abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70617310
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:05 schreef fespo het volgende:

[..]

staat ook nog op dat zwarte shirt.

.

Maarja, beetje obvious deze uitzending. Als ze gewoon hun uitgaven bijhouden en kritischer kijken naar uitgaven hadden ze de helft al binnen. Ze waren sowieso op elkaar uitgekeken overigens.

Bovenmodale gezinnen helpen is eigenlijk leuker, zoals bij die negert.
pi_70617447
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:01 schreef YPPY het volgende:
Beseft ze wel wat ze doet?
Hoe oud is ze eigenlijk? 23?
pi_70617495
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Volgens mij niet bij hem, maar bij de bank of zo, nu moeten ze samen aflossen.

Poeh heel wat geld voor speelgoed, een kind is ook blij met de kleinste frutsels van de Action, hoeft helemaal niet van dat dure speelgoed te zijn. Ik zie dat vaak zat op kinderverjaardagen, het pakpapiertje is meestal nog leuker dan het kado.
Kind heeft nog niet eens een bewustzijn op die leeftijd, dus waarom zou je daar uberhaupt veel speelgoed voor kopen? Die zijn ook blij met 1 doosje Duplo.
pi_70617534
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja veel 22 schuldeisers.
Ik snap dit niet echt... tegenwoordig moet je toch overal vooruit betalen en alles via automatische incasso laten doen? Hoe kan men dingen kopen waar men het geld er niet voor heeft?
pi_70617603
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 20:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Had zij bij haar huidige partner geld geleend voor haar ex partner?
Ze is in huurleen. Nu heeft die gemeenteambtenaar haar overgekocht.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:30:44 #106
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_70619117
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:14 schreef fespo het volgende:

[..]

verkeerd begrepen dan.
EDIT.
nee het komt wel door hem!
"ik heb schulden gemaakt bij mijn ex-partner."
"die heeft problemen gekregen met rekeningen die hij niet kon betalen en daarvoor heb ik een lening afgesloten."
Anders zegt ze toch wel dat haar ex schulden heeft gemaakt en zij daarvoor een lening heeft afgesloten. Maarja het is maar net hoe je het interpreteert.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_70626725
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:14 schreef fespo het volgende:

[..]

verkeerd begrepen dan.
EDIT.
nee het komt wel door hem!
"ik heb schulden gemaakt bij mijn ex-partner."
"die heeft problemen gekregen met rekeningen die hij niet kon betalen en daarvoor heb ik een lening afgesloten."
Dat hoor je ook maar van 1 kant. Geloof er niks van
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 4 juli 2009 @ 10:24:14 #108
244933 trovey
Nachtoele
pi_70635880
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:43 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik snap dit niet echt... tegenwoordig moet je toch overal vooruit betalen en alles via automatische incasso laten doen? Hoe kan men dingen kopen waar men het geld er niet voor heeft?

Doorlopende kredietje hier, doorlopend kredietje hier, al die fijne lui op tv die zeggen öok al heeft een een negatieve PKR (of hoe heet zoiets, heb ik namelijk geen ervaring mee) notering....bij ons kunt u altijd lenen". Hoe saai het ook klinkt, ik heb van mijn ouders één ding geleerd...nooit lenen, altijd sparen. OK dat betekent dat ik niet veel kan doen met mijn inkomen na het betalen van alle niet te missen uitgaven en zeker niet het nieuwste van het nieuwste in huis heb en ik moet lang met mijn spullen doen, koop heel veel dingen bij goedkope zaken/2e hands bij particulieren en de Kringfloop, het is even goed zoeken maar ook daar kun je goede en leuke spullen krijgen. Heb net een paar Clarcks zomerschoentjes gekocht bij de kringloop, niet op gelopen door de vorige eigenaresse (hakken en zolen zien eruit alsof ze zo uit de winkel komen). Kosten 4,00 euro wat kosten die dingen normaal...zeker toch 70-80 euro als het niet meer is. Heb ik weer voor een paar jaar een jaar goede schoenen( en het zijn geen schoenen uit het jaar 0 die alllang uit de mode zijn),
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_70693710
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:43 schreef pberends het volgende:

[..]

Je zegt het antwoord zelf al. Je kan wel een automatische incasso opdracht geven, maar als er geen geld op je rekening staat heeft dat niet zoveel nut, en heb je er weer een schuldeiser bij .
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_70696915
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:18 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Je zegt het antwoord zelf al. Je kan wel een automatische incasso opdracht geven, maar als er geen geld op je rekening staat heeft dat niet zoveel nut, en heb je er weer een schuldeiser bij .
Ik betaal alles vooraf, dus wanneer ik niet kan betalen worden services of producten gewoon niet verleend (behalve bij essentiële dingen zoals zorg).
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:57:44 #111
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_70743096
Ik had met die man te doen. Ik begreep dat het idee van extra inkomsten via een baan voor haar, met haar niet te bespreken was. Nu dus wel, nu anderen er zich mee bemoeien. Ik vond het knap en moedig dat hij zó open was dat ie er compleet doorheen zat. Als je vrouw niet wilt werken en je je kind wil blijven zien zit je ook lekker aan die vrouw vast. Zelf had ie zijn motor en weet ik wat niet allemaal, al verkocht.

Van haar begreep ik helemaal niets. Ze was kennelijk onmiddellijk gestopt met werken toen bleek dat dochter veel ziek zou zijn. Vanaf dat moment bleef er dus één inkomentje over, die van hem, en dat getuigt niet echt van een vooruitziende blik: extra ziektekosten terwijl er één inkomen wegvalt. Het mens had ook géén benul wat ze allemaal spendeerde aan kado's en luxe-artikelen per maand (crémpjes etc.) terwijl ze al geruime tijd in de financiële problemen zaten. Zo eerlijk als hij was, zo'n koppig figuur was zij. Ook ik vraag me af of ze zich nou van de domme hield of het er allemaal maar op áán liet komen. Ik zie ook het verband niet tussen dat het kind ziek werd en dat toen de huur opeens niet meer betaald werd.

Háár moeder (oma dus) begreep ik ook niet: huisuitzetting stond voor de deur en komt er dan niemand op het idee om dat stel financieel te helpen om in ieder geval dát te voorkomen?? Vraagt er dan niemand: heb je een regeling kunnen treffen??

Ik hoop voor hem dat ie ooit een betere vrouw treft.

Het eind heb ik niet meer gekeken, had al gelezen dat de Gemeente insprong.
pi_70767933
overigens jammer dat de serie Dubbeltje op zijn kant juist NU stopt...
Ik hoorde volgens mij dat ze in september weer verder gaan??
  woensdag 8 juli 2009 @ 09:38:44 #113
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 8 juli 2009 @ 11:30:11 #114
244933 trovey
Nachtoele
pi_70772356
Blijkbaar genoeg figuren die tot hun nek in de schulden zitten. Mensen leren het blijkbaar nooit ondanks alle waarschuwingen voor al die leuke leningen...maar ja de buurman heeft een flatscreen dus moet ik er ook eentje hebben of ik dat nou kan betalen of niet want ik kan toch niet achterblijven..stel je voor ze zouden zien dat ik nog een ouderwetse tv heb staan .
Optimist tot in de kist
pi_70777006
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 11:30 schreef trovey het volgende:
Blijkbaar genoeg figuren die tot hun nek in de schulden zitten. Mensen leren het blijkbaar nooit ondanks alle waarschuwingen voor al die leuke leningen...maar ja de buurman heeft een flatscreen dus moet ik er ook eentje hebben of ik dat nou kan betalen of niet want ik kan toch niet achterblijven..stel je voor ze zouden zien dat ik nog een ouderwetse tv heb staan .
Dat is precies de vinger op de zere plek.
Het koopgedrag is echt belachelijk bij mensen, maar kijk eens in de winkels, het aanbod is toch ook niet normaal meer???? Ik verwonder me echt bijna dagelijks aan de keuze die we hebben.
Ga alleen maar naar het kruidvat en probeer een simpele shampoo te kopen!!!

Als je al snel in de verleiding komt, moet je zorgen dat je niet te vaak in de winkels komt. Zo hebben we dat met mijn zus ook gedaan die in de SHV zat, NIET MEER SHOPPEN. Een baan zoeken en andere dingen doen maar NIET MEER SHOPPEN.
Je dagelijkse boodschappen, een kasboek en that's it.
Heel moeilijk maar je moet de verleiding ook weghalen als weerstaan niet lukt.
pi_72209152
kick

Vanavond komt het weer !
20:30 rlt4!
pi_72210133
Zo, John is weer gauw aan de slag gegaan
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:20:14 #119
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72211544
Wegens goede kijkcijfers zal daarom de tweede seizoen van DOZK nu komen..Ik ga ook kijken
pi_72212225
wat een kneuzen, echt waar.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:43:23 #121
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72212233
OMG 1200 euro aan kinderschoenen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:44:33 #122
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72212264
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
OMG 1200 euro aan kinderschoenen.
Jaja, 3 paar schoentjes per kind. en een auto terwijl ze met de tram wegkunnen.
pi_72212358
12 schoenen per jaar a 50 euro p.p.
pi_72212658
Oftewel weer hetzelfde verhaal: mooi weer spelen voor de buitenwereld en ondertussen tot je nek in de schulden zitten.
Optimist tot in de kist
pi_72212686
he het is weer begonnen, lekkere erger tv!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')