quote:Op zondag 28 juni 2009 19:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan herstel ik mijn vraag weer:
Openbaar vervoer:
Nu het nog kan: de zones. Welke stad hoort bij welke zone?5000 5300 5400 5700 6400
+ 1quote:Op zondag 28 juni 2009 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Young Urban Professional
Drievergen/Zeist? (trein naar Spoorwegmuseum)quote:Op zondag 28 juni 2009 20:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Noem drie stations waar doorgaande treinen kopmaken.
Ik zou deze graag willen opnemen, maar het gaat om stations die dagelijks bediend worden.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:53 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Drievergen/Zeist? (trein naar Spoorwegmuseum)
Nou vruit dan...quote:
OK, was gewoon de eerste die me te binnen schoot. (woon vlakbij Utrecht, dus kom nog wel eens in het Spoorwegmuseum.)quote:Op zondag 28 juni 2009 20:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou deze graag willen opnemen, maar het gaat om stations die dagelijks bediend worden.
Juiste provincie, maar ook deze stations zoek ik niet.quote:
Earnhemquote:Op zondag 28 juni 2009 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Juiste provincie, maar ook deze stations zoek ik niet.
En dan zoek ik nog een station in Gelderland.
Arnhem eveneens.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:00 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
De trein Utrecht CS - Nijmegen maakt toch kop in Arnhem?
Driebergen/Zeist rekende je fout omdat die niet dagelijks bediend wordt...quote:Haarlem (Sneltrein Hoorn - Den Haag, alleen midweeks)
En wat is de grap?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Een vieze grap tussendoor:
Wisten jullie dat station Antwerpen-Centraal een bijnaam is voor een piemel?
Franeker?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:07 schreef Susi het volgende:
Noem de twee eerste universiteiten van Nederland
Driebergen-Zeist is inderdaad een 'half' kopstation, net zoals Utrecht Centraal, Haarlem en Arnhem, goed dat je dit weet.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:08 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Driebergen/Zeist rekende je fout omdat die niet dagelijks bediend wordt...
(Geen probleem, hoor: vragensteller beslist.)
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:08 schreef BasOne het volgende:
Ik heb op het moment last van duizelingen, ik zie bleek het lijkt of al mijn bloed uit mijn hoofd en ledematen weg is getrokken. Waar is het naartoe?
OK, zoals gezegd: geen probleem.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Driebergen-Zeist is inderdaad een 'half' kopstation, net zoals Utrecht Centraal, Haarlem en Arnhem, goed dat je dit weet.
Met dagelijks bedoelde ik ritten volgens het Spoorboekje.
BADOEMquote:
Er stond hai.. geen haaiquote:
Goed genoeg. Eigenlijk Ulster Volunteer Force.quote:
*springt je in de armen*quote:
Dat zeg ik, maar mijn instructie goed opgevolgd en het puntje aan Oly gegeven ^_^quote:Op zondag 28 juni 2009 21:28 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Goed genoeg. Eigenlijk Ulster Volunteer Force.
Stand deel 1627
1 Terpentin07
1 vaagsel
1 starla
2 Ofyles2
1 Susi
1 Nico_S.
Nee overal muggen en 2 tekenquote:
Ed en Willem Beverquote:Op zondag 28 juni 2009 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
Romain en Brice Feillu zijn volgende week zaterdag actief in de Tour de France.
Luxemburg kent toevallig ook twee fietsende broertjes die meefietsen, wat zijn hun voornamen/is hun familienaam?
*Grijpt de teken tang*quote:
Oeps, sorry.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:30 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar mijn instructie goed opgevolgd en het puntje aan Oly gegeven ^_^
Puntje had ik toch doorgeschoven, heb geen enkele vraag klaar staanquote:Op zondag 28 juni 2009 21:33 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Oeps, sorry.
Zat mijn goedkeuring aan Ofyles al te typen voordat ik jouw antwoord had gelezen. Anders was het punt voor jou geweest.
Jah alweer..quote:Op zondag 28 juni 2009 21:33 schreef BasOne het volgende:
[..]
*Grijpt de teken tang*
Heb je weer met een vreemde in de bosjes lopen knuffelen?
18 van die bloedzuigende krengenquote:Op zondag 28 juni 2009 21:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jah alweer..zeer teleurgesteld in mezelf.
We hadden dit weekend kamp dus ook lekker in het bos gerendWaardoor een jongen minstens 18 teken had..
Nee hij leeft nog ^^quote:Op zondag 28 juni 2009 21:40 schreef BasOne het volgende:
[..]
En tsk tsk tsk
Als je wilt knuffelen met een vreemde ben ik er toch, of Ofy, of Scott of Starla, maar dat wel filmen als je met Starla knuffelt
Al sla je me dood...quote:Op zondag 28 juni 2009 21:40 schreef ScottTracy het volgende:
Hoe kennen we Allan Pineda Lindo, William James Adams Jr., Stacey Ferguson en Jaime Luis Gomez beter?
Vergeet volgende keer de DEET nietquote:Op zondag 28 juni 2009 21:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee hij leeft nog ^^
Jullie zijn geen vreemden dus dan kan ik ook niet met jullie in een bos gaan knuffelen..en bovendien, als ik iets aanraken gaan mijn muggenbulten weer irriteren en kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met smeren
Geloof het of niet maar ik heb me om het uur ingesmeerdquote:
Damnationquote:Op zondag 28 juni 2009 21:41 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee hij leeft nog ^^
Jullie zijn geen vreemden dus dan kan ik ook niet met jullie in een bos gaan knuffelen..en bovendien, als ik iets aanraken gaan mijn muggenbulten weer irriteren en kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met smeren
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:42 schreef Tanjaa het volgende:
Black eyed peas!
Oei, dat waren wel agressieve muggen danquote:Op zondag 28 juni 2009 21:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik heb me om het uur ingesmeerd
De Ofyles Tip voor de volgende keer: Donkere kleding dragen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Teken tangquote:Op zondag 28 juni 2009 21:45 schreef Tanjaa het volgende:
Er zijn 5 manieren om teken te verwijderen, noem er drie.
Bedwelmen, met een draaiende greep lostrekken, in de fik steken?quote:Op zondag 28 juni 2009 21:45 schreef Tanjaa het volgende:
Er zijn 5 manieren om teken te verwijderen, noem er drie.
Ik hoor de grapjes van Mart Smeets nu al. "Goh, wie had gedacht dat hij na zo'n lange voetbalcarrière nog kon fietsen."quote:Op zondag 28 juni 2009 21:46 schreef Ofyles2 het volgende:
@ScottTracy: wie weet rijdt Rui Costa volgende week ook in de Tour.
Tekentang en pincet zijn hetzelfdequote:Op zondag 28 juni 2009 21:45 schreef ScottTracy het volgende:
Tekentang, pincet, gewoon keihard eraan trekken
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:46 schreef BasOne het volgende:
En dan is er natuurlijk nog de optie om het ledemaat te amputeren.
Sja, ik zal je van die last verlichten.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:43 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Omdat jij het ook zegt tel ik pincet goed:quote:Op zondag 28 juni 2009 21:46 schreef BasOne het volgende:
[..]
Teken tang
Vingers (wel voorzichtig, trek de kop eruit en niet alleen het lijf eraf anders krijg je ontstekingen)
Pincet
En dan is er natuurlijk nog de optie om het ledemaat te amputeren.
Ijsklontje erop leggen, dat bedwelmd en kan je em er redelijk makkelijk uit trekken.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Omdat jij het ook zegt tel ik pincet goed:
Nog eentje.
Tekentang
Pincet
...
Zonde van de alcohol....quote:Op zondag 28 juni 2009 21:48 schreef Platina het volgende:
- eruit trekken met pincet
- alcohol erover en dan eruit
- losdraaien.
Dat met alcohol is niet erg veilig, en losdraaien doe je al met de tekentang.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:48 schreef Platina het volgende:
- eruit trekken met pincet
- alcohol erover en dan eruit
- losdraaien.
Ofy, als je het goed vind tel ik deze goed want jouw antwoord was een beetje onduidelijkquote:Op zondag 28 juni 2009 21:50 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ijsklontje erop leggen, dat bedwelmd en kan je em er redelijk makkelijk uit trekken.
Pas op dat de kop niet blijft zitten........
Sigaret tegen de kop doe je met bloedzuigers....quote:Op zondag 28 juni 2009 21:51 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Dat met alcohol is niet erg veilig, en losdraaien doe je al met de tekentang.
jah, maar ik heb ergens gezegd dat ik de veilige manier zoekquote:
Na apertquote:Op zondag 28 juni 2009 21:53 schreef starla het volgende:
het desbetreffende lichaamsdeel amputeren
had ik niet gezien, goed om te zien dat we allebei slechte humor hebbenquote:
We passen gewoon bij mekaar, het is het lot dat we elkaar tegenkomen.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:58 schreef starla het volgende:
[..]
had ik niet gezien, goed om te zien dat we allebei slechte humor hebben
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:00 schreef Tanjaa het volgende:
Damn, ik lag gewoon te slapen op mn bureau
Ik ga naar bedje toe...
NN liebchenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:00 schreef Tanjaa het volgende:
Damn, ik lag gewoon te slapen op mn bureau
Ik ga naar bedje toe...
![]()
Nou... neequote:
Is dat een nieuwe groet?quote:
K danquote:Op zondag 28 juni 2009 22:05 schreef Tanjaa het volgende:
40000
Neenee, hoiquote:
Ja, dat is codetaal voor "Hallo, mr_anonimous"quote:
Verdorie! Nu je het zegtquote:Op zondag 28 juni 2009 22:07 schreef BasOne het volgende:
[..]
K dan
Warhammer 40k
Warhammer = Fantasie
Warhammer 40k Sci fi
Tanjaa +1
Ik ga toch maar eens een kloon aanmaken met de naam: Andy zo ben ik inmiddels bekend in vele subfora.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat is codetaal voor "Hallo, mr_anonimous"
Natuurlijk. En nu ga ik slapenquote:
Truste meisquote:
Hoezo? droomt die ook zo veel van je?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:11 schreef BasOne het volgende:
NN slaap lekkel
Droom niet teveel van me, anders word Ofy jaloers
Nou laatst droomde hij dat hij op de trein stond te wachten op een tochtig perron, donkre wolken, bliksem flitsen, en toen de trein eraan kwam was het geen gele NS trein maar een oude stoom locomotief.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo? droomt die ook zo veel van je?
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nou laatst droomde hij dat hij op de trein stond te wachten op een tochtig perron, donkre wolken, bliksem flitsen, en toen de trein eraan kwam was het geen gele NS trein maar een oude stoom locomotief.
En toen die hissend en sissend tot stilstand kwam, kwam er niemand uit, hete hele perron was still, met de damp van de loc rollende over het perron, en toen Ofy in wou stappen werd de deur open gegooit.
En ik stapte er uit... O.o
Vreemde dromen heeft die gozer
Ik droom over heel wat andere dingen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo? droomt die ook zo veel van je?
Natuurlijk Ofyles2 +1quote:Op zondag 28 juni 2009 22:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Erik Dekker?
Okay. Ja ik ken jullie verder niet persoonlijk dus ik dacht ik vraag het maar.quote:
Nja Ofy is m'n Biatch, dus ik verplicht hem over mij te dromen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Ja ik ken jullie verder niet persoonlijk dus ik dacht ik vraag het maar.
Tetris?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:28 schreef Ofyles2 het volgende:
De kranten waren in 2000 lyrisch over Erik Dekker.
Drie ritten en uitgeroepen tot aanvallendste renner.
Van welk computerspelletje is Alexey Pajitnov de geestelijke vader?
Dat was zo'n mooie Tourquote:Op zondag 28 juni 2009 22:28 schreef Ofyles2 het volgende:
De kranten waren in 2000 lyrisch over Erik Dekker.
Drie ritten en uitgeroepen tot aanvallendste renner.
Dat doen ze tegenwoordig niet meer hoor, etappes zijn gemiddeld maar 200 kmquote:Op zondag 28 juni 2009 22:30 schreef BasOne het volgende:
Ik word al moe als ik zie dat ze 300km gefietst hebben....
Mee eens. Pak dan toch gewoon de auto.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:30 schreef BasOne het volgende:
Ik word al moe als ik zie dat ze 300km gefietst hebben....
Vandaag Ned kompioenschappen, zag iets in de ooghoek van 500km staanquote:Op zondag 28 juni 2009 22:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat doen ze tegenwoordig niet meer hoor, etappes zijn gemiddeld maar 200 km
Nee man, dat was maar 210 km geloof ikquote:Op zondag 28 juni 2009 22:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vandaag Ned kompioenschappen, zag iets in de ooghoek van 500km staan
Dat was de gemiddelde snelheid. Dankzij Epo gaat dat nu veel harder.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vandaag Ned kompioenschappen, zag iets in de ooghoek van 500km staan
Petanque?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Jeu de Boulen met fluitketels en bezems noemen we ook wel?
Nee het is een wintersport. Ik dacht laat ik een lekker koel vraagje stellen...quote:
Allemachtig. Wat voor vak gaf die gast?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef ScottTracy het volgende:
FluitketelsIk had een docent op de middelbare school die dat deed en hij vertelde er altijd vol liefde over
quote:
ooooh blondie is cutequote:
Die had waarschijnlijk niet om deze vraag kunnen grinniken.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef ScottTracy het volgende:
FluitketelsIk had een docent op de middelbare school die dat deed en hij vertelde er altijd vol liefde over
Zo heb ik eens een natuurkundeleraar gehad die op een vissersboot had gevaren. Kon zomaar een uur doorzagen over haringkaken!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef ScottTracy het volgende:
Namen geen flauw idee. Sport: biljart?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef BasOne het volgende:
We gaan even door met sport, put your thinking caps on
Wie zijn dit? en welke sport beoefenen ze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Biljart... nou.. ze hebben de ballen er voor, maar biljart kan ik niet goed rekenenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:50 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Namen geen flauw idee. Sport: biljart?
Snooker, dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:52 schreef BasOne het volgende:
[..]
Biljart... nou.. ze hebben de ballen er voor, maar biljart kan ik niet goed rekenen
Snooker is correct, en wie zijn de 5 legendes van de sport waar ik een foto van heb geplaatstquote:
Mooi, maar blijft overeind dat ik op dat gebied ook niet één enkele naam ken.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:55 schreef BasOne het volgende:
[..]
Snooker is correct, en wie zijn de 5 legendes van de sport waar ik een foto van heb geplaatst
Een Kennerquote:Op zondag 28 juni 2009 22:57 schreef qonmann het volgende:
1. Ronnie 'O Sullivan
2. Stephen Hendry
3. Steve Davies
4. Paul Ebdon
5. Jimmy White
Snooker
niet goudkleurig zo te zien , maar wel goedquote:Op zondag 28 juni 2009 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Golden Gate
Ebdon heeft het record op zijn naam staan, 45 minuten oid rond de tafel lopen en bedenken wat hij gaat doenquote:Op zondag 28 juni 2009 23:05 schreef qonmann het volgende:
Die Ebdon is zo traag en nog weet ik zijn voornaam niet
[ afbeelding ]
Hoe heet deze brug?
Dat was idd Charles Manson niet.quote:
Manson is makkelijk te herkennen, die heeft een hakenkruis op zijn voorhoofd....quote:Op zondag 28 juni 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
was dat charles manson niet ?
Maar deze man kijkt alsof de prozac op is en niet als een waanzinnige.quote:
auteur en niet acteur. Zijn werk is wel verfilmd maar hij kijkt ze nooit omdat hij vindt dat verfilmingen zijn graphic novels geen eer aan doen.quote:
Wat lekker te zien is op deze foto.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:18 schreef BasOne het volgende:
[..]
Manson is makkelijk te herkennen, die heeft een hakenkruis op zijn voorhoofd....
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op P
Die schreef geen Graphic Novel.quote:
Andere foto was 1 die niet lijkt op de foto van de auteurquote:Op zondag 28 juni 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat lekker te zien is op deze foto.
Een graphic novel is een comic (strip) die iets dieper en vaak ook dikker is dan een gemiddeld stripboek.quote:
Niet eens zo gek maar nee. De man is van o.a. Watchmenquote:
Graphic novel - Strip Verhaalquote:
Ik denk niet dat Qon deze uitleg echt duidelijk vind.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef BasOne het volgende:
[..]
Graphic novel - Strip Verhaal
Maar meer als Heavy Metal, Sin City en dergelijke.
Spiderman, x-men, superman, Batman worden weer Comics genoemd
Ik vind em zelf niet echt duidelijkquote:Op zondag 28 juni 2009 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Qon deze uitleg echt duidelijk vind.
Thx for tryingquote:Op zondag 28 juni 2009 23:35 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik vind em zelf niet echt duidelijk
Ohwell
Sundays happen
Alan Moore heet ie. Briljante schrijver maar wel een weirdo. Hij aanbidt een slangengod en ook al zijn de verfilmingen van Watchmen, From Hell en V for Vendetta gewoon steengoed hij weigert ze te zien omdat ze zijn werk verkrachten.quote:
Leon!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:43 schreef vaagsel het volgende:
Natalie Portman speelt een hoofdrol in V for Vendetta. In welke film maakte ze haar debuut?
Tikkie terugquote:
Had wel heel erg geweest als ik deze niet had geweten.quote:
Ik heb de tak van sport er achter gezet als hintquote:Op zondag 28 juni 2009 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Sportbijnamen. Noem de juiste athleet bij de bijnaam
The Pearl = NBA Basketball
The Dutch Lumberjack = K1, kickboksen etc.
The Dutch Windmill = Boksen
De Zwarte Tulp = Voetbal
Magic = NBA Basketball
The Beast = NFL en later K1
The Flying Gentleman = K1, Kickboksen etc.
The non Flying Dutchman = Voetbal
Nataliequote:Op maandag 29 juni 2009 00:09 schreef qonmann het volgende:
ken ze ook niet allemaal, time 2 go![]()
[ afbeelding ]
Zij groet U
Met magic Johnson erbij zijn dat er dus 3 .quote:Op maandag 29 juni 2009 00:09 schreef ScottTracy het volgende:
De Zwarte Tulp = Ruud Gullit
The non Flying Dutchman = Dennis Bergkamp
Voor de rest wens ik jullie heel veel succes...
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:13 schreef vaagsel het volgende:
The Pearl = Micheal Jordan?![]()
The Dutch Lumberjack = Hoost?![]()
The Dutch Windmill =
De Zwarte Tulp = Gullit ?![]()
Magic = Johnson![]()
The Beast = Sapp ?![]()
The Flying Gentleman = Bonyanski?![]()
The non Flying Dutchman = Bergkamp![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:13 schreef JuzzMuzz het volgende:
Sportbijnamen. Noem de juiste athleet bij de bijnaam
The Pearl ?
The Dutch Lumberjack Peter Aerts![]()
The Dutch Windmill ?
De Zwarte Tulp Ruud Gullit![]()
Magic Magic Johnson![]()
The Beast ?
The Flying Gentleman Remy Bonjasky![]()
The non Flying Dutchman Dennis Bergkamp![]()
Chamberlain was Wilt the Stilt.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef vaagsel het volgende:
Dutch Windmill heb ik opgezocht en had ik niet geraden.
The Pearl weet ik ook niet. Chamberlain ?
Bep van Klaveren?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat basketballer Earl niet zo bekend is kan ik me nog voorstellen maar de bokser die op de Olympische spelen goud haalde en ook verkozen is tot Rotterdammer van de Eeuw niet.
quote:
Nope. Dat was Larry the Legend.quote:
Ik had zijn voornaam al prijsgegeven.quote:
Oh, ik zie het nu pas. Ik ken geen (oud-)basketballer met de voornaam Earl.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had zijn voornaam al prijsgegeven.
Yes! Yankee snaait het punt voor ieders neus weg. Maar als je Earl the Pearl wel kent is het gewoon terecht!quote:
Ach ik dacht dat Earl bekender was. Maar dat bleek dus niet zo.quote:
Inderdaad, te vinden op Java bij Yogjakarta. ST +1quote:
Trustequote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:58 schreef erkel het volgende:
Kameroen?
Topfilm. vaagsel +1quote:
ScottTracy +1quote:
Natuurlijk vaagsel +1quote:Op maandag 29 juni 2009 01:14 schreef vaagsel het volgende:
Nixon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |