Is dat een nieuwe groet?quote:
K danquote:Op zondag 28 juni 2009 22:05 schreef Tanjaa het volgende:
40000
Neenee, hoiquote:
Ja, dat is codetaal voor "Hallo, mr_anonimous"quote:
Verdorie! Nu je het zegtquote:Op zondag 28 juni 2009 22:07 schreef BasOne het volgende:
[..]
K dan
Warhammer 40k
Warhammer = Fantasie
Warhammer 40k Sci fi
Tanjaa +1
Ik ga toch maar eens een kloon aanmaken met de naam: Andy zo ben ik inmiddels bekend in vele subfora.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat is codetaal voor "Hallo, mr_anonimous"
Natuurlijk. En nu ga ik slapenquote:
Truste meisquote:
Hoezo? droomt die ook zo veel van je?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:11 schreef BasOne het volgende:
NN slaap lekkel
Droom niet teveel van me, anders word Ofy jaloers
Nou laatst droomde hij dat hij op de trein stond te wachten op een tochtig perron, donkre wolken, bliksem flitsen, en toen de trein eraan kwam was het geen gele NS trein maar een oude stoom locomotief.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo? droomt die ook zo veel van je?
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nou laatst droomde hij dat hij op de trein stond te wachten op een tochtig perron, donkre wolken, bliksem flitsen, en toen de trein eraan kwam was het geen gele NS trein maar een oude stoom locomotief.
En toen die hissend en sissend tot stilstand kwam, kwam er niemand uit, hete hele perron was still, met de damp van de loc rollende over het perron, en toen Ofy in wou stappen werd de deur open gegooit.
En ik stapte er uit... O.o
Vreemde dromen heeft die gozer
Ik droom over heel wat andere dingen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo? droomt die ook zo veel van je?
Natuurlijk Ofyles2 +1quote:Op zondag 28 juni 2009 22:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Erik Dekker?
Okay. Ja ik ken jullie verder niet persoonlijk dus ik dacht ik vraag het maar.quote:
Nja Ofy is m'n Biatch, dus ik verplicht hem over mij te dromen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Ja ik ken jullie verder niet persoonlijk dus ik dacht ik vraag het maar.
Tetris?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:28 schreef Ofyles2 het volgende:
De kranten waren in 2000 lyrisch over Erik Dekker.
Drie ritten en uitgeroepen tot aanvallendste renner.
Van welk computerspelletje is Alexey Pajitnov de geestelijke vader?
Dat was zo'n mooie Tourquote:Op zondag 28 juni 2009 22:28 schreef Ofyles2 het volgende:
De kranten waren in 2000 lyrisch over Erik Dekker.
Drie ritten en uitgeroepen tot aanvallendste renner.
Dat doen ze tegenwoordig niet meer hoor, etappes zijn gemiddeld maar 200 kmquote:Op zondag 28 juni 2009 22:30 schreef BasOne het volgende:
Ik word al moe als ik zie dat ze 300km gefietst hebben....
Mee eens. Pak dan toch gewoon de auto.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:30 schreef BasOne het volgende:
Ik word al moe als ik zie dat ze 300km gefietst hebben....
Vandaag Ned kompioenschappen, zag iets in de ooghoek van 500km staanquote:Op zondag 28 juni 2009 22:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat doen ze tegenwoordig niet meer hoor, etappes zijn gemiddeld maar 200 km
Nee man, dat was maar 210 km geloof ikquote:Op zondag 28 juni 2009 22:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vandaag Ned kompioenschappen, zag iets in de ooghoek van 500km staan
Dat was de gemiddelde snelheid. Dankzij Epo gaat dat nu veel harder.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vandaag Ned kompioenschappen, zag iets in de ooghoek van 500km staan
Petanque?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Jeu de Boulen met fluitketels en bezems noemen we ook wel?
Nee het is een wintersport. Ik dacht laat ik een lekker koel vraagje stellen...quote:
Allemachtig. Wat voor vak gaf die gast?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef ScottTracy het volgende:
FluitketelsIk had een docent op de middelbare school die dat deed en hij vertelde er altijd vol liefde over
quote:
ooooh blondie is cutequote:
Die had waarschijnlijk niet om deze vraag kunnen grinniken.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef ScottTracy het volgende:
FluitketelsIk had een docent op de middelbare school die dat deed en hij vertelde er altijd vol liefde over
Zo heb ik eens een natuurkundeleraar gehad die op een vissersboot had gevaren. Kon zomaar een uur doorzagen over haringkaken!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef ScottTracy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |