Incendiary. Wel een mooie film. In Deception was ze ook goed trouwens.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die zag ik ook ergens, waar is ie van?
Hoi Jordy!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:10 schreef Siniti het volgende:
[..]
GADVERDAMME DAT ZIJN BORSTEN HOE DURF JE IK ZIT OP MIJN WERK HOOR STELJE VOOR DAT MIJN BAAS DIT ZAG OMGOPMG
Even opzoeken.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Incendiary. Wel een mooie film. In Deception was ze ook goed trouwens.
Ze is trouwens de vriendin/weduwe van Heath Ledger.
Ja!quote:
geen pijpsletjes a la monica lewiskey ?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:15 schreef Zotheid het volgende:
Uit eigen ervaring kan ik mededelen dat de politieke assistentes van onze ministers vrij weinig voorstellen.
Ze is niet zo blij met die opmerking...quote:Op maandag 29 juni 2009 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze heeft een wat vreemde houding op die foto?
Wat dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:15 schreef Zotheid het volgende:
Uit eigen ervaring kan ik mededelen dat de politieke assistentes van onze ministers vrij weinig voorstellen.
GODVERDOMME!quote:
Ik mis dr tepels!quote:Op maandag 29 juni 2009 20:16 schreef swarmahoer het volgende:
kwam ik ff tegen, zonde om niet te delen
Ik zie het.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is niet zo blij met die opmerking...
[ afbeelding ]
Dat ziet er heel apart uit. Der benen zijn twee keer zo kort als der bovenlichaam.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is niet zo blij met die opmerking...
[ afbeelding ]
Goede post. Ze heet Alina blijkbaar, zou best meer van d'r willen zien..quote:
Ik had vandaag een borrel in het ministerie van VWS, stel simpele zielen zeg.quote:
Nou zeg, dan post ik wel weer Sasha Grey.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:19 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat ziet er heel apart uit. Der benen zijn twee keer zo kort als der bovenlichaam.
Hadden ze het over Jan Smit, of wat?quote:Op maandag 29 juni 2009 20:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had vandaag een borrel in het ministerie van VWS, stel simpele zielen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |