Uhh ik weet niet maar sinds de komst van de magnetron is men al bewust van de gevaren van electrosmog.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:33 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik moet Lambiekje wel deels gelijk geven. Het is nog niet wetenschappelijk bewezen dat straling vanuit masten of telefoons zelf onschadelijk is of geen aantoonbaar effect heeft op mensen. De test die erbij in de buurt komt kan absoluut niet gebruikt worden voor conclusies op de lange termijn. Daarmee is het onwetenschappelijk om straling van masten als GSM of UMTS als onschadelijk te beschouwen.
Roepen dat iets een laag vermogen heeft en daarmee onschadelijk is (wat nogal eens gebeurd), is op zijn zachtst gezegd onzinnig.
Dank. Heel verhelderend.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het betreft deze publicatie:
[..]
Het gaat niet zozeer om een heel concreet medicijn, maar meer een 'proof of concept' en dan wel het concept waarbij eerst de resistentie van de tumorcellen wordt uitgeschakeld d.m.v. nanodelivery en vervolgens met een tweede stap een soort van nanodelivery chemokuur de tumor vernietigd wordt.
[..]
Het gaat om het gebruik van minicellen voor de levering, dat goede resultaten in vivo levert, in tegenstelling tot virale vectoren e.d.
Ook dat is een eigen visie (of een visie van een bepaalde groep) zonder cijfers volgens mij.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ah vandaar dat artsen absoluut niet hun eigen chemokuurs volgen.
Voorwaar, daarom kamp ik met chronische scheurbuik!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:46 schreef Lambiekje het volgende:
Op kanker te voorkomen is vitaminerijk voedsel noodzakelijk en laat dat nu de laatste jaren weggefokt zijn uit ons vermonsantode gentechgroentes en -fruit.
Gentech wordt juist gebruikt om voedsel gezonder en vitaminerijker te maken.quote:Op kanker te voorkomen is vitaminerijk voedsel noodzakelijk en laat dat nu de laatste jaren weggefokt zijn uit ons vermonsantode gentechgroentes en -fruit.
even doorbordurend op wat _Led_ zegt, deze studies zijn allemaal gepubliceerd in de door jou zo verafschuwde wetenschappelijke tijdschriften.... verklaar eens waarom deze dan ineens wel valide zouden moeten zijn? Je kunt niet eerst een bron afwijzen om hem vervolgens zelf als bron te gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
Er zijn genoeg onderzoeken die zeggen dat het WEL kwalijk is. Maar nee de ohzo betrouwbare Volkskrant, Ab Klink en RIVM zeggen dat het niet zo is dus het probleem er niet. How stupid.
Mijn klasgenootje is 11 geworden en at elke dag een lekker stuk vlees.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:32 schreef Dragorius het volgende:
Mijn overgrootmoeder is 104 geworden en at elke dag een lekker stuk vlees.
Maar dat is het kenmerk van elke crackpot, of het nou Lambiekje, een creationist of een scientology aanhanger betreft. Waar een normaal persoon (met kennis van zaken) zal proberen onderzoeken individueel en op basis van inhoud te beoordelen, is de redenatie bij dat soort mensen simpelweg 'bevestigt het mijn bekrompen wereldbeeldje? Dan is het waar. Spreekt het mijn bekrompen wereldbeeldje tegen? Dan is het niet waar.'.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:30 schreef Re het volgende:
[..]
even doorbordurend op wat _Led_ zegt, deze studies zijn allemaal gepubliceerd in de door jou zo verafschuwde wetenschappelijke tijdschriften.... verklaar eens waarom deze dan ineens wel valide zouden moeten zijn? Je kunt niet eerst een bron afwijzen om hem vervolgens zelf als bron te gebruiken.
Wat is je punt? Iedereen weet dat cholesterol een probleem is? Ik heb het hele filmpje gekeken en ze zeggen niks anders dan dat te vet eten slecht voor je is. Het filmpje is bovendien gericht op de VS. Als je hier yoghurt eet zit daar nauwelijks vet in. Er komt niks in voor dat je claim ondersteunt dat je kanker kunt voorkomen door 'natuurlijk' te eten.quote:
yep maar daar komt verandering in eind van 't jaar.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is je punt? Iedereen weet dat cholesterol een probleem is? Ik heb het hele filmpje gekeken en ze zeggen niks anders dan dat te vet eten slecht voor je is. Het filmpje is bovendien gericht op de VS. Als je hier yoghurt eet zit daar nauwelijks vet in. Er komt niks in voor dat je claim ondersteunt dat je kanker kunt voorkomen door 'natuurlijk' te eten.
Vertel eens wat je in je glazen bol hebt gezien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
yep maar daar komt verandering in eind van 't jaar.
Vertel?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:35 schreef Lambiekje het volgende:
yep maar daar komt verandering in eind van 't jaar.
dan opent een stlletje alu hoedjes gemeenschappen een soort van initiatief om de wereld over te nemen... of iets dergelijks...quote:
codex alimentarius. anyone!?quote:
Aangezien niet iedereen zoals jij in dat wereldje zit, misschien een optie om het eens uit te leggen, ipv een intressante opmerking neer te gooien?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |