Boh gek!quote:
quote:
quote:Klacht: gasten die half tegen je aan gaan rijden in de club door ruimtegebrek
in een gaybar kan het toch ook druk zijnquote:
Ja, maar, de verhouding man vrouw was gewoon 50/50.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in een gaybar kan het toch ook druk zijn
Nee, wij gaan niet naar gaybars. Dat jij graag tegen iemand aan staat te waggelen met je kont zegt niet dat wij dat ook allemaal doen.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:16 schreef Bowlingbal het volgende:
Oh, ja, iedereen hier gaat naar clubs waar zoveel ruimte is dat mensen elkaar niet per ongeluk aanraken?
dan was het vast een gemixte club, lesbo's en homo'squote:Op zondag 28 juni 2009 15:17 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, maar, de verhouding man vrouw was gewoon 50/50.
De klacht is juist dat er door ruimtegebrek tegen mij aangewaggeld wordt!quote:Op zondag 28 juni 2009 15:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, wij gaan niet naar gaybars. Dat jij graag tegen iemand aan staat te waggelen met je kont zegt niet dat wij dat ook allemaal doen.
Je zoekt het zeker graag op, die drukke plekjes met veel kontjes.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
De klacht is juist dat er door ruimtegebrek tegen mij aangewaggeld wordt!
Nee, laat maar. De volgende keer ga ik wel gewoon naar de kroeg waar Slayer gedraaid wordt en waar iedereen met lang zwart haar aan de bar hangt. Dan weet ik tenminste zeker dat het niet zo druk is dat er per ongeluk tegen me aan gewaggeld wordt.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zoekt het zeker graag op, die drukke plekjes met veel kontjes.
Als je het lief vraagt wil er vast wel een van de krassers tegen je aan waggelen hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 15:32 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Nee, laat maar. De volgende keer ga ik wel gewoon naar de kroeg waar Slayer gedraaid wordt en waar iedereen met lang zwart haar aan de bar hangt. Dan weet ik tenminste zeker dat het niet zo druk is dat er per ongeluk tegen me aan gewaggeld wordt.
quote:
Het meervoud van lady en baby worden in het Nederlands ook gewoon als lady's en baby's geschreven, hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:08 schreef Skylark. het volgende:
Ben je op de hoogte van het feit dat het meervoud van wingman wingmen is?
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:40 schreef Nikmans het volgende:
TS werd gek gemaakt van verlangen naar de herenliefde gister in de club
Je gebruikt vast Andrelonquote:Op zondag 28 juni 2009 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik werd een keer vastgepakt door iemand die me begon te schuren, dacht het is vast een vriendin van me oid. Draai ik me om, staat er een dronken kerel die verschrikt iets zegt als "uuhh kerel ik dacht dat je een wijf was". Okay lang haar kan er verwarrend uitzien van de achterkant maar kom op, ik draag geen dameskleding en dans ook zeker niet als een chick
.
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het meervoud van lady en baby worden in het Nederlands ook gewoon als lady's en baby's geschreven, hoor.
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik werd een keer vastgepakt door iemand die me begon te schuren, dacht het is vast een vriendin van me oid. Draai ik me om, staat er een dronken kerel die verschrikt iets zegt als "uuhh kerel ik dacht dat je een wijf was". Okay lang haar kan er verwarrend uitzien van de achterkant maar kom op, ik draag geen dameskleding en dans ook zeker niet als een chick
.
Weet je hoe triest dat overkomt? Zeker als een zogenaamde hosselkoning dat zegt.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hahahaha ik lachte hardop![]()
![]()
Maargoed, ik zoek ook altijd de drukke plekjes opOm een beetje het "ik-heb-stiekem-met-je-gedanst" effect te krijgen bij lekkere meisjes
quote:Op zondag 28 juni 2009 17:37 schreef sinadO het volgende:
[..]
Weet je hoe triest dat overkomt? Zeker als een zogenaamde hosselkoning dat zegt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:29 schreef Sapstengel het volgende:
.
Maar dat doet toch iedereenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:37 schreef sinadO het volgende:
[..]
Weet je hoe triest dat overkomt? Zeker als een zogenaamde hosselkoning dat zegt.
Jij hebt nog heel wat te leren.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
[..]
Maar dat doet toch iedereenDa's juist 't handige aan een club, bij de AH kom je daar niet zo makkelijk mee weg
Police Academy.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het meervoud van lady en baby worden in het Nederlands ook gewoon als lady's en baby's geschreven, hoor.
Ik wist niet dat men de a/e verwisseling van Engelse woorden ook in het Nederlands over heeft genomenquote:
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:37 schreef sinadO het volgende:
[..]
Vind het meer gay om naar een kroeg te gaan waar je op elke vrouw 2 mannen hebt, en er niet-dansbare muziek wordt gedraaid.quote:Op zondag 28 juni 2009 18:03 schreef Roscovitch het volgende:
'Ik ga naar de club om ff lekker te dansen'niet dat ik als een stijve hark tegen de bar hang maar wat klinkt dat toch kkgay altijd
![]()
![]()
Ja wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 28 juni 2009 18:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vind het meer gay om naar een kroeg te gaan waar je op elke vrouw 2 mannen hebt, en er niet-dansbare muziek wordt gedraaid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |