Precies, maar het slaat dus nergens op en het probleem wordt er niet duidelijker door.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:00 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk. Maar de vergelijking gaat altijd in groepen. Is het niet kampers dan is het achterstandwijk, leeftijd of helmonder. iN DIT GEVAL ZITTEN WE MET EEN GROEP DIE WEL DEGELIJK TERUG TE LEIDEN IS NAAR EEN (FUCK CAPS, GEEN ZIN OM OPNIeuw te typn) nationaliteit. De groepen ontstaan ook naar nationaliteit. Maar goed, we pakken er even een andere groep bij, Italiaanen.
Zijn er genoeg van hier. Bekent om de mafia. Heel groot probleem in amerika en een of ander kut landje zuid europa. Zijn wel problemen maar het is op "normaal" niveau. Geen italiaanse kinderen die op scooters drive by shootings doen.
Oh, da's een land.
Doen we een andere groep, Hells Angels.
Oh, die worden ook aangepakt! Teveel problemen mee. (te laat ja)
Turken kunnen beamen wat ik zeg, kan jij wel gaan lopen huilen. Je zou haast denken dat je het jammer vindt dat niet iedereen Marokkanen haat.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat kan jij bagataliseren zeg.
Je weet zelf dondersgoed wat ik bedoel, maar je bent je zoveelste bagatalisatie-show aan het opvoeren.
Integratie hoeft ook geen sleutel tot succes te zijn. Ook zonder integratie kunnen mensen participeren in de Nederlandse samenleving. Kijk maar naar Chinezen: ouders zijn vaak niet geintegreerd, maar hun kinderen doen het wel goed op school (hoog opleidsniveau) en hun kinderen lopen niet de hele dag te klieren en te stelen op straat.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat heeft dan toch niks met integratie te maken ?
Ja, en nu? Vanwaar die overdrijving dan? Deze constatering was voldoende hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die negatieve gedragingen van (enkele) Marokkanen geven hen toch ook een negatief imago. Sterker nog, juist als ik Marokkaan was zou ik balen van die groep relschoppers.
Precies wat ik ook schreef, maar toen deed Mutant gek en wou geen antwoord meer geven...quote:Op maandag 29 juni 2009 23:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat kan jij bagataliseren zeg.
Je weet zelf dondersgoed wat ik bedoel, maar je bent je zoveelste bagatalisatie-show aan het opvoeren.
quote:Op maandag 29 juni 2009 22:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk wel een voorbeeld van iemand die het allemaal probeert te bagitaliseren.
Terwijl toch wel ieder weldenkend mens weet dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn bij groepen die ellende en overlast in de maatschappij veroorzaken.
Vreemd hoor.
Iedereen die kritiek levert is bijna meteen weer een Marokkanen-hater in jouw ogen.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Turken kunnen beamen wat ik zeg, kan jij wel gaan lopen huilen. Je zou haast denken dat je het jammer vindt dat niet iedereen Marokkanen haat.
Kan je het niet alleen af? Moeilijk he, inhoudelijk reageren.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Precies wat ik ook schreef, maar toen deed Mutant gek en wou geen antwoord meer geven...
![]()
[..]
Who cares, er is ook een gedeelte van de Marokkanen die een afkeer begint te krijgen aan Marokkaanse etterbakjes. DAT IS LOGISCH, DUH! Alsof er een reden is om Marokkaanse etterbakjes te adoreren.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Iedereen die kritiek levert is bijna meteen weer een Marokkanen-hater in jouw ogen.
En er is ook een gedeelte van de Turken die een afkeer begint te krijgen aan de Marokkaanse etterbakjes. En dat kan ik beamen.
Daar zitten we nu dus wel mee. Omdat het ene een grotere verwachting van de tweede genereerd. Ik snap ook wel dat er een heleboel goede marokkaanen rondlopen. Maar er zit wel een probleem in die groep. Net als Antilliaanen.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:57 schreef gelly het volgende:
Problemen opkloppen tot buiten proportie helpt iig ook niet.
Nog steeds geen antwoord op de simpele vraag? Matig hoor....quote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je het niet alleen af? Moeilijk he, inhoudelijk reageren.
Het grappige is ook nog dat Mutant niet gek doet, maar bloedserieus is..quote:Op maandag 29 juni 2009 23:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Precies wat ik ook schreef, maar toen deed Mutant gek en wou geen antwoord meer geven...
![]()
[..]
Nog steeds geen verontschuldiging? Duurt lang hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord op de simpele vraag? Matig hoor....
Veroorzaken Marokkanen nu procentueel meer overlast dan autochtonen ja of nee?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nog steeds geen verontschuldiging? Duurt lang hoor.
Kennelijk vinden bepaalde mensen het belangrijk dat andere bevolkingsgroepen Marokkaanse ettertjes niet leuk vinden. Het is belangrijker om dat te vermelden dan om een oplossing te zoeken voor de problematiek. Uiterst treurig als je het mij vraagt.quote:
Ga je nog een verontschuldiging plaatsen ja of nee?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Veroorzaken Marokkanen nu procentueel meer overlast dan autochtonen ja of nee?
En ook tegen Marokkanen in het algemeen, begint men sceptisch aan te kijken. Ondanks dat ze gewoon met elkaar om gaan.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Who cares, er is ook een gedeelte van de Marokkanen die een afkeer begint te krijgen aan Marokkaanse etterbakjes. DAT IS LOGISCH, DUH! Alsof er een reden is om Marokkaanse etterbakjes te adoreren.![]()
Ik moet ineens denken aan die post van jou over volwassen gedrag, volgens mij op pag. 2quote:Op maandag 29 juni 2009 23:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga je nog een verontschuldiging plaatsen ja of nee?
Onvolwassen gedrag dient ook zo beantwoord te worden Py.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Py het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan die post van jou over volwassen gedrag, volgens mij op pag. 2
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat klopt ja, dat is het gevolg. Zoals uit dit topic blijkt kunnen mensen daar kennelijk niet volwassen mee om gaan.
Nou nee, dat maak ik niet mee, zelfs niet vanuit de Nederlandse autochtone gemeenschap - en ik niet alleen - de NOVA reportage beaamde dat.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En ook tegen Marokkanen in het algemeen, begint men sceptisch aan te kijken. Ondanks dat ze gewoon met elkaar om gaan.
Decennialang is het multiculturalisme dominant geweest op het minderheden dossier. Er was helemaal geen dwang tot integratie op het niveau dat we nu kennen.quote:Op maandag 29 juni 2009 22:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Punt is dat er steeds gehamerd wordt op aanpassen, integreren e.d. als oorzaak voor wangedrag. De Nederlandse Marokkanen zijn, gek genoeg, nu juist een groep die zich in de Nederlandse samenleving beweegt en aangepast is, al doet men anders vermoeden. Er zijn nauwelijks nog dingen te herkennen als typisch Marokkaans onder de jongeren. Juist als ze zich niet aangepast hadden had niemand last van ze gehad. Het zijn ook niet de onaangepaste oudere generaties die voor problemen zorgen.
En juist de Nederlandse Chinezen worden aangemerkt als groep die aangepast en niemand tot last zou zijn.
Als mensen hun feiten niet kennen, hoe kan je dan in hemelsnaam tot een oplossing komen ?
Dat jij dat niet meemaakt is een ander verhaal. Veel mensen zeggen het ook niet hardop he.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee, dat maak ik niet mee, zelfs niet vanuit de Nederlandse autochtone gemeenschap - en ik niet alleen - de NOVA reportage beaamde dat.
Niet alleen IK niet, ik schreef zelfs dat de NOVA reportage dat beaamde.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat jij dat niet meemaakt is een ander verhaal. Veel mensen zeggen het ook niet he.
De reden hiervoor is dat altijd verteld is dat ze "ooit" zouden terugkeren naar eigen land. Dat was het beleid ook. Daarom moesten ze hun eigen cultuur en taal behouden.quote:Op maandag 29 juni 2009 23:11 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Decennialang is het multiculturalisme dominant geweest op het minderheden dossier. Er was helemaal geen dwang tot integratie op het niveau dat we nu kennen.
Inburgering ging in de eigen taal en de politieke slogan bij dit beleid was integratie met behoud van eigen identiteit. Men (lees:de politiek/beleidsmakers) hield zich voor dat gemeenschappen op harmonieuze wijze met elkaar konden leven. Echter was er de discrepantie tussen het ideaal van de beleidsmakers en de werkelijkheid in praktijk die burgers, maar ook hulpverleners, ervoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |