abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70496251
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:36 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Vreemd, maar ik lees niet zo vaak (lees nooit) dat er een Chinees is vermoord. Heb je hier misschien een bron van?
Ik heb niet het idee dat jij vragen stelt om er wijzer van te worden, dus doe zelf maar even je best.
pi_70496266
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:38 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Kom maar eens een keer met me mee om ze te ontmoeten. Dan duw ik die onderbouwing door je neus.
Jij wordt ook steeds agressiever he.
pi_70496276
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Men praat het gedrag van die rotjochies niet goed, men ageert tegen de mongolen (want dat zijn het) aan de andere kant die zich niet kunnen gedragen zodra dit onderwerp aan de kaak wordt gesteld. Probeer maar eens een fatsoenlijke discussie te beginnen m.b.t. de problematiek, binnen no time een troll post met overdrijvingen en generalisering.
Ik begrijp je standpunt hoor. Maar jij reageert wel voornamelijk op die trolls en overdrijvingen..
  maandag 29 juni 2009 @ 22:40:05 #204
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70496294
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Chinezen vermoorden elkaar. Daar hebben Nederlanders geen last van. Behalve dan als er weer eens over en weer geschoten wordt op de A4 ofzo.
Misschien dat er overheem hebt gelezen maar ik heb om een (betrouwbare) bron gevraagd. Jouw persoonlijke mening vind ik eerlijk gezegd niet zo'n betrouwbare bron.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:40:38 #205
236264 crew  capricia
pi_70496321
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:38 schreef gelly het volgende:

[..]

Oh, ik dacht de autochtone slachtofferrol te herkennen waarin gejammerd werd dat een ander alles krijgt en "hij" overal zelf voor moet opdraaien.
Ik denk wel dat de autochtone NL iets meer bijdraagt aan de schatkist dan de gemiddelde Marokkaan hier btw.
Echte onderbouwing heb ik niet, onderbuikgevoel zeg maar...maar wat denk je zelf? Dat het procentueel in evenwicht is?
En dat subsidies ook in evenwicht zijn?

Het subsidie systeem begint al bij de basisschool in groep 1 waarin er een aantal leerlingen geen Nederlands spreken en dat nog moeten leren op 4 jarige leeftijd. Daar begint de achterstand en de subsidiekraan al...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70496349
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:38 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dan is het nu eindelijk mijn beurt om met "CIJFERS!!!" te roepen. Kom maar op. Ik ken de verhalen ook, maar heb ze nooit bevestigd zien worden.
http://books.google.com/books?id=IAJwrMppsLkC&pg=PA247&lpg=PA247&dq=Criminaliteit+chinezen&source=bl&ots=IG-gRaKB82&sig=jgSFjnhdriEWzEsa2QCmQqvdNf0&hl=en&ei=eyZJSuapDIfH-Qbpxrgr&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=7

Hier, een leuk boek.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70496361
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:39 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jij wordt ook steeds agressiever he.
Zegt degene die "kanker op" heeft gezegd..
pi_70496364
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:39 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik begrijp je standpunt hoor. Maar jij reageert wel voornamelijk op die trolls en overdrijvingen..
Niet zo gek he.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70496382
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:39 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat jij vragen stelt om er wijzer van te worden, dus doe zelf maar even je best.
Dit is hilarisch. Meneer Gelly die zelf altijd om harde cijfers riep en nu het hem niet uitkomt wil meneer er niets van weten. Ah gossie toch.
pi_70496407
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:38 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dan is het nu eindelijk mijn beurt om met "CIJFERS!!!" te roepen. Kom maar op. Ik ken de verhalen ook, maar heb ze nooit bevestigd zien worden.
http://www.burojansen.nl/traa/b8_2_37.htm
  maandag 29 juni 2009 @ 22:43:43 #212
188345 Py
op zich
pi_70496448
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, want dan zou er spontaan gesproken worden over "Nederlanders" het fenomeen komt ook vaker voor op TV trouwens - goede Marokkanen zijn "Nederlanders". Anderen niet. Dus Marokkanen zouden dan niet eens bestaan.
Nahja
Alle buitenlanders die normaal meedoen in Nederland zijn Nederlanders. En als ze dan iets extra goeds doen, en 'wij', de autochtonen, trots roepen "die hoort bij ons!", is het weer niet goed. Moeten we ze dan maar weer discrimineren? "Bwach viel wel mee die prestatie, het was maar een Marokkaan"
quote:
Marokkanen hebben politici geleverd, kunstenaars, schrijvers en caberatiers. Ze zitten op allerlei posities in Nederland. Daar hoor ik niemand over. Hoeveel Chinezen zie je die positie bekleden. Daarentegen zijn er ook slechte zaken te benoemen, die Chinezen weer niet hebben.
Nou even een applausje dan voor mensen die gewoon meedoen en er iets van lijken te willen maken. Chinees, Italiaans, Roemeens, Russisch, Peruaans, Zimbabwaans, slim, snel, groot, sterk, klein, simpel, religieus, homo het maakt me allemaal geen zak uit. Ik denk dat we hier allemaal wel door hebben dat we met veel uiteenlopende kleuren en smaken te maken hebben in onze samenleving. We zijn een welvarend land met uitgebreidde sociale voorzieningen en instanties die mensen op weg kunnen helpen op allerlei gebieden. Allemaal beschikbaar voor alle kleuren en smaken mensen hier. Het enige wat we vragen is dat je niet tot overlast bent voor de samenleving. En op dit moment is er één clubje wat er structureel uitspringt met specifiek irritant gedrag. Een type overlast die het best omschreven kan worden met straatterreur.
Daar wordt heftiger op gereageerd dan op een schilderijtje ja. Logisch.
quote:
Relativeren, op een rationele manier, ik ga nu nova kijken.
  maandag 29 juni 2009 @ 22:43:44 #213
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_70496450
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:00 schreef gelly het volgende:

[..]

JIJ hoort daar nooit iets over. Misschien lees je enkel de FP, dat kan. Misschien ben je wat treinkapingen vergeten. Dat kan ook.
Daarvoor moet je bij Sun zijn, niet bij mij.
pi_70496468
quote:
Ah, hier kunnen we iets mee.

Feit blijft echter dat zolang een bevolkingsgroep alleen zichzelf uitroeit niemand er een fuck om geeft.
pi_70496507
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef Disorder het volgende:

[..]

Zozo, denderende cijfers hoor.
http://www.bndestem.nl/al(...)and-zien-vaak-af.ece

Tussen 1992 en 2007 werden 48 Chinezen in Nederland vermoord, vrijwel allemaal bij afrekeningen.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 29 juni 2009 @ 22:44:58 #216
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70496518
Maar niemand kan toch met droge ogen ontkennen dat Marokkanen als groep bovenmatig veel overlast veroorzaken. Let wel, het is maar 5% van de bevolking of zoiets! Terwijl je met een dergelijke TT er al voetstoots vanuit gaat dat het wel weer Marokkanen zijn geweest. En 9 van de 10 keer krijg je nog gelijk ook. Dat beeld is niet uit het niets gekomen.

Zelfs andere allochtonen, zelfs andere islamieten, beginnen al te roepen dat ze alle Marokkanen het land uit moeten trappen. Dat wil toch wel wat zeggen.
The End Times are wild
pi_70496546
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:34 schreef Mutant01 het volgende:

Ik zeg niet dat ze er niet zijn,
Nee, maar je geeft een paar voorbeelden van een op zich hele grote groep waar we problemen mee hebben. Guess what? we hebben wel meer groepen waar we problemen mee hebben. Antlliaanen bv. Dan kan er een opstaan en zeggen dat er ook goede zijn maar daar gaat het niet over.

Als je een probleem hebt pak je die aan. is het 1 marokkaan focus je meer op de 2 chinezen. Zijn het 2 marokaanen en 1 chinees focus je je op de marokaanen. (heel simpel gezegd)

Het probleem met de marokkaanen is dat ze HEEL erge overlast bezorgen nu. Dat dient naar beheersbare proporties teruggebracht te worden. Ofwel, naar normale percentages. (liefst nul maar goed)

Het kan wel. Je hebt de voorbeelden van jezelf en trouwens, jijzelf lijkt me wel een goeie om mee te ouwehoeren. Maar met alles te bagataliseren komen we nergens.
pi_70496562
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef LXIV het volgende:
Maar niemand kan toch met droge ogen ontkennen dat Marokkanen als groep bovenmatig veel overlast veroorzaken. Let wel, het is maar 5% van de bevolking of zoiets! Terwijl je met een dergelijke TT er al voetstoots vanuit gaat dat het wel weer Marokkanen zijn geweest. En 9 van de 10 keer krijg je nog gelijk ook. Dat beeld is niet uit het niets gekomen.

Zelfs andere allochtonen, zelfs andere islamieten, beginnen al te roepen dat ze alle Marokkanen het land uit moeten trappen. Dat wil toch wel wat zeggen.
"Dat wil toch wel wat zeggen".

Wat wil je daar in vredesnaam mee insinueren?
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:46:01 #219
236264 crew  capricia
pi_70496567
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef Py het volgende:

[..]

Nahja
Alle buitenlanders die normaal meedoen in Nederland zijn Nederlanders. En als ze dan iets extra goeds doen, en 'wij', de autochtonen, trots roepen "die hoort bij ons!", is het weer niet goed. Moeten we ze dan maar weer discrimineren? "Bwach viel wel mee die prestatie, het was maar een Marokkaan"
[..]

Nou even een applausje dan voor mensen die gewoon meedoen en er iets van lijken te willen maken. Chinees, Italiaans, Roemeens, Russisch, Peruaans, Zimbabwaans, slim, snel, groot, sterk, klein, simpel, religieus, homo het maakt me allemaal geen zak uit. Ik denk dat we hier allemaal wel door hebben dat we met veel uiteenlopende kleuren en smaken te maken hebben in onze samenleving. We zijn een welvarend land met uitgebreidde sociale voorzieningen en instanties die mensen op weg kunnen helpen op allerlei gebieden. Allemaal beschikbaar voor alle kleuren en smaken mensen hier. Het enige wat we vragen is dat je niet tot overlast bent voor de samenleving. En op dit moment is er één clubje wat er structureel uitspringt met specifiek irritant gedrag. Een type overlast die het best omschreven kan worden met straatterreur.
[..]

Mooi verwoord!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70496621
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk toch?
pi_70496642
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:45 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Nee, maar je geeft een paar voorbeelden van een op zich hele grote groep waar we problemen mee hebben. Guess what? we hebben wel meer groepen waar we problemen mee hebben. Antlliaanen bv. Dan kan er een opstaan en zeggen dat er ook goede zijn maar daar gaat het niet over.

Als je een probleem hebt pak je die aan. is het 1 marokkaan focus je meer op de 2 chinezen. Zijn het 2 marokaanen en 1 chinees focus je je op de marokaanen. (heel simpel gezegd)

Het probleem met de marokkaanen is dat ze HEEL erge overlast bezorgen nu. Dat dient naar beheersbare proporties teruggebracht te worden. Ofwel, naar normale percentages. (liefst nul maar goed)

Het kan wel. Je hebt de voorbeelden van jezelf en trouwens, jijzelf lijkt me wel een goeie om mee te ouwehoeren. Maar met alles te bagataliseren komen we nergens.
Ik vergelijk liever niet met andere bevolkingsgroepen, dat doen anderen liever om zo te laten zien hoe "extreem" het gesteld is met Marokkanen. Dan moeten diezelfde mensen niet gaan huilen als ik dezelfde bevolkingsgroepen in hun nadeel ga vergelijken.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 29 juni 2009 @ 22:47:51 #222
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70496662
quote:
Post je nou express zon lang stuk in de hoop dat mensen het niet lezen

Jij hebt het blijkbaar wel gelezen. vertel, hoeveel chinezen hebben iemand vermoord in de laatste 20 jaar?
pi_70496666
quote:

[..]

Nahja
[..]

[..]

Nog even citeren. Goed verwoord inderdaad.
pi_70496684
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Jij hebt het blijkbaar wel gelezen. vertel, hoeveel chinezen hebben iemand vermoord in de laatste 20 jaar?
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

http://www.bndestem.nl/al(...)and-zien-vaak-af.ece

Tussen 1992 en 2007 werden 48 Chinezen in Nederland vermoord, vrijwel allemaal bij afrekeningen.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:48:58 #225
236264 crew  capricia
pi_70496723
quote:

[..]

Ik vind jou eigenlijk wel een voorbeeld van iemand die het allemaal probeert te bagitaliseren.

Terwijl toch wel ieder weldenkend mens weet dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn bij groepen die ellende en overlast in de maatschappij veroorzaken.

Vreemd hoor.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70496724
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef LXIV het volgende:
Maar niemand kan toch met droge ogen ontkennen dat Marokkanen als groep bovenmatig veel overlast veroorzaken. Let wel, het is maar 5% van de bevolking of zoiets!
Slechts 2%
pi_70496755
quote:

[..]

Nahja
Het is wel typisch, al het "slechts" is buitenlands en al het "goeds" is Nederlander. Wees dan niet zo hypocriet, want dat ligt er nu mijlen dik bovenop.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 29 juni 2009 @ 22:50:04 #228
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70496774
quote:

[..]

Zal ik hem dan maar inkoppen? DAT IEDEREEN DIE MAROKKANEN BEU IS.
pi_70496787
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vind jou eigenlijk wel een voorbeeld van iemand die het allemaal probeert te bagitaliseren.

Terwijl toch wel ieder weldenkend mens weet dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn bij groepen die ellende en overlast in de maatschappij veroorzaken.

Vreemd hoor.
Wat lul je toch dom? Waar zie jij mij iets bagetalliseren? Loop toch niet zo te insinueren zeg.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:51:50 #230
236264 crew  capricia
pi_70496875
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat lul je toch dom? Waar zie jij mij iets bagetalliseren? Loop toch niet zo te insinueren zeg.
Dus je bent het er wel mee eens dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in het zich misdragen, het veroorzaken van ellende en overlast in de maatschappij?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70496911
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:51 schreef capricia het volgende:

[..]

Dus je bent het er wel mee eens dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in het zich misdragen, het veroorzaken van ellende in de maatschappij?
Biedt eerst maar eens je verontschuldiging aan. Eerst insinueren en dan vragen.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:53:07 #232
236264 crew  capricia
pi_70496923
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Biedt eerst maar eens je verontschuldiging aan.
Het is een simpele vraag Mutant. Ja of Nee.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70496926
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ah, hier kunnen we iets mee.

Feit blijft echter dat zolang een bevolkingsgroep alleen zichzelf uitroeit niemand er een fuck om geeft.
Punt is dat er steeds gehamerd wordt op aanpassen, integreren e.d. als oorzaak voor wangedrag. De Nederlandse Marokkanen zijn, gek genoeg, nu juist een groep die zich in de Nederlandse samenleving beweegt en aangepast is, al doet men anders vermoeden. Er zijn nauwelijks nog dingen te herkennen als typisch Marokkaans onder de jongeren. Juist als ze zich niet aangepast hadden had niemand last van ze gehad. Het zijn ook niet de onaangepaste oudere generaties die voor problemen zorgen.

En juist de Nederlandse Chinezen worden aangemerkt als groep die aangepast en niemand tot last zou zijn.

Als mensen hun feiten niet kennen, hoe kan je dan in hemelsnaam tot een oplossing komen ?
  maandag 29 juni 2009 @ 22:53:15 #234
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70496927
quote:

[..]

Dat het te ver gekomen is en dat ze het veel te bont gemaakt hebben. Niet alleen in de ogen van de Nederlanders, maar ook in de ogen van allochtonen en zelfs van moslims. De meeste Turken die ik ken kotsen ook op Marokkanen.
The End Times are wild
pi_70496985
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat het te ver gekomen is en dat ze het veel te bont gemaakt hebben. Niet alleen in de ogen van de Nederlanders, maar ook in de ogen van allochtonen en zelfs van moslims. De meeste Turken die ik ken kotsen ook op Marokkanen.
Wow, erg apart - dat wat jij zegt herken ik namelijk TOTAAL niet. En ik durf hier heel veel Turken bij te halen die compleet het tegenovergestelde durven te beweren van wat jij hier nu weer loopt te lullen. Jij kent zeker een apart slag Turken dan.

Je bent weer aan het OVERDRIJVEN. Iets waar ik al eerder op wees, het doet de discussie niet goed.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70497013
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef gelly het volgende:

[..]

Punt is dat er steeds gehamerd wordt op aanpassen, integreren e.d. als oorzaak voor wangedrag. De Nederlandse Marokkanen zijn, gek genoeg, nu juist een groep die zich in de Nederlandse samenleving beweegt en aangepast is, al doet men anders vermoeden. Er zijn nauwelijks nog dingen te herkennen als typisch Marokkaans onder de jongeren. Juist als ze zich niet aangepast hadden had niemand last van ze gehad. Het zijn ook niet de onaangepaste oudere generaties die voor problemen zorgen.

En juist de Nederlandse Chinezen worden aangemerkt als groep die aangepast en niemand tot last zou zijn.

Als mensen hun feiten niet kennen, hoe kan je dan in hemelsnaam tot een oplossing komen ?
Het ook niet alleen om integratie en de Nederlandse taal leren. Het gaat er ook om of "een bevolkingsgroep" niet voor buitenproportioneel overlast zorgt op andere, onschuldige mensen.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:55:15 #237
236264 crew  capricia
pi_70497021
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wow, erg apart - dat wat jij zegt herken ik namelijk TOTAAL niet. En ik durft hier heel veel Turken bij te halen die compleet het tegenovergestelde durven te beweren van wat jij hier nu weer loopt te lullen.

Je bent weer aan het OVERDRIJVEN. Iets waar ik al eerder op wees, het doet de discussie niet goed.
Veroorzaken Marokkanen nu procentueel meer overlast dan autochtonen ja of nee?
Geef eens antwoord.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70497027
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is een simpele vraag Mutant. Ja of Nee.
Geen verontschuldiging? Dan geen antwoord capricia. Jij insinueert iets, dan moet je het ook maar bewijzen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70497034
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Je leest ook enkel de achterkant van een boek om vervolgens te beweren dat je de inhoud kent ? Als je niet geinteresseerd bent in feiten of nuances daaromtrent kun je beter je mening in een leeg Word documentje schrijven. Cijfers an sich zeggen niet zoveel.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:57:01 #240
236264 crew  capricia
pi_70497104
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geen verontschuldiging? Dan geen antwoord capricia. Jij insinueert iets, dan moet je het ook maar bewijzen.
Volgens mij ben jij begonnen met insinuaties, btw:
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus alle "slechte mensen" zijn buitenlanders. Wat is deze visie heerlijk naïef en simplistisch. No offence.
Maar ik vind het wel weer tekenend voor je Mutant. Dikke fail.
Zo'n simpele vraag...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70497147
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:45 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Uiteraard, maar je moet ook niet verwachten dat problemen die zich in decennia gevormd hebben binnen een jaar opgelost zijn. Het is niet alsof Marokkanen de eerste probleemgroep zijn waarmee we te kampen hebben gehad, en bij die andere groepen zijn de cijfers uiteindelijk ook weer "normaal" geworden. Over 10 jaar hebben we weer een andere probleemgroep. Problemen opkloppen tot buiten proportie helpt iig ook niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2009 22:58:59 ]
pi_70497156
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij begonnen met insinuaties, btw:
[..]

Maar ik vind het wel weer tekenend voor je Mutant. Dikke fail.
Zo'n simpele vraag...
Pardon? Jij insinueert wat, BEWIJS het dan ook. Niet proberen de zaken om te gaan draaien want alles staat zwart op wit. Geen verontschuldiging = GEEN antwoord.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70497158
Er is wel een gedeelte van de Turken, Surinamers, Indonesiers, Hindoestanen, Iraniers, Afghanen (en zo kan ik nog doorgaan) die een afkeer heeft gekregen aan die Marokkaanse etterbakken.
De afkeer tegen Marokkanen is bij hen ook groter dan zeg maar tegen Irakezen of Chinezen.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:59:12 #244
236264 crew  capricia
pi_70497211
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pardon? Jij insinueert wat, BEWIJS het dan ook. Niet proberen de zaken om te gaan draaien want alles staat zwart op wit. Geen verontschuldiging = GEEN antwoord.
De insinuatie is echt hier begonnen, door jou:
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus alle "slechte mensen" zijn buitenlanders. Wat is deze visie heerlijk naïef en simplistisch. No offence.
Maar ik begrijp dat je niet van plan bent om te antwoorden omdat je inhoudeljk geen antwoord hebt.
Ook goed..
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70497216
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:58 schreef Zienswijze het volgende:
Er is wel een gedeelte van de Turken, Surinamers, Indonesiers, Hindoestanen, Iraniers, Afghanen (en zo kan ik nog doorgaan) die een afkeer heeft gekregen aan die Marokkaanse etterbakken.
De afkeer tegen Marokkanen is bij hen ook groter dan zeg maar tegen Irakezen of Chinezen.
En er is ook een gedeelte van de Chinezen die Japanners hekelen, en Indonesiers die Iraniers niet kunnen luchten en Surinamers die Turken niet moeten en Antillianen die Kaapverdiers uitkotsen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70497249
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het ook niet alleen om integratie en de Nederlandse taal leren. Het gaat er ook om of "een bevolkingsgroep" niet voor buitenproportioneel overlast zorgt op andere, onschuldige mensen.
Dat heeft dan toch niks met integratie te maken ?
pi_70497260
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef capricia het volgende:
De insinuatie is echt hier begonnen, door jou:
Dat is geen insinuatie dat is het gevolg van je eigen redenering. Je weet dus feitelijk niet wat je schrijft.
quote:
Maar ik begrijp dat je niet van plan bent om te antwoorden omdat je inhoudeljk geen antwoord hebt.
Ook goed..
Het feit dat je je niet eens durft te verontschuldigen, zegt wat mij betreft genoeg.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 29 juni 2009 @ 23:00:22 #248
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70497267
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wow, erg apart - dat wat jij zegt herken ik namelijk TOTAAL niet. En ik durf hier heel veel Turken bij te halen die compleet het tegenovergestelde durven te beweren van wat jij hier nu weer loopt te lullen. Jij kent zeker een apart slag Turken dan.

Die negatieve gedragingen van (enkele) Marokkanen geven hen toch ook een negatief imago. Sterker nog, juist als ik Marokkaan was zou ik balen van die groep relschoppers.
The End Times are wild
pi_70497274
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef Mutant01 het volgende:

Ik vergelijk liever niet met andere bevolkingsgroepen,
Dat kan natuurlijk. Maar de vergelijking gaat altijd in groepen. Is het niet kampers dan is het achterstandwijk, leeftijd of helmonder. iN DIT GEVAL ZITTEN WE MET EEN GROEP DIE WEL DEGELIJK TERUG TE LEIDEN IS NAAR EEN (FUCK CAPS, GEEN ZIN OM OPNIeuw te typn) nationaliteit. De groepen ontstaan ook naar nationaliteit. Maar goed, we pakken er even een andere groep bij, Italiaanen.

Zijn er genoeg van hier. Bekent om de mafia. Heel groot probleem in amerika en een of ander kut landje zuid europa. Zijn wel problemen maar het is op "normaal" niveau. Geen italiaanse kinderen die op scooters drive by shootings doen.
Oh, da's een land.

Doen we een andere groep, Hells Angels.

Oh, die worden ook aangepakt! Teveel problemen mee. (te laat ja)
pi_70497297
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En er is ook een gedeelte van de Chinezen die Japanners hekelen, en Indonesiers die Iraniers niet kunnen luchten en Surinamers die Turken niet moeten en Antillianen die Kaapverdiers uitkotsen.
Wat kan jij bagataliseren zeg.
Je weet zelf dondersgoed wat ik bedoel, maar je bent je zoveelste bagatalisatie-show aan het opvoeren.
pi_70497319
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:00 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk. Maar de vergelijking gaat altijd in groepen. Is het niet kampers dan is het achterstandwijk, leeftijd of helmonder. iN DIT GEVAL ZITTEN WE MET EEN GROEP DIE WEL DEGELIJK TERUG TE LEIDEN IS NAAR EEN (FUCK CAPS, GEEN ZIN OM OPNIeuw te typn) nationaliteit. De groepen ontstaan ook naar nationaliteit. Maar goed, we pakken er even een andere groep bij, Italiaanen.

Zijn er genoeg van hier. Bekent om de mafia. Heel groot probleem in amerika en een of ander kut landje zuid europa. Zijn wel problemen maar het is op "normaal" niveau. Geen italiaanse kinderen die op scooters drive by shootings doen.
Oh, da's een land.

Doen we een andere groep, Hells Angels.

Oh, die worden ook aangepakt! Teveel problemen mee. (te laat ja)
Precies, maar het slaat dus nergens op en het probleem wordt er niet duidelijker door.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70497365
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:01 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je weet zelf dondersgoed wat ik bedoel, maar je bent je zoveelste bagatalisatie-show aan het opvoeren.
Turken kunnen beamen wat ik zeg, kan jij wel gaan lopen huilen. Je zou haast denken dat je het jammer vindt dat niet iedereen Marokkanen haat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70497400
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat heeft dan toch niks met integratie te maken ?
Integratie hoeft ook geen sleutel tot succes te zijn. Ook zonder integratie kunnen mensen participeren in de Nederlandse samenleving. Kijk maar naar Chinezen: ouders zijn vaak niet geintegreerd, maar hun kinderen doen het wel goed op school (hoog opleidsniveau) en hun kinderen lopen niet de hele dag te klieren en te stelen op straat.
pi_70497401
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Die negatieve gedragingen van (enkele) Marokkanen geven hen toch ook een negatief imago. Sterker nog, juist als ik Marokkaan was zou ik balen van die groep relschoppers.
Ja, en nu? Vanwaar die overdrijving dan? Deze constatering was voldoende hoor.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 23:04:11 #255
236264 crew  capricia
pi_70497453
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:01 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Precies wat ik ook schreef, maar toen deed Mutant gek en wou geen antwoord meer geven...
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef capricia het volgende:

[..]

Vreemd hoor.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70497468
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Turken kunnen beamen wat ik zeg, kan jij wel gaan lopen huilen. Je zou haast denken dat je het jammer vindt dat niet iedereen Marokkanen haat.
Iedereen die kritiek levert is bijna meteen weer een Marokkanen-hater in jouw ogen.
En er is ook een gedeelte van de Turken die een afkeer begint te krijgen aan Marokkaanse etterbakjes. En dat kan ik beamen.
pi_70497486
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Precies wat ik ook schreef, maar toen deed Mutant gek en wou geen antwoord meer geven...

[..]

Kan je het niet alleen af? Moeilijk he, inhoudelijk reageren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70497518
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Iedereen die kritiek levert is bijna meteen weer een Marokkanen-hater in jouw ogen.
En er is ook een gedeelte van de Turken die een afkeer begint te krijgen aan de Marokkaanse etterbakjes. En dat kan ik beamen.
Who cares, er is ook een gedeelte van de Marokkanen die een afkeer begint te krijgen aan Marokkaanse etterbakjes. DAT IS LOGISCH, DUH! Alsof er een reden is om Marokkaanse etterbakjes te adoreren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70497520
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:57 schreef gelly het volgende:
Problemen opkloppen tot buiten proportie helpt iig ook niet.
Daar zitten we nu dus wel mee. Omdat het ene een grotere verwachting van de tweede genereerd. Ik snap ook wel dat er een heleboel goede marokkaanen rondlopen. Maar er zit wel een probleem in die groep. Net als Antilliaanen.

En bagataliseren schiet niet op. Ikzelf heb helemaal geen last overigens. Ik ben net zo'n boer als jij. Maar als je alles leest is er een probleem. Dan kan je zeggen dat het wel meevalt of "hullie ook" schieten we niet op he?
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 23:05:53 #260
236264 crew  capricia
pi_70497540
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kan je het niet alleen af? Moeilijk he, inhoudelijk reageren.
Nog steeds geen antwoord op de simpele vraag? Matig hoor....
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70497568
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef capricia het volgende:

[..]

[..]
Het grappige is ook nog dat Mutant niet gek doet, maar bloedserieus is..
pi_70497571
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef Mutant01 het volgende:

Who cares,
Geen idee. Do eens een search?
pi_70497573
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Nog steeds geen antwoord op de simpele vraag? Matig hoor....
Nog steeds geen verontschuldiging? Duurt lang hoor.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 23:07:06 #264
236264 crew  capricia
pi_70497600
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nog steeds geen verontschuldiging? Duurt lang hoor.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70497649
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:06 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Geen idee. Do eens een search?
Kennelijk vinden bepaalde mensen het belangrijk dat andere bevolkingsgroepen Marokkaanse ettertjes niet leuk vinden. Het is belangrijker om dat te vermelden dan om een oplossing te zoeken voor de problematiek. Uiterst treurig als je het mij vraagt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70497667
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef capricia het volgende:

[..]

Ga je nog een verontschuldiging plaatsen ja of nee?
Allah Al Watan Al Malik
pi_70497728
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Who cares, er is ook een gedeelte van de Marokkanen die een afkeer begint te krijgen aan Marokkaanse etterbakjes. DAT IS LOGISCH, DUH! Alsof er een reden is om Marokkaanse etterbakjes te adoreren.
En ook tegen Marokkanen in het algemeen, begint men sceptisch aan te kijken. Ondanks dat ze gewoon met elkaar om gaan.
  maandag 29 juni 2009 @ 23:09:37 #268
188345 Py
op zich
pi_70497742
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik moet ineens denken aan die post van jou over volwassen gedrag, volgens mij op pag. 2
pi_70497760
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Py het volgende:

[..]

Ik moet ineens denken aan die post van jou over volwassen gedrag, volgens mij op pag. 2
Onvolwassen gedrag dient ook zo beantwoord te worden Py.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 29 juni 2009 @ 23:10:35 #270
188345 Py
op zich
pi_70497794
Pag. 2 idd
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat klopt ja, dat is het gevolg. Zoals uit dit topic blijkt kunnen mensen daar kennelijk niet volwassen mee om gaan.
pi_70497797
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En ook tegen Marokkanen in het algemeen, begint men sceptisch aan te kijken. Ondanks dat ze gewoon met elkaar om gaan.
Nou nee, dat maak ik niet mee, zelfs niet vanuit de Nederlandse autochtone gemeenschap - en ik niet alleen - de NOVA reportage beaamde dat.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 29 juni 2009 @ 23:11:08 #272
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_70497828
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef gelly het volgende:

[..]

Decennialang is het multiculturalisme dominant geweest op het minderheden dossier. Er was helemaal geen dwang tot integratie op het niveau dat we nu kennen.
Inburgering ging in de eigen taal en de politieke slogan bij dit beleid was integratie met behoud van eigen identiteit. Men (lees:de politiek/beleidsmakers) hield zich voor dat gemeenschappen op harmonieuze wijze met elkaar konden leven. Echter was er de discrepantie tussen het ideaal van de beleidsmakers en de werkelijkheid in praktijk die burgers, maar ook hulpverleners, ervoeren.

Er wordt eigenlijk jarenlang gewezen op dat de oorzaken van wangedrag ook deels te verklaren kunnen worden door culturele factoren me te nemen bij de analyses. Alleen is dit misschien nog te precair om het mee te nemen in de beleidsmaatregelen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_70497844
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou nee, dat maak ik niet mee, zelfs niet vanuit de Nederlandse autochtone gemeenschap - en ik niet alleen - de NOVA reportage beaamde dat.
Dat jij dat niet meemaakt is een ander verhaal. Veel mensen zeggen het ook niet hardop he.
Vraag maar aan Turkse meisjes wat ze van het gedrag van Marokkaanse jongens vinden. Niet iedereen reageert daar positief op.
pi_70497914
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat jij dat niet meemaakt is een ander verhaal. Veel mensen zeggen het ook niet he.
Niet alleen IK niet, ik schreef zelfs dat de NOVA reportage dat beaamde.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 29 juni 2009 @ 23:13:07 #275
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70497932
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Decennialang is het multiculturalisme dominant geweest op het minderheden dossier. Er was helemaal geen dwang tot integratie op het niveau dat we nu kennen.
Inburgering ging in de eigen taal en de politieke slogan bij dit beleid was integratie met behoud van eigen identiteit. Men (lees:de politiek/beleidsmakers) hield zich voor dat gemeenschappen op harmonieuze wijze met elkaar konden leven. Echter was er de discrepantie tussen het ideaal van de beleidsmakers en de werkelijkheid in praktijk die burgers, maar ook hulpverleners, ervoeren.
De reden hiervoor is dat altijd verteld is dat ze "ooit" zouden terugkeren naar eigen land. Dat was het beleid ook. Daarom moesten ze hun eigen cultuur en taal behouden.
The End Times are wild
pi_70497935
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef Mutant01 het volgende:

Marokkaanse ettertjes niet leuk vinden.
Ik denk dat we hier een verschil hebben. Jij zegt "ettertjes" We hebben het over criminaliteit. DMV groepsgedrag. Opgepakt worden is een statussymbool inmiddels.
pi_70497967
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niet alleen IK niet, ik schreef zelfs dat de NOVA reportage dat beaamde.
Vraag maar aan Turkse meisjes wat ze van het gedrag van Marokkaanse jongens vinden. Niet iedereen reageert daar positief op. Sissen, lastigvallen, intimideren om maar wat resultaten te noemen.
pi_70497981
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Ik denk dat we hier een verschil hebben. Jij zegt "ettertjes" We hebben het over criminaliteit. DMV groepsgedrag. Opgepakt worden is een statussymbool inmiddels.
Ik zeg ettertjes omdat voorgaande poster dat zei.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 29 juni 2009 @ 23:14:17 #279
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_70498004
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

De reden hiervoor is dat altijd verteld is dat ze "ooit" zouden terugkeren naar eigen land. Dat was het beleid ook. Daarom moesten ze hun eigen cultuur en taal behouden.
Dat is het punt niet.
pi_70498054
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:13 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Vraag maar aan Turkse meisjes wat ze van het gedrag van Marokkaanse jongens vinden. Niet iedereen reageert daar positief op. Sissen, lastigvallen, intimideren om maar wat resultaten te noemen.
Kerel, ik ga dagelijks met Turken om - ik woon in de meest diverse wijk van Nederland onderhand - je pogingen om te overdrijven falen echt miserable. Als je de problematiek wil bespreken, kan je het op een normale manier doen, zonder die nodeloze overdrijvingen.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 29 juni 2009 @ 23:17:09 #281
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70498141
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat is het punt niet.
Nee, maar ik wou het wel even vermeld hebben. Dat er oorspronkelijk helemaal geen sprake van is geweest dat grote groepen allochtonen zich hier permanent zouden vestigen.

Eerst kwamen ze een paar jaar werken.
Toen mochten ze tijdelijk hun vrouwen laten overkomen.
Toen gingen de fabrieken waarin ze werkten alsnog failliet en kwamen ze in de bijstand
Toen bleek de oorspronkelijk kleine groep een eigen dynamiek gekregen te hebben en groeide deze zeer snel door gezinsuitbreiding, importbruiden, illegalen die pardon kregen, asielzoekers etc.
The End Times are wild
pi_70498228
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, maar ik wou het wel even vermeld hebben. Dat er oorspronkelijk helemaal geen sprake van is geweest dat grote groepen allochtonen zich hier permanent zouden vestigen.

Toen gingen de fabrieken waarin ze werkten alsnog failliet en kwamen ze in de bijstand
Toen bleek de oorspronkelijk kleine groep een eigen dynamiek gekregen te hebben en groeide deze zeer snel door gezinsuitbreiding, importbruiden, illegalen die pardon kregen, asielzoekers etc.
De exclusieve vruchten van de jaren 80.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70498266
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kerel, ik ga dagelijks met Turken om - ik woon in de meest diverse wijk van Nederland onderhand - je pogingen om de overdrijven falen echt miserable. Als je de problematiek wil bespreken, kan je het op een normale manier doen, zonder die nodeloze overdrijvingen.
Beste jonge heer, ik ook dagelijks met Turken om en met andere allochtonen van veel verschillende afkomsten. Ik zei: een gedeeltde van..[insert groep]. Dat houdt dus in dat ik niet iedereen bedoel.

We kunnen uiteraard de problematiek bespreken:
Het is toch wel enigzins treurig dat ondanks dat de afkomst van de daders uit de OP niet vermeld is, dat de meeste mensen meteen aan Marokkaanse jongens denken. Terwijl Amsterdam iets van 170 verschillende nationaliteiten kent en het misschien niet eens Marokkaanse daders zijn geweest.
pi_70498350
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:19 schreef Zienswijze het volgende:
We kunnen uiteraard de problematiek bespreken:
Het is toch wel enigzins treurig dat ondanks dat de afkomst van de daders uit de OP niet vermeld is, dat de meeste mensen meteen aan Marokkaanse jongens denken. Terwijl Amsterdam iets van 170 verschillende nationaliteiten kent.
Het is treurig, maar begrijpelijk gezien de omstandigheden. Echter het niveau van de reacties waarbij de nationaliteit ter sprake komt is bedroevend. Ik vind dat eerlijk gezegd jammer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70498473
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is treurig, maar begrijpelijk gezien de omstandigheden. Echter het niveau van de reacties waarbij de nationaliteit ter sprake komt is bedroevend. Ik vind dat eerlijk gezegd jammer.
Hierin kan ik wel met je meegaan.

Ik zeg niet dat het Marokkaanse daders zijn geweest, maar om even een algehele problematiek bloot te leggen: Wat zijn jouw oplossingen om het ettergedrag en de criminaliteit onder Marokkaanse jongeren terug te dringen?
  maandag 29 juni 2009 @ 23:26:20 #286
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_70498596
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:17 schreef LXIV het volgende:

[..]

Helaas ga je voorbij aan de stelling waarop ik reageerde die luidde, dat wanneer de overlastgevende Marokkaanse jongeren niet waren aangepast of geïntegreerd niemand last van ze had gehad.
pi_70498624
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:23 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Hierin kan ik wel met je meegaan.

Ik zeg niet het Marokkaanse daders zijn geweest, maar om even een algehele problematiek bloot te leggen: Wat zijn jouw oplossingen om het ettergedrag en de criminaliteit onder Marokkaanse jongeren terug te dringen?
Status afpakken - oftewel vernederen. (En dan niet op de ouderwetse manier d..m.v tomaten gooien) Dat kan door hun voordeel uit crimineel gedrag teniet te doen (auto, mobiel, kleren, geld), wat ook gebeurt in sommige gevallen. Daarnaast hinderlijk volgen, ouders verplicht bij rechtszaak (ook al ingevoerd) etc., flyeren met foto's van de dader, 3 strikes you are out (niet out of Nederland, maar gewoon voor langere periode het gevang in) systeem.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70498714
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Status afpakken - oftewel vernederen. (En dan niet op de ouderwetse manier d..m.v tomaten gooien) Dat kan door hun voordeel uit crimineel gedrag teniet te doen (auto, mobiel, kleren, geld), wat ook gebeurt in sommige gevallen. Daarnaast hinderlijk volgen, ouders verplicht bij rechtszaak (ook al ingevoerd) etc., flyeren met foto's van de dader, 3 strikes you are out (niet out of Nederland, maar gewoon voor langere periode het gevang in) systeem.
Status afpakken ben ik ook voor.
Profiel van de dader in de buurt bekend maken, geniet ook mijn opties
pi_70498819
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar die spullen afpakken is leuk maar het duurt natuurlijk niet lang voordat ze daar oplossingen voor hebben bedacht, en hoe ga je bewijzen dat die kleren en geld etc. van hun zijn. En van die ouders hoe ga je die verplichten, boetes geven als ze niet komen?
pi_70498915
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:31 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Maar die spullen afpakken is leuk maar het duurt natuurlijk niet lang voordat ze daar oplossingen voor hebben bedacht, en hoe ga je bewijzen dat die kleren en geld etc. van hun zijn. En van die ouders hoe ga je die verplichten, boetes geven als ze niet komen?
Mijn mening: je kan bijvoorbeeld invoeren dat ze de komende 10 jaar geen dure auto mogen rijden, geen merkkleding mogen dragen etc.
Dat soort jongens teren op status en aanzien. Je moet hun imago breken.
pi_70505403
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:05 schreef Harde_Kip het volgende:
AMSTERDAM - Twee vrouwen zijn zaterdagnacht in Amsterdam het slachtoffer geworden van zware mishandeling toen zij terug naar huis liepen na een avondje stappen.

De twee vriendinnen liepen op het Leidseplein in Amsterdam, toen ze plotseling - zonder enige aanleiding - door twee mannen op een scooter belaagd werden. Een van de vrouwen werd zo geschopt en geslagen dat ze buiten westen raakte. Beide slachtoffers liggen met breuken aan neus, kaak en jukbeen in het ziekenhuis, schrijft AT5.

Van de daders ontbreekt nog ieder spoor. De politie is op zoek naar getuigen. Mocht u iets gezien hebben, bel dan met politienummer 0900-8844.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ar_mishandeld__.html

Hmm jongens op een scooter die vrouwen lastig vallen. Is er iemand die iets meer over de daders kan vertellen? In ieder geval hoop ik dat ze een fikse taakstraf krijgen als ze worden gepakt.
http://www.at5.nl/artikel(...)ndeld-op-leidseplein

Als onze regering dit in het vooruitzicht stelt, met steeds meer Marokkaanse pss pssters die aanspraak maken op de blanke vrouw, mag er dan misschien een beetje subsidie, een beetje maar, naar zelfverdedigingscursussen voor autochtone vrouwen? Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid.
pi_70505824
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:33 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Mijn mening: je kan bijvoorbeeld invoeren dat ze de komende 10 jaar geen dure auto mogen rijden, geen merkkleding mogen dragen etc.
Dat soort jongens teren op status en aanzien. Je moet hun imago breken.
Maar hoe zou je dat in hemelsnaam kunnen handhaven? Iedere Marokkaan met een Nike jasje naar zijn ID vragen en kijken of hij ergens in een database staat?
Cool story, Hansel.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:19:25 #293
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_70508467
Wat een kutvolk heb je ook.
pi_70508753
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:29 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Status afpakken ben ik ook voor.
Profiel van de dader in de buurt bekend maken, geniet ook mijn opties
Ze lijken allemaal als 2 druppels water op elkaar. Vandaar dat men Toerken en Mocro's ook veelal verward met elkaar.
Daarbij genieten die jongeren juist van de vernieuwde status. Asl ze bij hun eigen achterban bekend staan als crimi-bekende, groeit hun status.

Dit heeft een Turkse en Marokkaanse meid ooit eens verteld in een uitzending van NOVA. Dus tegenspreken heeft weinig zin.

Gewoon ophangen, zak los snijden en dan met elastiekjes tegen de ballen petsen. En dan alleen met allochtonen uiteraard. Autochtonen die zich misdragen hebben een andere grondslag. Iedereen verweefd de psychologie en achtergrond in dit hele gezeik... moet je het hier ook doen. Is wel zo netjes.
pi_70508796
We moeten landen als Iran niet achterna, maar soms zou je willen dat het principe "oog om oog, tand om tand" ook op dit soort laffe daders kan worden toegepast. Kunnen ze zelf voelen hoe het is om op straat in elkaar getrapt te worden en zwaargewond naar het ziekenhuis te gaan.

De straffen voor dit soort vormen van geweldpleging mogen wat mij betreft flink worden verhoogd.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:38:07 #296
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_70509118
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:38 schreef Disorder het volgende:

[..]

Het percentage gewelddadige jonge Marokkanen in Nederland is erg hoog. Dan moet er een oorzaak voor zijn. Ik wil graag beantwoord zien waar het geweld vandaan komt, zodat het probleem kan worden aangepakt. Zouden jullie ook eens moeten doen, in plaats van bagatelliseren of net doen of het niet bestaat.
Het Pittbull-effect, te ver doorgefokt in eigen familie ofzo?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:40:37 #297
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_70509202
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:27 schreef Matteüs het volgende:

[..]

Ze lijken allemaal als 2 druppels water op elkaar. Vandaar dat men Toerken en Mocro's ook veelal verward met elkaar.
Daar heb je een heel handig ezelsbruggetje voor. Turken hebben platte achterhoofden en Marocs niet, die lijken meer op primate diersoorten. Dus:

Turk is plat
Maroc is rat

is satire/ cabaret modjes
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_70509220
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 11:28 schreef isogram het volgende:
We moeten landen als Iran niet achterna, maar soms zou je willen dat het principe "oog om oog, tand om tand" ook op dit soort laffe daders kan worden toegepast.
Waarom niet? Ze hebben toch ook lak aan onze regels en leven hun cultuur uit op onze kosten en lasten?
Als ze het zo graag willen... at your service.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:45:45 #299
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_70509419
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
Mutant weet het antwoord ook wel, maar durft het gewoon niet te zeggen in de vrees dat het tegen 'm gebruikt wordt.

Dit kinderlijke ontwijk-gedrag is het gevolg.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:46:33 #300
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_70509462
In elk geval weer minimaal 2 Wilders-stemmers erbij.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')