Onrechtvaardigheid! Zelfs Assen heeft een AH to go.quote:
Ik heb genoeg aan een Kioskquote:Op zondag 28 juni 2009 20:37 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Onrechtvaardigheid! Zelfs Assen heeft een AH to go.
Groningen, mooie stad, gebrekkige voorzieningen.
Dat rook ik inderdaad ook gisteren toen ik er langs liepquote:Op zondag 28 juni 2009 20:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Met vieze rookworstenlucht, net als die smerige overkookte pastalucht van de Julia's daar
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Met vieze rookworstenlucht, net als die smerige overkookte pastalucht van de Julia's daar
Laat ze het eerst eens afbouwen voor je erover opschept!quote:
Genoeg spoorknorren anders.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:44 schreef Aestivate het volgende:
Terechte klacht, Leiden ligt in de middle of nowhere, is geen knooppunt en niemand moet erheen.
Anti-klacht: Burger King bij Groningen CS.
Als je een burger king hebt heb je geen AH 2 go nodig ttoooch?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:31 schreef Quadesh het volgende:
Leiden CS heeft sinds kort twee AH to go-winkels. Wat een decadentie!![]()
Waarom heeft Groningen CS geen AH to go?![]()
Groot gebouw, 2 uitgangen? Handig?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is het nut van 2 precies dezelfde winkels in hetzelfde gebouw?
Want Groningen is centraal gelegen.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:44 schreef Aestivate het volgende:
Terechte klacht, Leiden ligt in de middle of nowhere, is geen knooppunt en niemand moet erheen.
Een extra dure Albert Heijn op het treinstationquote:Op zondag 28 juni 2009 21:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
IK heb serieus nog nooit van AH to go gehoord. Kan TS eventueel eventueel een toelichting geven zodat iedereen mee kan doen?
Je kunt ook Leiden Centraal tot Dordrecht-Noord omdopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom is het in godsnaam Leiden Centraal en niet gewoon Leiden? Kan ik me echt heel erg druk om maken. Internationale treinen stoppen er niet eens!!! Kan je beter Dordrecht Centraal noemen.
Dat extra duur verwonderd me niks, ik kwam een driekwart jaar geleden voor het eerst in 15 jaar op een station en toen bleek zelfs het pissen 50 cent te kosten.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
IK heb serieus nog nooit van AH to go gehoord. Kan TS eventueel eventueel een toelichting geven zodat iedereen mee kan doen?
Rotterdam zit er ook nog tussen, dat moet wel Rotterdam blijvenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Je kunt ook Leiden Centraal tot Dordrecht-Noord omdopen.
Je kan ook gewoon je trein instappen en daar pissenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat extra duur verwonderd me niks, ik kwam een driekwart jaar geleden voor het eerst in 15 jaar op een station en toen bleek zelfs het pissen 50 cent te kosten.
Euh, misschien omdat Leiden 2 treinstations heeft?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom is het in godsnaam Leiden Centraal en niet gewoon Leiden? Kan ik me echt heel erg druk om maken. Internationale treinen stoppen er niet eens!!! Kan je beter Dordrecht Centraal noemen.
Nee, want ik had 65 minuten vertraging (van Zeist naar Arnhem)quote:Op zondag 28 juni 2009 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je trein instappen en daar pissen
Vlaardingen heeft er 3, maar er is toch echt geen Vlaardingen Centraal hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:43 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Euh, misschien omdat Leiden 2 treinstations heeft?
Dat is minder jaquote:Op zondag 28 juni 2009 21:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, want ik had 65 minuten vertraging (van Zeist naar Arnhem)
Meer winst.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Zie hier, een tevreden consument.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:37 schreef patatmetfriet het volgende:AH to go (AMS heeft er ook twee)
Julia's
HEMA
Trein (ik zit nu in de trein met laptop en mobiel internet, jeej!)
Maar wel Vlaardingen Centrumquote:Op zondag 28 juni 2009 21:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vlaardingen heeft er 3, maar er is toch echt geen Vlaardingen Centraal hoor.
Groningen?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:31 schreef Quadesh het volgende:
En 3 ako's, als het er niet meer zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:57 schreef Game_Error het volgende:
Amsterdam centraal heeft zelfs 3 to go's
Amsterdam CS is soms ook een doolhof.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:57 schreef Game_Error het volgende:
Dat heb ik ook heel lang gedacht.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef Queque het volgende:
[..]
Groningen?daar rijden ze toch nog met paard en wagen?
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:37 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
En 3 ako's, als het er niet meer zijn.
Klopt, soms ga ik naar AH to go om een maaltijdsalade te kopen (om 23:00 uur).quote:Op zondag 28 juni 2009 23:44 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Vet handig die AH to go's, hier valkbij (Rotterdam Alexander) zit er sinds kort ook een, vind ik heel wat voor zo'n klein station. S' avonds nog even een heerlijke brownie halen (bijna 2 euro voor 1 hap), maar het is het waard.
Je kunt nog een AH to go bezoeken.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:53 schreef Game_Error het volgende:
Godver, nu heb ik honger door jullie...
Amsterdam heeft ook wel wat meer uitstraling dan Leiden natuurlijkquote:Op zondag 28 juni 2009 22:57 schreef Game_Error het volgende:
Daar gaat dit topic niet over.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Amsterdam heeft ook wel wat meer uitstraling dan Leiden natuurlijk
(woonplaats: Leidenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:43 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Euh, misschien omdat Leiden 23 treinstations heeft?
welke 3 dan? Of tel je die bij de metro's ook mee?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:57 schreef Game_Error het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:13 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Game_error komt met de vergelijking dat Amsterdam CS 3 ah to go''s heeft
Met mijn woordenschat zit het wel goed hoor.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:12 schreef Szura het volgende:
TS zocht een topic om het woord decadentie te gebruiken
dat is toch ook het station?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:14 schreef zquing het volgende:
[..]
welke 3 dan? Of tel je die bij de metro's ook mee?
Oh, Super de Boer naast het station. Dat ook nog.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:20 schreef Lamon het volgende:
Leiden Centraal heeft ook een hele vreemde man die het de hele tijd over prijzen heeft, en bonnetjes, en heel hard schreeuwt.
Hij stond vanmiddag bij de Super De Boer ruzie te maken, en ging toen verder met zijn gescheld naar het station toe.
Ik wilde hem nog vragen of ik hem mocht filmen, maar ik durfde niet.
En een aldi in de buurt dacht ik, in het rijtje van de super de boerquote:Op maandag 29 juni 2009 00:22 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Oh, Super de Boer naast het station. Dat ook nog.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En een aldi in de buurt dacht ik, in het rijtje van de super de boer
..en een avondwinkel op de stationsweg, en een MacDonalds op de Beestenmarkt, en een AH op de Hooigracht...gaan we heel Leiden beschrijven?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
quote:
Jij bent zelf dus ook een knorquote:Woonplaats: Den Haag
Mooie redding jaquote:Op maandag 29 juni 2009 00:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De Vink als Leids station tellen
Gebruik die OV-kaart eens voor een reisje naar Groningen. Aanschouw het daar.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:52 schreef Jeff89 het volgende:
Kan me bijna niet voorstellen dat er een grote stad is met 'n centraal zonder AH to go
Daarom dus die opmerking.quote:
Doe eens gekquote:Op maandag 29 juni 2009 00:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
..en een avondwinkel op de stationsweg, en een MacDonalds op de Beestenmarkt, en een AH op de Hooigracht...gaan we heel Leiden beschrijven?
Okay, ik heb iets geleerd vandaag.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef ninostar het volgende:
Station Leiden heeft als toevoeging Centraal omdat het, in reizigersaantallen gemeten, het 5e station van Nederland is. Ik snap niet waarom sommige mensen denken dat er nog meer centrale stations zijn.. Zoals Groningen CSEn wat ik al helemaal niet snap is waarom er geen internationale treinen stoppen op Leiden CENTRAAL??!
![]()
Eindhoven en Almere die qua inwonertal groter zijn hebben geen Centraal.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Omdat die op Den Haag stoppen, dat is 10 minuten verderop.. Ze proberen de gang er een beetje in te houden met die internationale treinen..quote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef ninostar het volgende:
En wat ik al helemaal niet snap is waarom er geen internationale treinen stoppen op Leiden CENTRAAL??!![]()
Toch vind ik het een beetje raar..quote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Omdat die op Den Haag stoppen, dat is 10 minuten verderop.. Ze proberen de gang er een beetje in te houden met die internationale treinen..
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:44 schreef Aestivate het volgende:
Totaal NIET!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:54 schreef PiRANiA het volgende:
Leiden heeft ook een smoothiebar.
Die niet echt draait volgens mij
Het ligt midden in de randstad, tussen de grootste stad (hoofdstad), 2e grootste stad en 3e grootste stad (regeringsstad) van het land in, heeft een direct intercity verbinding met de internationale luchthaven Schiphol en een ook nog een (weliswaar inferieure) verbinding met de 4e stad van het land Utrecht.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:44 schreef Aestivate het volgende:
En ook nog een Kruidvat!quote:Op maandag 29 juni 2009 00:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het ligt juist niet in 'the middle of nowhere'. Als straks de tram er komt wordt Leiden Centraal het belangrijkste knooppunt ik de regio.quote:Maar afgezien van dat heb je gelijk hoor, het ligt in 'the middle of nowhere'![]()
![]()
![]()
Gast, ik ben het met je eens, lees mijn post nog eens en probeer de ironie jegens degene die ik quotte te zienquote:Op maandag 29 juni 2009 19:19 schreef ninostar het volgende:
[..]
Het ligt juist niet in 'the middle of nowhere'. Als straks de tram er komt wordt Leiden Centraal het belangrijkste knooppunt ik de regio.
Wikipedia: Station Leiden Centraal is het belangrijkste spoorwegstation in Leiden.![]()
Mijnproefstation.nl: Leiden Centraal wordt het proefstation van Nederland, waar u in de loop van 2009 de nieuwe visie op toekomstige stations kunt ervaren.![]()
En als Leiden Centraal het 5e station van Nederland is, kan je niet zeggen dat niemand er naartoe wil en al helemaal niet dat het in 'the middle of nowhere' ligt..
Stadje? Je bedoelt stad!quote:Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef Quadesh het volgende:
Nou, het doet mij goed om te horen dat mijn stadje geen niemandsplaats is. Dat gevoel heb ik soms wel.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef Quadesh het volgende:
Nou, het doet mij goed om te horen dat mijn stadje geen niemandsplaats is.
Kijk daar ga je alquote:Dat gevoel heb ik soms wel.
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Kijk daar ga je al![]()
Als je verder keek dan je lelijke snotterige neus lang is, zou je waarschijnlijk zien dat kleine spelers een grote invloed kunnen hebben. Wie had tot 2004 de grootste haven ter wereld, niet de grootmachten zoals de VS, Rusland, China of Japan. Maar Nederland
Qua wetenschappelijk onderzoek komt Leiden prima mee met de rest van de wereld, maarja als je slechts zaterdag tussen de 16-jarigen in de Hut van Ome Henne vertoeft zal dat je niet zoveel boeien waarschijnlijk![]()
Verder eens met je hoowwrrr, Leiden FTW!!!111quote:Ik vind het fijn om hier te fietsen
Al verteer ik van de kou
Want me fiets, die zal me brenge
Naar de hut van Ome Henne
Maar na een bier of -tig
Heb ik geen meter zicht
Dan ken ik niet meer kijke
Want me ogen zitte dicht
quote:Op zondag 28 juni 2009 20:32 schreef RobertVH het volgende:
Sliedrecht CS wil ook een AH![]()
Wacht... ik ga nooit me de trein
Ik ben bang dat je een grapje maakt, maar... BESTAAT ER ECHT EEN HUT VAN OME HENNE IN NEDERLAND?quote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Kijk daar ga je al![]()
Als je verder keek dan je lelijke snotterige neus lang is, zou je waarschijnlijk zien dat kleine spelers een grote invloed kunnen hebben. Wie had tot 2004 de grootste haven ter wereld, niet de grootmachten zoals de VS, Rusland, China of Japan. Maar Nederland
Qua wetenschappelijk onderzoek komt Leiden prima mee met de rest van de wereld, maarja als je slechts zaterdag tussen de 16-jarigen in de Hut van Ome Henne vertoeft zal dat je niet zoveel boeien waarschijnlijk![]()
Wees blij dat er nog een trein wil stoppen heulemaal daarzo!quote:Op zondag 28 juni 2009 20:31 schreef Quadesh het volgende:
Dat willen wij ook in Amsterdam!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 04:12 schreef Ada. het volgende:
Helmond heeft 4 (!) stations.
Appie to go ftw! Superhandige formule. Tijdens de zomerfeesten 24 uur open.![]()
Ik heb het niet over Nederland. Dat wordt genoeg door Balkenende benadrukt (hoe belangrijk wij wel zijn).quote:Op maandag 29 juni 2009 19:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Kijk daar ga je al![]()
Ohjajoh? Vertel mij dan eens eens wat er "quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:59 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Nederland. Dat wordt genoeg door Balkenende benadrukt (hoe belangrijk wij wel zijn).![]()
Ik volg een tijdje de Leidse gemeentepolitiek.Tja.
Jij bent best wel wereldvreemd.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat extra duur verwonderd me niks, ik kwam een driekwart jaar geleden voor het eerst in 15 jaar op een station en toen bleek zelfs het pissen 50 cent te kosten.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:27 schreef zeef het volgende:
[..]
Ohjajoh? Vertel mij dan eens eens wat er "Tja" is aan de Leidse gemeentepolitiek?
Leiden Centraal (of Leiden C en niet CS) heeft 2 uitgangen hè. De voorzijde heet 'Centrumzijde' en de achterzijde (LUMC) heet 'Zeezijde'. Oegstgeest ligt veel verder..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 04:38 schreef eigendeegcookie het volgende:
valt wel mee hoe decadent , want Leiden CS heeft maar 1 uitgang Leiden. De andere kant [waar de andere AH is] is uitgang Oegstgeest. en daarna Rijnsburg , of Sassenheim enz. t mooie is dat al die stomme dorpen gewoon wel op fietsafstand van de nachttrein liggen , dus lekker uitgaan in Amsterdam zonder op de tijd te letten
Want de Super de Boer, Spar, Digros, en Aldi die je onderweg passeert zijn niet goed genoeg ofzo?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:08 schreef everlast08 het volgende:
Leiden![]()
Op zich was 2 AH To Go nog wel ok geweest, als ze elk deels ander assortiment hadden.
Maar ze verkopen allebei dezelfde shit....jammer moet ik vaak helemaal naar Hooigracht voor mn maaltijdsalade met garnalen
Binnenkort kun je dan met de tram, als het aan die idioten van de gemeente ligt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:08 schreef everlast08 het volgende:
Leiden![]()
Op zich was 2 AH To Go nog wel ok geweest, als ze elk deels ander assortiment hadden.
Maar ze verkopen allebei dezelfde shit....jammer moet ik vaak helemaal naar Hooigracht voor mn maaltijdsalade met garnalen
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Binnenkort kun je dan met de tram, als het aan die idioten van de gemeente ligt.
Iedereen snapt dat een tram door de Breestraat het slimste is, en zij denken, alhoewel ze daar nu weer van terug lijken te komen, dat de tram langs de Hooigracht laten lopen wel een goed idee is.
de kanker die julias is freaking duurquote:Op zondag 28 juni 2009 20:43 schreef TNA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:53 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Ik ben het met je '''' over die tramlijnen eens.
Neequote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
In dat geval mijn nederige excuses.
Ik dacht geziene dat andere topic, dat het een steek naar mij was.
Jij bent er zo een die voorbeelden letterlijk neemt en het principe dat ik ten gehore probeer te brengen mistquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:59 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Nederland. Dat wordt genoeg door Balkenende benadrukt (hoe belangrijk wij wel zijn).![]()
Ik volg een tijdje de Leidse gemeentepolitiek.Tja.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij bent er zo een die voorbeelden letterlijk neemt en het principe dat ik ten gehore probeer te brengen mist
Een openbaar forum, des te beter. Dus : vooruit met den geit!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:37 schreef Quadesh het volgende:
[..]
Beter van niet. Dit blijft een openbaar forum.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:34 schreef ninostar het volgende:
Leiden Centraal wordt weer een internationaal station!
Wikipedia: Als de HSL-Zuid volledig in gebruik is genomen krijgt Leiden Centraal haar status als internationaal station weer terug. De Intercity uit Berlijn (serie 140/240), die dan wordt doorgetrokken naar Den Haag Centraal (via Schiphol), zal dan stoppen op het station.
Wicked, vanuit Leiden in een trein naar Berlijn. I likequote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:34 schreef ninostar het volgende:
Wikipedia: Als de HSL-Zuid volledig in gebruik is genomen krijgt Leiden Centraal haar status als internationaal station weer terug. De Intercity uit Szczecin Główny/Berlijn (serie 140/240), die dan wordt doorgetrokken naar Den Haag Centraal (via Schiphol), zal dan stoppen op het station.
En volgens mij kun je dan op dezelfde dag rechtstreeks naar Groningen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:34 schreef ninostar het volgende:
Wikipedia: Als de HSL-Zuid volledig in gebruik is genomen krijgt Leiden Centraal haar status als internationaal station weer terug. De Intercity uit Szczecin Główny/Berlijn (serie 140/240), die dan wordt doorgetrokken naar Den Haag Centraal (via Schiphol), zal dan stoppen op het station.
Leiden CS heeft ook een BKquote:Op zondag 28 juni 2009 20:44 schreef Aestivate het volgende:
Omdat aan één kant alle studenten naar buiten lopen, en aan de andere kant lopen alle werkende mensen naar buiten.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Omdat het het 5e station in Nederland is qua reizigersaantallen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Amsterdam CS heeft er 3quote:Op zondag 28 juni 2009 20:31 schreef Quadesh het volgende:
leer tellen, het zijn er 3quote:Op zondag 28 juni 2009 21:43 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Euh, misschien omdat Leiden 2 treinstations heeft?
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En volgens mij kun je dan op dezelfde dag rechtstreeks naar Groningen.
eehhm, omzet maken, markt bedienen, geld verdienen?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:07 schreef wikwakka2 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |