abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70496724
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef LXIV het volgende:
Maar niemand kan toch met droge ogen ontkennen dat Marokkanen als groep bovenmatig veel overlast veroorzaken. Let wel, het is maar 5% van de bevolking of zoiets!
Slechts 2%
pi_70496755
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:43 schreef Py het volgende:

[..]

Nahja
Alle buitenlanders die normaal meedoen in Nederland zijn Nederlanders. En als ze dan iets extra goeds doen, en 'wij', de autochtonen, trots roepen "die hoort bij ons!", is het weer niet goed. Moeten we ze dan maar weer discrimineren? "Bwach viel wel mee die prestatie, het was maar een Marokkaan"
Het is wel typisch, al het "slechts" is buitenlands en al het "goeds" is Nederlander. Wees dan niet zo hypocriet, want dat ligt er nu mijlen dik bovenop.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 29 juni 2009 @ 22:50:04 #228
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_70496774
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

"Dat wil toch wel wat zeggen".

Wat wil je daar in vredesnaam mee insinueren?
Zal ik hem dan maar inkoppen? DAT IEDEREEN DIE MAROKKANEN BEU IS.
pi_70496787
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vind jou eigenlijk wel een voorbeeld van iemand die het allemaal probeert te bagitaliseren.

Terwijl toch wel ieder weldenkend mens weet dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn bij groepen die ellende en overlast in de maatschappij veroorzaken.

Vreemd hoor.
Wat lul je toch dom? Waar zie jij mij iets bagetalliseren? Loop toch niet zo te insinueren zeg.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:51:50 #230
236264 crew  capricia
pi_70496875
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat lul je toch dom? Waar zie jij mij iets bagetalliseren? Loop toch niet zo te insinueren zeg.
Dus je bent het er wel mee eens dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in het zich misdragen, het veroorzaken van ellende en overlast in de maatschappij?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70496911
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:51 schreef capricia het volgende:

[..]

Dus je bent het er wel mee eens dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in het zich misdragen, het veroorzaken van ellende in de maatschappij?
Biedt eerst maar eens je verontschuldiging aan. Eerst insinueren en dan vragen.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:53:07 #232
236264 crew  capricia
pi_70496923
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Biedt eerst maar eens je verontschuldiging aan.
Het is een simpele vraag Mutant. Ja of Nee.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70496926
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:44 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ah, hier kunnen we iets mee.

Feit blijft echter dat zolang een bevolkingsgroep alleen zichzelf uitroeit niemand er een fuck om geeft.
Punt is dat er steeds gehamerd wordt op aanpassen, integreren e.d. als oorzaak voor wangedrag. De Nederlandse Marokkanen zijn, gek genoeg, nu juist een groep die zich in de Nederlandse samenleving beweegt en aangepast is, al doet men anders vermoeden. Er zijn nauwelijks nog dingen te herkennen als typisch Marokkaans onder de jongeren. Juist als ze zich niet aangepast hadden had niemand last van ze gehad. Het zijn ook niet de onaangepaste oudere generaties die voor problemen zorgen.

En juist de Nederlandse Chinezen worden aangemerkt als groep die aangepast en niemand tot last zou zijn.

Als mensen hun feiten niet kennen, hoe kan je dan in hemelsnaam tot een oplossing komen ?
  maandag 29 juni 2009 @ 22:53:15 #234
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70496927
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

"Dat wil toch wel wat zeggen".

Wat wil je daar in vredesnaam mee insinueren?
Dat het te ver gekomen is en dat ze het veel te bont gemaakt hebben. Niet alleen in de ogen van de Nederlanders, maar ook in de ogen van allochtonen en zelfs van moslims. De meeste Turken die ik ken kotsen ook op Marokkanen.
The End Times are wild
pi_70496985
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat het te ver gekomen is en dat ze het veel te bont gemaakt hebben. Niet alleen in de ogen van de Nederlanders, maar ook in de ogen van allochtonen en zelfs van moslims. De meeste Turken die ik ken kotsen ook op Marokkanen.
Wow, erg apart - dat wat jij zegt herken ik namelijk TOTAAL niet. En ik durf hier heel veel Turken bij te halen die compleet het tegenovergestelde durven te beweren van wat jij hier nu weer loopt te lullen. Jij kent zeker een apart slag Turken dan.

Je bent weer aan het OVERDRIJVEN. Iets waar ik al eerder op wees, het doet de discussie niet goed.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70497013
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef gelly het volgende:

[..]

Punt is dat er steeds gehamerd wordt op aanpassen, integreren e.d. als oorzaak voor wangedrag. De Nederlandse Marokkanen zijn, gek genoeg, nu juist een groep die zich in de Nederlandse samenleving beweegt en aangepast is, al doet men anders vermoeden. Er zijn nauwelijks nog dingen te herkennen als typisch Marokkaans onder de jongeren. Juist als ze zich niet aangepast hadden had niemand last van ze gehad. Het zijn ook niet de onaangepaste oudere generaties die voor problemen zorgen.

En juist de Nederlandse Chinezen worden aangemerkt als groep die aangepast en niemand tot last zou zijn.

Als mensen hun feiten niet kennen, hoe kan je dan in hemelsnaam tot een oplossing komen ?
Het ook niet alleen om integratie en de Nederlandse taal leren. Het gaat er ook om of "een bevolkingsgroep" niet voor buitenproportioneel overlast zorgt op andere, onschuldige mensen.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:55:15 #237
236264 crew  capricia
pi_70497021
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wow, erg apart - dat wat jij zegt herken ik namelijk TOTAAL niet. En ik durft hier heel veel Turken bij te halen die compleet het tegenovergestelde durven te beweren van wat jij hier nu weer loopt te lullen.

Je bent weer aan het OVERDRIJVEN. Iets waar ik al eerder op wees, het doet de discussie niet goed.
Veroorzaken Marokkanen nu procentueel meer overlast dan autochtonen ja of nee?
Geef eens antwoord.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70497027
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is een simpele vraag Mutant. Ja of Nee.
Geen verontschuldiging? Dan geen antwoord capricia. Jij insinueert iets, dan moet je het ook maar bewijzen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70497034
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Post je nou express zon lang stuk in de hoop dat mensen het niet lezen

Jij hebt het blijkbaar wel gelezen. vertel, hoeveel chinezen hebben iemand vermoord in de laatste 20 jaar?
Je leest ook enkel de achterkant van een boek om vervolgens te beweren dat je de inhoud kent ? Als je niet geinteresseerd bent in feiten of nuances daaromtrent kun je beter je mening in een leeg Word documentje schrijven. Cijfers an sich zeggen niet zoveel.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:57:01 #240
236264 crew  capricia
pi_70497104
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Geen verontschuldiging? Dan geen antwoord capricia. Jij insinueert iets, dan moet je het ook maar bewijzen.
Volgens mij ben jij begonnen met insinuaties, btw:
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus alle "slechte mensen" zijn buitenlanders. Wat is deze visie heerlijk naïef en simplistisch. No offence.
Maar ik vind het wel weer tekenend voor je Mutant. Dikke fail.
Zo'n simpele vraag...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70497147
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:45 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Nee, maar je geeft een paar voorbeelden van een op zich hele grote groep waar we problemen mee hebben. Guess what? we hebben wel meer groepen waar we problemen mee hebben. Antlliaanen bv. Dan kan er een opstaan en zeggen dat er ook goede zijn maar daar gaat het niet over.

Als je een probleem hebt pak je die aan. is het 1 marokkaan focus je meer op de 2 chinezen. Zijn het 2 marokaanen en 1 chinees focus je je op de marokaanen. (heel simpel gezegd)

Het probleem met de marokkaanen is dat ze HEEL erge overlast bezorgen nu. Dat dient naar beheersbare proporties teruggebracht te worden. Ofwel, naar normale percentages. (liefst nul maar goed)

Het kan wel. Je hebt de voorbeelden van jezelf en trouwens, jijzelf lijkt me wel een goeie om mee te ouwehoeren. Maar met alles te bagataliseren komen we nergens.
Uiteraard, maar je moet ook niet verwachten dat problemen die zich in decennia gevormd hebben binnen een jaar opgelost zijn. Het is niet alsof Marokkanen de eerste probleemgroep zijn waarmee we te kampen hebben gehad, en bij die andere groepen zijn de cijfers uiteindelijk ook weer "normaal" geworden. Over 10 jaar hebben we weer een andere probleemgroep. Problemen opkloppen tot buiten proportie helpt iig ook niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2009 22:58:59 ]
pi_70497156
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:57 schreef capricia het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij begonnen met insinuaties, btw:
[..]

Maar ik vind het wel weer tekenend voor je Mutant. Dikke fail.
Zo'n simpele vraag...
Pardon? Jij insinueert wat, BEWIJS het dan ook. Niet proberen de zaken om te gaan draaien want alles staat zwart op wit. Geen verontschuldiging = GEEN antwoord.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70497158
Er is wel een gedeelte van de Turken, Surinamers, Indonesiers, Hindoestanen, Iraniers, Afghanen (en zo kan ik nog doorgaan) die een afkeer heeft gekregen aan die Marokkaanse etterbakken.
De afkeer tegen Marokkanen is bij hen ook groter dan zeg maar tegen Irakezen of Chinezen.
  Moderator maandag 29 juni 2009 @ 22:59:12 #244
236264 crew  capricia
pi_70497211
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Pardon? Jij insinueert wat, BEWIJS het dan ook. Niet proberen de zaken om te gaan draaien want alles staat zwart op wit. Geen verontschuldiging = GEEN antwoord.
De insinuatie is echt hier begonnen, door jou:
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus alle "slechte mensen" zijn buitenlanders. Wat is deze visie heerlijk naïef en simplistisch. No offence.
Maar ik begrijp dat je niet van plan bent om te antwoorden omdat je inhoudeljk geen antwoord hebt.
Ook goed..
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_70497216
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:58 schreef Zienswijze het volgende:
Er is wel een gedeelte van de Turken, Surinamers, Indonesiers, Hindoestanen, Iraniers, Afghanen (en zo kan ik nog doorgaan) die een afkeer heeft gekregen aan die Marokkaanse etterbakken.
De afkeer tegen Marokkanen is bij hen ook groter dan zeg maar tegen Irakezen of Chinezen.
En er is ook een gedeelte van de Chinezen die Japanners hekelen, en Indonesiers die Iraniers niet kunnen luchten en Surinamers die Turken niet moeten en Antillianen die Kaapverdiers uitkotsen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70497249
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:55 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het ook niet alleen om integratie en de Nederlandse taal leren. Het gaat er ook om of "een bevolkingsgroep" niet voor buitenproportioneel overlast zorgt op andere, onschuldige mensen.
Dat heeft dan toch niks met integratie te maken ?
pi_70497260
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef capricia het volgende:
De insinuatie is echt hier begonnen, door jou:
Dat is geen insinuatie dat is het gevolg van je eigen redenering. Je weet dus feitelijk niet wat je schrijft.
quote:
Maar ik begrijp dat je niet van plan bent om te antwoorden omdat je inhoudeljk geen antwoord hebt.
Ook goed..
Het feit dat je je niet eens durft te verontschuldigen, zegt wat mij betreft genoeg.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 29 juni 2009 @ 23:00:22 #248
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70497267
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wow, erg apart - dat wat jij zegt herken ik namelijk TOTAAL niet. En ik durf hier heel veel Turken bij te halen die compleet het tegenovergestelde durven te beweren van wat jij hier nu weer loopt te lullen. Jij kent zeker een apart slag Turken dan.

Die negatieve gedragingen van (enkele) Marokkanen geven hen toch ook een negatief imago. Sterker nog, juist als ik Marokkaan was zou ik balen van die groep relschoppers.
The End Times are wild
pi_70497274
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:47 schreef Mutant01 het volgende:

Ik vergelijk liever niet met andere bevolkingsgroepen,
Dat kan natuurlijk. Maar de vergelijking gaat altijd in groepen. Is het niet kampers dan is het achterstandwijk, leeftijd of helmonder. iN DIT GEVAL ZITTEN WE MET EEN GROEP DIE WEL DEGELIJK TERUG TE LEIDEN IS NAAR EEN (FUCK CAPS, GEEN ZIN OM OPNIeuw te typn) nationaliteit. De groepen ontstaan ook naar nationaliteit. Maar goed, we pakken er even een andere groep bij, Italiaanen.

Zijn er genoeg van hier. Bekent om de mafia. Heel groot probleem in amerika en een of ander kut landje zuid europa. Zijn wel problemen maar het is op "normaal" niveau. Geen italiaanse kinderen die op scooters drive by shootings doen.
Oh, da's een land.

Doen we een andere groep, Hells Angels.

Oh, die worden ook aangepakt! Teveel problemen mee. (te laat ja)
pi_70497297
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En er is ook een gedeelte van de Chinezen die Japanners hekelen, en Indonesiers die Iraniers niet kunnen luchten en Surinamers die Turken niet moeten en Antillianen die Kaapverdiers uitkotsen.
Wat kan jij bagataliseren zeg.
Je weet zelf dondersgoed wat ik bedoel, maar je bent je zoveelste bagatalisatie-show aan het opvoeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')