Incendiary. Wel een mooie film. In Deception was ze ook goed trouwens.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zag ik ook ergens, waar is ie van?
Hoi Jordy!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
GADVERDAMME DAT ZIJN BORSTEN HOE DURF JE IK ZIT OP MIJN WERK HOOR STELJE VOOR DAT MIJN BAAS DIT ZAG OMGOPMG
Even opzoeken.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Incendiary. Wel een mooie film. In Deception was ze ook goed trouwens.
Ze is trouwens de vriendin/weduwe van Heath Ledger.
Ja!quote:
geen pijpsletjes a la monica lewiskey ?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:15 schreef Zotheid het volgende:
Uit eigen ervaring kan ik mededelen dat de politieke assistentes van onze ministers vrij weinig voorstellen.
Ze is niet zo blij met die opmerking...quote:Op maandag 29 juni 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze heeft een wat vreemde houding op die foto?
Wat dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:15 schreef Zotheid het volgende:
Uit eigen ervaring kan ik mededelen dat de politieke assistentes van onze ministers vrij weinig voorstellen.
GODVERDOMME!quote:
Ik mis dr tepels!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:16 schreef swarmahoer het volgende:
kwam ik ff tegen, zonde om niet te delen
Ik zie het.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is niet zo blij met die opmerking...
[ afbeelding ]
Dat ziet er heel apart uit. Der benen zijn twee keer zo kort als der bovenlichaam.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is niet zo blij met die opmerking...
[ afbeelding ]
Goede post. Ze heet Alina blijkbaar, zou best meer van d'r willen zien..quote:
Ik had vandaag een borrel in het ministerie van VWS, stel simpele zielen zeg.quote:
Nou zeg, dan post ik wel weer Sasha Grey.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat ziet er heel apart uit. Der benen zijn twee keer zo kort als der bovenlichaam.
Hadden ze het over Jan Smit, of wat?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had vandaag een borrel in het ministerie van VWS, stel simpele zielen zeg.
Dat is oud nieuws. Nu hebben ze het natuurlijk over Michael Jackson.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hadden ze het over Jan Smit, of wat?
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou zeg, dan post ik wel weer Sasha Grey.
[ afbeelding ]
Zo te zien wel. Ziet er inderdaad vaag uit.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wtf
Dit is toch niet echt haar hoop ik?
Wat een homo's, geeneens over Billy "ALL CAPS LOCK" Mays?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is oud nieuws. Nu hebben ze het natuurlijk over Michael Jackson.
Het was Balkenende zelf niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hadden ze het over Jan Smit, of wat?
Dat is morgen. Je moet dat soort belangrijke dingen natuurlijk niet allemaal op 1 dag behandelen, dat trekken ze niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat een homo's, geeneens over Billy "ALL CAPS LOCK" Mays?
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is oud nieuws. Nu hebben ze het natuurlijk over Michael Jackson.
Woensdag staat overigens het vertrek van Kathleen op de agenda en donderdag het afscheid van Krezip. Ja, zelfs met dit soort dingen lopen ze achter natuurlijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is morgen. Je moet dat soort belangrijke dingen natuurlijk niet allemaal op 1 dag behandelen, dat trekken ze niet.
samenvatting ?quote:
doe mijn maar miley cyprusquote:Op maandag 29 juni 2009 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
ze staat vaak op tattoeages
Samenvatting: een van de eerste pin-ups, bondagemodel in de jaren 50, schitzofreen in de jaren 80, cultstatus, overleden op dr 85e vorig jaar
wat is de vraagquote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef gers het volgende:
[..]
GODVERDOMME!
owja kan ik aan jouw ook een vraagje over me toekomstige abo vragen?
moet ik echt me adres opgeven dat zoek ik niet namelijkquote:
voor mijn bank en Ideal welquote:Op maandag 29 juni 2009 20:38 schreef swarmahoer het volgende:
moest dat dan? heb ik niet gedaan hoor... alleen bij het overmaken krijgen ze dus wel je echte naam te zien natuurlijk
Die is geen 85 geworden vorig jaarquote:
En dan nu...quote:Op maandag 29 juni 2009 20:29 schreef BobbyB het volgende:
En nu ga ik CSI kijken. Los Ballos!
Wat ben jij voor bejaarde...quote:Op maandag 29 juni 2009 20:49 schreef Devvie het volgende:
Lig ik net lekker te slapen, komt mn pa zeiken dat internet het niet doet..
Verkapt zie-mij-bijna-jarig-zijn.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
Ik krijg zulke lompe post tegenwoordig![]()
[..]
horen wie het zegtquote:
jawelquote:
Nee hoorquote:
de touche niet herkennenquote:
We hebben een impasse bereikt.quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben een impasse bereikt.
In your face.
Nou...quote:
ik ben tantoe goedquote:
'word', kut-FP'er.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
Zeg 4EBE wordt jij nou doorgesmeerd door Zotheid? Of sms'en jullie alleen
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
wat jij wiltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Hou op met aanmoedigenquote:
Niet alleen door hem hoorquote:Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:21 schreef gers het volgende:
[..]
wat jij wiltBluh bluh bluh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
jij bent bijna de fok milfquote:
geef maar toe je kan er niet mee omgaanquote:
Sinds wanneer heb ik kinderen?quote:
over 9 maandenquote:Op maandag 29 juni 2009 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb ik kinderen?
Ik geef helemaal niet toequote:
Van wie?quote:
Je vriend.quote:
als je dadelijk ligt te slapen ga ik je slaapfuckenquote:
Haha. Ik wilde dus een ninja-edit doen (uiteraard zag ik gelijk mijn foutquote:
Hell no..quote:
Nee nog niet, heb jij al gedate met ZH?quote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:27 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Haha. Ik wilde dus een ninja-edit doen (uiteraard zag ik gelijk mijn fout) maar m'n computer liep fuckin' vast. Helemaal restart moeten doen, potdorie.
quote:
Jij bent eng.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:26 schreef gers het volgende:
[..]
als je dadelijk ligt te slapen ga ik je slaapfucken![]()
ik weet hoe je heetquote:Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nog niet, heb jij al gedate met ZH?
Bovendien heet ik geen P. / E. / Ma of K
quote:
Nee. En over wie heb je het in godsnaam?quote:Op maandag 29 juni 2009 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee nog niet, heb jij al gedate met ZH?
Bovendien heet ik geen P. / E. / Ma of K
Al zn dates..quote:Op maandag 29 juni 2009 21:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nee. En over wie heb je het in godsnaam?
Ik heb alleen een date gehad met De_Ananas.
Sawyer gaat dood.quote:Op maandag 29 juni 2009 21:32 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben Lost kijken. Ciaoschatjes!
Daar gaat het niet om...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |