Zo heb ik eens een natuurkundeleraar gehad die op een vissersboot had gevaren. Kon zomaar een uur doorzagen over haringkaken!quote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef ScottTracy het volgende:
FluitketelsIk had een docent op de middelbare school die dat deed en hij vertelde er altijd vol liefde over
Namen geen flauw idee. Sport: biljart?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef BasOne het volgende:
We gaan even door met sport, put your thinking caps on
Wie zijn dit? en welke sport beoefenen ze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Biljart... nou.. ze hebben de ballen er voor, maar biljart kan ik niet goed rekenenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:50 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Namen geen flauw idee. Sport: biljart?
Snooker, dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:52 schreef BasOne het volgende:
[..]
Biljart... nou.. ze hebben de ballen er voor, maar biljart kan ik niet goed rekenen
Snooker is correct, en wie zijn de 5 legendes van de sport waar ik een foto van heb geplaatstquote:
Mooi, maar blijft overeind dat ik op dat gebied ook niet één enkele naam ken.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:55 schreef BasOne het volgende:
[..]
Snooker is correct, en wie zijn de 5 legendes van de sport waar ik een foto van heb geplaatst
Een Kennerquote:Op zondag 28 juni 2009 22:57 schreef qonmann het volgende:
1. Ronnie 'O Sullivan
2. Stephen Hendry
3. Steve Davies
4. Paul Ebdon
5. Jimmy White
Snooker
niet goudkleurig zo te zien , maar wel goedquote:Op zondag 28 juni 2009 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Golden Gate
Ebdon heeft het record op zijn naam staan, 45 minuten oid rond de tafel lopen en bedenken wat hij gaat doenquote:Op zondag 28 juni 2009 23:05 schreef qonmann het volgende:
Die Ebdon is zo traag en nog weet ik zijn voornaam niet
[ afbeelding ]
Hoe heet deze brug?
Dat was idd Charles Manson niet.quote:
Manson is makkelijk te herkennen, die heeft een hakenkruis op zijn voorhoofd....quote:Op zondag 28 juni 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
was dat charles manson niet ?
Maar deze man kijkt alsof de prozac op is en niet als een waanzinnige.quote:
auteur en niet acteur. Zijn werk is wel verfilmd maar hij kijkt ze nooit omdat hij vindt dat verfilmingen zijn graphic novels geen eer aan doen.quote:
Wat lekker te zien is op deze foto.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:18 schreef BasOne het volgende:
[..]
Manson is makkelijk te herkennen, die heeft een hakenkruis op zijn voorhoofd....
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op P
Die schreef geen Graphic Novel.quote:
Andere foto was 1 die niet lijkt op de foto van de auteurquote:Op zondag 28 juni 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat lekker te zien is op deze foto.
Een graphic novel is een comic (strip) die iets dieper en vaak ook dikker is dan een gemiddeld stripboek.quote:
Niet eens zo gek maar nee. De man is van o.a. Watchmenquote:
Graphic novel - Strip Verhaalquote:
Ik denk niet dat Qon deze uitleg echt duidelijk vind.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef BasOne het volgende:
[..]
Graphic novel - Strip Verhaal
Maar meer als Heavy Metal, Sin City en dergelijke.
Spiderman, x-men, superman, Batman worden weer Comics genoemd
Ik vind em zelf niet echt duidelijkquote:Op zondag 28 juni 2009 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Qon deze uitleg echt duidelijk vind.
Thx for tryingquote:Op zondag 28 juni 2009 23:35 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik vind em zelf niet echt duidelijk
Ohwell
Sundays happen
Alan Moore heet ie. Briljante schrijver maar wel een weirdo. Hij aanbidt een slangengod en ook al zijn de verfilmingen van Watchmen, From Hell en V for Vendetta gewoon steengoed hij weigert ze te zien omdat ze zijn werk verkrachten.quote:
Leon!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:43 schreef vaagsel het volgende:
Natalie Portman speelt een hoofdrol in V for Vendetta. In welke film maakte ze haar debuut?
Tikkie terugquote:
Had wel heel erg geweest als ik deze niet had geweten.quote:
Ik heb de tak van sport er achter gezet als hintquote:Op zondag 28 juni 2009 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Sportbijnamen. Noem de juiste athleet bij de bijnaam
The Pearl = NBA Basketball
The Dutch Lumberjack = K1, kickboksen etc.
The Dutch Windmill = Boksen
De Zwarte Tulp = Voetbal
Magic = NBA Basketball
The Beast = NFL en later K1
The Flying Gentleman = K1, Kickboksen etc.
The non Flying Dutchman = Voetbal
Nataliequote:Op maandag 29 juni 2009 00:09 schreef qonmann het volgende:
ken ze ook niet allemaal, time 2 go![]()
[ afbeelding ]
Zij groet U
Met magic Johnson erbij zijn dat er dus 3 .quote:Op maandag 29 juni 2009 00:09 schreef ScottTracy het volgende:
De Zwarte Tulp = Ruud Gullit
The non Flying Dutchman = Dennis Bergkamp
Voor de rest wens ik jullie heel veel succes...
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:13 schreef vaagsel het volgende:
The Pearl = Micheal Jordan?![]()
The Dutch Lumberjack = Hoost?![]()
The Dutch Windmill =
De Zwarte Tulp = Gullit ?![]()
Magic = Johnson![]()
The Beast = Sapp ?![]()
The Flying Gentleman = Bonyanski?![]()
The non Flying Dutchman = Bergkamp![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 00:13 schreef JuzzMuzz het volgende:
Sportbijnamen. Noem de juiste athleet bij de bijnaam
The Pearl ?
The Dutch Lumberjack Peter Aerts![]()
The Dutch Windmill ?
De Zwarte Tulp Ruud Gullit![]()
Magic Magic Johnson![]()
The Beast ?
The Flying Gentleman Remy Bonjasky![]()
The non Flying Dutchman Dennis Bergkamp![]()
Chamberlain was Wilt the Stilt.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef vaagsel het volgende:
Dutch Windmill heb ik opgezocht en had ik niet geraden.
The Pearl weet ik ook niet. Chamberlain ?
Bep van Klaveren?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat basketballer Earl niet zo bekend is kan ik me nog voorstellen maar de bokser die op de Olympische spelen goud haalde en ook verkozen is tot Rotterdammer van de Eeuw niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |