo is dus het probleem er niet. How stupid.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70534040
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het betreft deze publicatie:
[..]

Het gaat niet zozeer om een heel concreet medicijn, maar meer een 'proof of concept' en dan wel het concept waarbij eerst de resistentie van de tumorcellen wordt uitgeschakeld d.m.v. nanodelivery en vervolgens met een tweede stap een soort van nanodelivery chemokuur de tumor vernietigd wordt.
[..]

Het gaat om het gebruik van minicellen voor de levering, dat goede resultaten in vivo levert, in tegenstelling tot virale vectoren e.d.
Dank. Heel verhelderend.
Dat is inderdaad iets heel anders.
Als ik het goed begrijp, worden via kenmerkende receptoren mini-cellen de kankercel ingebracht, die dan een lading van resistentieëiwitremmercoderend RNA inbrengen. Nadat dat tot expressie is gekomen en zijn werk heeft kunnen doen, worden op dezelfde manier celdodende stoffen ingebracht.
Slim wel, maar inderdaad een compleet andere methode dan de door mij gelezene.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_70534961
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ah vandaar dat artsen absoluut niet hun eigen chemokuurs volgen.
Ook dat is een eigen visie (of een visie van een bepaalde groep) zonder cijfers volgens mij.

Ben je überhaupt bekend met chemokuren? Je weet toch wel dat niet elke chemo voor elk soort kanker geschikt is? Ik wel, en heb het stap voor stap gevolgd. Van heel dichtbij meegemaakt. Ja, er zijn bijwerkingen...gevolgen..Je moet keuzes maken die de rest van je leven hoe dan ook zullen beïnvloeden.

Doordat er een protocol doorlopen is, kunnen door een bepaalde shake veel kinderen nu met veel minder bestraling uit, zodat er minder hersencellen beschadigd worden. Want de bestraling (die wel nodig is voor het geval waarover ik het heb) Maken ook veel goede hersencellen stuk. Ja, er zijn blijvende gevolgen (vooral voor kinderen), maar in bepaalde gevallen is dat niet anders.

Er zijn zoveel verschillende chemo's voor verschillende soorten kanker, dat ik het vreemd vind dat je er niet eens over nadenkt dat het wel heel toevallig zou zijn wanneer een arts precies die kanker zou krijgen waarvoor hijzelf meegeholpen heeft aan het ontwikkelen van die bewuste shake (chemo)

Jij mag uiteraard (mocht jij of je familie met kanker te maken krijgen) het proberen met alleen onbespoten groente en fruit....waarvan ik trouwens niet ontken dat dit goed voor je lichaam is.

Met alleen die vitaminen (die zorgzame ouders hun kinderen überhaupt wel geven) zou ze nu allang niet meer leven. Net als die kleuren-therapie niet heeft geholpen. Voor 25 jaar terug was er trouwens nog niet eens een middel voor deze vorm van kanker.

Het enige wat volgens mij heeft geholpen qua bijzondere dingen is iets met een soort van magnetisch veld veranderen zodat ze meer energie kreeg..
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 1 juli 2009 @ 07:34:01 #124
66825 Reya
Fier Wallon
pi_70536170
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Lambiekje het volgende:
Op kanker te voorkomen is vitaminerijk voedsel noodzakelijk en laat dat nu de laatste jaren weggefokt zijn uit ons vermonsantode gentechgroentes en -fruit.
Voorwaar, daarom kamp ik met chronische scheurbuik!
pi_70536388
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:02:30 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70540212
-=edit- Niet doen

[ Bericht 83% gewijzigd door paddy op 01-07-2009 17:21:14 ]
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:07:20 #127
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70540352
Het leuke van Lambiekje is dat ie altijd zo dubbel is.

Ik zit erop te wachten dat ie ooit eens over iets begint dat inderdaad pas later aan de 'officiele' geneeskunde wordt toegevoegd, dan heeft ie een probleem
Want zodra iets eenmaal officieel geaccepteerd wordt is het voor Lambiekje 100% zeker dat het niet werkt
Tenslotte zijn alle doktoren hufters die absoluut onder geen enkele voorwaarde iemand beter zouden willen maken, en ontmoeten ze elkaar elke maandagavond in de wekelijkse "hoe vermoord ik zoveel mogelijk mensen"-meeting.
zzz
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:50:52 #128
236109 Machiavelli.
er is geen betere!
pi_70541790
quote:
Op kanker te voorkomen is vitaminerijk voedsel noodzakelijk en laat dat nu de laatste jaren weggefokt zijn uit ons vermonsantode gentechgroentes en -fruit.
Gentech wordt juist gebruikt om voedsel gezonder en vitaminerijker te maken.
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:24:13 #129
52357 Lambiekje
pi_70544820
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:30:18 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70545043
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:54 schreef Lambiekje het volgende:

Er zijn genoeg onderzoeken die zeggen dat het WEL kwalijk is. Maar nee de ohzo betrouwbare Volkskrant, Ab Klink en RIVM zeggen dat het niet zo is dus het probleem er niet. How stupid.
even doorbordurend op wat _Led_ zegt, deze studies zijn allemaal gepubliceerd in de door jou zo verafschuwde wetenschappelijke tijdschriften.... verklaar eens waarom deze dan ineens wel valide zouden moeten zijn? Je kunt niet eerst een bron afwijzen om hem vervolgens zelf als bron te gebruiken.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_70545141
Ohja, haal de vegetariërs er maar bij. Mijn overgrootmoeder is 104 geworden en at elke dag een lekker stuk vlees.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:52:12 #132
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_70545698
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:32 schreef Dragorius het volgende:
Mijn overgrootmoeder is 104 geworden en at elke dag een lekker stuk vlees.
Mijn klasgenootje is 11 geworden en at elke dag een lekker stuk vlees.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_70546051
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:30 schreef Re het volgende:

[..]

even doorbordurend op wat _Led_ zegt, deze studies zijn allemaal gepubliceerd in de door jou zo verafschuwde wetenschappelijke tijdschriften.... verklaar eens waarom deze dan ineens wel valide zouden moeten zijn? Je kunt niet eerst een bron afwijzen om hem vervolgens zelf als bron te gebruiken.
Maar dat is het kenmerk van elke crackpot, of het nou Lambiekje, een creationist of een scientology aanhanger betreft. Waar een normaal persoon (met kennis van zaken) zal proberen onderzoeken individueel en op basis van inhoud te beoordelen, is de redenatie bij dat soort mensen simpelweg 'bevestigt het mijn bekrompen wereldbeeldje? Dan is het waar. Spreekt het mijn bekrompen wereldbeeldje tegen? Dan is het niet waar.'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:18:21 #134
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70546528
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:24 schreef Lambiekje het volgende:

Wat is je punt? Iedereen weet dat cholesterol een probleem is? Ik heb het hele filmpje gekeken en ze zeggen niks anders dan dat te vet eten slecht voor je is. Het filmpje is bovendien gericht op de VS. Als je hier yoghurt eet zit daar nauwelijks vet in. Er komt niks in voor dat je claim ondersteunt dat je kanker kunt voorkomen door 'natuurlijk' te eten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:35:43 #135
52357 Lambiekje
pi_70555102
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

Wat is je punt? Iedereen weet dat cholesterol een probleem is? Ik heb het hele filmpje gekeken en ze zeggen niks anders dan dat te vet eten slecht voor je is. Het filmpje is bovendien gericht op de VS. Als je hier yoghurt eet zit daar nauwelijks vet in. Er komt niks in voor dat je claim ondersteunt dat je kanker kunt voorkomen door 'natuurlijk' te eten.
yep maar daar komt verandering in eind van 't jaar.
pi_70555255
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Vertel eens wat je in je glazen bol hebt gezien.
Ik ben daar wel benieuwd naar.
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:42:30 #137
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70555314
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef Lambiekje het volgende:
Vertel?
  woensdag 1 juli 2009 @ 19:06:14 #138
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70555916
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Vertel?
dan opent een stlletje alu hoedjes gemeenschappen een soort van initiatief om de wereld over te nemen... of iets dergelijks...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 1 juli 2009 @ 20:33:32 #139
52357 Lambiekje
pi_70558829
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 18:42 schreef Catbert het volgende:

[..]

Vertel?
codex alimentarius. anyone!?
pi_70559702
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 20:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

codex alimentarius. anyone!?
Aangezien niet iedereen zoals jij in dat wereldje zit, misschien een optie om het eens uit te leggen, ipv een intressante opmerking neer te gooien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')