abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70495648
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Doe dat, het antwoord (hoe oneenduidig het ook is) is talloze malen gegeven in talloze topics. Je loopt hier lang rond, dus het lijkt mij erg sterk dat jij dat niet meegekregen hebt.
En wat is 'het antwoord'?
pi_70495676
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Vreemd genoeg komt dat juist omdat zij overlast veroorzaken. Met positieve discriminatie probeert de regering de groep weer op het rechte pad te krijgen. "Zie je wel dat je ook kunt opklimmen als je je best doet!"

Net zoals er keer op keer bakken met geld naar Marokkaanse probleemgroepen gaan. De Chinezen krijgen nooit iets. Net zoals de Nederlanders. Die moeten er zelf voor knokken en werken.
Links discrimineert idd de minderheidsgroepen die zich in het algemeen wel fatsoenlijk kunnen gedragen. Die krijgen echt niet zomaar zoveel gratis subsidies.
pi_70495688
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:24 schreef qonmann het volgende:

[..]

filmpje al bekeken intussen?
Wat verandert dat aan hetgeen ik schreef ? (poging 2)
  maandag 29 juni 2009 @ 22:26:21 #179
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70495695
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:10 schreef LXIV het volgende:
Het lijkt me wel ontzettend kut om een "goede" Marokkaan te zijn, die niet crimineel is, zijn studie afgemaakt heeft, gewoon werkt voor zijn geld en nooit iemand lastigvalt, en ondertussen door heel veel mensen met de nek aangekeken worden "daar heb je er weer zo eentje" Of dat van je verwacht wordt dat je telkens weer het gedrag van je landgenoten veroordeelt.

Iedereen zou daar op den duur beroerd van worden.
Ik heb geen medelijden met ze. Ook zij praten de daden van dat tuig goed en ontkennen dat er een structureel probleem is met die gasten
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:28:08 #180
236264 crew  capricia
pi_70495779
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:25 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Links discrimineert idd de minderheidsgroepen die zich in het algemeen wel fatsoenlijk kunnen gedragen. Die krijgen echt niet zomaar zoveel gratis subsidies.
Autochtonen ook niet. Die moeten zelf ook hard knokken voor hun kinderen e.d.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70495783
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:25 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Waarom zou je subsidies moeten geven voor het bestrijden van specifiek wangedrag aan groepen die dergelijke wangedrag niet vertonen ? Die logica ontgaat mij even. En wat "Links" daarmee van doen heeft evenmin.
pi_70495804
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:23 schreef gelly het volgende:

[..]

Heb je ook zo een voorbeeld waar dat gebeurt ? Ze zijn het enkel een beetje zat steeds maar weer verantwoording te moeten afleggen voor figuren en incidenten waar ze zelf part noch deel van zijn, behalve hun gedeelde afkomst. Ik ken maar weinig mensen die zich excuseren voor rottigheid die andere mensen uithalen enkel omdat hun ouders uit hetzelfde land komen. Jij wel ?

Daarom is het ook zo verdomde hypocriet om dat van "Marokkanen" wel te verlangen.
Dan hoeven ze niet alsnog dat rotjochie-gedrag goed gaan lopen te praten.

Er is een verschil tussen zeggen "ik heb er niks mee te maken, ze hebben toevallig hetzelfde huidskleurtje als mij en "bwehhhh het ligt niet aan ons, het ligt aan de onbeschofte Nederlanders, bwehh, andere minderheidsgroepen kunnen zich wel gedragen maar-dat-vergeet-ik-maar-even"
  maandag 29 juni 2009 @ 22:29:48 #183
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_70495841
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:26 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Ik heb geen medelijden met ze. Ook zij praten de daden van dat tuig goed en ontkennen dat er een structureel probleem is met die gasten
Het kan kut zijn als je überhaupt een niet westerse allochttoon bent, ik neem een klein beetje aanstoot aan je post. Ik praat helemaal niets goed
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_70495845
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Autochtonen ook niet. Die moeten zelf ook hard knokken voor hun kinderen e.d.
Nee, er zijn niet talloze projecten en subsidies om autochtone jeugd e.d. te vermaken ? Ik vind het mooi dat je een mening hebt, maar het is natuurlijk nog mooier als je het gewoon bij de feiten houdt en niet je eigen wereldbeeld voor waarheid predikt.
pi_70495851
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, want dan zou er spontaan gesproken worden over "Nederlanders" het fenomeen komt ook vaker voor op TV trouwens - goede Marokkanen zijn "Nederlanders". Anderen niet. Dus Marokkanen zouden dan niet eens bestaan.

Marokkanen hebben politici geleverd, kunstenaars, schrijvers en caberatiers. Ze zitten op allerlei posities in Nederland. Daar hoor ik niemand over. Hoeveel Chinezen zie je die positie bekleden. Daarentegen zijn er ook slechte zaken te benoemen, die Chinezen weer niet hebben.
Logisch toch? Ik hoor zelden over criminele praktijken van Chinezen. Die zullen er ongetwijfeld zijn, maar daar worden kennelijk weinig mensen bij in elkaar geslagen of aangerand. Met alle respect, maar dat soort berichten zijn behoorlijk vaak in het nieuws gekomen als het over Marokkanen gaat. Mensen geven geen fuck om goed nieuws. Goed nieuws heeft geen invloed op mensen. Slecht nieuws wel. Slecht nieuws vormt een bedreiging.
pi_70495861
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Waarom zou je subsidies moeten geven voor het bestrijden van specifiek wangedrag aan groepen die dergelijke wangedrag niet vertonen ? Die logica ontgaat mij even. En wat "Links" daarmee van doen heeft evenmin.
Omdat elke minderheidsgroep problemen heeft. Andere minderheidsgroepen krijgen lang niet zoveel subsidie als Marokkanen om hun problemen op te lossen. Terwijl er bij Marokkanen ook nog een heel stel jongens zit die dit hele land overhoop lopen te halen.

Zelfde bij geloof: moslims krijgen veel subsidies bij Ramadan. Andere gelovigen van etnische minderheden krijgen echt niet zoveel subsidie als zij een religieus feest hebben.
pi_70495874
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik vroeg dus om een voorbeeld waarbij dat gebeurt. En ik wacht nog steeds.
quote:
Er is een verschil tussen zeggen "ik heb er niks mee te maken, ze hebben toevallig hetzelfde huidskleurtje als mij en "bwehhhh het ligt niet aan ons, het ligt aan de onbeschofte Nederlanders, bwehh, andere minderheidsgroepen kunnen zich wel gedragen maar-dat-vergeet-ik-maar-even"
Wat ?
pi_70495912
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:20 schreef Mutant01 het volgende:

Marokkanen hebben politici geleverd, kunstenaars, schrijvers en caberatiers. Ze zitten op allerlei posities in Nederland. Daar hoor ik niemand over. Hoeveel Chinezen zie je die positie bekleden.
Op zich wel grappig. Hoeveel zijn ervan en ken je? Er zijn er maar ze vallen niet op OMDAT er geen rottigheid is met chinezen. Zo zijn er vast wel meer buitenlanders die hier iets doen, ze vallen niet zo op omdat ze ergens vandaan komen waar we geen kutzooi aan kunnen linken. ( in nederland)
pi_70496025
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:30 schreef Disorder het volgende:

[..]

Logisch toch? Ik hoor zelden over criminele praktijken van Chinezen. Die zullen er ongetwijfeld zijn, maar daar worden kennelijk weinig mensen bij in elkaar geslagen of aangerand.
Die maken vooral elkaar het leven zuur. Afpersingen, mishandelingen, moord. Kennelijk ben je enorm goed aangepast en niemand tot last als je niemand op straat lastig valt. Dat lijkt mij persoonlijk een vorm van oogkleppenmentaliteit waar de linkse kerk nog een puntje aan kan zuigen, vind je niet ?
pi_70496035
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:31 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Op zich wel grappig. Hoeveel zijn ervan en ken je? Er zijn er maar ze vallen niet op OMDAT er geen rottigheid is met chinezen. Zo zijn er vast wel meer buitenlanders die hier iets doen, ze vallen niet zo op omdat ze ergens vandaan komen waar we geen kutzooi aan kunnen linken. ( in nederland)
Ik zeg niet dat ze er niet zijn, maar ze zijn er een stuk minder dan Marokkanen. Zowel in positieve als in negatieve zin, dat kan je niet ontkennen en dat hoef je ook niet te ontkennen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70496094
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik vroeg dus om een voorbeeld waarbij dat gebeurt. En ik wacht nog steeds.
[..]

Wat ?
Eigen ervaring. Ik ga zelf veel allochtonen om, dus ook met Marokkanen. En een deel van hen wijst inderdaad het gedrag van rotjochies af. Maar een ander deel loopt alles goed te praten.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:36:29 #192
236264 crew  capricia
pi_70496127
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:29 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, er zijn niet talloze projecten en subsidies om autochtone jeugd e.d. te vermaken ? Ik vind het mooi dat je een mening hebt, maar het is natuurlijk nog mooier als je het gewoon bij de feiten houdt en niet je eigen wereldbeeld voor waarheid predikt.
Zeg ik dan dat er geen subsidies zijn voor de autochtone jeugd? Selectief lezen is ook een kunst...hè.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 29 juni 2009 @ 22:36:51 #193
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70496144
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Die maken vooral elkaar het leven zuur. Afpersingen, mishandelingen, moord. Kennelijk ben je enorm goed aangepast en niemand tot last als je niemand op straat lastig valt. Dat lijkt mij persoonlijk een vorm van oogkleppenmentaliteit waar de linkse kerk nog een puntje aan kan zuigen, vind je niet ?
Vreemd, maar ik lees niet zo vaak (lees nooit) dat er een Chinees is vermoord. Heb je hier misschien een bron van?
pi_70496155
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:35 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Eigen ervaring.
Goed, geen onderbouwing dus.
pi_70496165
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:28 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Men praat het gedrag van die rotjochies niet goed, men ageert tegen de mongolen (want dat zijn het) aan de andere kant die zich niet kunnen gedragen zodra dit onderwerp aan de kaak wordt gesteld. Probeer maar eens een fatsoenlijke discussie te beginnen m.b.t. de problematiek, binnen no time een troll post met overdrijvingen en generalisering.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70496174
Het zal vast al eens gezegd zijn maar is er niet altijd politie op het leidseplein. Ik zie snachts altijd wel 1 ME bus staan die preventief de boel in de gaten houd.
pi_70496202
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Zeg ik dan dat er geen subsidies zijn voor de autochtone jeugd? Selectief lezen is ook een kunst...hè.
Oh, ik dacht de autochtone slachtofferrol te herkennen waarin gejammerd werd dat een ander alles krijgt en "hij" overal zelf voor moet opdraaien.
pi_70496209
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:36 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Vreemd, maar ik lees niet zo vaak (lees nooit) dat er een Chinees is vermoord. Heb je hier misschien een bron van?
Chinezen vermoorden elkaar. Daar hebben Nederlanders geen last van. Behalve dan als er weer eens over en weer geschoten wordt op de A4 ofzo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70496211
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:37 schreef gelly het volgende:

[..]

Goed, geen onderbouwing dus.
Kom maar eens een keer met me mee om ze te ontmoeten. Dan duw ik die onderbouwing door je neus.
pi_70496229
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Dan is het nu eindelijk mijn beurt om met "CIJFERS!!!" te roepen. Kom maar op. Ik ken de verhalen ook, maar heb ze nooit bevestigd zien worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')