Is dat een nieuwe groet?quote:
K danquote:Op zondag 28 juni 2009 22:05 schreef Tanjaa het volgende:
40000
Neenee, hoiquote:
Ja, dat is codetaal voor "Hallo, mr_anonimous"quote:
Verdorie! Nu je het zegtquote:Op zondag 28 juni 2009 22:07 schreef BasOne het volgende:
[..]
K dan
Warhammer 40k
Warhammer = Fantasie
Warhammer 40k Sci fi
Tanjaa +1
Ik ga toch maar eens een kloon aanmaken met de naam: Andy zo ben ik inmiddels bekend in vele subfora.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:07 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, dat is codetaal voor "Hallo, mr_anonimous"
Natuurlijk. En nu ga ik slapenquote:
Truste meisquote:
Hoezo? droomt die ook zo veel van je?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:11 schreef BasOne het volgende:
NN slaap lekkel
Droom niet teveel van me, anders word Ofy jaloers
Nou laatst droomde hij dat hij op de trein stond te wachten op een tochtig perron, donkre wolken, bliksem flitsen, en toen de trein eraan kwam was het geen gele NS trein maar een oude stoom locomotief.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo? droomt die ook zo veel van je?
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nou laatst droomde hij dat hij op de trein stond te wachten op een tochtig perron, donkre wolken, bliksem flitsen, en toen de trein eraan kwam was het geen gele NS trein maar een oude stoom locomotief.
En toen die hissend en sissend tot stilstand kwam, kwam er niemand uit, hete hele perron was still, met de damp van de loc rollende over het perron, en toen Ofy in wou stappen werd de deur open gegooit.
En ik stapte er uit... O.o
Vreemde dromen heeft die gozer
Ik droom over heel wat andere dingen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoezo? droomt die ook zo veel van je?
Natuurlijk Ofyles2 +1quote:Op zondag 28 juni 2009 22:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Erik Dekker?
Okay. Ja ik ken jullie verder niet persoonlijk dus ik dacht ik vraag het maar.quote:
Nja Ofy is m'n Biatch, dus ik verplicht hem over mij te dromen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Ja ik ken jullie verder niet persoonlijk dus ik dacht ik vraag het maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |