Nee, ik verwacht dat er eigenlijk niets gebeurt.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:48 schreef Allahs_Hakbar het volgende:
Hoezo, was je al plannen aan het maken? Of vind je het stiekem wel mooi als iemand waarmee je het niet eens bent een kogel door z'n kop krijgt?
Ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:02 schreef Provinciaal het volgende:
Haha, denk je nou echt dat hij niet meer bedreigd wordt?
Ja, dat wilde ik ook net zeggen. Als Geertje bedreigd wordt, zal ie daar ongetwijfeld een slaatje uit slaan.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:04 schreef Meh7 het volgende:
Af en toe komt er een diss (rap) over hem uit en daar doet hij dan meteen aangifte van onder toezicht van heel wat media-aandacht. Als er serieuze bedreigingen zouden zijn zou hij dat zeker uitmelken, dus in principe mag je van het tegenovergestelde uitgaan.
Ik zou helemaal blij worden als mensen eerst ook nog een beetje nadenken..quote:Op zondag 28 juni 2009 22:19 schreef specialagent112 het volgende:
ik ben blij dat er toch nog mensen zijn die durven te zeggen wat ze vinden
AIVD schat gevaren in ja, maar de DKDB beveiligd personen als Wilders. Dan ga ik ervan uit dat die twee organisaties enigszins samenwerken om tot een oordeel te komen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:10 schreef Tja..1986 het volgende:
Hij wordt vast nog vaak bedreigd. Iedere beetje bekende politicus wel. Maar of die beveiliging echt nodig is weet ik niet. Maarja, daar hebben we de AIVD voor (die gaan daar toch over??), en die vinden het blijkbaar wel nodig.
Klopt Maar we leven in een democratie een samenleving van multiculti en uitspraak van vrijemenings uiting. ik vind dat wilders hier gewoon gebruik van zou moeten maken en van mij part mogen er wel meer als wilders zijn ik bne ook heel erg blij met Partijen als CDA etc etc. dat zijn toch wel de mensen die zich meer inzetten voor de gehele samenleving.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik zou helemaal blij worden als mensen eerst ook nog een beetje nadenken..
Dus als we Bassie niet beschermen krijgen we evil Bassie terug. Klinkt nogal maffia en riekt naar buigen voor terrorisme.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:29 schreef iehlaak het volgende:
Opmerkelijk is dat tegenstanders van Wilders' ideologie vaak een laconiek zijn over zijn veiligheid. Terwijl ik denk dat vooral de tegenstanders van Geertje zich hierover zorgen moeten maken. Als hem iets overkomt, dan zal zijn opvolger een veel extremer gedachtegoed tentoonspreiden.
Je kan hem nu ook nog makkelijk door zijn kop schieten. Daar doet die bewaking echt niets tegen hoor. Een kogel zie je niet aankomen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:29 schreef Zienswijze het volgende:
Als hij een tijd zonder beveiliging rond zou lopen dan zou hij meteen een kogel door z'n kop krijgen. Genoeg mensen die hem dood willen hebben. Uitspraken over de religie van de vrede kan men duur komen te staan.
Zijn jullie Theo van Gogh vergeten?
Beveiligng kan echter wel enigzins een drempel vormen om een rituele slachting in naam van de religie van de vrede te voldoen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:42 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je kan hem nu ook nog makkelijk door zijn kop schieten. Daar doet die bewaking echt niets tegen hoor. Een kogel zie je niet aankomen.
Jazeker!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:10 schreef Tja..1986 het volgende:
Hij wordt vast nog vaak bedreigd. Iedere beetje bekende politicus wel. Maar of die beveiliging echt nodig is weet ik niet. Maarja, daar hebben we de AIVD voor (die gaan daar toch over??), en die vinden het blijkbaar wel nodig.
Laten we dat niet doen, als hij dood word gemaalt is in de Nederlandse politiek echt de drol door de ventilator.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:54 schreef Netsplitter het volgende:
Laten ze z'n beveiliging voor 24 uur opschorten en kijken wat er dan gebeurd.
Gebeurd er niks, dan heeft die ook geen beveiliging meer nodig.
Wacht even, begrijp ik je redenering nu goed?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:47 schreef V.en.A het volgende:
[..]
Dus als we Bassie niet beschermen krijgen we evil Bassie terug. Klinkt nogal maffia en riekt naar buigen voor terrorisme.
Dit is meer een argument om beveiliging in het algemeen af te schaffen. Dus voor alle kamerleden, kabinetsleden, het koningshuis, et cetera.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:42 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je kan hem nu ook nog makkelijk door zijn kop schieten. Daar doet die bewaking echt niets tegen hoor. Een kogel zie je niet aankomen.
Dat eerste gebeurd al volop (al kan het nog beter) en dat laatste probleem lost zich over 5 jaar vanzelf wel op, daarvoor hebben we Wilders niet nodig.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:38 schreef ethiraseth het volgende:
Het zou een goed begin zjin van Wilders' plannen van zowel besparen op overheidsuitgaven als het terugdringen van het aantal mensen in overheidsdienst.
Ikkequote:Op maandag 29 juni 2009 16:44 schreef maartena het volgende:
Wie betaald de beveiliging van Wilders eigenlijk?
Tja.. als je echt wil kan je iedereen wel vermoorden volgens mij. Ermee weg komen is natuurlijk een 2de, dat lukt niet zo makkelijk met al die getuigenquote:Op maandag 29 juni 2009 08:04 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Dit is meer een argument om beveiliging in het algemeen af te schaffen. Dus voor alle kamerleden, kabinetsleden, het koningshuis, et cetera.
Bij JFK is het misschien wel geluktquote:Op maandag 29 juni 2009 16:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tja.. als je echt wil kan je iedereen wel vermoorden volgens mij. Ermee weg komen is natuurlijk een 2de, dat lukt niet zo makkelijk met al die getuigen![]()
Je hebt gelijk, maar gelukkig betaal je ook voor de beveiliging van Wildersquote:Op maandag 29 juni 2009 16:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ikke![]()
![]()
En de overige Nederlandsche belastingbetalers
Ik vind het trouwens te triest voor woorden dat ik word verplicht mee te betalen aan de beveiliging van een vuile fascist...
Ik vind het te triest voor woorden dat iemand die niet eens in de regering zit dergelijke beveiliging betaald krijgt. Het is logisch dat de premier, en de ministers bepaalde beveiliging krijgen, maar een normaal Tweede Kamer lid hoeft toch geen beveiliging te krijgen?quote:Op maandag 29 juni 2009 16:46 schreef Nielsch het volgende:
Ikke![]()
![]()
En de overige Nederlandsche belastingbetalers
Ik vind het trouwens te triest voor woorden dat ik word verplicht mee te betalen aan de beveiliging van een vuile fascist...
Er zijn ook FOK!kers die dat gezegd hebben.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:37 schreef Bankfurt het volgende:
Ik dacht dat ik had gehoord bij Andries Knevel, dat ex-minister Ella Vogelaar Wilders had gedreigd dat zij zou emigreren als Wilders Minister-President zou worden. Ik kan mij vergissen hier.
Als je een discriminerende, fastische mening wilt hebben, prima! Maar als je daar last meekrijgt los je dat ook zelf maar op. Dat hoef ik niet voor die klapmongool te doen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 05:59 schreef bijdehand het volgende:
Boehoehoe, er komt iemand op voor z'n eigen mening (en die van 1/3e van de bevolking). Natuurlijk moet je die niet beveiligen, moet ie z'n kop maar houden.![]()
Met bruine uniformen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:52 schreef iehlaak het volgende:
Dan moet Wilders c.s. gewoon een paramilitaire organisatie oprichten die hem en zijn beweging beschermt.
Hmmm.... welke snorremans deed dat ook al, een tijdje terug? Iets met bruine hemden geloof ik.....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 07:52 schreef iehlaak het volgende:
Dan moet Wilders c.s. gewoon een paramilitaire organisatie oprichten die hem en zijn beweging beschermt.
Oh, dus wacht even! Hij mag wel zeggen dat moslims fascisten zijn, maar als moslims daar iets van terug zeggen is de vrijheid van meningsuiting opgeheven?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:04 schreef Meh7 het volgende:
Af en toe komt er een diss (rap) over hem uit en daar doet hij dan meteen aangifte van onder toezicht van heel wat media-aandacht. Als er serieuze bedreigingen zouden zijn zou hij dat zeker uitmelken, dus in principe mag je van het tegenovergestelde uitgaan.
Ik hoop het wel, dan wordt het hier een stuk leuker.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 03:21 schreef maartena het volgende:
[..]
Ook zijn er FOK!kers die gezegd hebben dat ze zouden emigreren als Wouter Bos premier werd.
och hij is al met al het andere net als hitler, dus dit kan ook wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Hmmm.... welke snorremans deed dat ook al, een tijdje terug? Iets met bruine hemden geloof ik.....
Jaja, zodat ze zelf de neuzen van linkse journalisten kunnen afhakken (de grote wens van PVV'er Bosma), die gore fascisten.quote:
Goed, maar dan stel ik ook voor dat -analoog aan de VS- beveiligers vuurwapens mogen dragen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:27 schreef Montov het volgende:
[..]
Met bruine uniformen?
Serieus: ik ben het niet eens met maartena dat politici voor hun eigen (extra) beveiliging moeten betalen, zoals in de VS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |